Μια απίστευτη ιστορία!
Δεν υπάρχουν λόγια.
Το μόνο που μπορώ να πω με όση ψυχραιμία μου απομένει είναι: Η τιμωρία της εν λόγω εταιρείας θα πρέπει να είναι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ και ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ!
Και μην ξανακούσω λέξη για τον "καλό ιδιωτικό τομέα" που "δεν τον αφήνουν να δουλέψει"!
Τα ίδια και χειρότερα σκατά με τον δημόσιο τομέα είναι!
Αθλιότητες!
Μια παρόμοια ιστορία, εξίσου εξοργιστική έχω κι εγώ με εισαγωγέα αυτοκινήτων που με έχει αφήσει εδώ και πέντε μήνες χωρίς κεντρικό καντράν σε αυτοκίνητο που δεν έχει κλείσει ακόμη χρόνο από τότε που το αγόρασα!
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Έχει ο πελάτης πάντα δίκιο; System Graph και άλλες Technologiανοησίες
Δεν υπάρχουν λόγια.
Το μόνο που μπορώ να πω με όση ψυχραιμία μου απομένει είναι: Η τιμωρία της εν λόγω εταιρείας θα πρέπει να είναι ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ και ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ!
Και μην ξανακούσω λέξη για τον "καλό ιδιωτικό τομέα" που "δεν τον αφήνουν να δουλέψει"!
Τα ίδια και χειρότερα σκατά με τον δημόσιο τομέα είναι!
Αθλιότητες!
Μια παρόμοια ιστορία, εξίσου εξοργιστική έχω κι εγώ με εισαγωγέα αυτοκινήτων που με έχει αφήσει εδώ και πέντε μήνες χωρίς κεντρικό καντράν σε αυτοκίνητο που δεν έχει κλείσει ακόμη χρόνο από τότε που το αγόρασα!
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΗ: Έχει ο πελάτης πάντα δίκιο; System Graph και άλλες Technologiανοησίες
ΤΑ SERVICE ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑ!! ΜΟΝΟ η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ή το ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΑΓΟΡ
ΑπάντησηΔιαγραφήNA ΔΩ ΑΝ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΤΟΡΟΣ Η ΘΑ ΤΟ ΘΑΨΕΤΕ
Είμαι ΑΠΟΛΥΤΩΣ βέβαιος οτι θα δικαιωθεί η εταιρεία. Πάντα δικαιώνονται οι εταιρείες και όχι οι πολίτες σε αυτή τη χώρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε τι να θάψω;
Αυτοί μας θάβουν καθημερινά!
Φίλε Βαγγέλη το θέμα δεν είναι πια ο υπολογιστής. Το θέμα είναι οτι δε μπορεί μια εταιρία που δεν έκανε καν τη δουλειά της σωστά, να μυνήει έναν χρήστη ζητώντας του 200.000 ευρώ γιατί έγραψε τα παράπονά του στο Internet.
ΑπάντησηΔιαγραφήάντε να το ξαναπούμε... ήσασταν εκεί? ξέρετε τι έγινε? ξέρετε αν διαπληκτιστήκανε? ξέρετε αν βριστήκανε? Πως φοράτε το φωτοστέφανο κατευθείαν στον επιπληγμένο καταναλωτή??
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ρητό λέει ότι τα φαινόμενα απατούν.
"Εξώδικα τώρα ο Μήτσος, καταγγελίες, δελτία τύπου, γιατί ο μικρός Μήτσος θύμωσε και τα πήρε κράνα που εδώ στην Ελλαδίτσα μας περνάνε για κορόϊδα. Κατάλαβες Apple;;;"
Αυτή είναι η πρώτη ανάρτηση που έκανε προ μηνύσεως. Αν αυτό απλά είναι η γνώμη του ok τότε.
Ξέρουμε δύο πράγματα:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Το πανάκριβο γαμόπραγμα ΔΕΝ φτιάχτηκε!
2. Ο φουκαράς γαμοπελάτης θα σέρνεται στα δικαστήρια για τα επόμενα πέντε χρόνια της ζωής του από αυτούς που δεν του έφτιαξαν το γαμόπραγμα.
Δεν αρκούν αυτά;
1. Το "πανάκριβο γαμόπραγμα" δεν φτιάχτηκε γιατί η Αpple δίνει τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά σε "τριτοκοσμικές χώρες" σαν και την Ελλάδα. Απόσπασμα από το agreement που αποδέχεσαι αυτόματα όταν ανοίγεις το μηχάνημα:
ΑπάντησηΔιαγραφή"...Apple will either (1) repair the hardware defect at no charge,
using new or refurbished parts that are equivalent to new in performance and reliability,"
http://images.apple.com/legal/warranty/docs/cpuwarranty.pdf
2. Κατ' επιλογή του δεν ήθελε να ξαναφτιαχτεί.
3. Στην δική του ανάρτηση αναφέρθηκε πρώτος για δικαστικές διαδικασίες. Άρα ήταν θέμα χρόνου ποιος θα έκανε 1ός την κίνηση.