Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Off Off

Είναι από εκείνα τα "μικρά" που δείχνουν πόσο χάλια είμαστε, πόσο δεν ξέρουμε που πατάμε και που βρισκόμαστε, πόσο βουλιάζουμε σε μίζερες λογικές και ανόητες συμπεριφορές. Αυτά που καταγγέλλει με το παρακάτω κείμενο ο OffRadio δείχνουν την παθολογία μας...

ΤΟ OFFRADIO.GR ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΧΟΡΗΓΙΕΣ TΩΝ ΣΥΝΑΥΛΙΩΝ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΠΕΧΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΟΥΣΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΘΕΑΘΗΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΣΤΕΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ LOGOS ΣΤΙΣ -ΛΙΓΟΣΤΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΕΣ- ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ.

Σε μια πόλη που βλέπει πολύ λίγες από τις συναυλίες που θέλει στην ώρα τους, σε μια πόλη που όσοι τις οργανώνουν το' χουν παράπονο ότι οι χώροι δε γεμίζουν και αναρωτιούνται γιατί ο κόσμος δεν συμμετέχει - εκτός κι αν μιλάμε για ονόματα σαν τους James- είναι να απορείς με τις επικοινωνιακές προτιμήσεις και τις θρασύτατες επικοινωνιακές πρακτικές που επικρατούν και μπρος σε παιχνίδια ‘εξουσίας' και ‘γοήτρου' αφήνουν σε δεύτερη μοίρα την ουσία σε κάθε event, το συναυλιακό κοινό, το παρόν και το μέλλον του συναυλιακού γίγνεσθαι της Θεσσαλονίκης.
Στον OFF ευθύς εξαρχής ο «αποκλεισμός» από σχεδόν όλες τις συναυλίες εντός πόλεως ήταν δεδομένος, ας είναι καλά οι «κολλεγιές», οι «κολλητοί», οι «φίλοι», οι «κλίκες» και οι «εχθροί» όλων εκείνων που -είναι τόσο γελασμένοι αν- νομίζουν ότι η τύχη και το prestige κάθε σταθμού εξαρτάται από την εμφάνιση ενός λογοτύπου 5x5 cm σε μια αφίσα ...
Στον OFF όμως τις συναυλίες ποτέ δεν τις υποστηρίξαμε για τη μαρκίζα. Τις υποστηρίζουμε γιατί τις γουστάρουμε, γιατί θέλουμε να γίνονται συναυλίες, γιατί αγαπάμε τη μουσική και αυτούς που τη δημιουργούν και αυτό δεν έχουμε καμία ανάγκη να το αποδείξουμε για λόγους θεαθήναι με ένα logo και 2 banners σε μισοάδεια live stages.
Μετά και την τελευταία περίπτωση με την συναυλία των Hot Chip από την οποία ο OFF στο παραπέντε αφαιρέθηκε από την λίστα των media χορηγών κατ' απαίτηση έτερου media χορηγού, το offradio.gr δεν θα είναι πλέον χορηγός επικοινωνίας, σε καμία συναυλία εντός Θεσσαλονίκης, συνεχίζοντας ωστόσο να μιλά γι' αυτές που μας ενδιαφέρουν και ταιριάζουν με τις μουσικές προτιμήσεις του σταθμού και του κοινού του, και φυσικά θα προωθεί νέες μουσικές και ονόματα άσχετα με ποιος «χορηγεί» ένα live. Με την ελπίδα η Θεσσαλονίκη κάποια στιγμή επιτέλους θα αποδεσμευτεί από τα κόμπλεξ και τον αυτισμό που χαρακτηρίζει τα -κατά τ' άλλα με άποψη- μέσα της που την πηγαίνουν πίσω εδώ και χρόνια και να μπορεί να φιλοξενεί 2 ραδιόφωνα σε ένα κομμάτι χαρτί, όπως γίνεται βέβαια σε όλες τις πολιτισμένες πόλεις εντός και εκτός συνόρων.

TURN THE COMPLEX OFF!

Διαβάζονται ακόμη...

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Το φίδι του ναζισμού σέρνεται προς την κερκίδα

Από την εφημερίδα "Ελλάδα", Σάββατο 3/11/12


Το πανό των φανατικών οπαδών της ΑΕΚ, «Ορίτζιναλ», σε κάποια γωνιά του Περιστερίου, είχε τη δική του ιστορία, αμιγώς πολιτική. «Ούτε να το σκέφτεστε», έγραφε το μήνυμα, κάτι σαν τον «τοίχο του Λοΐζου» και απευθυνόταν στη Χρυσή Αυγή που ήθελε να νοικιάσει γραφεία στην ίδια πολυκατοικία. Ήταν μία απάντηση στο κεντρικό σύνθημα των Χρυσαυγιτών «είμαστε πολλοί, είμαστε παντού, τα γήπεδα μας ανήκουν», για τα «τάγματα εφόδου» στα γήπεδα όλης της Ελλάδας, από την Καλαμάτα μέχρι την Κομοτηνή. Πρόβλεψη: Την τρέχουσα ποδοσφαιρική σεζόν η κερκίδα των «φανατικών», θα μετατραπεί σε πεδίο συγκρούσεων ανάμεσα στους Χρυσαυγίτες και τους antifa. Αυτό το κλίμα έχει ήδη δημιουργηθεί και οσονούπω αναμένεται «έκρηξη». Θα σπάσει το αυγό του φιδιού… Χρυσαυγίτες υπάρχουν παντού, σε κάθε κερκίδα. Άλλωστε, πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Marc για το «Έθνος της Κυριακής» παρουσίασε τα εξής ευρήματα: Οι οπαδοί του Ολυμπιακού, σε ποσοστό 7% ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, το…

Τι κρύβεται πίσω από το "Χαμόγελο του Παιδιού";

Το πρόσωπο ενός σκληρού εργοδότη;
Αναδημοσιεύω την καταγγελία του ΠΑΜΕ και ψάχνω...


Αθήνα 2 Σεπτέμβρη 2010


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Θέμα: για το "χαμόγελο του παιδιού"



Ο πολυδιαφημισμένος φιλάνθρωπος των media, πρόεδρος του λεγόμενου "χαμόγελου του παιδιού" έδειξε για ακόμη μία φορά το άγριο, εργοδοτικό του πρόσωπο.

Ξανά απολύσεις, εκβιασμούς απέναντι στους εργαζόμενους όπως: "ή υποβάλετε παραίτηση, ή σας απολύω και σας κάνω μήνυση για κακοποίηση παιδιών"!!

Σήμερα, ο ίδιος εξαφανίστηκε από τον χώρο που είχε πάει αντιπροσωπεία του Π.Α.ΜΕ για να απαιτήσει ανάκληση απόλυσης, εργαζόμενης που για χρόνια δουλεύει στον χώρο, ενώ η υπεύθυνη του σπιτιού στα Μελίσια μπήκε στον χώρο μαζί με περιπολικό της αστυνομίας. Είναι ο ίδιος χώρος, που πριν 1 χρόνο είχε απολυθεί εργαζόμενη, επειδή είχε αντιδράσει στην τοποθέτηση καμερών παρακολούθησης στους χώρους των παιδιών και των εργαζομένων. Οι απολύσεις είναι συνήθης πρακτική του προέδρου του "χαμόγελου του παιδιού&quo…