
Η ανθρώπινη ιστορία υποδεικνύει τρία αξεπέραστα business model:
1. Οι θάλασσες είναι γεμάτες ψάρια. Ολοι οι άνθρωποι μπορούν να ψαρέψουν δωρεάν. Κι όμως, πάντοτε υπήρχαν επαγγελματίες ψαράδες.
2. Ο χρυσός ήταν πάντοτε ένα πολύτιμο μέταλλο. Εκατομμύρια άνθρωποι έγινα χρυσοθήρες. Κάποιοι πλούτισαν. Οι περισσότεροι δεν τα κατάφεραν. Εκείνοι που σίγουρα έβγαλαν χρήματα ήσαν εκείνοι που τους πουλούσαν τα εργαλεία…
3. Τώρα που κανείς δεν αγοράζει δίσκους και CD αφού όλοι τα κατεβάζουν δωρεάν από το διαδίκτυο, οι μουσικοί πως θα βγάζουν χρήματα για να ζήσουν (και όχι μόνο); Μα από τα live, φυσικά!
Για όλους εκείνους που ψάχνουν τι σκατά θα γίνει με τα ΜΜΕ, την ενημέρωση και τη δημοσιογραφία και δεν βλέπουν πέρα από τη μύτη τους…
Διάβασα προσεκτικά και τα 100 σημεία. Βρήκα 95 αλήθειες (ε, αν συμφωνούσα και στα 100, θα ήταν -τουλάχιστον- παράδοξο). Δε βρήκα, όμως, τον τρόπο να βρουν οι ιδιοκτήτες των ΜΜΕ τον τρόπο να ξεπεράσουν την κρίση. Κρίμα... Λες και δεν ξέρουν ανάγνωση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μου συνάδελφε, Δημήτρη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε την ίδια ηλικία και τα ίδια χρόνια σε αυτό το επάγγελμα. Δεν ξέρω αν δεν μπορούν ή δεν ΘΕΛΟΥΝ να βρουν τρόπο.
Είμαι σχεδόν βέβαιος για το δεύτερο καθώς ο καλύτερος έλεγχος είναι η ΑΓΝΟΙΑ (των άλλων, φυσικά!).
Εμείς τι κάνουμε είναι το θέμα...