Ποιος και γιατί θέλει να βάλει GPS στα σκουπιδιάρικα; Τι θέλει να μετρήσει; Τι κόστος έχει αυτή η μέτρηση και έχει καταλήξει ότι αυτή είναι η καλύτερη μέθοδος; Υπάρχει σύστημα gis στημένο που θα τρέχει τον σούπερ ντούπερ αλγόριθμο του Dijkstra; για βελτιστοποίηση του κόστους; Θα βάλουν πίνακες στις γειτονιές που θα δείχνουν το χρόνο άφιξης του απορριμματοφόρου; Θέλουν να ελέγξουν αν πετάν κάποιοι κάπου αλλού, πέραν του ενδεδειγμένου χώρου;
Ποιοι αντιδρούν; Οι σκουπιδιάρηδες; Γιατί ας πούμε τους κόβουν την άνεση να χρησιμοποιήσουν το σκουπιδιάρικο για ιδιωτική εργασία; Να πεταχτούν στο φούρνο να πάρουν ψωμί ή να γυρίσουν το παιδί από το σχολείο ας πούμε;
Όπως καταλαβαίνετε, αγαπητέ, γεννήσατε ορυμαγδό ερωτημάτων. Τι ΚοκοΜπιλ και μαλακίες.
ε μα ναι... το να 'βλέπουν' ότι κάνεις στάση και για ένα καφεδάκι, ουζάκι ρε παιδί μου δεν είναι ότι καλύτερο
ακόμη πιο δύσκολο το ότι με gps μπορούν να βρεθούν βέλτιστες διαδρομές και έτσι να γίνει εξοικονόμηση πόρων -λιγότερα απορριμματοφόρα, λιγότερες βάρδιες, περισσότερες απολύσεις, που μάλιστα στις περισσότερες των περιπτώσεων, στην επαρχία τουλάχιστον τυχαίνει να είναι ο μπατζανάκης, ξάδερφος, γοτέβερ του δημάρχου, οπότε και να βάλεις τζι πι ες και να βρεις τρόπους εξοικονόμησης άντε να πας στον δήμαρχο ή στον υπεύθυνο καθαριότηττας και να του πείς να διώξει κόσμο
θα σου πουν βέβαια και οι οδηγοί ότι τί να το κάνουν το τζι πι ες, έχουν τέτοια εμπειρία που γνωρίζουν μόνοι τους τον πιο γρήγορο δρόμο, και αυτό δεν είναι καθόλου ψέμα, το τζι πι ες από μόνο του δεν αναγνωρίζει δυσκολίες on the field, πχ ιδιαίτερα στενοί δρόμοι, γωνίες στις οποίες δε μπορείς να στρίψεις, κτλ. κτλ
το θέμα είναι ότι το τζι πι ες πρέπει να συνδυαστεί με τις γνώσεις κάποιου που ξέρει από logistics και σχεδιασμό αποκομιδής αλλά και την εμπειρία των οδηγών και πως αυτή θα χρησιμοποιηθεί, συν την πολιτική βούληση να κόψουν κανα δυό οδηγούς ή μακάρι να βρουν άλλους τρόπους να τους αξιοποιήσουν
να εχουμε σκουπιδιαρηδες δημοσιους υπαλληλους μονο στην ελλαδα θα μπορουσε να γινει. τα πραγματα ειναι απλα, τα παιδια δουλευουν 3 ωρες την ημερα αντι για 7.30 και επισης το φορτηγο καιει πετρελαιο σαν να εχει παει αθηνα θεσαλλονικη. ποιες απολυσεις ; ολοι μονιμοι. μενει κανεις πειραια να δει την βρωμα (οταν τα μαζευουν τα σκουπιδια)
Θα συμφωνήσω με τον ανώνυμο παραπάνω που με πρόλαβε:
Μιά χρήση του συστήματος θα ήταν να δούμε αν δικαιολογείται η κατανάλωση καυσίμων από την διανυθείσα διαδρομή, για παράδειγμα. Να βλέπαμε επίσης κατά πόσον το όχημα έχει πράγματι περάσει από την προβλεπόμενη διαδρομή, στην προβλεπόμενη ώρα. Λέμε τώρα...
Αλλά μάλλον ο vegasthedog έχει δίκιο, τι τα θέλουμε όλα αυτά; Άλλωστε και οι ιδιωτικές εταιρείες που έχουν ή εκμεταλλεύονται στόλους οχημάτων, για να πετάξουν τα χρήματά τους εγκαθιστούν ανάλογα συστήματα μια και δεν έχει άλλο αποτέλεσμα η ενέργεια αυτή. Ναι, και για να πριμοδοτήσουν τους προμηθευτές τους, τόσο σπλαχνικές είναι, όλες.
