Nausea #0003

Τα βρήκανε ο Κώστας με τον Γιώργο για το άρθρο 16. Όπως τα βρίσκουν πάντοτε. Όπως θα τα βρίσκουν πάντοτε κι ας καμώνονται τον Φασουλή και τον Περικλέτο. Όπως τα βρίσκαν και οι προγονοί τους, θείος και πατέρας.

Μόνο μόγγολα και νεάντερνταλ μπορούν ακόμη να εκπλήσσονται.

Τι βρήκανε;

Τον τρόπο να βυθίσουν τις επερχόμενες γενιές σε μεγαλύτερη αγραμματοσύνη. Στη μεγαλύτερη δυνατή.

Τον τρόπο να μετατρέψουν την αγωνία γονιών και παιδιών σε ρευστό παραδάκι και να το οδηγήσουν στην τσέπη κάποιων απίθανων που θα ιδρύσουν ιδιωτικά πανεπιστήμια σε ημιώροφους και ακάλυπτους πολυκατοικιών.

Ηδη, από φέτος, παραδίδουν 39.000 παιδιά στην αγραμματοσύνη, την ανεργία, τον Καιάδα.

Τον τρόπο να εδραιώσουν την οικογενειακή τους ολιγαρχία στους πολλούς.

Χωρίς περίσκεψη!

Χωρίς αιδώ!

(Γιατί για να αισθανθείς ντροπή πέντε κολλυβογράμματα πρέπει να τα γνωρίζεις!)

Σχόλια

  1. Διαφωνώ πλήστα μαζί σου για τους απλούς δύο λόγους.
    Κατ'αρχήν, γιατί να μπεί σε ανώτατο εκαπιδευτικό ίδρυμα κάποιος ο οποίος όλο τον χρόνο δεν ίδρωσε το πισινό του στο διάβασμα αλλά απλά περίμενε ότι οι βάσεις θα είναι χαμηλα, άρα όλο και κάποιο κομμάτι θα περισσέψει και για μας? Πέρσι, μπήκαν Αριστοτέλειο με 2,1! Εξωφρενικό! Κάτσε διάβασε και μπες... Συμφωνώ στις ελάχιστες περιπτώσεις που δεν πιάσαν βαθμολογία για οποιοδήποτε λογο, αλλα στις 39,000 να είναι 1,000? Εξάλλου έχουν όλοι τρεις ευκαιρίες...
    Έπειτα, η ζωή δεν είναι το πανεπιστήμιο... Εγώ δεν απόλαυσα φοιτητική ζωή, αλλά έχω φτιάξει την ζωή μου, στρώνοντας τον πισινό μου και δουλέυοντας σαν σκυλι. Και ειμαι 28 χρονών. Όσον αφορά την αγραμματοσύνη, δεν νομίζω ότι το πανεπιστήμιο παίζει κάποιο ρόλο παραπάνω...
    g_alan7@hotmail.com
    periptero.blogspot.com (ipo kataskeyi...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιώργο>>> Εσύ μπορεί να διαφωνείς μαζί μου όμως εγώ συμφωνώ μαζί σου. Το πρόβλημα με την Παιδεία δεν ξεκινά από τη τριτοβάθμια όπως πάνε να μας «περάσουν». Ξεκινάει από τα νήπια, το Δημοτικό, το Γυμνάσιο και το Λύκειο. ΕΚΕΙ θα πρέπει να μάθουν τα παιδιά να «στρώνουν τον πισινό του». Με ουσιαστικές γνώσεις. Όχι με την παράλογη εντατικοποίηση της παπαγαλίας. Όχι σαν την σημερινή μηχανή του κιμά. Το να μπαίνεις στα ΑΕΙ και ΤΕΙ με 1.000 μονάδες είναι το ίδιο παράλογο με το να αφήνεις 39.000 νέους στους πέντε δρόμους του ανειδίκευτου ανέργου. Τα παιδιά αυτά δεν θα έχουν καμιά απολύτως τύχη στο μέλλον, στο πολύ άμεσο μέλλον. Πολύ χειρότερη κι από αυτή των άνεργων τελειόφοιτων.
    Οι λύσεις είναι μπροστά στα μάτια τους.
    Αλλαγή σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
    Ουσιαστική, δωρεάν Παιδεία με νέα μαθήματα, με εργαστήρια, με υπολογιστές από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού.
    Οσο για τα ΑΕΙ και ΤΕΙ πλήρη αυτονομία και επιστημονική και φυσικά οικονομική. Από-κρατικοποίηση όλης της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με κοινωνικό έλεγχο.
    Κατάργηση των εξετάσεων από το Λύκειο στα Πανεπιστήμια. Οι ίδιες οι σχολές να διεξάγουν εξετάσεις στον πρώτο χρόνο φοίτησης με το βαθμό δυσκολίας που οι ίδιες θα ορίζουν για να καλύπτουν τις θέσεις που διαθέτουν.
    Κι όμως! Τα μέτρα και η συνταγματική αναθεώρηση πηγαίνουν στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση: υποβαθμισμένη δημόσια Παιδεία και ιδιωτικά ψευτο-πανεπιστήμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου