Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πιο πολλά ερωτήματα... (Γάζα)





Ολοι μαζί να σπάσουμε τον αποκλεισμό της Γάζας!
ΟΚ!
Αλλά...
Ολοι μαζί; Ποιοί είναι "όλοι";
Ελληνες, Τούρκοι, Αραβες, Σουηδοί, Ιρλανδοί, Δυτικοί, Ανατολικοί, Δεξιοί, Αριστεροί;
Χμμμ...
Ναι, γιατί όχι;
Για καλό σκοπό είναι!
Καλός;
Σκοπός;
Κοινός σκοπός;
Ιδιος στόχος;
Σίγουρα;
Οσο σίγουρο είναι οτι ο Αραβας (έστω και αριστερός... λέμε τώρα) έχει τον ίδιο σκοπό και στόχο και άποψη και ιδέα, για την Γάζα και τη Μέση Ανατολή, με τον Ελληνα αριστερό (ποιόν απ' όλους;) όταν...
Ο Ελληνας αριστερός (ποιος απ' όλους;;;) ΔΕΝ έχει την ίδια άποψη, ιδέα, σκέψη, πρακτική με τον Κύπριο αριστερό (ε;;;) που κυβερνά τη χώρα και απαγορεύει τον απόπλου των πλοίων!

Ή μήπως έχει;

Κι έχουν την ίδια και με τον Ερντογάν;

Τι ενώνει τον Ελληνα "τουκοφάγο" με τον Τούρκο αντισιωνιστή-οθωμανιστή και φεύγουν όλοι μαζί από το ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΟ λιμάνι της Αμμοχώστου;

Τι κοινό έχουν όλοι αυτοί; Ή δεν έχουν;

Κι αν έχουν αυτοί...
Τότε, μαζί με αυτούς, έχουν τον ίδιο σκοπό, στόχο, σκέψη, ιδέα, ιδεολογία, άποψη και οι αντισιωνιστές, εθνικιστές Ελληνες, Αραβες, Τούρκοι;
Και συμφωνούν όλοι αυτοί σε όλα αυτά;

Συμφωνούν δηλαδή όλοι οι παραπάνω στο αυτονόητο (πόσο αυτονόητο για όλους τους) πως ΑΛΛΟ το κράτος-τρομοκράτης του Ισραήλ και άλλο οι Εβραίοι όλου του κόσμου;

Ή μήπως για κάποιους ταυτίζονται;

Και όλοι μαζί, όλοι αυτοί, όλοι τους, όλοι μας, τι υπερασπίζονται;
Την Ελευθερία των Παλαιστινίων!
Καλό!
Κι αφηρημένο όμως...
Είναι με όλους;
Είναι με τη Χαμάς;
Είναι με τη Φατάχ;
Διότι άλλοι Παλαιστίνιοι είναι με τη Χαμάς κι άλλοι με τη Φατάχ και άλλοι με κανέναν...
Οι υπερασπιστές τους δεν είναι με κανέναν;
Γίνεται;

Φαντάσου να μπούμε και σε λεπτομέρειες και σε πιο λεπτομερείς αποχρώσεις...

Ολοι μαζί; Που;
Στο άσπρο-μαύρο;

Μα υπάρχει και το πράσινο και το κόκκινο και το μαύρο της Παλιστινιακής σημαίας. Υπάρχει και το κίτρινο και το πράσινο της Χαμάς;
Και πολλά άλλα χρώματα υπάρχουν...

Κι ο θάνατος υπάρχει!!! Επίσης!!!

Είναι τα πράγματα τόσο ξεκάθαρα;

Είναι για σένα; Είναι για μένα;

Οχι;
Ναι;
Ξέρεις;

ΔΕΝ ξέρεις!

Οταν τα ερωτήματα είναι περισσότερα από τις απαντήσεις...

...κάτι δεν πάει καλά!

Καθόλου καλά!

Ειδικά αν δεν αναρωτιέσαι!


Κι άλλα ερωτήματα:


Υ.Γ.1 ΔΕΝ θέλω να δω αύριο σκιτσάκια και μονταζάκια με σβάστικες, άστρα του Δαβίδ και αίματα... Φοβάμαι όμως οτι θα τα δω!

Υ.Γ.2 ΔΕΝ θέλω να συμπλέω με φανατικούς ισλαμιστές, Τούρκους οθωμανιστές, Ιρανούς αντισιωνιστές και Ελληνάρες αντιεβραίους και αντιτούρκους;

Υ.Γ.3 ΑΝ ο πλανήτης "αδειάζει", καταδικάζοντας το Ισραήλ (λέμε τώρα), τότε ποιον "γεμίζει"-στηρίζει; Τους Παλαιστίνιους; (γέλιο πικρό)

Υ.Γ.4 ΑΝ με τον εχθρό μου έχω ΚΟΙΝΟΥΣ έχθρους -ας λένε ο,τι θένε!- τότε ΥΠΑΡΧΕΙ πρόβλημα!



Σχόλια

  1. Αυτή η προσέγγιση μου θυμίζει το πρόβλημα του αντιτσαρικού συνασπισμού το Μάρτη του 1917. Ως γνωστόν η από κοινού δράση κατά του οποιουδήποτε δεν σημαίνει και συνέχιση μιας κοινής πορείας. Είμαι λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Se tetoious sinthetous provlimatismous, i apantisi mporei na evrethei mono an psaksoume stis basikes (mas) aksies. Giati alios tha pelagosoume se afta pou (sosta) to arthro anaferei...

    Pia lipon einai i BASIKH aksia?
    H BASIKH aksia einai i anthropini zoi.

    Oti lipon einai gia tin diatirisi tis antropinis zois, einai kalo. Oti odigei stin apolia tis einai kako. Ola ta alla epontai.

    Akougomai kinikos? Mporei. Alla afti einai i (apli) alithia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή τι προσπαθείς να μας πεις; ότι επειδή οι φασίστες είναι κατά του ισραήλ, δε μπορείς να είσαι κι εσύ; Ωραία λογική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβάμαι πολύ τις ΒΑΣΙΚΕΣ αξίες!
    Ακόμη κι αν αυτές είναι η Αγάπη (χριστιανισμός), ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΙΣΟΤΗΤΑ...

    Πολλές φορές οδήγησαν στον θάνατο!

    Πιστεύω σε μια βασική αξία: τον αναστοχασμό. Για τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι, ακριβώς αυτό προσπαθώ να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν έχω ιδέα ποιός είναι με ποιόν - και δεν ενδιαφέρει αυτό, εν προκειμένω... Όπως δεν ενδιαφέρει, επίσης, ούτε το ποιός έχει δίκηο και ποιός άδικο, ποιός ήρξατο χειρών αδίκων στο περίπλοκο Μεσανατολικό πρόβλημα και ποιός ακολούθησε.
    Δεν ενδιαφέρει ούτε το εάν πίσω από τους αθώους επιβαίνοντες στα πλοία ήταν κάποιοι ιδιοτελείς ή κάποιοι ανόητα ρομαντικοί και ιδεαλιστές.
    Το ζήτημα είναι απλώς και μόνον η η ανθρώπινη ζωή και ο σεβασμός της. Όποιος δεν την σέβεται έχει όλο το άδικο...

