Οι καλοί λογαριασμοί, οι καλοί φίλοι και οι ακραιφνείς μαλάκες


Τα έχω πάρει στο κρανίο! (Πάλι; Πάλι!!!)
Φαίνεται ότι οι νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερα το internet προκαλούν –ακόμη! 15 και πλέον χρόνια μετά την εμφάνισή τους στην Ελλάδα- μυστήριες επιπλοκές στην ψυχοσύνθεση ορισμένων ανθρώπων που πιστεύουν ότι χάρη σε αυτές βρήκαν τη χαρά του μαλάκα! (Τώρα θα μου πει κάποιος ότι και την εποχή του λίθου οι μαλάκες έβρισκαν με κάποιο τρόπο τη χαρά τους!).
Ποια είναι η χαρά του μαλάκα;
Το να πιστεύει ότι είναι ευπρόσδεκτος παντού και πάντα! Πως όλες οι πόρτες είναι ορθάνοιχτες στο διάβα του ή ότι ανοίγουν διάπλατα μόλις αυτοί εμφανιστούν και ότι είναι καλοδεχούμενοι από όλους τους άλλους ανεξάρτητα από το σε ποια φάση είναι οι άλλοι κι αν γουστάρουν τη φάτσα τους ή αυτά που φέρουν μαζί τους, μέσα τους, έξω τους και γύρω τους.


