Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απάτη στο Twitter - Η συνέχεια...

Ηταν να μη γίνει η αρχή...
Ο μηχανισμός συνεργατικότητας στα Social Media λειτουργεί και μάλιστα με πολλαπλασιαστικό τρόπο!
Ετσι, τη σκυτάλη για την "Απάτη στο Twitter" που ανακάλυψα μάλλον τυχαία πήρε κάνοντας μια ουσιαστική έρευνα σε βάθος ο ΓεροΓκρινιάρης!
Και ακολουθούν και άλλοι με εργαλεία που μπορούν να ανακαλύψουν τα μεγάλα κόλπα και στου ...βοδιού το κέρατο!
Αυτή τη στιγμή μία μεγάλη ομάδα ξεψαχνίζει ατέλειωτες λίστες με followers και ανασύρει φίδια και κατσαρίδες.
Και τα συμπεράσματα προκύπτουν αβίαστα:

Πέρα από το γεγονός, γνωστό εδώ και καιρό, ότι υπάρχουν social media "έξπερτς" που αλωνίζουν στην αγορά, στο παιχνίδι έχουν μπει και κάποιες εταιρείες που αναλαμβάνουν να χτίσουν προφίλ υψηλής δημοτικότητας. Οι απίθανοι αυτοί τύποι χρησιμοποιούν υπάρχουσες εφαρμογές παραγωγής "μαϊμούδων" ("χίλιοι χρήστες ένα τάλιρο, για περάστε παρακαλώ") και μετά μοσχοπουλάνε τις εκατοντάδες "μαϊμούδες" τους σε αρρωστάκια για δημοφιλία...

Επειδή όμως είναι ερασιτέχνες, όχι μόνο στη δουλειά τους αλλά και στις απάτες τους, δεν μπορούν να κρύψουν τα ίχνη τους ούτε βέβαια και την άγνοιά τους.

Δεν ξέρουν, για παράδειγμα, ότι το ΠΟΤΕ δημιουργείται ένας λογαριασμός στο Twitter ή στο FaceBook είναι μία ανεξίτηλη στάμπα που δεν κρύβεται με τίποτα.

Ετσι μπορεί κάποιος να δει ότι, στις 24 Νοεμβρίου, έχουν δημιουργηθεί 500 λογαριασμοί που πρίν ακόμη σκάσουν από το αυγό τους πήγαν και ακολούθησαν τον @foufoutiadi και την @proinofoufoutiadou.

Και τι σημασία έχουν όλα αυτά, θα πει κάποιος. Και τι σημασία έχει αν σε ακολουθούν 1.000 ή 2.000 αυγά;

Καμία! Εκτός αν αυτοί που σε ακολουθούν είναι 80.000 και από αυτούς οι 30.000 είναι "μαϊμού". ΑΥΤΟ λέγεται απάτη! Γιατί είναι στην ουσία αλλοίωση στοιχείων! Και όπως ΟΛΟΙ ξέρουμε τα στοιχεία και οι αριθμοί ΕΙΝΑΙ λεφτά!

Η αλλοίωση στοιχεία αλλοιώνει, με τη σειρά της, και τις όποιες έρευνες γίνονται για τη χρήση και την επιρροή των Κοινωνικών Δικτύων. Τουλάχιστον αυτές που στηρίζονται σε ποσοτικά στοιχεία!

Εκείνο όμως που προφανώς πάλι ΔΕΝ γνωρίζουν οι μικροαπατεώνες των αυγών και των μαϊμούδων είναι ότι οι ΣΟΒΑΡΕΣ έρευνες έχουν ποιοτικά χαρακτηριστικά. Δεν εξετάζουν το ΠΟΣΟΥΣ έχεις αλλά ΠΟΣΗ επιρροή έχουν αυτοί. Πόσο λειτουργούν μέσα στα Κοινωνικά Δίκτυα.

Δεν γνωρίζουν ότι για τις σοβαρές έρευνες και αναλύσεις επιρροής και δημοτικότητας το να έχεις χιλιάδες ανενεργούς χρήστες ρίχνει την αξία σου και δεν την ανεβάζει! Και γι αυτό το λόγο κάποιος που έχει 200 ενεργούς, παρεμβατικούς και δραστήριους followers έχει ουσιαστικά και τυπικά πολύ μεγαλύτερη αξία από κάποιον που έχει 30.000 μαϊμούδες...

Ομως περισσότερα για τους πραγματικούς όρους και κανόνες του παιχνιδιού (που δεν είναι καθόλου παιχνίδι) σε επόμενα κείμενα!



Υ.Γ.1: Τα SocialMedia δεν είναι ούτε πασαρέλα ούτε AGB! Οι χρήστες τους δεν είναι νούμερα. Είναι μέλη κοινοτήτων!


Υ.Γ.2: Δεν τα γράφουμε μόνο εμείς. Τα γράφουν κι έξω: BBC News - Fake forum comments are 'eroding' trust in the web http://bbc.in/vW1pRd


Υ.Γ.3: Αν έλθουν να σας πουλήσουν "χιλιάδες followers γρήγορα" ως Social Media, ζητήστε τους να κάνουν μεταβολή και να απομακρυνθούν. Μην ξεχάσουν να κλείσουν την πόρτα πίσω τους!


Y.Γ.4: Διαβάστε σχετικά:


Urban Dictionary: fake profile http://bit.ly/rS8ofL
Fake Followers: Not All is Fair in Love and Social Media http://bit.ly/tdf5bi
Robots, Shills, Payola, Fake Followers and Likes in Social Media’s Wild West | The Click Whisperer http://bit.ly/vhEwL0
How To Tell If Someone Has A Fake Follower Count - AllTwitter http://bit.ly/szl10M
Newt Gingrich | Fake Twitter Followers | Social Media | The Daily Caller http://thedc.com/rD3laA PeekYou
Report: 92 Percent of Newt Gingrich's Twitter Followers Are Fake | News & Opinion | PCMag.com http://bit.ly/tm0uih


Διαβάζονται ακόμη...

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Το φίδι του ναζισμού σέρνεται προς την κερκίδα

Από την εφημερίδα "Ελλάδα", Σάββατο 3/11/12


Το πανό των φανατικών οπαδών της ΑΕΚ, «Ορίτζιναλ», σε κάποια γωνιά του Περιστερίου, είχε τη δική του ιστορία, αμιγώς πολιτική. «Ούτε να το σκέφτεστε», έγραφε το μήνυμα, κάτι σαν τον «τοίχο του Λοΐζου» και απευθυνόταν στη Χρυσή Αυγή που ήθελε να νοικιάσει γραφεία στην ίδια πολυκατοικία. Ήταν μία απάντηση στο κεντρικό σύνθημα των Χρυσαυγιτών «είμαστε πολλοί, είμαστε παντού, τα γήπεδα μας ανήκουν», για τα «τάγματα εφόδου» στα γήπεδα όλης της Ελλάδας, από την Καλαμάτα μέχρι την Κομοτηνή. Πρόβλεψη: Την τρέχουσα ποδοσφαιρική σεζόν η κερκίδα των «φανατικών», θα μετατραπεί σε πεδίο συγκρούσεων ανάμεσα στους Χρυσαυγίτες και τους antifa. Αυτό το κλίμα έχει ήδη δημιουργηθεί και οσονούπω αναμένεται «έκρηξη». Θα σπάσει το αυγό του φιδιού… Χρυσαυγίτες υπάρχουν παντού, σε κάθε κερκίδα. Άλλωστε, πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Marc για το «Έθνος της Κυριακής» παρουσίασε τα εξής ευρήματα: Οι οπαδοί του Ολυμπιακού, σε ποσοστό 7% ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, το…

Τι κρύβεται πίσω από το "Χαμόγελο του Παιδιού";

Το πρόσωπο ενός σκληρού εργοδότη;
Αναδημοσιεύω την καταγγελία του ΠΑΜΕ και ψάχνω...


Αθήνα 2 Σεπτέμβρη 2010


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Θέμα: για το "χαμόγελο του παιδιού"



Ο πολυδιαφημισμένος φιλάνθρωπος των media, πρόεδρος του λεγόμενου "χαμόγελου του παιδιού" έδειξε για ακόμη μία φορά το άγριο, εργοδοτικό του πρόσωπο.

Ξανά απολύσεις, εκβιασμούς απέναντι στους εργαζόμενους όπως: "ή υποβάλετε παραίτηση, ή σας απολύω και σας κάνω μήνυση για κακοποίηση παιδιών"!!

Σήμερα, ο ίδιος εξαφανίστηκε από τον χώρο που είχε πάει αντιπροσωπεία του Π.Α.ΜΕ για να απαιτήσει ανάκληση απόλυσης, εργαζόμενης που για χρόνια δουλεύει στον χώρο, ενώ η υπεύθυνη του σπιτιού στα Μελίσια μπήκε στον χώρο μαζί με περιπολικό της αστυνομίας. Είναι ο ίδιος χώρος, που πριν 1 χρόνο είχε απολυθεί εργαζόμενη, επειδή είχε αντιδράσει στην τοποθέτηση καμερών παρακολούθησης στους χώρους των παιδιών και των εργαζομένων. Οι απολύσεις είναι συνήθης πρακτική του προέδρου του "χαμόγελου του παιδιού&quo…