Εν πάσει περιπτώσει, αυτό που καταλαβαίνω να στηλιτεύει ο ANemos είναι η απαίτηση των εργαζομένων να μην ελέγχονται πάνω στο αντικείμενο της εργασίας τους. Πέρα από μή μετακλητοί να είναι και αυτο-ελεγχόμενοι, στην καλύτερη περίπτωση. Τώρα από πού κι ώς που το στίγμα και η διαδρομή ενός φορτηγού - και μάλιστα δημόσιου - εν ώρα εργασίας αποτελούν προσωπικά στοιχεία, θα ήθελα κάποιος να μου το εξηγήσει παρακαλώ.
There are millions of websites out there. Many of them are unique, either in small ways or in large ones. But the individual impact of any particular site on the overall Internet is generally negligible, if there’s any impact at all. Ολα τα κείμενα εδώ: 15 Noteworthy Websites That Changed the Internet Not so with the fifteen sites here. These sites changed the Internet , mostly for good, in substantial ways. Included here is everything from Geocities (which could probably be blamed entirely, either directly or indirectly, for every ugly web design “trend” that’s ever been) to Wikipedia (which has made information almost universally accessible) to Google (which has changed or influenced virtually everything online). 1. Wikipedia Changed the way we find information. 2. Amazon.com Changed the way we shop. 3. Hotmail Changed the way we use email. 4. Facebook Changed the way friends connected. 5. Project Gutenberg Changed the way we read. 6. Twitter Changed the way
(Το ποστ ανανεώνεται καθώς οι εξελίξεις τρέχουν και προστίθενται και νέα στοιχεία) Σε βλέπω να το λες: "Πάει την ψώνισε για τα καλά η ψωνάρα! Ή το καβάλησε ή παραλογίζεται ή ήταν που ήταν, λάλησε εντελώς". Και ίσως να έχεις και δίκιο... Ισως να έχεις δίκιο να ήδη το έχεις πει βλέποντας να καταπιάνομαι με την Κρίση στα ΜΜΕ με 100 σχεδόν αφοριστικές Σημειώσεις τη στιγμή που κανένας πιο ειδικός από μένα δεν έχει μπει στον κόπο να το κάνει... Μια δικαιολογία θα επικαλεστώ: το Παράλογο. Είναι παράλογο αυτό που συμβαίνει. Οπως "παράλογες" είναι και όλες οι κρίσεις, προϊόντα στρεβλώσεων και οφθαλμοφανώς λάθος στρατηγικών που βασίζονται σε ακόμη πιο λάθος εκτιμήσεις. Γιατί το 99% των εκτιμήσεων του τζογαδόρου ΕΙΝΑΙ λάθος. Αφορμή γι' αυτό το θρασύτατο ποστ είναι αυτή η είδηση: Απολύουν 100 συντάκτες οι Νew Υork Τimes Τι λέει: Οι New York Times ανακοίνωσαν τη Δευτέρα ότι θα προβούν σε περικοπές 100 θέσεων από το προσωπικό τους, στην προσπάθειά να αντεπεξέλθουν στην
Ωπ. Τι έχουμε εδώ; Streisand effect?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος και γιατί θέλει να βάλει GPS στα σκουπιδιάρικα; Τι θέλει να μετρήσει; Τι κόστος έχει αυτή η μέτρηση και έχει καταλήξει ότι αυτή είναι η καλύτερη μέθοδος; Υπάρχει σύστημα gis στημένο που θα τρέχει τον σούπερ ντούπερ αλγόριθμο του Dijkstra; για βελτιστοποίηση του κόστους; Θα βάλουν πίνακες στις γειτονιές που θα δείχνουν το χρόνο άφιξης του απορριμματοφόρου; Θέλουν να ελέγξουν αν πετάν κάποιοι κάπου αλλού, πέραν του ενδεδειγμένου χώρου;
Ποιοι αντιδρούν; Οι σκουπιδιάρηδες; Γιατί ας πούμε τους κόβουν την άνεση να χρησιμοποιήσουν το σκουπιδιάρικο για ιδιωτική εργασία; Να πεταχτούν στο φούρνο να πάρουν ψωμί ή να γυρίσουν το παιδί από το σχολείο ας πούμε;
Όπως καταλαβαίνετε, αγαπητέ, γεννήσατε ορυμαγδό ερωτημάτων. Τι ΚοκοΜπιλ και μαλακίες.
