Νέα Μοντέλα ΜΜΕ (Μέρος Α’: Εντυπα)


(Αποσπάσματα από το υπό έκδοση βιβλίο : Δημοσιογραφία 1.0)
Και τι μπορούν να κάνουν οι δημοσιογράφοι έτσι ώστε όχι απλώς να αντιμετωπίσουν την κρίση τόσο των παλαιών ΜΜΕ ως επιχειρήσεις όσο και της ίδιας της Δημοσιογραφίας, αλλά να προχωρήσουν βήματα μπροστά, στο μέλλον, καλύπτοντας τις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες των πολιτών για ενημέρωση και επικοινωνία;
Πολλά μπορούν να κάνουν.
Το πρώτο είναι να αντιληφθούν όλες εκείνες τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί στο χώρο της επικοινωνίας και στις οποίες, εδώ και χρόνια, έκλειναν πεισματικά τα μάτια. Να συνειδητοποιήσουν τα προβλήματα αλλά και τις ευκαιρίες που προκύπτουν μέσα από αυτά.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ω! Τα Ωραία Μικρά Μαγαζιά του 3%