Την πιο ακραία Φρίκη…
…δεν πρόκειται να την συναντήσεις απέναντί σου!
Μέσα σου φωλιάζει…
Μέσα σε εκείνους που τους θεωρείς «δικούς» σου.
Και τίποτα πιο φρικτό από το να ζυγίζεις τους ανθρώπους μαζί με τους σταυρούς και τα πετραχήλια τους, μαζί με τα παράσημα, τους φοίνικες και τους μεγαλόσταυρους, μαζί με τα ξίφη και τα θυμιατά τους, μαζί με τα λουστρίνια, την αρμαθιά των κλειδιών τους, τα νομίσματα στις τσέπες τους.
Οι άνθρωποι, γυμνοί, με την πράσινη ρόμπα του χειρουργείου, αντιμέτωποι με τον θάνατο, ζυγίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο. Όπως και να λέγονται. Γιατί κι αυτό ακόμη το όνομά τους ένα τόσο δα πλαστικό βραχιολάκι είναι στο χέρι τους.
Φριχτός όποιος ζυγίζει τους γυμνούς ανθρώπους!
Θηρίο σωστό!
Κι αυτός που «μάχεται», υποτίθεται, για τους συνανθρώπους του ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ πιο θηρίο από τους άλλους!
Σήμερα αισθάνομαι τρόμο και δέος και φρίκη για όσα γράφονται για τον Χριστόδουλο!
Και το συνειδητοποιώ ξανά: Τελειωμένοι είμαστε! Με φριχτές κακοήθειες που ούτε με ακτινοβολίες ούτε με χημειοθεραπείες δεν γιατρεύονται! Φριχτοί! Φριχτοί! Φριχτοί!
...
Για όλους όσους υπερασπίζονται την ανωνυμία:
Ποιός θα έγραφε κάτι τέτοιο επωνύμως:
"
- Ανώνυμο said...
-
ΣΚΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ, ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ
"
Το ότι δεν ασπαζόμαστε κάτι, δε σημαίνει κατ'ανάγκη πως πρέπει και να το λογοκρίνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε τη στοιχειώδη αντίληψη να διαχωρίσουμε τα ηλίθια ποστς από τα υπόλοιπα.
Και δε βλέπω καμμία διαφορά στο να μην ξέρει κάποιος ποιανού ήταν η ακραία "άποψη", απ'ότι να ξέρει ότι ήταν του κ. Ηλίθιου Μαλακογκαύλη. Καμμία.
Όχι. Λυπάμαι, αλλά όλοι έχουμε δικαίωμα στην μαλακία, επώνυμοι, ανώνυμοι και επαμφοτερίζοντες. Όλοι.
Δεν μίλησε κανείς για λογοκρισία.Εκείνο που λέω είναι ότι αυτά που δεν μπορείς να πεις δείχνοντας το πρόσωπό σου δεν μπορείς να τα λες κρυμμένος πίσω από την οθόνη και την ανωνυμία. Είναι άτιμο και θρασύδειλο. Οποιος έχει τα κότσια ας βγει να μιλήσει ΟΠΩΣ θέλει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμη:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε μια πολιτεία ο κύριος Γιάννης Παπαδόπουλος, ο κύριος Κάρολος Παπούλιας, ο κύριος Λάκης Λαζόπουλος και ο κύριος Ηλίθιος Μαλακογκάβλης είναι ΟΛΟΙ πολίτες, το ίδιο αξιοσέβαστοι (ή αξιο-κατακριτέοι) με ΟΛΟΥΣ τους υπόλοιπους.
To net είναι ανώνυμο φυσικώ τω τρόπω. Έτσι εξελίχθηκε. Θαρρώ ότι όποιος εναντιώνεται στους κανόνες του παιχνιδιού, του έχει ξεφύγει κάτι κεφαλαιώδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι συμφωνώ ότι άλλη βαρύτητα έχει να δηλώσει η μπιγιονσέ "συχαίνομαι την μαράια κάρεϋ" κι άλλη ο ανώνυμος.
Η ένστασή μου και η θέση μου όμως, είναι στο ότι όλοι έχουν δικαίωμα να εκφράσουν άποψη στο νετ.
Εξ'άλλου όπως έχει πει κι ο έκος, ο ένας στοχαστής είναι ο βλάκας του άλλου.
Το να κάτσουμε να εξετάσουμε ένα υβριστικό ποστ και τα κίνητρα αυτού που το έγραψε και χίλια δυο, είναι ο νομοτελειακός δρόμος για αδιέξοδο και χάσιμο δίχως τέλος.
Καλά το πάτε… και καλά το είπατε…
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως εκτός από το net, και ο δρόμος που περπατάμε είναι ανώνυμος «φυσικώ τω τρόπω». Οι διαβάτες δεν κυκλοφορούμε με ταμπελάκια στο στήθος να γράφουν το όνομα μας. Παρα ταύτα έχει δει πολλούς να στέκονται στη μέση της Σταδίου και να ανακράζουν: «Να ψοφήσει ο Χριστόδουλος! Σκατά στον τάφο του!»;;;
Αλλά και να βλέπατε τι θα λέγατε;
«Το καημένο το παιδί! Τόσο νέο και τόσο βλαμμένο!».
Τώρα αν το μπουζούριαζε κανένας μπάτσος αυτό έχει να κάνει με την ηλιθιότητα του μπάτσου. Να ξηγιόμαστε!
Καπ το νετ για κάποιον γνώστη ούτε ανώνυμο είναι ούτε ψευδώνυμο. Είναι Ips,data, nodes κτλ. Αρα το μόνο θέμα που τίθεται είναι η απαγόρευση της ανωνυμίας είτε σε νομικό πλαίσιο (που θα είναι απών ο μέσος πολίτης βέβαια) είτε σε δεοντολογικό (που θα είναι απών ο μέσος δυνητικός πολίτης βέβαια). Δεν βλέπω κανένα απολύτως λόγο για να συγχέουμε τις δυνητικές κοινωνίες με τις "πραγματικές". Στις σάρκινες κοινωνίες ο πολίτης καταπιέζεται από χίλιες δυό μεριές (από το αφεντικό του, από το κράτος, από τη ίδια του τη σχέση πολλές φορές)και είναι -αν όχι φοβισμένος- τουλάχιστον συνεσταλμένος στο έπακρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτι δυνητικές κοινωνίες μπορεί να βρεί το δρόμο του έστω και ανώνυμα. Εστω και βρίζοντας. Προσωπικά προτιμώ 100 ανώνυμους που λένε ΚΑΙ χοντράδες (πάντα υπάρχουν και οι ανεγκέφαλοι) παρά 10.000 επώνυμους που γυρνάνε σπίτι τους και σπάνε στο ξύλο τη γυναίκα τους (τις καθημερινές) ή πετροβολάνε τον κόσμο στα γήπεδα (τις Κυριακές).
στεναχωριέμαι από όσα γράφονται αυτές τις μέρες για τον Χριστόδουλο. Ξέρεις, δεν μπορούν να καταλάβουν ότι οι μάχες πρέπει γίνονται στο στίβο των ιδεών και μόνο. Σε αυτό που αντιπροσωπεύει το πρόσωπο, και όχι το ίδιο το πρόσωπο.
ΑπάντησηΔιαγραφήόταν λέω ότι είμαστε αμνοερίφια μερικοί λεν ότι υποτιμώ το ανθρώπινο είδος.
μάλλον είναι για να το υποτιμάς.
Dark Angel >>> Εξακολουθείς να μην καταλαβαίνεις τι θέλω να πω εδώ και καιρό. Μα καλά, με κόβεις να θέλω την επιβολή του κράτους ή των όποιων εξουσιών;;; Το αντίθετο ακριβώς θέλω και πιστεύω οτι η ανωνυμία είναι ΔΙΚΟ τους όπλο και οχι δικό μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήRoidis>>> Τραγικά πράγματα, τραγικά λόγια!
Καταπληκτικό το κείμενό σου, ας μείνουμε εκεί. Οι ανώνυμοι σχολιασμοί είναι πολύ ανέξοδοι για να τους συζητάμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήανεστης >>> Ευχαριστώ που μας επαναφέρετε στο αρχικό θέμα (που ΔΕΝ είναι το θέμα της ανωνυμίας ΑΛΛΑ της εσωτερικής μας ασχήμιας!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και δεν αντέχω, θα το πω: Υπάρχει σκληρότερη μορφή (αυτο)λογοκρισίας από το να κρύβεις το όνομά σου (με το φόβο μην σε λογοκρίνουν ή σε καταδιώξουν); Τον καταλαβαίνω το φόβο, καταλαβαίνω και το μέγεθος του ρίσκου του να αναλαμβάνεις την ευθύνη όσων λες αλλά δεν μπορώ να το χωνέψω...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Τώρα αν το μπουζούριαζε κανένας μπάτσος αυτό έχει να κάνει με την ηλιθιότητα του μπάτσου"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε το ρόλο του στην κοινωνία, βασικά. And this is pretty much the whole point.
Κανένα Μέσο δεν απέκτησε αξιοπιστία με την ανωνυμία και βέβαια ούτε πρόκειται κάτι τέτοιο να γίνει τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω αν θυμάστε μια μεγάλη ραδιοφωνική «επιτυχία» ενός διάσημου διδύμου που βασιζόταν στην φάρσα. Αυτή τη στιγμή η μπλογκόσφαιρα τείνει στη γενίκευση εκείνης της συνθήκης. Το μεγαλύτερο μέρος της είναι μια μεγάλη φάρσα. Ποιοί γελάνε μ' αυτήν; Ποιούς συμφέρει αυτό;
Aς ρισκάρω μία πρόβλεψη: συμφέρει Εκείνους. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν το πιστεύεις αυτό!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω.
Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω εν μέρη μαζί σου καθότι το θέμα(περί αντίδρασης για τον Χριστόδουλο αλλά και την "ανωνυμία") είναι περίπλοκο.
Πάντως η "ανωνυμία" ισχύει για εμάς τους θνητούς και μόνο σε ότι έχει να κάνει με μεταξύ μας θέματα. Κάτι σαν να παίζουμε κρυφτό στην αυλή του σπιτιού μας ένα πράμα.
Εάν πάψουμε να λέμε "ανέκδοτα" και δημιουργήσουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ενόχληση εκεί που δεν πρέπει η μοίρα μας είναι προδιεγεγραμένη.
.Δες και εδώ
Το "δεν το πιστεύεις αυτό" πάει στο
ΑπάντησηΔιαγραφή.."Οι άνθρωποι, γυμνοί, με την πράσινη ρόμπα του χειρουργείου, αντιμέτωποι με τον θάνατο, ζυγίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο."..που έγραψες.
Δεν θα το έγραφα αν δεν το πίστευα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει μεγάλη διαφορά στο τι θέλουμε να συμβαίνει .."Οι άνθρωποι, γυμνοί, με την πράσινη ρόμπα του χειρουργείου, αντιμέτωποι με τον θάνατο, ζυγίζουν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο."..
ΑπάντησηΔιαγραφή... και στο τι πραγματικά συμβαίνει.
Και εσύ εκφράζεις αυτό που θα θελες να συμβαίνει.
Δυστυχώς ακόμη ΚΑΙ σε αυτή την περίπτωση ( με πράσινη ρόμπα) υπάρχει διαφορετικό ειδικό βάρος "θνητών" και "ημίθεων".
Ίσως αυτός είναι και ένας λόγος που προσωποποιείται η φωνή της ένστασης στα δρώμενα ( πράγμα που κι εμένα με βρίσκει αντίθετο)
Οι θεσμοί και το σύστημα είναι "ένοχο" αλλά δεν μπορούμε να παραβλέψουμε και τους ανθρώπους που το συντηρούν.
Δεν είναι εύκολο τουλάχιστον.
Δύο οποιαδήποτε άνθρωπος που βρίσκονται αντιμέτωποι με κάτι τόσο οριστικό είναι ίσοι και όμοιοι. Όπως και δύο παιδιά σε δύο διπλανές θερμοκοιτίδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεωρώ αδιανόητο (πάντοτε μιλώ για εμένα) πριν από λίγες ημέρες να έχω συμμετάσχει στην κίνηση για την Αμαλία και τώρα να βγαίνω να λέω «σκατά στο τάφο του». Αν το έκανα μάλλον δεν κάτι δεν θα πήγαινε πολύ καλά στο κεφάλι μου. Ανεξάρτητα αν η καρδιά μου ήταν περισσότερο με την Αμαλία…
Αλλά να σου πω και κάτι άλλο Καπετάνιε μου;
Κι αν διόλου δεν με ενδιέφερε η τύχη του Χριστόδουλου, δεν μπορώ να παραβλέψω ότι (πρόβατα ή αμνοερίφια) κάποιοι τον νοιάζονται και τον αγαπούν, κι αυτούς τους σέβομαι!
Και, ναι, δεν είναι εύκολα αυτά!
Αλλά αρκετά πιά με τις ευκολίες!
Στο μεταξύ εγώ δεν είχα πάρει χαμπάρι την έκτακτη φάση του Χριστόδουλου γιατί δε βλέπω ιδιαίτερες ειδήσεις, νόμιζα ότι η όλη συζήτηση γινόταν πάνω σε ένα ακαδημαϊκό -ας το πούμε- "σκατά στον τάφο του".
ΑπάντησηΔιαγραφή