Κάθε λογής ιντερ-σουλατσαδόροι και μπλογκο-διαδρομιστές το αισθάνονται κάπως ως υποχρέωση να μπουν οπουδήποτε και να γράψουν το οτιδήποτε αρκεί να θεωρήσουν ότι το θέμα τους αφορά ή άπτεται τον ενδιαφερόντων τους. Μπαίνουν λοιπόν σε ένα έρμο μπλογκ πατούν το comments και όποιον πάρει ο Χάρος. Λες και βρίσκονται στο (άθλιο!) «Μικρόφωνο στον Πολίτη» του Flash που ο κάθε πικραμένος συνταξιούχος έχει ένα δεκάλεπτο «δικό του» για να αποφανθεί επί παντός επιστητού.
Πρώτοι και χειρότεροι ανάμεσά τους οι ακραιφνείς μαλάκες –ΚΑΙ εκ γενετής ΚΑΙ εκ πεποιθήσεως- οι οποίοι έχοντας χτυπήσει ντιλντ φανατίλας και υστερίας θεωρούν ότι μπορούν να αφοδεύουν δημοσία δαπάνη. Αυτοί έχουν και συγκεκριμένους στόχους: «έγραψε πάλι ο Παπαρίδης; Θα μπω να τον σχολιάσω! Σιγά μην τον αφήσω αναπάντητο!». Το τσεκάρουν στο monitor (αχ, βρε vrypan τι μας έχεις κάνει!) και βουρ στο Blog του Παπαρίδη για να επιτελέσουν το καθήκον τους.
Ναι, καλά το μάντεψες, τον Παπαρίδη τον σιχαίνονται όσο τίποτα. Τους γυρίζει τα έντερα ανάποδα και τα ξεπλένει για αντι-βακτηριολογικό έλεγχο. Δεν γουστάρουν ούτε ότι γράφει ούτε πως το γράφει. Γι αυτό άλλωστε και δεν τον διαβάζουν ποτέ. Σχολιάζουν τα αδιάβαστα post του μόνο και μόνο διότι ξέρουν ότι «ο Παπαρίδης, Παπαρίδης είναι παπαριές θα γράφει». Και επεμβαίνουν για να «διορθώσουν» την κατάσταση. Φυσικά η πρόθεσή τους δεν είναι να αντικρούσουν τον Παπαρίδη αλλά να αποκαθάρουν την μπλογκόσφαιρα από το μίασμα. Μην διαβάσει κανείς τα ποστ του Παπαρίδη χωρίς να διαβάσει και τα σχόλια του φωτισμένου σωτήρα-σχολιαστή.
Ετσι για τον κάθε Παπαρίδη πρέπει να υπάρξει κι ένας Αντι-παπαρίδης για να τηρούνται οι ισορροπίες.
Δεν τους αρκεί να γράφουν τις όποιες απόψεις τους στα δικά τους μπλογκ. Πρέπει να τις διανέμουν και μέσω άλλων φορέων ή όποιων οι ίδιοι θεωρούν φορείς. Αφήστε δε που αμα αφήνεις και το σχόλιο σου κάπου κάνεις αυτομάτως Link με το βιογραφικό σου και ακολούθως με το μπλογκ σου. (Εχουμε και αυτή την πετριά, στο μικρό μας μπλογκοχωριό: κάποιοι μάχονται για τις επισκέψεις και τα χιτ. Τρομάρα μας! Τέτοια ψωνάρα κυκλοφορεί αδέσποτη!).
Ο ακραιφνής μαλάκας, ο κοινωνικά και ψηφιακά αγράμματος είναι προφανές ότι έχει μπερδέψει τις πούτσες με τις βούρτσες. Νομίζει ότι τα blogs είναι το ίδιο με τα forums και τα messaging boards που με τη σειρά τους είναι το ίδιο με τα chat-rooms και το IRC! Όλα καφενείο δηλαδή! Όλα «μπάτε σκύλοι αλέστε κι αλεστικά μη δίνετε!». Γι αυτό και συνήθως τα κάνουν και τα τρία σαν τα μούτρα τους!
Το ανώτατο επίπεδο του ακραιφνή μαλάκα είναι το Troll (τα είπαμε μην τα ξαναλέμε, αρκετά ξεβρακώθηκε από μόνο του το πιο χαρακτηριστικό δείγμα τους) που θεωρείται πλέον παθολογική περίπτωση και ανήκει στην αρμοδιότητα ειδικών επιστημόνων που το ερευνούν εργαστηριακά.
Ο ακραιφνής μαλάκας δεν έχει κάψει τόσα λάδια όσα για να μεταλλαχθεί σε Troll παραμένει όμως το ίδιο απεχθής διότι έχει και μια επίφαση σοβαρότητας.
Βαριέμαι απίστευτα να κάθομαι να εξηγώ τις διαφορές που έχουν blog, chat και forums μεταξύ τους. Οποιος δεν ξέρει ας πάει σε κανέναν Παπασωτηρίου να αγοράσει κανένα βιβλίο να ξεστραβωθεί ή να ρωτήσει κάποιον «παλιό» που έχει την υπομονή να του εξηγήσει.
Δυστυχώς αυτή την άγνοια δεν την έχει μόνο ο ακραιφνής μαλάκας αλλά και ο απλός μαλάκας και ο αρχάριος και μερικά άλλα χαζά που κυκλοφορούν αλλά και αρκετός «φυσιολογικός» κόσμος.
Το θέμα όμως, τελικά, δεν είναι μόνο τεχνικό ούτε έχει να κάνει με τα ψηφιακά μέσα. Πέρα και πάνω από όλα είναι θέμα συμπεριφοράς, παιδείας και ευγένειας.
Το να αμολάς την κουτσουλιά σου και μετά να πετάς χαρούμενος από κλαρί σε κλαρί και από blog σε blog δεν είναι ακριβώς το απαύγασμα της ελεύθερης επικοινωνίας. Είναι συμπεριφορά εκφυλισμένου περιστεριού-παντόφλας που αφού φάει μισό τόνο κουλούρι πάει και το χέζει σε όποιο περβάζι βρει εύκαιρο!
Ο ακραιφνής μαλάκας-σχολιαστής γεννήθηκε για να κάνει γνωστές τις απόψεις του μέσω σχολίων πάνω σε κείμενα άλλων (που μπορεί να είναι το ίδιο ακραιφνείς μαλάκες με αυτόν αλλά αυτό δεν έχει καμιά απολύτως σημασία για τον ίδιο). Διαθέτει μάλιστα όλο τον ναρκισσισμό του αυθεντικού κατόχου της αυθεντικής αλήθειας που «πονάει» και γι αυτόν τον λόγο ξέρει ότι θα έλθει πολλές φορές σε σύγκρουση με τους άλλους … «ακραιφνείς μαλάκες».
Μια ακόμη από τις χαρές του είναι να διαφωνεί. Η διαφωνία γι αυτόν είναι τρόπος ζωής. Διαφωνεί άρα υπάρχει. Αν συμφωνήσει σε κάτι ανεβάζει δέκατα και παθαίνει ιγμορίτιδα. Φτάνει στο σημείο να διαφωνήσει με πράγματα που πρώτη φορά ακούει στη ζωή του. Αρκεί βέβαια να τα έχει γράψει ο Παπαρίδης με τον οποίο διαφωνεί ούτως ή άλλως εκ προοιμίου.
Μην είμαστε όμως και εντελώς άδικοι. Ο ακραιφνής μπορεί να μην συμφωνεί με κανέναν αλλά ταυτίζεται (πως το κάνει, θα σας γελάσω) με άλλους ακραιφνείς για να δείξει ότι υπάρχει αραγές μέτωπο ομοφρόνων, υγιώς σκεπτόμενων ανθρώπων.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η ικανότητά του να εκλογικεύει τις πληροφορίες που δέχεται. Παράδειγμα 1ο: Το κουσούρι του να σχολιάζει τα ποστ των άλλων το ονομάζει χρήση του δικαιώματος της ελευθέριας της έκφρασης ή και τις ελευθεροτυπίας!
Παράδειγμα 2ο: Το αρνητικό σχόλιο ή την διαγραφή του σχολίου τη θεωρεί ως προσπάθεια φίμωσης και καταπάτησης των ανωτέρω δικαιωμάτων.
Παράδειγμα 3ο: Κείμενα όπως αυτά μπορεί να τα θεωρήσει ως προσπάθειες κατάφορης λογοκρισίας του από τον σταλινικό Παπαρίδη που απλώς δεν γουστάρει να βλέπει τον κάθε βλάκα να χέζει μέσα στο σπίτι του.
Παράδειγμα 4ο: Κείμενα όπως αυτό θεωρεί ότι αναφέρονται στο τι γράφει στο δικό του blog και όχι στα σχόλια που κάνει στα blog άλλων.
Παράδειγμα 5ο: το 4ο Παράδειγμα είτε δεν το διάβασε είτε δεν το κατάλαβε.
Παράδειγμα 6ο: το κείμενο αυτό θα προκαλέσει την αντίδρασή του. Όχι γιατί το κατάλαβε. Αλλά γιατί το έγραψε ο …Παπαρίδης!
Παράδειγμα 7ο: Ο ακραιφνής μαλάκας δεν μπορεί να καταλάβει ότι ο άλλος δεν έχει καμιά διάθεση να ξυπνάει το πρωί, να ανοίγει το χαϊδεμένο μπλογκάκι του και να διαβάζει το παπαροσχόλιο που γράφτηκε μέσα στη νύχτα και να νιώθει σαν να του κατούρησαν τον τοίχο (ας θυμηθούμε το επικό ποστ της ΚΟΥΡΟΥΝΑΣ!).

Εκείνο όμως που μου φαίνεται εντελώς ανεξήγητο είναι ο μαζοχισμός του ακραιφνή μαλάκα που κάθεται καθημερινά και διαβάζει όλες τις «αηδίες» που γράφουν αυτοί που σιχαίνεται και αναπτύσσει επιχειρήματα για να τους τα γράψει. Οσο μάλιστα τον φτύνουν και τον λοιδορούν τόσο χειρότερο «κολλάει» με αυτά! Ψυχοσύνθεση γραμματόσημου, ένα πράγμα!
Χαρά στο κουράγιο τους!
Αν κάποιος έχει γνώσεις ψυχολογίας ας μου το εξηγήσει καλύτερα!


Αυτά τα κρανιοεγκεφαλικά για σήμερα…

Αν και ένα άι-σιχτίρ θα με γλίτωνε από τόσο κόπο! Αλλά αν δεν το καταλαβαίνει ο ακραιφνής τι κάνεις;

Και για να τελειώνουμε –επειδή ακόμη το Blogger δεν απέκτησε τη δυνατότητα αποκλεισμού κάποιων από το να σχολιάζουν- ο ακραιφνής μαλάκας και κάθε ακραιφνής μαλάκας είναι ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ στο παρόν Blog! Ας πάνε παραδίπλα να παίξουν…

Το ότι είμαστε σε έναν χώρο ανοιχτής επικοινωνίας δεν σημαίνει ότι θα ανεχόμαστε τον κάθε γάϊδαρο που δεν έχει ίχνος αξιοπρέπειας και σεβασμού.

Θα μου κάνουν λοιπόν μεγάλη χάρη αν αλλάζουν ηλεκτρονικό πεζοδρόμιο όταν παιρνούν απ' τα μέρη μου.

(Τώρα κολλάει το…) Αϊ σιχτίρ επιτέλους αγενέστατοι!

update#1: Επειδή πολλοί με ρωτούν απο χθες «και πως καταλαβαίνεις έναν ακραιφνή μαλάκα;» ιδού ένα απλό τεστ:

Βάλτε τον διαβάσει αυτό, αν καταλάβει πάνω από δύο αράδες ΔΕΝ είναι ακραιφνής μαλάκας!






Σχόλια

  1. Όταν τα παίρνεις στο κρανίο, είναι το καλύτερό σου. Θα σου πω την εμπειρία μου. Εντόπισα μερικούς που ξύπνησαν μαζί με τη ζούγκλα. Διαπίστωσα μέσω του extreme tracking ό,τι τσουπ τσουπ όλο επισκέψεις από το blog τους είχα. Εξέφρασα σε ένα κείμενο μου την επιθυμία "να με σβήσουν οι φασίστες από τα links τους". Το μήνυμα ελήφθη. Δεν με έσβησαν. Άνοιξα μια σαμπάνια και πήγα στο blog τους. Διατράνωσα σε όλα τα αξεπέραστα κείμενά τους την επιθυμία να με σβήσουν από τα links τους, θεωρώντας πως αυτό είναι δικαίωμά μου. Δεν το έκαναν. Βέβαια τώρα όσοι τους επισκέπτονταν, ήξεραν πως τα δημοκρατικότατα αυτά τέκνα δεν είναι και τόσο δημοκρατικά και άρα είχαν εκτεθεί. Χτες έλαβα ένα mail από ένα φίλο blogger που μου έλεγε πως με αφαίρεσαν επιτέλους από τα links. (Τώρα θα κάνω καταγγελία χε χε). Εν τω μεταξύ έλαβα δεν ξέρω κι εγώ πόσα mail από άγνωστους σε μένα ανθρώπους με μπράβο και τέτοια.

    Πάντως θεωρώ πως και ο δικός σου τρόπος και ο δικός μου είναι λάθος. Νομίζω πως στο σημείο αυτό πρέπει να διαδαχτούμε από το ισχυρό φύλο. Κοίτα για παράδειγμα πως χειρίζεται το θέμα η DiS στο κείμενό της για το άρθρο του j95 για τον Φλωράκη. Πρόσεξε τι απαντάει στον φίλο Oneiros στα σχόλια του post. Κόντεψα να πέσω απ' την καρέκλα. Οι γυναίκες μάλλον είναι πιο πρακτικές σε τέτοια θέματα.


    (Πολλά παλικάρια έχουν βγει στο διαδίκτυο για προπαγάνδα. Το χειρότερο με τους φανατικούς είναι πως τα εννοούν αυτά που λένε. Το άσχημο γι' αυτούς είναι πως πάλι τρώνε ξύλο.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μ'αρέσεις γιατί συμφωνούμε. Εύγε.

