Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

29 κατασκευαστές ειδήσεων την πάτησαν με την Πρωταπριλιά

Η κατάντια των ελληνικών ΜΜΕ δεν έχει τελειωμό. Οταν έχεις βυθιστεί στην στο βούρκο της κατασκευής ειδήσεων φθάνεις στο σημείο να μην μπορείς ούτε ο ίδιος να ξεχωρίσεις την πραγματική είδηση από το ψέμα. Ετσι, με ένα κλικ το αναπαράγεις και όποιον πάρει ο Χάρος.
Βγήκε ένας από τους εθνικούς μας γελοτοποιούς και έγραψε μια μέρα ΠΡΙΝ την Πρωταπριλιά ότι πρόκειται να συναντηθεί με τον Αλέξη Τσίπρα και η "είδηση" κοπιαρίστηκε σε δεκάδες site και στα social media ακόμη και από διευθυντές και αρχισυντάκτες εφημερίδων. Ουδείς εξ' αυτών σκέφτηκε να κάνει το απλό: να σηκώσει το γαμημένο το τηλέφωνό του, να πάρει τους αντίστοιχους ρεπόρτερ, επιφορτισμένους με το πολιτικό ρεπορτάζ και να τους ρωτήσει "Ισχύει;". Να κάνει δηλαδή την δουλειά του!
Εφαγαν την "είδηση" αμάσητη και έπιασαν να την αναπαράγουν.
Σε άλλες εποχές, όχι λιγότερο αθώες αλλά σίγουρα πιο εγγράμματες, θα είχαν εκτοξευτεί μαζί με τις καρέκλες και τα γραφεία τους από τους υψηλούς ορόφους των Μέσων τα οποία διευθύνουν. Πιο σωστά: δεν θα είχαν ΠΟΤΕ φτάσει να κάθονται σε αυτές τις καρέκλες.
Ιδού:
Είχε προηγηθεί αυτό (πριν το γράψει το ΒΗΜΑ στο site του, για να βγει ζεστή-ζεστή η είδηση)
Και μετά, όταν αποκαλύφθηκε ότι πρόκειται για φάρσα, αυτό:
Και είναι ΑΥΤΟ το χειρότερο! ΑΥΤΟ το "Ωστόσο...". Ανάξια δικαιολογία ακόμη για 8χρονο κακομαθημένο που δεν θέλει να παραδεχτεί την ανοησία που έκανε.
Είναι ΑΥΤΟ το "Ωστόσο..." που αναδεικνύει όλη την παθογένεια της ελληνικής δημοσιογραφίας και του εκτρωματικού τρόπου με τον οποίον ασκείται.
Οτιδήποτε ταιριάζει και βοηθάει την εντεταλμένη αποστολή των ΜΜΕ μπορεί και πρέπει να γίνει πιστευτό. Χωρίς πολλά πολλά...

Δεοντολογία; Ευθύνη; Φιλότιμο; Επαγγελματισμός;
Αγνωστες λέξεις. Η δουλειά να γίνεται και όλα τα άλλα είναι ρομαντισμοί!

"Ωστόσο (ο Ψωμιάδης) δηλώνει υποστηρικτής της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ" και άρα "γι' αυτό την κατάπιαμε αμάσητη την είδηση". "Δικαιολογήστε μας, διότι μια χαρά βολική και λογική μας φάνηκε!".

Είναι προφανές ότι ο εθνικός μας Ζορρό ξέρει πολύ καλύτερα τους μηχανισμούς της Επικοινωνίας στην Ελλάδα. Γνωρίζει με τι χάπατα έχει να κάνει. Καριέρα ολόκληρη έχτισε χειριζόμενος τους δημοσιογράφους και τα ΜΜΕ, τοπικά και πανελλήνια. Υπήρξε άλλωστε ο ιδρυτής και ο πρύτανης μιας ολόκληρης σχολής στην οποία δίδαξαν μεγάλοι "αστέρες", από τον Καρατζαφέρη μέχρι τον Αδωνι κι από τον Τζήμερο μέχρι τον Σταύρο Θεοδωράκη. Μαριονετίστες της Επικοινωνίας που πάνω τους επένδυσαν τα μεγαλομάγαζα της ενημέρωσης.

Το φίδι έχει δαγκώσει δεκάδες φορές την ουρά του τα τελευταία χρόνια με την αποκάλυψη των ψευτοειδήσεων του. Ομως δεν λέει να ψοφήσει. Συνεχίζει να δηλητηριάζει μόνο την κοινωνία και όχι τον εαυτό του...

Διαβάζονται ακόμη...

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Το φίδι του ναζισμού σέρνεται προς την κερκίδα

Από την εφημερίδα "Ελλάδα", Σάββατο 3/11/12


Το πανό των φανατικών οπαδών της ΑΕΚ, «Ορίτζιναλ», σε κάποια γωνιά του Περιστερίου, είχε τη δική του ιστορία, αμιγώς πολιτική. «Ούτε να το σκέφτεστε», έγραφε το μήνυμα, κάτι σαν τον «τοίχο του Λοΐζου» και απευθυνόταν στη Χρυσή Αυγή που ήθελε να νοικιάσει γραφεία στην ίδια πολυκατοικία. Ήταν μία απάντηση στο κεντρικό σύνθημα των Χρυσαυγιτών «είμαστε πολλοί, είμαστε παντού, τα γήπεδα μας ανήκουν», για τα «τάγματα εφόδου» στα γήπεδα όλης της Ελλάδας, από την Καλαμάτα μέχρι την Κομοτηνή. Πρόβλεψη: Την τρέχουσα ποδοσφαιρική σεζόν η κερκίδα των «φανατικών», θα μετατραπεί σε πεδίο συγκρούσεων ανάμεσα στους Χρυσαυγίτες και τους antifa. Αυτό το κλίμα έχει ήδη δημιουργηθεί και οσονούπω αναμένεται «έκρηξη». Θα σπάσει το αυγό του φιδιού… Χρυσαυγίτες υπάρχουν παντού, σε κάθε κερκίδα. Άλλωστε, πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Marc για το «Έθνος της Κυριακής» παρουσίασε τα εξής ευρήματα: Οι οπαδοί του Ολυμπιακού, σε ποσοστό 7% ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, το…

Τι κρύβεται πίσω από το "Χαμόγελο του Παιδιού";

Το πρόσωπο ενός σκληρού εργοδότη;
Αναδημοσιεύω την καταγγελία του ΠΑΜΕ και ψάχνω...


Αθήνα 2 Σεπτέμβρη 2010


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Θέμα: για το "χαμόγελο του παιδιού"



Ο πολυδιαφημισμένος φιλάνθρωπος των media, πρόεδρος του λεγόμενου "χαμόγελου του παιδιού" έδειξε για ακόμη μία φορά το άγριο, εργοδοτικό του πρόσωπο.

Ξανά απολύσεις, εκβιασμούς απέναντι στους εργαζόμενους όπως: "ή υποβάλετε παραίτηση, ή σας απολύω και σας κάνω μήνυση για κακοποίηση παιδιών"!!

Σήμερα, ο ίδιος εξαφανίστηκε από τον χώρο που είχε πάει αντιπροσωπεία του Π.Α.ΜΕ για να απαιτήσει ανάκληση απόλυσης, εργαζόμενης που για χρόνια δουλεύει στον χώρο, ενώ η υπεύθυνη του σπιτιού στα Μελίσια μπήκε στον χώρο μαζί με περιπολικό της αστυνομίας. Είναι ο ίδιος χώρος, που πριν 1 χρόνο είχε απολυθεί εργαζόμενη, επειδή είχε αντιδράσει στην τοποθέτηση καμερών παρακολούθησης στους χώρους των παιδιών και των εργαζομένων. Οι απολύσεις είναι συνήθης πρακτική του προέδρου του "χαμόγελου του παιδιού&quo…