Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυτή τη φορά η κόλαση μας ανήκει






Αυτή τη φορά η κόλαση μας ανήκει



Η Άτυπη Κινηματογραφική Συμμορία tiiinewzfilms είναι μια ανεξάρτητη κινηματογραφική συλλογικότητα η οποία συνειδητά κινούμενη στις παρυφές του καλλιτεχνικού περιθωρίου επιχειρεί να εκφράσει ό,τι πιο νέο, ό,τι πιο καινοτόμο στο χώρο του ανεξάρτητου cinema. Στόχος της ομάδας είναι να οπτικοποιήσει και να φέρει στο φως τις πιο έντονες κ ταυτόχρονα πιο σκοτεινές εμμονές κ ανησυχίες των μελών της, συνθήκη αναγκαία κ  ικανή για να οδηγήσει στην παραγωγή έργων αν όχι προκλητικών, τότε σίγουρα αμφιλεγόμενων.


Αμφισβητώντας κατάμουτρα κάθε είδους αυθεντίες γύρω από το χώρο του cinema, απορρίπτοντας κάθε πεπατημένη φόρμουλα κινηματογράφησης κ πάνω απ’ όλα χλευάζοντας την προσπάθεια καπηλείας της ματαιοδοξίας εκκολαπτόμενων καλλιτεχνών από τους σύγχρονους επαγγελματίες δασκάλους της τέχνης, η tiiinewzfilms κυρήσσει με τον πλέον κρυστάλλινο τρόπο ένα μανιασμένο αντάρτικο έκφρασης κόντρα στο μονόδρομο της άκριτης αποδοχής του mainstream κ του life style της καλλιτεχνικής υποταγής.



Έχοντας πάρει από την πρώτη μέρα οριστικό διαζύγιο με την κατά παραγγελία δημιουργία κ έχοντας αποσυνδέσει πλήρως τον παράγοντα κέρδος από τη λειτουργία της, η tiiinewzfilms αποπειράται να ισορροπήσει ανάμεσα στο cult κ το underground κ τον στυλιζαρισμένο βερμπαλισμό ντύνοντας  της ιστορίες της με το όσο το δυνατόν πιο καλαίσθητο περιτύλιγμα. H αιρετική προσέγγιση στην αφήγηση αναζητά συνάντηση με την μοντέρνα ψηφιακή κινηματογράφηση με στόχο την ανεξέλεγκτη διασπορά εικόνων που σε πρώτο επίπεδο μπορούν τουλάχιστον να υπερηφανεύονται για την πρωτοτυπία τους.



Σε εποχές ολοκληρωτικής ισοπέδωσης της διαφορετικότητας κ απόλυτης ακύρωσης της έννοιας του ελεύθερου χρόνου, σε εποχές που η τρομοκρατία της κρίσης τσακίζει σε κάθε ευκαιρία τα όνειρα της νέας γενιάς για ένα καλύτερο αύριο, η Άτυπη Κινηματογραφική Συμμορία tiiinewzfilms σηκώνει από το έδαφος τα πιο πρωτόγονα κ ακατέργαστα κινηματογραφικά της ένστικτα κ εξαπολύει απειλές κ υποσχέσεις για ακόμα πιο βλάσφημες, ακόμα πιο προβοκατόρικες δημιουργίες.



ΥΓ : Το λεξιλόγιο θα μπορούσε να είναι πολύ πιο επιτηδευμένο ..





ΙστορικόΗ κινηματογραφική ομάδα TiiiNewzFilms μετράει κάτι περισσότερο από 3 χρόνια ζωής. Μια παρέα φοιτητών Γεωπονικής θέλησε να πάρει την τέχνη στα χέρια της (!) κ να εκφράσει ευθαρσώς ό,τι πιο νέο στο χώρο του σινεμά, αμφισβητώντας το στερεότυπο των απαγορευτικά πανάκριβων παραγωγών που κάνουν το filming άπιαστο όνειρο για όποιον δε διαθέτει υπέρογκα budget.
Το Μάη του 2006 ξεκίνησαν τα γυρίσματα του πρώτου οργανωμένου «επίσημου» project που άκουγε στο όνομα V for Veronica. Με βασικό στόχο η παραγωγή να μην ξεπεράσει τα 0€ έξοδα, η ταινία προσπάθησε να αφηγηθεί σε 37’ την ιστορία μιας πόρνης, αποφεύγοντας να περάσει ηθικοπλαστικά μηνύματα καθωσπρεπισμού ή να αθωώσει στα μάτια του θεατή την εκμετάλλευση της γυναίκας.
Μέτα από 4 μήνες γυρισμάτων κ μοντάζ το βλάσφημο μαύρο δημιούργημα της TiiiNewzFilms έκανε με θράσος το ντεμπούτο του στο internet προσφερόμενο προς free download. Το προκλητικό κ συνάμα μαζικό spammάρισμα σε διάφορα κινηματογραφικά κ μη forums βοήθησε την ταινία να ξεπεράσει πολύ σύντομα τα 5000 hits, χωρίς να μπορεί να υπολογιστεί η από χέρι σε χέρι διάδοση της «παράνομης» κόπιας.
Το Φλεβάρη του 2007 με πρωτοβουλία της tiiinewzfilms έγινε προσπάθεια να συναντηθούν οι ερασιτεχνικές κινηματογραφικές ομάδες «πρώτης γενιάς» με τη διεξαγωγή του “C-Movie Festival”. Mε τη συμμετοχή των ταινιών “Dajenech”, “Ο πανίσχυρος μεγιστάνας των ninja”, “Karate – τυφλή φυγή” κ φυσικά του “V for Veronica”, αλλά κ την προβολή trailer άλλων ταινιών του χώρου το C-MF τράβηξε γρήγορα την προσοχή του κοινού με αποκορύφωμα... την ημέρα ανακοίνωσης ακύρωσής του! Την απογοήτευση έστω κ καθυστερημένα διαδέχτηκε ένα γλυκό χαμόγελο στα χείλη των μελών της TiiiNewzFilms αφού τον Ιούνη του 2007 η Veronica προβάλλεται με επιτυχία την τρίτη μέρα του “Mini-Short Festival” στo switch-on στην Αθήνα.
Παράλληλα, η tiiinewzfilms ασχολείται με την παραγωγή video clipερασιτεχνικών κ όχι μόνο ανερχόμενων συγκροτημάτων και καλλιτεχνών οι οποίοι επιθυμούν να οπτικοποιήσουν τις ανησυχίες τους συμβάλλοντας οι ίδιοι στο σενάριο κ την αισθητική των clips.
Τέλος, οι πιο πρόσφατες εμμονές της ομάδας βρίσκουν διέξοδο μέσα από εναλλακτικά ψευδο - videoart κ ταινίες μικρού μήκους, projects τα οποία περιμένουν υπομονετικά τη σειρά τους για να συγκρουστούν με τη λογική του mainstream. Με άλλα λόγια, όταν η κουλτούρα συνάντησε τη διανόηση κ .. σφύριξε αδιάφορα.

ΣΗΜΕΡΑ η ΑΚΣ tiiinewzfilms έχοντας πια στο portfolio της  αρκετές δουλειές κόβει βόλτες σε underground festivals, "παραχωρεί" συνεντεύξεις σε περιοδικά, φιγουράρει σε αφιερώματα στο internet, μετράει τα views των ταινιών της στο youtube, δικτυώνεται συμμετέχοντας στην ChainFree (Ελληνικό Δίκτυο Ανεξάρτητων Κινηματογραφιστών), ψάχνει τρόπους επικοινωνίας με ένα άγνωστο - απροσδιόριστο κοινό που την ψάχνει.

Η TiiiNewzFilms έχει βάλει στοίχημα με την αποτυχία κ είναι σίγουρη πως δεν έχει τίποτα να χάσει. Εξάλλου όπως δηλώνουν τα μέλη της, θα έρθει η μέρα που τα κινηματογραφικά τους όνειρα θα πάρουν εκδίκηση.

.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Περί Σαββόπουλου, προσωπικά...

Αχός βαρύς ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν για τη συναυλία του ΣΚΑΪ με τη συμμετοχή του Διονύση Σαββόπουλου...
Οχτώ χωριών χωριάτες γίναμε πάλι οι υπέρ της συναυλίας, οι κατά του ΣΚΑΪ, οι υπερασπιστές του Σαββόπουλου, οι αποκαθηλωτές του Σαββόπουλου και όλοι οι ενδιάμεσοι συνδυασμοί...
Κάποιοι εκφράζουν την άποψή τους κόσμια, κάποιοι άκομψα και κάποιοι άλλοι τους μαλώνουν και τους δείχνουν το δρόμο το σωστό...
Γεμίζουν τα ψηφιακά ντουβάρια με αναλύσεις, σιχτιρίσματα, ύμνους, αναθέματα...

Μεγάλωσα με τον Σαββόπουλο. Πιο σωστά, μεγάλωσα με τα τραγούδια του, να είναι καλά ο θείος μου ο Πλάτωνας που μου έδωσε μία κασέτα του εν μέσω χούντας... 

Προέφηβος τότε, τον τοποθέτησα στην μικρή μου "Κιβωτό" δίπλα στον Ιούλιο Βερν, στον Καραγκιόζη, στις ελληνικές ταινίες με την Καρέζη και τον Αλεξανδράκη, Σάββατο βράδυ στην ΕΙΡΤ, στη μυρουδιά του καφέ και της "Ολντ Σπάις", στο "Ομπλαντί Ομπλαντά" των Μπίτλς, στη "Φαντασία" του Ντίσνεϊ...

Είναι η Κιβωτός που κουβαλ…

Ο Αρχιδάμπουρας

(Εκδοση Β’, αναθεωρημένη και επιμελημένη εκ νέου. Η έρευνα συνεχίζεται!)Στο χώρο της πολιτικής και όχι μόνο, υπάρχει εκείνο το είδος ανθρώπου που θεωρεί ότι έχει μεγάλα, στον υπερθετικό βαθμό, αρχίδια. Ο επονομαζόμενος και Αρχιδάμπουρας. Ο Αρχιδάμπουρας επαίρεται και καμαρώνει για τα πλούσια ελέη που του χάρισε η μητέρα φύση -παρά το επιπλέον βάρος και ενδεχομένως την ορμονική διαταραχή που αυτά συνεπάγονται. Βεβαίως αυτή η αίσθηση, της μεγαλο-ορχίας είναι κατά κανόνα υποκειμενική. Συχνά επίσης τη συνοδεύει, ως ασύνειδος μηχανισμός «νομιμοποίησης», μια εμφανής τάση επιδειξιμανίας: «Τα έχω μεγάλα και στα δείχνω να τα θαυμάσεις». Είναι περιττό ίσως να πούμε οτι πραγματική μεγαλο-ορχία (γνωστή και ως ελεφαντίαση ή λεμφική φιλαρίαση) συνιστά πρόβλημα όπως άλλωστε και ο πριαπισμός ένα είδος διαρκούς στύσης από την οποία έπασχε και ο ιδρυτής της παράταξης στην οποία ανήκει και επίκαιρος, εδώ και μήνες, «αρχιδάμπουρας». (Παρενθετικά να πούμε ότι ο ιδρυτής ουδέποτε πρόβαλε δημοσίως το πρόβλημ…