    Πάντως μη χαλιέσαι. Δικτατορική προσέγγιση θέλουν κάτι τέτοιοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λοιπόν διάβασα το αρθράκι στην φυλλάδα, κατάλαβα 5-6 γραμμές οπότε σύμφωνα με το κριτήριο σου δεν είμαι ακραιφνής μαλάκας.

    Επιτρέπεται να σχολιάσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω παντως φοβαμαι να πω και μια καλημερα.
    (ειναι που δεν υπαρχω και στα links διπλα.)
    Κανε πως δεν με ειδες αν σ΄εκνευριζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην το παραχέσουμε kouk. Αν κατάλαβες 5-6 αράδες, θα κατάλαβες και σε τι είδους ανθρώπους αναφέρομαι...

    Καλημέρα archive. Σε είδα... Και μπήκες και στα links και απ' όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να παραχέσω; Το κείμενο σου είναι τόσο απροκάληπτα εγωκεντρικό που δεν αφήνει και πολλά περιθώρια. Το μπέρδεμα το έχεις εσύ, όχι αυτοί που σχολιάζουν. Οι ιδέες σας, εσένα και του πιτσιρίκου, περί του πως θα έπρεπε να χρησιμοποιείται το internet είναι τυπικότατα παλαιολιθικές.

    Πάντως για να σε ξαλαφρώσω, δεν κινδυνεύεις από εμένα αφού ούτε σε διάβαζα ούτε και όπως φαίνεται θα το αρχίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι να παραχέσω; Το κείμενο σου είναι τόσο απροκάληπτα εγωκεντρικό που δεν αφήνει και πολλά περιθώρια. Το μπέρδεμα το έχεις εσύ, όχι αυτοί που σχολιάζουν. Οι ιδέες σας, εσένα και του πιτσιρίκου, περί του πως θα έπρεπε να χρησιμοποιείται το internet είναι τυπικότατα παλαιολιθικές.

    Πάντως για να σε ξαλαφρώσω, δεν κινδυνεύεις από εμένα αφού ούτε σε διάβαζα ούτε και όπως φαίνεται θα το αρχίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι να παραχέσω; Το κείμενο σου είναι ψευτοελιτιστικό και εγωκεντρικό. Οι ιδέες σου, που πιο συχνά τις ακούω από τον "πιτσιρίκο", είναι ενδεικτικές ανθρώπων που τους αρέσει να αισθάνονται κάτι παραπάνω απ'ότι είναι. Ναυτίλε και πιτσιρίκο, οι αγενείς είστε εσείς και δύσκολα θα σας φτάσει κανείς. Σας εύχομαι να συνεχίσετε να ζείτε στην κοσμάρα σας ανενόχλητοι από όσους σας βγάζουν τους άσχημους εαυτούς σας. Εγώ σίγουρα δεν θα ξαναενοχλήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η ευγένεια συνιστά συχνότατα τον πιο επιδέξιο καιροσκοπισμό: μόνο ευγενείς άνθρωποι κατορθώνουν να κρατούν πάντοτε και συγχρόνως όλες τις πόρτες ανοιχτές.-Παναγιώτης Κονδύλης

    kouk δεν ενθυμούμαι να έχουμε ανταλλάξει απόψεις και διόρθωσέ με αν κάνω λάθος. Άρα, δεν καταλαβαίνω πως ακούς τις απόψεις μου και συχνά μάλιστα. Χαρακτηρισμούς για εσένα δεν θα κάνω, καθότι δεν έχω άποψη. Κοίταξα όμως για πρώτη και τελευταία φορά το blog σου για να δω ποιος είναι αυτός που με κακοχαρακτηρίζει. Εκεί είδα δυο λέξεις : παλαβομάρες -παραλήρημα. Πάντα σέβομαι τον αυτοπροσδιορισμό του άλλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου