Ανεμομαζώματα 21/9/08ο
>>>Περί δημοσκοπήσεων και πρωτιάς του ΠΑΣΟΚ
>Δηλαδή είσαστε πολύ σίγουροι οτι θέλετε να ξαναδείτε αυτόν σε μια επόμενη (;) κυβέρνηση;
>Διότι πόσο πια καλύτερος είναι ο ΠΑΝΩ από τον ΚΑΤΩ; 1%; 2%; 2,5% ή 3,1%;;; Ε;

>>>Ενα απλό "χτύπημα" όλο κι όλο στην πρώτη σελίδα ήταν για τις εφημερίδες της Θεσσαλονίκης το κλείσιμο της SIEMENS...
>Σιγά το θέμα!!!
>Πάντως οι 500 άνθρωποι που έχασαν τις δουλειές τους θα καταφχαριστηθούν τη νέα σειρά ΛΟΛΑ με πρωταγωνιστή το Νομάρχη Θεσσαλονίκης!
>>>Παράρτημα σχετικά με την πολεμική αρετή των Ελλήνων
>
>>> Προαγωγοί ιδεών, άρα συναυτουργοί
>
>Οι θεομπαίχτες αισθάνονται και αδικημένοι!
>Πως το είπατε; "Φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας";
ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΩΡΑ!
>Και παρακάτω, στην ίδια συνέντευξη προτείνει:
>>>Οχι! ΚΑΝΕΝΑΣ διαχωρισμός ΚΡΑΤΟΥΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (...στα κελιά του Κορυδαλλού)!!!
>>>Αριστερά του Κυρίου
>Δηλαδή είσαστε πολύ σίγουροι οτι θέλετε να ξαναδείτε αυτόν σε μια επόμενη (;) κυβέρνηση;

>Διότι πόσο πια καλύτερος είναι ο ΠΑΝΩ από τον ΚΑΤΩ; 1%; 2%; 2,5% ή 3,1%;;; Ε;

>>>Ενα απλό "χτύπημα" όλο κι όλο στην πρώτη σελίδα ήταν για τις εφημερίδες της Θεσσαλονίκης το κλείσιμο της SIEMENS...
>Σιγά το θέμα!!!
>Πάντως οι 500 άνθρωποι που έχασαν τις δουλειές τους θα καταφχαριστηθούν τη νέα σειρά ΛΟΛΑ με πρωταγωνιστή το Νομάρχη Θεσσαλονίκης!
>>>Παράρτημα σχετικά με την πολεμική αρετή των Ελλήνων
>
Οι περισσότεροι ΄Ελληνες συγγραφείς, πολεμικοί ανταποκριτές, φωτορεπόρτερ, ιστορικοί δεν χρειάζονταν καν τέτοιες υποδείξεις για να συμμορφωθούν με την εθνική γραμμή, όπως έκανε τελικά και ο ίδιος ο Μυριβήλης. Στις εικόνες και τις περιγραφές του πολέμου, τουλάχιστον για την περίοδο της μεγάλης εθνικής εξόρμησης του 1912- 22, έχουν θέση μόνον οι ηρωισμοί και η μεγαλοψυχία των δικών μας αφενός, οι βαρβαρότητες των εχθρών αφετέρου. Εννοείται ότι το ίδιο έπραξαν και οι άλλες πλευρές. Στο πλαίσιο της περσινής διαμάχης για το βιβλίο Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού, ο γνωστός και μη εξαιρετέος Θέμος Αναστασιάδης διακήρυξε ότι δεν υπάρχει ούτε ένα φωτογραφικό ντοκουμέντο ή επίσημη μαρτυρία που να τεκμηριώνει ότι και οι ΄Ελληνες κάναμε αγριότητες σε βάρος των Τούρκων.>
Για ξεχασμένη πλευρά εκείνης της πολεμικής δεκαετίας κάνει λόγο ο υπότιτλος του βιβλίου. Ακριβέστερο θα ήταν να μιλήσουμε για απωθημένη πλευρά. Γιατί τα εγκλήματα που διαπράχθηκαν τότε- οι πυρπολήσεις πόλεων και χωριών, οι βιασμοί, οι λεηλασίες, οι εκτελέσεις αμάχων και αιχμαλώτων, οι βίαιες μετακινήσεις πληθυσμών- στοίχειωσαν την ψυχή των πολεμιστών και της πολιτικής ηγεσίας τους με ένα κρυφό αίσθημα ενοχής, που αναδύεται πότε πότε από τα γράμματα και τις άλλες μαρτυρίες τους. Και με τα χρόνια η απώθηση αυτής της ενοχής έγινε μια εθνική νεύρωση, με αποτελέσματα συχνά χειρότερα από τις αιτίες της, όπως όταν αρνούμαστε σήμερα να αναγνωρίσουμε την ύπαρξη μιας μικρής σλαβομακεδονικής μειονότητας, με νευρικότητα που δημιουργεί την εντύπωση πως έχουμε να κρύψουμε κάτι πολύ μεγαλύτερο.>ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΗ Η ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΞΟΡΜΗΣΗΣ (1912-1922) (εκδ. ΒΙΒΛΙΟΡΑΜΑ 2007)
Κανένα έθνος δεν μπορεί να μάθει να θεωρεί εθνικό ό, τι είναι αληθινό, όπως ήθελε ο ποιητής. Αλλά επειδή τα ψέματα, ακόμα και τα εθνικά ψέματα, έχουν κοντά ποδάρια με τα μέτρα της Ιστορίας, κάθε έθνος πρέπει να βρει τρόπους να συμφιλιώνεται με την αλήθεια, όταν αυτή, αναπόφευκτα, γίνεται κάποια στιγμή υπερβολικά απτή και ηχηρή για να αγνοηθεί.
> Ενα ακόμη βιβλίο Μνήμης!"Των εχθρών τα φουσάτα περνούσαν/σαν το λίβα που καίει τα σπαρτά", υπενθυμίζει ένα παλιό στρατιωτικό εμβατήριο, πριν μας διαβεβαιώσει πως "η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει". Όμως και τα δικά μας φουσάτα διέπραξαν ουκ ολίγα στο πέρασμά τους, σε πόλεις και χωριά με "εθνολογική σύσταση" πολύ διαφορετική απ' ό,τι υποστήριζαν οι κήρυκες της Μεγάλης Ιδέας. Από τα Γιαννιτσά και το Κιλκίς του 1912-13 μέχρι τη Βόρειο Ήπειρο του 1914 και την ενδοχώρα της Μικρασίας το 1919-22, η δράση του ελληνικού στρατού και των παραστρατιωτικών ομάδων που τον συνόδευαν (ή τον υποκαθιστούσαν) σημαδεύτηκε από αγριότητες, ελάχιστα διαφορετικές απ' όσα διέπραξαν το ίδιο διάστημα οι αντίπαλοί του. [...] Η καταγραφή αυτής της σκοτεινής πλευράς των πολέμων της "ένδοξης δεκαετίας" αποτελεί το αντικείμενο του παρόντος βιβλίου. Για τη συγγραφή του χρησιμοποιήθηκαν κυρίως ημερολόγια κι απομνημονεύματα ελλήνων στρατιωτικών, σε συνδυασμό με αδημοσίευτο ή δημοσιευμένο αρχειακό υλικό. Σε ειδικά παραρτήματα σκιαγραφούνται, τέλος, ζητήματα όπως η τραγωδία του Πόντου, οι σφαγές των Τουρκοκρητικών το 1897 ή τα θύματα της βουλγαρικής κατοχής της Ανατολικής Μακεδονίας στη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου.
>>> Προαγωγοί ιδεών, άρα συναυτουργοί
>
"Για την ώρα ας γυρίσουμε, για να τελειώσουμε, στο σημείο αιχμής αυτών των δύο επιφυλλίδων, που είναι κυρίως οι προαγωγοί και συνεπώς συναυτουργοί. Και θα ξαναγράψω: ποια τάχα έννοια ποιας τάχα δημοκρατίας επιβάλλει την καθημερινή εμφάνιση και επί παντός τοποθέτηση του Ψωμιάδη, του Καρατζαφέρη, του Άδωνη Γεωργιάδη και λοιπών, από πρωινάδικα και λάιφστάιλ εκπομπές έως κατά τεκμήριο ή και όντως σοβαρές εκπομπές;>>>Αδικη σε βάρος του κλήρου κρίνει ο μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως, Ανθιμος, την επίθεση που δέχεται η Εκκλησία, με αφορμή την υπόθεση του Βατοπεδίου.
Ποτέ κανείς δεν απαγόρεψε σ΄ όλους αυτούς να λένε και να γράφουν ό,τι θέλουν, και να το προβάλλουν π.χ. από τα ουκ ολίγα παρακάναλα-και όχι μόνο. Άλλο αυτό και άλλο να τους ανοίγουμε την πόρτα, και να καθόμαστε να τρώμε και να πίνουμε μαζί τους. Και ξέρουμε καλά ότι δεν είναι θέμα εκπροσώπησης, π.χ. των κοινοβουλευτικών δυνάμεων:
πρώτον, γιατί όλοι αυτοί, και φυσικά οι πιο σαματατζήδες, είχαν εξασφαλισμένη, μόνιμη θέση πολύ πριν μπούνε στη Βουλή (γεγονός εξάλλου που αποτέλεσε σημαντική βοήθεια ακριβώς για την είσοδό τους στη Βουλή)· και δεύτερον, γιατί αν τάχα ήταν θέμα εκπροσώπησης, θα έπρεπε απλούστατα να εκπροσωπούνται κάθε φορά όλες οι δυνάμεις κατά το κοινοβουλευτικό ποσοστό τους!
Όμως, η δημοκρατία οφείλει να προστατέψει τον εαυτό της, τις ιδέες της. Και αν ακριβώς οι ιδέες της τής επιβάλλουν να παρέχει ελευθερία του λόγου ακόμα και στους εχθρούς της και εχθρούς της ελευθερίας του λόγου, αυτό δεν σημαίνει και πως κάνει διάλογο μαζί τους-ακόμα χειρότερα, πως τους αφήνει να μονολογούν. Δεν τους νομιμοποιεί σαν συνομιλητές της".
>Οι θεομπαίχτες αισθάνονται και αδικημένοι!
>Πως το είπατε; "Φορολόγηση της εκκλησιαστικής περιουσίας";
ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΩΡΑ!
>Και παρακάτω, στην ίδια συνέντευξη προτείνει:
"Να χωρίσουμε, να ησυχάσουμε όλοι από αυτήν την κατάσταση. Τότε δε θα μπορεί κανείς να μας απειλεί ότι θα βάλει ή όχι φορολογία, ούτε να μας κατηγορούν ότι εκμεταλλευόμαστε τα χωράφια του λαού. Τη σχέση μας με το ελληνικό κράτος την «πληρώσαμε» και την «πληρώνουμε» μέχρι σήμερα. Νομίζετε ότι είμαστε ωφελημένοι; Οχι, είμαστε αυτοί που βλάπτονται.">>> "Γυριστή" ο παππάς!!! Μας κλέβουν το γάϊδαρο, τους χρωστάμε και το σαμάρι!
>>>Οχι! ΚΑΝΕΝΑΣ διαχωρισμός ΚΡΑΤΟΥΣ-ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (...στα κελιά του Κορυδαλλού)!!!
>>>Αριστερά του Κυρίου
*Τα σκαλιά της Αρχιεπισκοπής Αθηνών θα ανέβει το πρώτο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου ο Αλέξης Τσίπρας. Το ραντεβού με τον αρχιεπίσκοπο κλείστηκε μέσω των γραφείων τους, αλλά η συνάντηση έχει ένα μικρό παρασκήνιο: Σε πρόσφατη εκδήλωση του Δήμου Αθηναίων ο κ. Ιερώνυμος συναντήθηκε με τον δημοτικό σύμβουλο της «Ανοικτής Πόλης» Ρ. Αξελό εξέφρασε την επιθυμία του να γνωρίσει τον νεαρό πρόεδρο, για τον οποίο εκφράσθηκε με ιδιαίτερα θετικά σχόλια.
*Ηδη ο πρόεδρος του ΣΥΝ άρχισε εντατικά μαθήματα για τα της εκκλησιαστικής περιουσίας, αφού είναι βέβαιο ότι μεγάλο μέρος της συζήτησης θα περιστραφεί γύρω από αυτό το θέμα.
