Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"Επίθεση χούλιγκαν σε θέατρο"


Viral marketing and viral advertising are buzzwords referring to marketing techniques that use pre-existing social networks to produce increases in brand awareness or to achieve other marketing objectives (such as product sales) through self-replicating viral processes, analogous to the spread of virus or computer viruses. It can be word-of-mouth delivered or enhanced by the network effects of the Internet.[1] Viral promotions may take the form of video clips, interactive Flash games, advergames,ebooksbrandable softwareimages, or even text messages.
The goal of marketers interested in creating successful viral marketing programs is to identify individuals with high Social Networking Potential (SNP) and create viral messages that appeal to this segment of the population and have a high probability of being taken by another competitor.
The term "viral marketing" has also been used pejoratively to refer to stealth marketing campaigns—the unscrupulous use of astroturfing on-line combined with undermarket advertising in shopping centers to create the impression of spontaneous word of mouth enthusiasm.

Για πιο σωστή δουλειά, φτιάχνεις και ένα αληθοφανές χάππενιγκ και ...μια χαρά!
(Μέχρι να σε πάρουν πρέφα!)

Και ο νοών νοείτω!

Πάλι καλά δηλαδή που δεν πλάκωσε η 71η Αερομεταφερόμενη Ταξιαρχία του προηγούμενου post!

Σχόλια

  1. Εχεις ρέντα! Τα θέματα σου όλα ένα και ένα σε αυτή την παρτίδα! Συνεχείς αποκαλύψεις! Γουστάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κάτι σού έγραψα, εσύ το έσβησες μάλλον... τεσπα, χάρηκα ιδιαίτερα και τα δέοντα στην οικογένεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κανονικά δεν θα ξαναέγραφα τίποτα.
    Η (πρώην; νυν;) εφημερίδα σου όμως έχει ρεπορτάζ για το ζήτημα.

    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=07/02/2011&id=248853

    Και ρωτάω:
    Είναι viral marketing η νοσηλεία του πρωτοετούς του Τέχνης με μερική απώλεια μνήμης, ο τραυματισμός του θεατή και ο βανδαλισμός των γραφείων;
    Αν είναι (κι αν έχεις στοιχεία ότι είναι), βγες και κράξε αλύπητα τους συναδέλφους σου και τους ιθύνοντες του Τέχνης.

    Αν όντως έχεις στοιχεία, ως δημοσιογράφος που είσαι, και δεν είναι απλά μία διαίσθηση...

    Εκτός αν ΕΣΥ είσαι που κάνεις viral marketing...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. antonis_x >>>

    1. Ούτε βρήκα, ούτε έσβησα τίποτα! Οπως βλέπεις δημοσιεύω και αυτό και το επόμενο σχόλιό σου. Αν κάτι δεν έστειλες σωστά, ξαναστείλε το και θα ανέβει

    2. Δεν κατάλαβα. Με εγκαλείς, για ποιο λόγο; Γιατί έχω άλλη άποψη από ρεπορτάζ της εφημερίδας που δουλεύω; Εχεις την αίσθηση ότι οι εφημερίδες είναι στρατιωτικές μονάδες και εμείς φαντάρια; Φυσικά και διαφωνούμε! ΕΙΔΙΚΑ σε ΑΥΤΗ την εφημερίδα! Και καραγουστάρουμε!

    Μήπως γιατί δεν κάνω ρεπορτάζ;
    Ούτε καλλιτεχνικό κάνω... Ούτε αστυνομικό... Ούτε αθλητικό... Τι να κάνουμε; Ο Λουμίδης στους καφέδες!
    Αλλά και να έκανα, διαφορετικά από όσα έγραψαν οι συνάδελφοι δεν θα έγραφα. Αυτά λένε οι υπεύθυνοι (καλλιτέχνες, αστυνομία κλπ). Μάλλον δεν θα έγραφα τίποτα αλλά αυτό είναι δικό μου θέμα... Διότι ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ εκτιμώ ότι το θέμα είναι ανύπαρκτο...

    Το ότι γράφω στο Blog μου και όχι στην εφημερίδα, το κάνω γιατί όπως δείχνω εδώ και 7 χρόνια, δεν το μπορώ να παράλογο και το ανόητο!

    Το θεωρώ παθογένεια!

    Ως πολίτης. Οχι ως δημοσιογράφος.
    Δεν το μπορώ να με περνάνε για ηλίθιο. Κάτι κλωτσάει μέσα μου!

    Θα μου πεις: "Κάνε έρευνα. Αποκάλυψε ονόματα και στοιχεία!"

    Θα σου απαντήσω: "Χέστηκα κιόλας! Λες και δεν έχουμε με τι άλλο να ασχοληθούμε (βλέπε την 71η αερομεταφερόμενη π.χ.)"

    Και ξανά: Δεν ήμουν εκεί! Δεν είδα! Το μόνο που είδα και ξέρω είναι ότι άνθρωποι που εμπιστεύομαι κρατούν τις κοιλιές τους από τα γέλια! Αυτό! Και είναι άνθρωποι που εμπιστεύομαι εδώ και 30 χρόνια!

    Το ποιος έχει δίκιο ή δεν έχει θα το δείξει ο χρόνος! Ελπίζω! Εσύ και όλοι κρίνετε!

    Τίποτα δεν μένει κρυφό για πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο πρώτο σχόλιο σε ρωτούσα αν αυτά που γράφεις τα γράφεις επειδή έχεις στοιχεία ή επειδή έχεις μία διαίσθηση.
    Δεν σε εγκαλώ, δεν ήταν στην πρόθεσή μου. 7 χρόνια σε διαβάζω κι εγώ.
    Μού κάνει όμως εντύπωση το ότι γίνεται ένα τόσο άσχημο γεγονός και βγαίνεις αμέσως και λες "στημένο".
    Και στο καπάκι βγαίνει και το ρεπορτάζ της "Ε" και μιλάει για τραυματίες και σοβαρές καταστροφές.
    Και μετά γράφεις για "ανθρώπους που κρατάνε την κοιλιά τους από τα γέλια".

    Για ποιο λόγο γελάνε;

    Επειδή με ενδιαφέρει το θέμα, θα ήθελα να μάθω γιατί γελάνε.

    Και όντως το θέμα της 71 Α/Μ ΤΠ είναι σημαντικό και με μεγάλες συνέπειες (ενδιαφέρον και για μένα προσωπικά, από εκεί απολύθηκα). Και καλά κάνεις και το ψάχνεις.

    Αν όμως θεωρήσω ότι έχεις δίκιο στο θέμα του "Τέχνης", τότε έχουμε μία περίπτωση που κάποιοι μαρκετινίστες πήγαν να κάνουν μία "ανορθόδοξη" προσπάθεια προώθησης μίας παράστασης και το θέμα ξέφυγε από τον έλεγχο, με αποτέλεσμα να μιλάμε για καταστροφές σε θέατρα και τραυματισμούς.

    Αν αυτό είναι, πες το μας.
    Πες μας "μίλησα με 2 κολλητούς μου και μού είπανε ότι το έστησε ο Τσιώλης για να πατήσει κόσμος στο θέατρο".
    Πες μας ότι παραλίγο να σκοτώσουν κόσμο και να καταστρέψουν ένα ιστορικό θέατρο, για να κόψουν εισιτήρια.
    Πες μας "δεν υπάρχουν καν τραυματίες, όλα είναι σικέ".

    Διότι, για να το ανεβάζεις στο blog σου, σημαίνει ότι το αξιολογείς σαν σημαντική είδηση.
    Ή εν πάση περιπτώσει έχεις την αίσθηση ότι είναι μαρκετινίστικο κόλπο.
    Συγγνώμη που κόλλησα με αυτό το post, αλλά μού έκανε εντύπωση ότι είσαι ο μόνος που διατύπωσε δημόσια αυτή την άποψη και σκέφτηκα ότι θα είχες κάτι παραπάνω να πεις.

    Όντως, τίποτα δε μένει κρυφό για πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγκόσμια Διακήρυξη για την Πληροφόρηση και τη Δημοκρατία

Η Διακήρυξη έγινε ομόφωνα δεκτή από την Information and Democracy Commission H Επιτροπή αποτελείται από 25 μέλη: Amartya Sen, Joseph Stiglitz, Mario Vargas Llosa,  Hauwa IbrahimEmily BellYochaï BenklerTeng BiaoNighat DadCan DündarPrimavera de FilippiMireille Delmas-MartyAbdou DioufFrancis FukuyamaUlrik HaagerupAnn Marie Lipinski,Adam MichnikEli PariserAntoine PetitNavi PillayMaria RessaMarina WalkerAidan White και Mihaïl Zygar.
Πηγή: RSF
Μετάφραση: Anemosnaftilos
Προοίμιο
Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης είναι κοινό αγαθό της ανθρωπότητας και πρέπει να προστατεύεται ως τέτοιο. Η διαχείρισή του είναι ευθύνη ολόκληρης της ανθρωπότητας, μέσω δημοκρατικών θεσμών, με στόχο τη διευκόλυνση της πραγματικής επικοινωνίας μεταξύ ατόμων, πολιτισμών, λαών και εθνών, στην υπηρεσία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της πολιτικής συναίνεσης, της ειρήνης, της ζωής και του περιβάλλοντος.

Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης πρέπει να εξυπηρετεί την …

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…