Καλημέρα
ε μα ναι... το να 'βλέπουν' ότι κάνεις στάση και για ένα καφεδάκι, ουζάκι ρε παιδί μου δεν είναι ότι καλύτερο
ΑπάντησηΔιαγραφήακόμη πιο δύσκολο το ότι με gps μπορούν να βρεθούν βέλτιστες διαδρομές και έτσι να γίνει εξοικονόμηση πόρων -λιγότερα απορριμματοφόρα, λιγότερες βάρδιες, περισσότερες απολύσεις, που μάλιστα στις περισσότερες των περιπτώσεων, στην επαρχία τουλάχιστον τυχαίνει να είναι ο μπατζανάκης, ξάδερφος, γοτέβερ του δημάρχου, οπότε και να βάλεις τζι πι ες και να βρεις τρόπους εξοικονόμησης άντε να πας στον δήμαρχο ή στον υπεύθυνο καθαριότηττας και να του πείς να διώξει κόσμο
θα σου πουν βέβαια και οι οδηγοί ότι τί να το κάνουν το τζι πι ες, έχουν τέτοια εμπειρία που γνωρίζουν μόνοι τους τον πιο γρήγορο δρόμο, και αυτό δεν είναι καθόλου ψέμα, το τζι πι ες από μόνο του δεν αναγνωρίζει δυσκολίες on the field, πχ ιδιαίτερα στενοί δρόμοι, γωνίες στις οποίες δε μπορείς να στρίψεις, κτλ. κτλ
το θέμα είναι ότι το τζι πι ες πρέπει να συνδυαστεί με τις γνώσεις κάποιου που ξέρει από logistics και σχεδιασμό αποκομιδής αλλά και την εμπειρία των οδηγών και πως αυτή θα χρησιμοποιηθεί, συν την πολιτική βούληση να κόψουν κανα δυό οδηγούς ή μακάρι να βρουν άλλους τρόπους να τους αξιοποιήσουν
and i doubt that this is the case here
τα GPS προκαλούν στείρωση
ΑπάντησηΔιαγραφήκάτω τα GPS !
(ήθελαν - λέει - να τα βάλουν και μάλιστα χωρίς 'διαβούλευση'; έ όχι δα !)
να εχουμε σκουπιδιαρηδες δημοσιους υπαλληλους μονο στην ελλαδα θα μπορουσε να γινει.
ΑπάντησηΔιαγραφήτα πραγματα ειναι απλα, τα παιδια δουλευουν 3 ωρες την ημερα αντι για 7.30 και επισης το φορτηγο καιει πετρελαιο σαν να εχει παει αθηνα θεσαλλονικη.
ποιες απολυσεις ; ολοι μονιμοι. μενει κανεις πειραια να δει την βρωμα (οταν τα μαζευουν τα σκουπιδια)
Θα συμφωνήσω με τον ανώνυμο παραπάνω που με πρόλαβε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιά χρήση του συστήματος θα ήταν να δούμε αν δικαιολογείται η κατανάλωση καυσίμων από την διανυθείσα διαδρομή, για παράδειγμα. Να βλέπαμε επίσης κατά πόσον το όχημα έχει πράγματι περάσει από την προβλεπόμενη διαδρομή, στην προβλεπόμενη ώρα. Λέμε τώρα...
Αλλά μάλλον ο vegasthedog έχει δίκιο, τι τα θέλουμε όλα αυτά; Άλλωστε και οι ιδιωτικές εταιρείες που έχουν ή εκμεταλλεύονται στόλους οχημάτων, για να πετάξουν τα χρήματά τους εγκαθιστούν ανάλογα συστήματα μια και δεν έχει άλλο αποτέλεσμα η ενέργεια αυτή. Ναι, και για να πριμοδοτήσουν τους προμηθευτές τους, τόσο σπλαχνικές είναι, όλες.
Εν πάσει περιπτώσει, αυτό που καταλαβαίνω να στηλιτεύει ο ANemos είναι η απαίτηση των εργαζομένων να μην ελέγχονται πάνω στο αντικείμενο της εργασίας τους. Πέρα από μή μετακλητοί να είναι και αυτο-ελεγχόμενοι, στην καλύτερη περίπτωση. Τώρα από πού κι ώς που το στίγμα και η διαδρομή ενός φορτηγού - και μάλιστα δημόσιου - εν ώρα εργασίας αποτελούν προσωπικά στοιχεία, θα ήθελα κάποιος να μου το εξηγήσει παρακαλώ.
πάντως άκουσα και καλύτερη δικαιολογία από οδηγούς απορριμματοφόρων που δεν ήθελαν τζι πι ες: κάνει παρεμβολές με το ραδιόφωνο!! :)
ΑπάντησηΔιαγραφή