Φ. Π.
>Εδώ σε θέλω κάβουρα. Σ' αυτά τα μικρά είναι που κλωτσάει το μυαλό και δεν μπορεί να μην αντιδράσει ο οργανισμός. Εξέφρασε, λέει, την επιθυμία ο Ιερώνυμος να γνωρίσει τον Τσίπρα και ο Αλέξης ως καλός και ευγενικός άνθρωπος είπε να του κάνει τη χάρη και να πάει να τον συναντήσει. Είμαστε στα καλά μας;
Δηλαδή σύντροφε, εάν την ίδια επιθυμία την εξέφραζε ο Πλεύρης ή ο "φίρερ" της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ή Νίκος Μαστοράκης ή Δρούζα, θα πήγαινες;
Και πας τώρα, εν μέσω παπαδοσκανδάλων να ανηφορήσεις τα σκαλιά του ταλιμπανάτου;
Μήπως να ξαναδιάβαζες αυτή τη φράση από το προηγούμενο κείμενο του Γ. Χάρη;
>>>Δεν ξέρω γιατί επιμένω (και υπομένω) να βλέπω ταινίες του Γούντι Αλεν!
>Το "Ονειρο της Κασσάνδρας" μου χάλασε τη βραδιά, το ξύπνιο και το ύπνο. Μια αποφορά θανατίλας από κακές ερμηνείες σε ένα απλοϊκά άθλιο σενάριο... Κάποιος θα πρέπει να πει σε αυτόν τον καημένο Νεοϋορκέζο οτι δεν είναι ούτε Τένεσι Ουίλιαμς ούτε Μάμετ ούτε Μίλερ. Ενας φτωχός, εξυπνάκιας αντιγραφέας τους είναι...
>>>Explaining the Financial Crisis: Continuously Updated News Aggregation in Action
>Από το εξαιρετικό Blog Publishing 2.o The (r)Evolution of Media
>Μερικά Post από το Publishing 2.o :
>>>Την επιλογή «ανώνυμης περιήγησης» θα προσθέσει ο Mozilla Firefox στο update που θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Οκτώβριο.
Δηλαδή σύντροφε, εάν την ίδια επιθυμία την εξέφραζε ο Πλεύρης ή ο "φίρερ" της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ή Νίκος Μαστοράκης ή Δρούζα, θα πήγαινες;
Και πας τώρα, εν μέσω παπαδοσκανδάλων να ανηφορήσεις τα σκαλιά του ταλιμπανάτου;
Μήπως να ξαναδιάβαζες αυτή τη φράση από το προηγούμενο κείμενο του Γ. Χάρη;
Και αν ακριβώς οι ιδέες της τής επιβάλλουν να παρέχει ελευθερία του λόγου ακόμα και στους εχθρούς της και εχθρούς της ελευθερίας του λόγου, αυτό δεν σημαίνει και πως κάνει διάλογο μαζί τους-ακόμα χειρότερα, πως τους αφήνει να μονολογούν.
>>>Δεν ξέρω γιατί επιμένω (και υπομένω) να βλέπω ταινίες του Γούντι Αλεν!
>Το "Ονειρο της Κασσάνδρας" μου χάλασε τη βραδιά, το ξύπνιο και το ύπνο. Μια αποφορά θανατίλας από κακές ερμηνείες σε ένα απλοϊκά άθλιο σενάριο... Κάποιος θα πρέπει να πει σε αυτόν τον καημένο Νεοϋορκέζο οτι δεν είναι ούτε Τένεσι Ουίλιαμς ούτε Μάμετ ούτε Μίλερ. Ενας φτωχός, εξυπνάκιας αντιγραφέας τους είναι...
>>>Explaining the Financial Crisis: Continuously Updated News Aggregation in Action
>Από το εξαιρετικό Blog Publishing 2.o The (r)Evolution of Media
>Μερικά Post από το Publishing 2.o :
- Reinventing Journalism On The Web: Links As News, Links As Reporting
- The Pace of Innovation in Journalism
>>>Την επιλογή «ανώνυμης περιήγησης» θα προσθέσει ο Mozilla Firefox στο update που θα είναι διαθέσιμο μέσα στον Οκτώβριο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου