Από το habeas corpus του 13ου αιώνα στο Δότες οργάνων με το ζόρι του 21ου


Για υπολογίστε: 5.000.000 Ελληνες που θεωρητικά μπορούν να υποστούν αφαίρεση ελαφρώς χρησιμοποιημένων οργάνων ΕΠΙ 10.000 ο ένας κατά μέσο όρο: 50.000.000.000 !!!

Οσα έταξαν σε Τρόικα, ΔΝΤ και άλλες Μαφίες!

Με τα όργανά μας θα τους πληρώσουν!!! 

Σχόλια

  1. Σε λίγο θα ψηφίσουν να κληροδοτείται η περιουσία όλων στο κράτος εκτός κι αν το δηλώσουμε προηγουμένως εγγράφως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δηλαδή διαφωνείς; Εγώ αντιθέτως μόλις το άκουσα το υποστήριξα. Δωρητής από χρόνια έκρινα αυτή την είδηση από τις πιο ενδιαφέρουσες των τελευταίων μηνών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λέγοντας εκ προοιμίου ότι υποστηρίζω την ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ δωρεά οργάνων, όχι απλώς διαφωνώ αλλά βρίσκω από ύποπτο έως παράφρονα όποιον σκέφτηκε αυτή τη θηριωδία.
    Δεν είμαστε αυτοκίνητα για να μας πάρουν τα ανταλλακτικά πριν μας αποσύρουν. Ανθρωποι είμαστε. Και ανθρώπους αφήνουμε πίσω μας. Δεν είμαστε κρέατα.
    Ναι στη δωρεά οργάνων λοιπόν και μακάρι όλοι να γίνουμε δωρητές. Οχι όμως με το ζόρι και μάλιστα με δήλωση ότι δεν το επιθυμούμε!
    Φρίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμα και αν δίναμε όλοι από ένα νεφρό πάλι τα νούμερα δεν βγαίνουν. 5 εκ έλληνες (όσοι δεν είναι παιδιά, ηλικιωμένοι, αλκοολικοί, ναρκομανείς και άρρωστοι δηλαδή) επί 2 χιλ ευρώ = 10 δις ευρώ. Και τα 2 χιλ είναι καλή τιμή. Κάπου τόσο πρέπει να πάει στις Ινδίες το νεφρό. Και αν βάλεις την υπερπροσφορά που θα υπάρχει (5 εκ νεφρά μονομιάς) ίσα που πέφτει και η τιμή στο 1/10. Τελικά οι φτωχοδιάβολοι στην Ινδία θα την πληρώσουν πάλι που ένα νεφρό είχαν σε αυτή τη ζωή και αυτό δεν θα πιάνει πάνω από 200 ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι ομως αν το δεις υλιστικά και ανθρωπιστικά, ανταλλακτικά έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειλικρινά, δεν εμπιστεύομαι καθόλου τα ευγενή κίνητρα των νομοκαπελωτών του Μνημονίου,
    ΑΛΛΑ,
    με παραξενεύει το τελείως αντι-εμπορικό της νομοθετικής διάταξης, που εκ πρώτης όψεως δείχνει να επιτάσσει ένα πανάκριβο εμπόρευμα, όπως τα όργανα σώματος.
    Αν πρόκειται να διατίθενται στους λήπτες ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΗΛΩΜΕΝΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ (που λόγω και υπερπροσφοράς λίγη σημασία θα έχουν), τότε λέω ΝΑΙ.
    Είναι κάτι, που χωρίς δισταγμό θα έπρεπε να κάνει ένα αληθινό κοινωνικό κράτος.
    Το habeas corpus αφορούσε το ζωντανό σώμα, όχι το πτώμα. Και επιτέλους, η κοινωνία εξελίσσεται. Οταν διατυπώθηκε το habeas corpus, ήθελε να προστατέψει τον δούλο και τον υπόδουλο. Δεν έγινε για να μας προστατέψει από την ...αιμοδοσία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σημασία έχει πρωτίστως το αποτέλεσμα, Άνεμε. Δέχομαι το φόβο σου και περιμένω να δω το πλήρες κείμενο του νόμου στη σχετική διαβούλευση. Κατ' αρχήν είμαι υπέρ του νομοσχεδίου, αλλά θα περιμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εντελώς λαϊκίστικα και με οργουελιανά επιχειρήματα όπου διαστρέφονται τα πάντα και χρακτηρίζεται ο νεκρός σκουπίδι (όπου η ταφή του δηλαδή η διάθεση του σώματός του μετα θάνατο είναι ιστορικά η αρχή του πολιτισμού) , η ελίτ της νεοφεουδαρχίας και τα απανταχού παπαγαλάκια της εισάγουν τον δούρειο ίππο του ΤΕΡΑΤΩΔΟΥΣ νομικού όρου της ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗΣ.
    Ενας νόμος να περιέχει αυτόν τον όρο και τελειώσαμε.

    Και ο χίτλερ ήθελε να σώσει την ανθρωπότητα απο αρρώστιες (μεσώ της ευγονικής)...
    Κανείς αθώως υποστηρικτής
    Μετά τα δεινά που έρχονται ελπίζουμε σε νέα δικαστήρια Νυρεμβέργης όπου δεν θα δικαστούν μόνο οι πρωταίτιοι αλλα και όλοι αυτοί που υποστηρίξαν το τερας γνωρίζοντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου