Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως καταλαβαίνεις ότι ένας λογαριασμός στο Twitter είναι spam bot

Το Twitter έχει ένα θεματάκι με τα spam bot. Μεγάλο θεματάκι. Το ότι μπορείς να ακολουθείς τον οποιονδήποτε χωρίς την άδεια του βάζει πολλούς σε πειρασμό να δημιουργήσουν ψεύτικους λογαριασμούς για να σπαμάρουν ή για να αυξήσουν -υποτίθεται- τη δημοφιλία τους.
Το κακό με αυτούς τους ψευτο-λογαριασμούς είναι ότι αφ' ενός λειτουργούν σαν τις ορμόνες -σε "φουσκώνουν" όσο τις χρησιμοποιείς αλλά όταν τις σταματήσεις ή οι λογαριασμοί χαθούν τότε ξεφουσκώνεις απότομα- και από την άλλη μπερδεύουν ιδιαίτερα τους ερευνητές και αναλυτές που προσπαθούν να βρουν κοινότητες και influencers.
Πως όμως καταλαβαίνεις ότι ένας λογαριασμός που σε ακολουθεί είναι bot ή απλώς ένας spammer;
Κατ' αρχήν ρίξτε μια προσεκτική ματιά σε όσους σας ακολουθούν, ιδού ορισμένες ενδείξεις που θα πρέπει να σας πονηρέψουν:

1. Ακολουθεί αρκετούς - Τον ακολουθούν ελάχιστοι ή κανένας

Αν ο χρήστης δεν είναι εντελώς νέος στο "άθλημα", η ένδειξη αυτή δεν είναι φυσιολογική. Ιδιαίτερα αν αυτοί που ακολουθεί είναι κυρίως "brands" ή σελέμπριτις μόνο και όχι άλλοι κανονικοί άνθρωποι.

2. Ούτε ένα Tweet

Γενικά, αν είσαι καινούργιος, είναι καλό πρώτα να μάθεις το τι συμβαίνει γύρω σου, να διαβάζεις τα μηνύματα των άλλων και μετά, όταν θα είσαι έτοιμος, να αρχίσεις να γράφεις. Οταν όμως έχεις ένα λογαριασμό και για μεγάλο διάστημα δεν έχεις καν αρχίσει να γράφεις, τότε κάτι δεν πάει καλά. Ή το μετάνιωσες ή απλά δεν είσαι ...άνθρωπος!

3. Είσαι "αυγό"
Α
Δηλαδή, δεν έχεις ανεβάσει κάποια φωτογραφία για avatar. Ολα τα "αυγά" δεν είναι bots (μπορεί να είναι τεμπέληδες χρήστες) όμως το 90% των spam bots είναι "αυγά". Αν μάλιστα...

5. Δεν έχει profile

...τότε είναι 99% spam bot. Αν μάλιστα συντρέχουν ΟΛΑ τα προηγούμενα τότε είναι 150% spam.

6. Ακατανόητα ή κοινότοπα μηνύματα

Αν κάποιος γράφει μόνο κάτι "γεια", "μαμά", "love", "hi", "your pic" ή είναι νήπιο που μπήκε κατά λάθος στο Twitter ή είναι spam bot. Μην το σκέφτεσαι.

7. Μόνο μηνύματα για "μεγάλη προσφορά" και "μοναδική ευκαιρία"

Δεν χρειάζεται σχόλιο! Κάποιος ανόητος μαρκετίρ παριστάνει τον μαθητευόμενο μάγο ή θέλει να δείξει στον δύστυχο πελάτη του πόσες χιλιάδες αναφορές γίνονται στο προϊόν ή την υπηρεσία του. Οι αναλυτές θα πρέπει να τον πετάξουν έξω από το σύστημά τους άμεσα για να μην βγάζουν μπούρδες συμπεράσματα.

8. Μόνο μηνύματα "I love you Lady", "Amazing Gaga", "Wow Lady!"

Ισχύει ότι και για το "7". Εδώ έχουμε την περίπτωση fan-spammer που έχει δημιουργηθεί ως κλακαδόρος κάποιου σελέμπριτι, πολιτικού ή άλλου ανόητου.

9. "Γκομενάρα" στη φωτό - "Αντρας" στο bio ή στο στυλ

Εχουμε να κάνουμε με χαζό spammer που ξέρει ότι το θηλυκό "τραβάει" κόσμο αλλά ξέχασε ή δεν καταφέρνει να γράψει σαν γυναίκα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Μπορεί να έχουμε να κάνουμε με κάποιο μάλλον επικίνδυνο άτομο που παριστάνει την πρώην του για λόγους εκδίκησης ή για εκβιασμό.

10. Υπερσεξουαλικότητα στα όρια του πορνό

Οι επιδειξίες έχουν τη διαστροφή τους που μπορεί για κάποιους να είναι και ενδιαφέρουσα (!). Οταν όμως κάποιος ασχολείται από το πρωί μέχρι το βράδυ μόνο με το "κοκό" είναι πολύ πιθανό να είναι spammer για κάποιο πορνό site.

Τι μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε όλους τους παραπάνω. Πρώτον, παρατηρήστε αν υπάρχουν μία ή περισσότερες ενδείξεις από τις παραπάνω. Δεύτερον, κάντε τους block. Σε ενοχλητικές περιπτώσεις μη διστάσετε να κάνετε ΚΑΙ report στο Twitter.

Αν πάλι είστε ερευνητής των Social Media, βρείτε τους κατάλληλους αλγόριθμους για να τους βγάλετε από το δείγμα σας και να μην κάνουν ζημιά στα αποτελέσματα.





Διαβάζονται ακόμη...

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Το φίδι του ναζισμού σέρνεται προς την κερκίδα

Από την εφημερίδα "Ελλάδα", Σάββατο 3/11/12


Το πανό των φανατικών οπαδών της ΑΕΚ, «Ορίτζιναλ», σε κάποια γωνιά του Περιστερίου, είχε τη δική του ιστορία, αμιγώς πολιτική. «Ούτε να το σκέφτεστε», έγραφε το μήνυμα, κάτι σαν τον «τοίχο του Λοΐζου» και απευθυνόταν στη Χρυσή Αυγή που ήθελε να νοικιάσει γραφεία στην ίδια πολυκατοικία. Ήταν μία απάντηση στο κεντρικό σύνθημα των Χρυσαυγιτών «είμαστε πολλοί, είμαστε παντού, τα γήπεδα μας ανήκουν», για τα «τάγματα εφόδου» στα γήπεδα όλης της Ελλάδας, από την Καλαμάτα μέχρι την Κομοτηνή. Πρόβλεψη: Την τρέχουσα ποδοσφαιρική σεζόν η κερκίδα των «φανατικών», θα μετατραπεί σε πεδίο συγκρούσεων ανάμεσα στους Χρυσαυγίτες και τους antifa. Αυτό το κλίμα έχει ήδη δημιουργηθεί και οσονούπω αναμένεται «έκρηξη». Θα σπάσει το αυγό του φιδιού… Χρυσαυγίτες υπάρχουν παντού, σε κάθε κερκίδα. Άλλωστε, πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Marc για το «Έθνος της Κυριακής» παρουσίασε τα εξής ευρήματα: Οι οπαδοί του Ολυμπιακού, σε ποσοστό 7% ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, το…

Τι κρύβεται πίσω από το "Χαμόγελο του Παιδιού";

Το πρόσωπο ενός σκληρού εργοδότη;
Αναδημοσιεύω την καταγγελία του ΠΑΜΕ και ψάχνω...


Αθήνα 2 Σεπτέμβρη 2010


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Θέμα: για το "χαμόγελο του παιδιού"



Ο πολυδιαφημισμένος φιλάνθρωπος των media, πρόεδρος του λεγόμενου "χαμόγελου του παιδιού" έδειξε για ακόμη μία φορά το άγριο, εργοδοτικό του πρόσωπο.

Ξανά απολύσεις, εκβιασμούς απέναντι στους εργαζόμενους όπως: "ή υποβάλετε παραίτηση, ή σας απολύω και σας κάνω μήνυση για κακοποίηση παιδιών"!!

Σήμερα, ο ίδιος εξαφανίστηκε από τον χώρο που είχε πάει αντιπροσωπεία του Π.Α.ΜΕ για να απαιτήσει ανάκληση απόλυσης, εργαζόμενης που για χρόνια δουλεύει στον χώρο, ενώ η υπεύθυνη του σπιτιού στα Μελίσια μπήκε στον χώρο μαζί με περιπολικό της αστυνομίας. Είναι ο ίδιος χώρος, που πριν 1 χρόνο είχε απολυθεί εργαζόμενη, επειδή είχε αντιδράσει στην τοποθέτηση καμερών παρακολούθησης στους χώρους των παιδιών και των εργαζομένων. Οι απολύσεις είναι συνήθης πρακτική του προέδρου του "χαμόγελου του παιδιού&quo…