Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

“Κόπηκε” ο Niko Ago από το protagon

Ένα άρθρο του για τους πρόσφυγες ήταν η αφορμή για τη διακοπή της συνεργασίας του Niko Ago με το  protagon. Ο δημοσιογράφος στη σελίδα του στο Faceboo εξηγεί το τι συνέβη αναφέροντας πως το site δεν δημοσίευσε επικριτικά άρθρα του για το Μπάμπη Παπαδημητρίου, τον Αδωνι Γεωργιάδη και το Νίκο Δένδια. Η διοίκηση του site, σύμφωνα με τα γραφόμενα το Ago,αποφάσισε τη διακοπή της συνεργασίας επικαλούμενη επίθεση από το site, http://www.altsantiri.gr/.  Το κείμενο του  Niko Ago έχει ως εξής:
“Επειδή αρκετοί φίλοι με ρωτάνε τους λόγους που δεν γράφω πλέον στο protagon, θα εξηγήσω με λίγα λόγια, πώς έχει η κατάσταση.
Στις 14 Σεπτεμβρίου το βράδυ, έλαβα από συνάδελφο – διαχειριστή του protagon το εξής e-mail:
«Niko, πριν από λίγο ενημερώθηκα από τη διοίκηση του site ότι επιθυμεί να διακόψει τη συνεργασία μαζί σου καθώς θεωρεί ότι επιτίθεσαι σε συνάδελφο του site από άλλο site και χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. 
Λυπάμαι πολύ.»
 
Είχε προηγηθεί η δημοσίευση του άρθρου με τίτλο «Άκου ανόητε» στο altsantiri.gr, με το οποίο συνεργάζομαι από τα τέλη Μαΐου του 2015. Παρόλο που στο άρθρο, όπως διαπιστώνει κανείς διαβάζοντας, δεν υπάρχει καμία αναφορά σε συνάδελφο ή στο protagon, είναι αλήθεια ότι μέσω αυτού, απαντούσα σε συνεργάτη του protagon. Στην εύλογη ερώτηση: Και γιατί δεν το έκανες μέσω του protagon; υπάρχει και η πραγματική αιτία της διακοπής της συνεργασίας μας.
 
-H διοίκηση του protagon, με αφορμή άρθρο μου, στο οποίο ασκούσα κριτική στον δημοσιογράφο Μπάμπη Παπαδημητρίου, για τις ευχές του «να κρατήσει καλά το ΔΝΤ», και να μην ενδώσει στις απαιτήσεις της ελληνικής κυβέρνησης, αφού δε δέχθηκε να το δημοσιεύσει – το άρθρο μπήκε στο altsantiri- μου είχε διαμηνύσει ότι, «επιθυμεί να μην σχολιάσω στη συνέχεια, ΜΜΕ και δημοσιογράφους». Μετά από αυτό, η λύση για να γράψω την άποψή μου, για το συγκεκριμένο θέμα, δεν ήταν μέσω του protagon.
– Με αφορμή αυτό το άρθρο , στο οποίο ασκούσα κριτική στον Άδωνι Γεωργιάδη, το οποίο επίσης δεν μπήκε στο protagon, η διοίκηση του site, μου διαμήνυσε πως, πλέον, δεν επιθυμεί να σχολιάσω, ούτε πολιτικά κόμματα και πολιτικούς.  Έγραψα τότε στον νέο ιδιοκτήτη του site, τον Χρ. Μεμή αλλά ποτέ δεν πήρα απάντηση.
 
-Η πρώτη φορά που το site αρνήθηκε να ανεβάσει άρθρο μου, ήταν την άνοιξη του ’14, όταν έκανα κριτική στον τότε υπουργό Δημόσιας Τάξης, Νίκο Δένδια. Η δικαιολογία ήταν περίπου αυτή: «δεν μπορεί, στα δέκα σου άρθρα, τα εννέα να είναι για τον Δένδια». Ωστόσο, αυτό ήταν πέρα από υπερβολή διότι ως τότε, άρθρο με κριτική στο Δένδια, δεν είχα γράψει. Προφανώς, μετρήθηκαν ως τέτοια, άρθρα με κριτική σε συμπεριφορές ανδρών της ελληνικής αστυνομίας.
 
Επιγραμματικά, αυτοί είναι οι «σταθμοί» που κατέληξαν στη διακοπή της συνεργασίας μας. Ούτε ξαφνική ήταν, ούτε και χωρίς προειδοποιητικές «βολές». Οφείλω εδώ να παραδεχθώ επίσης, πως όσο επικεφαλής του site, ήταν ο Σταύρος Θεοδωράκης, ουδέποτε αντιμετώπισα θέμα λογοκρισίας. Γιατί δεν τα έγραψα αυτά, πριν τη διακοπή της συνεργασίας; Καλό ερώτημα. Που δεν έχω μια καθαρή απάντηση, όμως. Ίσως, επειδή θεωρούσα ότι θα αλλάξει η κατάσταση και θα μου επιτραπεί να γράψω ο,τι θέλω. Αποδείχθηκε πως έκανα λάθος.
 
Όπως έγραψα στα social media, όταν ενημερώθηκα για τη διακοπή της συνεργασίας, αποτελεί μεγάλη τιμή για μένα, να χάσω μια δουλειά, επειδή υπερασπίστηκα τους πρόσφυγες, απέναντι σε κάποιον που έγραφε στο «πνεύμα» της χρυσής αυγής. Αυτό λέω και σήμερα: Δεν υπήρχε μεγαλύτερη ικανοποίηση, από το να διακόψουν τη συνεργασία, μετά από αυτό το άρθρο. Πραγματικά το θεωρώ τιμή.
 
 
Υ.Γ.: Μετά τη διακοπή της συνεργασίας μας, απευθύνθηκα στην οικονομική διαχείριση, για να υπενθυμίσω πως η τελευταία μου πληρωμή, έλαβε χώρα στα μέσα Μαΐου, και ως εκ τούτου, περιμένω την εξόφληση των δεδουλευμένων. Η απάντηση που πήρα ήταν έως και προσβλητική. Επειδή δεν θέλω να τα συγχωνεύσω τα θέματα, θα επανέλθω επ΄αυτού με άλλο κείμενο. Εκτός κι αν μέχρι τότε γίνει η εξόφληση και δεν χρειαστεί να το κάνω.”

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Περί Σαββόπουλου, προσωπικά...

Αχός βαρύς ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν για τη συναυλία του ΣΚΑΪ με τη συμμετοχή του Διονύση Σαββόπουλου...
Οχτώ χωριών χωριάτες γίναμε πάλι οι υπέρ της συναυλίας, οι κατά του ΣΚΑΪ, οι υπερασπιστές του Σαββόπουλου, οι αποκαθηλωτές του Σαββόπουλου και όλοι οι ενδιάμεσοι συνδυασμοί...
Κάποιοι εκφράζουν την άποψή τους κόσμια, κάποιοι άκομψα και κάποιοι άλλοι τους μαλώνουν και τους δείχνουν το δρόμο το σωστό...
Γεμίζουν τα ψηφιακά ντουβάρια με αναλύσεις, σιχτιρίσματα, ύμνους, αναθέματα...

Μεγάλωσα με τον Σαββόπουλο. Πιο σωστά, μεγάλωσα με τα τραγούδια του, να είναι καλά ο θείος μου ο Πλάτωνας που μου έδωσε μία κασέτα του εν μέσω χούντας... 

Προέφηβος τότε, τον τοποθέτησα στην μικρή μου "Κιβωτό" δίπλα στον Ιούλιο Βερν, στον Καραγκιόζη, στις ελληνικές ταινίες με την Καρέζη και τον Αλεξανδράκη, Σάββατο βράδυ στην ΕΙΡΤ, στη μυρουδιά του καφέ και της "Ολντ Σπάις", στο "Ομπλαντί Ομπλαντά" των Μπίτλς, στη "Φαντασία" του Ντίσνεϊ...

Είναι η Κιβωτός που κουβαλ…

Ο Αρχιδάμπουρας

(Εκδοση Β’, αναθεωρημένη και επιμελημένη εκ νέου. Η έρευνα συνεχίζεται!)Στο χώρο της πολιτικής και όχι μόνο, υπάρχει εκείνο το είδος ανθρώπου που θεωρεί ότι έχει μεγάλα, στον υπερθετικό βαθμό, αρχίδια. Ο επονομαζόμενος και Αρχιδάμπουρας. Ο Αρχιδάμπουρας επαίρεται και καμαρώνει για τα πλούσια ελέη που του χάρισε η μητέρα φύση -παρά το επιπλέον βάρος και ενδεχομένως την ορμονική διαταραχή που αυτά συνεπάγονται. Βεβαίως αυτή η αίσθηση, της μεγαλο-ορχίας είναι κατά κανόνα υποκειμενική. Συχνά επίσης τη συνοδεύει, ως ασύνειδος μηχανισμός «νομιμοποίησης», μια εμφανής τάση επιδειξιμανίας: «Τα έχω μεγάλα και στα δείχνω να τα θαυμάσεις». Είναι περιττό ίσως να πούμε οτι πραγματική μεγαλο-ορχία (γνωστή και ως ελεφαντίαση ή λεμφική φιλαρίαση) συνιστά πρόβλημα όπως άλλωστε και ο πριαπισμός ένα είδος διαρκούς στύσης από την οποία έπασχε και ο ιδρυτής της παράταξης στην οποία ανήκει και επίκαιρος, εδώ και μήνες, «αρχιδάμπουρας». (Παρενθετικά να πούμε ότι ο ιδρυτής ουδέποτε πρόβαλε δημοσίως το πρόβλημ…