ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΑΡΤΗΡΙΑ

Σχόλια

  1. Γιατί; Θα καταστραφεί ο υποθαλάσσιος πλούτος; Είναι υπερβολικό το κόστος σε σχέση με τη χρησιμότητα; Αντιπροτείνεις κάτι; Γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι στην υποθαλάσσια που θα ενώνει την δυτική είσοδο της πόλης με (τουλάχιστον) το μέγαρ μουσικής. Είναι αδιανόητο να κατασκευαστεί μέχρι το Μακεδονία Παλλας. Δηλαδή τι κάνουμε αντί να έχουμε κίνηση στην Λ. Νίκης θα έχουμε στο Μακεδονία Παλλας; Είναι δυνατόν; Η υποθαλάσσια πρέπει να αποτελλεί συνέχεια της περιφερειακής κατά την γνώμη μου ώστε να μπορέσουμε να "κυκλώσουμε" την πόλη για να υπάρχει πρόσβαση σε αυτήν από έναν δρόμο ταχείας κυκλοφορίας δίχως φανάρια (βλέπε δυτικό τμήμα περιφερειακής,μακρυγιάννη,ωραιοκάστρου,
    λαγκαδά,ευκαρπία)για να έχουμε σαν τελικό αποτέλεσμα αποσυμφόρηση του κέντρου αρχικά και γρηγορότερη πρόσβαση σε όλα τα σημεία της πόλης στη συνέχεια. Αυτό που πάει να γίνει είναι ένα τερατούργημα από όλοες τις απόψεις. (αισθητικής, κυκλοφοριακής, κ.λ.π. κ.λ.π.). ΟΧΙ στην υποθαλάσσια όπως αυτή έχει τώρα σχεδιαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ απόλυτα με τον Αντρέα. Η ιδέα της υποθαλάσσιας, αν σχεδιαστεί σωστά, έχει πολλά δελεαστικά στοιχεία και πιθανόν είναι αναπόφευκτη, αν θέλουμε να ελαφρύνουμε το κέντρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάλι δεν τη βρίσκω διόλου αναπόφευκτη, αν σχεδιαστούν σωστά οι αστικές και διαστικές μετακινήσεις με βάση μέσα μαζικής μεταφοράς (ελαφρά, σταθερής τροχιάς, eco-friendly λεωφορεία κλπ) στη βάση των βέλτιστων και σύγχρονων πρακτικών που εφαρμόζονται εδώ και χρόνια σε άλλες χώρες. Το ιδιαίτερο κόλλημά μας είναι ότι ποτέ δεν κοιτάμε λίγο παραέξω να δούμε τι εφαρμόζουν οι άλλοι λαοί, αλλά επιμένουμε να στήνουμε στραβά ότι στραβά μας καρφώθηκε εξ'αρχής στο κεφάλι (δηλαδή, πριν 30 χρόνια).

    Στην διεθνή πρακτική έχει αποδειχθεί ότι η διάνοιξη υπέργειων λεωφόρων ταχείας κυκλοφορίας μέσα από αστικά κέντρα μόνο δεινά έχει προκαλέσει, αλλά εμείς επιμένουμε να ψάχνουμε για λύσεις που εξυπηρετούν μόνο τ' αμάξια. Αν και σιχαίνομαι τα κλισέ, και δη τα πολιτικά, το σχετικό σύνθημα του Κουράκη ("το κυκλοφοριακό είναι πρόβλημα κυκλοφορίας ανθρώπων") με εκφράζει απόλυτα. Περαιτέρω διαχωρισμός της πόλης από το θαλάσσιο μέτωπό της δεν αντέχεται. Αντίθετα, ίσως είναι καιρός να σκεφτούμε την υπογειοποίηση κάποιων ήδη βεβαρυμένων και αναγκαίων αρτηριών (πχ. Μεγ. Αλεξάνδρου) ώστε να αποδωθεί παραθαλάσσιος ζωτικός χώρος στην πόλη, που τόσο τον χρειάζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εργάζομαι στον Κολινδρο Πιερίας, ταξιδεύω συνεπώς καθημερινά (ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ) χρησιμοποιώντας την δυτική έξοδο και είσοδο της πόλης πληρώνοντας για 100 χλμ σύνολο πήγαινε έλα 4 ευρώ. Με την υποθαλασσια θα γίνουν το λιγότερο 6, το κατά την γνώμη μου, πιο περιττό έργο μετά το τούνελ της κατερίνης. Αρκεί να γίνει αυστηρή αστυνόμευση του παράνομου πάρκινγκ σε όλη την διαδρομή (είσοδος/έξοδος),μια ανισόπεδη στα δικαστήρια και προαστιακός για Σίνδο, Κατερίνη, Βέροια. Με το 1/20 των χρημάτων. Αλλά στην Ελλάδα μας περισσεύουν προφανώς. Η εργολαβία κυβερνά για μια ακόμη φορά. Manos0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι στην υποθαλάσσια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ειμαι απο κυπρο αλλα θα ρωτησω κατι?ποδηλατοδρομοι υπαρχουν εκει?λεωφορεια?μονοδρομησεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου