Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εσύ, δημοσιογράφε, τι θα γίνεις όταν μεγαλώσεις;


Εφημερίδες και περιοδικά κλείνουν το ένα μετά το άλλο…
Ερχεται και η σειρά των καναλιών…
Εκατοντάδες δημοσιογράφοι είναι ήδη άνεργοι ή απλήρωτοι για πολλούς μήνες. Σε λίγο θα προστεθούν κι άλλοι, κι άλλοι, κι άλλοι…
Το παλιό μοντέλο των ΜΜΕ καταρρέει.
Ομως η Δημοσιογραφία δεν πεθαίνει μαζί τους. Ισα-ίσα απελευθερώνεται από τις δουλείες των εκδοτών και ιδιοκτητών-εργολάβων.
Το μεγάλο ερωτηματικό στοιχειώνει τα μυαλά όσων είχαν μάθει ότι δημοσιογραφία και παραδοσιακά ΜΜΕ είναι αξεχώριστα: Και τώρα τι κάνουμε; Αλλάζουμε δουλειά;
Η απάντηση είναι “ΟΧΙ”!
Για τους δημοσιογράφους ανοίγονται νέες προοπτικές. Τα εργαλεία είναι στα χέρια τους. Οι παλιές τεχνικές είναι ακόμη χρήσιμες. Εκείνο που τους λείπει είναι η γνώση αλλά, κυρίως, η δύναμη να αλλάξουν τρόπο δουλειάς χωρίς να αλλάξουν δουλειά.
Χθες έφτασε στα χέρια μου μια αγγελία. Δείχνει έναν από τους δεκάδες δρόμους που μπορούμε να ακολουθήσουμε στην Δημοσιογραφία των Νέων Μέσων.
Με αφορμή αυτή την αγγελία ξεκινάμε μια σειρά δημοσιεύσεων για το Μέλλον των Δημοσιογράφων και της Δημοσιογραφίας, ξεκινώντας από τον Data Journalist/Data Scientist.
Δεν χρειάζονται πολλά λόγια, διαβάστε την αγγελία:
We are looking for a data journalist/data scientist to join our team in NYC who will find and develop stories using our data. This includes financing, M&A, social media, news, and jobs data related to private companies and their investors and acquirers.
The ideal candidate will have a few years of experience after their undergraduate degree and must be happy, hungry and humble.
Specifically, to be successful in this role, you should be very comfortable with:
  • Tools that let you ask questions of data - At a minimum, this means you are a power Excel user and can use it to analyze and find patterns in data. If you use only shortcut keys and know pivot tables like the back of your hand, that’s probably a good start. If you know VBA or know statistical tools like R, that’s an even bigger plus.
  • Analysis - A background in computer science, math, statistics or finance will probably be best.
  • Presentation & Story Telling - You need to be able to be a good writer who can take your analysis and convey it in a compelling and clear way using graphs, charts and other visualizations. The ability to create interactive visualizations, infographics, etc is also a huge plus in being able to convey your stories. If you’ve used or are familiar with Google Visualizations, d3, HighCharts, Raphael, or other similar tools, bonus points.
  • Storyboarding - You’ll need to be comfortable coming up with your own data-driven story ideas and get comfortable in many different domains – everything from venture capital to internet companies to electric vehicles.
  • Moving Quickly - We are not looking for someone to write research papers. We want someone who can quickly analyze data and develop pithy and powerful data-driven briefs on a wide variety of topics.
Other things that will likely make you a shoe-in for this role:
  • Experience with data collection & extraction - While we have most of the data you’ll need for your analysis, if you have experience with data collection and extraction, that’ll be useful.
  • Model & Algorithm Development - Prior experience with the development & creation of models and algorithms.
  • Previous data analysis/storytelling experience - Either in a prior role or on your own (personal blog for example).
  • Startup/Emerging Technology Enthusiast - We track high growth private companies (tech to biotech to clean tech) and their investors and acquirers. Prior experience and interest in these areas will be a big plus.
  • MySQL querying capabilities - If the words LEFT OUTER JOIN mean anything to you, then you might be in the right place.
Please e-mail us at career@cbinsights.com if you’re interested in joining our team.

Καλή τύχη σε όποιον πιάσει τη δουλειά!
Καλύτερη σε όσους καταλάβουν ΠΟΙΕΣ είναι οι προοπτικές μας και ΠΟΣΟΙ δρόμοι ανοίγονται μπροστά μας!

Διαβάζονται ακόμη...

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Το φίδι του ναζισμού σέρνεται προς την κερκίδα

Από την εφημερίδα "Ελλάδα", Σάββατο 3/11/12


Το πανό των φανατικών οπαδών της ΑΕΚ, «Ορίτζιναλ», σε κάποια γωνιά του Περιστερίου, είχε τη δική του ιστορία, αμιγώς πολιτική. «Ούτε να το σκέφτεστε», έγραφε το μήνυμα, κάτι σαν τον «τοίχο του Λοΐζου» και απευθυνόταν στη Χρυσή Αυγή που ήθελε να νοικιάσει γραφεία στην ίδια πολυκατοικία. Ήταν μία απάντηση στο κεντρικό σύνθημα των Χρυσαυγιτών «είμαστε πολλοί, είμαστε παντού, τα γήπεδα μας ανήκουν», για τα «τάγματα εφόδου» στα γήπεδα όλης της Ελλάδας, από την Καλαμάτα μέχρι την Κομοτηνή. Πρόβλεψη: Την τρέχουσα ποδοσφαιρική σεζόν η κερκίδα των «φανατικών», θα μετατραπεί σε πεδίο συγκρούσεων ανάμεσα στους Χρυσαυγίτες και τους antifa. Αυτό το κλίμα έχει ήδη δημιουργηθεί και οσονούπω αναμένεται «έκρηξη». Θα σπάσει το αυγό του φιδιού… Χρυσαυγίτες υπάρχουν παντού, σε κάθε κερκίδα. Άλλωστε, πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Marc για το «Έθνος της Κυριακής» παρουσίασε τα εξής ευρήματα: Οι οπαδοί του Ολυμπιακού, σε ποσοστό 7% ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, το…

Τι κρύβεται πίσω από το "Χαμόγελο του Παιδιού";

Το πρόσωπο ενός σκληρού εργοδότη;
Αναδημοσιεύω την καταγγελία του ΠΑΜΕ και ψάχνω...


Αθήνα 2 Σεπτέμβρη 2010


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Θέμα: για το "χαμόγελο του παιδιού"



Ο πολυδιαφημισμένος φιλάνθρωπος των media, πρόεδρος του λεγόμενου "χαμόγελου του παιδιού" έδειξε για ακόμη μία φορά το άγριο, εργοδοτικό του πρόσωπο.

Ξανά απολύσεις, εκβιασμούς απέναντι στους εργαζόμενους όπως: "ή υποβάλετε παραίτηση, ή σας απολύω και σας κάνω μήνυση για κακοποίηση παιδιών"!!

Σήμερα, ο ίδιος εξαφανίστηκε από τον χώρο που είχε πάει αντιπροσωπεία του Π.Α.ΜΕ για να απαιτήσει ανάκληση απόλυσης, εργαζόμενης που για χρόνια δουλεύει στον χώρο, ενώ η υπεύθυνη του σπιτιού στα Μελίσια μπήκε στον χώρο μαζί με περιπολικό της αστυνομίας. Είναι ο ίδιος χώρος, που πριν 1 χρόνο είχε απολυθεί εργαζόμενη, επειδή είχε αντιδράσει στην τοποθέτηση καμερών παρακολούθησης στους χώρους των παιδιών και των εργαζομένων. Οι απολύσεις είναι συνήθης πρακτική του προέδρου του "χαμόγελου του παιδιού&quo…