    Εφ' όσον ο στόλος αυτός δεν απειλούσε την ύπαρξη του Κράτους του Ισραήλ ούτε και μετέφερε όπλα στους έγκλειστους της Γάζας, η βίαιη επέμβαση - μια τόσο βίαιη επέμβαση - δεν είναι παρά άσκηση ασύμμετρης Κρατικής βίας... που είναι και το χειρότερο είδος βίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι ύστερα ανέλαβαν οι πληρωμένοι "ανατόμοι" και εξεφτέλισαν τους νεκρούς και εξίσωσαν θύτες και θύματα με μαγικές μεγαλοστομίες και χρησμούς αμφίσημους και άσημους. Την ίδια ώρα που ο λαός κοιτούσε με το στόμα ανοιχτό και απορία τους "ανατόμους", δίπλα περνούσαν θριαμβευτές και ανενόχλητοι οι αγύρτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πριν από μερικές μέρες κάποιος διαδικτυακός φίλος μου είχε πει ότι δεν ανέφερε καν τις πιθανές ή απίθανες ευθύνες Βγενόπουλου (πυρπόληση τράπεζας), προκειμένου να μη δώσει άλλοθι στους δολοφόνους.
    Να που τώρα έχουμε πάλι μία περίπτωση, που κάποιοι λένε ότι χρήζει αντικειμενικής προσέγγισης. Συμφωνώ λοιπόν με τον Παντελή. Κάθε "αντικειμενικός" σχολιασμός και επιμερισμός ευθυνών εν προκειμένω είναι ασέβεια στη μνήμη των θυμάτων ή επίδειξη μικρόψυχης βλακείας. Δεν χωράει δεύτερη σκέψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιατί καλέ μου άνθρωπε κουράζεσαι και σπαταλάς φαιά ουσία, αφού έτσι κι αλλιώς όλος ο αυτάρεσκος συλλογισμός σου, το πολύ πολύ να σε αναγκάσεις να γυρίσεις πλευρό στον καναπέ σου.
    Αν αυτό που κάνεις τώρα δα, το θεωρείς "πνευματικότητα" και βαθύ στοχασμό, να σου θυμίσω τον κ. Κόϋνερ που έλεγε απλά και ωραία σε κάποιον ανοητολογούντα σοφό πως "σοφή στον σοφό είναι η στάση του".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "Propaganda cannot immediately affect strong counter-tendencies*; instead it must offer some form of action or diversion**, or both."

    Joseph Goebbels

    * "Κάτι πρέπει να κάνουμε"
    ** "Πιο πολλά ερωτήματα... (Γάζα)"

    Από ηλιθιότητα ή εσκεμμένα άραγε; Ελπίζω εσκεμμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμ πες τα, αυτά λέω κι εγώ και με αποκαλούν πράκτορα της ισραηλινής προπαγάνδας. Ζούμε ξανά τις ένδοξες εποχές της εθνικιστικής υστερίας για Οτσαλάν και Μιλόσεβιτς/Κάρατζιτς.

    ΥΓ. Σήμερα, γνωστοί τουιτεράδες αποκαλούσαν υπηρέτη της ισραηλινής προπαγάνδας τον Πάνο Χαρίτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στην βαβούρα όλοι οι διάβολοι χορεύουν.... Κι' όλοι οι άγγελοι κλαίνε...
    Ακόμα κι αν τα λες σωστά, και μάλλον δίκιο έχεις... Εγώ δεν θάθελα ποτέ να είναι εγκλωβισμένος με την οικογένεια μου σε κάποια Γάζα, κάποια "πατρίδα" και να μου απαγορεύεται να φύγουμε από εκεί και να πάμε οπουδήποτε αλλού! Γι' αυτό και είμαι με αυτούς εκεί στην Γάζα όπως και θα ήμουν με εκείνους εκεί στο γκέτο της Βαρσοβίας! κι αν βρεθώ στο ίδιο μετερίζι με "άλλους" που οι ιδεολογίες τους με φλομώνουν, τί με νοιάζει; αύριο θα βρεθώ να θέλω να σπάσω τον αποκλεισμό που θα επιχειρήσουν να επιβάλλουν όταν αυτοί έλθουν στα πράγματα...
    ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΥΣ χωρίς κανένα ενδοιασμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η Αξία ειναι ο Ανθρωπος. Ουτε αριστερος, ουτε δεξιος, ουτε μαυρος ουτε ασπρος ουτε κιτρινος. Η Χαρτα με τα Ανθρωπινα Δικαιωματα γραφτηκε για Ολους τους Ανθρωπους.
    Αυτοι οι ανθρωποι κανουν την υπερβαση των εαυτων τους, γιατι οχι και εμεις; Γιατι να μπαινουμε στο παιχνιδι του διαχωρισμου;

    Ομολογω οτι το ποστ αυτο με ξαφνιασε -μαλλον δυσαρεστα, εκτος αν δεν καταλαβα κατι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ δυσάρεστη έκπληξη το κείμενό σου αυτο, Άνεμε. Θολώνει τα νερά, να εξισώνει τον θύτη με το θύμα, και συκοφαντεί την - όποια - πρωτοβουλία για τη Γάζα. Λες και ο στολίσκος ξεκίνησε να απελευθερώσει την Παλαιστίνη. Ή να πλήξει το Ισραήλ. Πολύ θλιβερό κείμενο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @JustAnotherGoneOff
    Τι θέλεις να μας πεις φίλε μου; Εκατό φορές να θεωρηθώ ηλίθιο θύμα αντιισραηλινής προπαγάνδας, παρά να ανεμίζω αυτάρεσκα τη μέχρι αηδίας οξυδέρκειά μου δεξιά κι αριστερά. Μου θυμίζεις κάτι τυπάκια, που όταν κάηκαν οι άνθρωποι στη Μαρφίν, εκδήλωσαν την αναισθησία τους, αναζητώντας ευθύνες στον Βγενόπουλο, την ΚΥΠ και τον παγκόσμιο σιωνισμό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τα πράγματα είναι τόσο, ίσως και περισσότερο σοβαρά και επικίνδυνα, απ' ότι υποπτευόμουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Ελεύθερη Γάζα", συμφωνώ πως;

    Μια ερώτηση. Όταν το Σαράγιεβο ήταν αποκλεισμένο και βομβαρδίζονταν, γιατί ποτέ δε μπήκε το ζήτημα του σπασίματος του αποκλεισμού από την Αριστερά κοινοβουλευτική και εξω-κοινοβουλευτική! Α! ξέχασα ο αποκλεισμός γίνονταν από τους φίλους μας τους Σέρβους και όχι από τους σιωνιστές Εβραίους που ευθύνονται για όλα τα κακά της γης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εξαιρετικά ύποπτο (στα όρια της βλακείας) κείμενο, γεμάτο σοφιστείες του καναπέ.
    Όλοι είναι ίδιοι, οι εχθροί του εχρού μας είναι ύποπτο, οι κακοί αριστεροί και οι μισο-καλοί παλαιστίνιοι δεν ξέρουν που πάνε, οι σβάστιγκες με το άστρο του Δαυίδ είναι μη trendy κλπ κλπ...
    Αναρωτιέμαι γιατί έφαγες τόσο χρόνο να τα γράψεις όλα αυτά, ενώ θα μπορούσες να πεις απλά "αρχίστε την επανάσταση χωρίς εμένα γιατί σε λίγο αρχίζει το Greek Idol και δεν θέλω να το χάσω"
    Και το λέω αυτό γιατί το γραπτό σου δεν εκφράζει απολύτως καμία άποψη ή θέση.
    Συνοθύλευμα ασυναρτησιών και "ωχαδελφισμού".
    Α! και κάνε κάτι για το συντακτικό γιατί δεν...

    g r

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν σε μπερδεύει το συντακτικό. Το δικό σου χάος, η δική σου σύνταξη του κόσμου, είναι που σε μπερδεύει.
    Και αν είχε έναν στόχο αυτό το κείμενο είναι ακριβώς για να ενοχλήσει ανθρώπους σαν κι εσένα. Χαίρομαι που τον πετυχαίνει κατακούτελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απορίσ. Γιατί μου έφαγες ένα σχόλιο. Ή απλά δεν το έλαβες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εκανα ερωτήσεις. Αναρωτιέμαι. Απαντήσεις κανείς;
    Εστω μία;
    Εκτός από απόψεις και αφορισμούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δύο-τρία πράγματα:

    1. Η αδυναμία ηθικής κρίσης για ένα ζήτημα δεν αποδεικνύει την ανωτερότητα της σκέψης που κηρύσσει την αδυναμία της να κρίνει.

    2. Επειδή οι πραγματικοί συσχετισμοί ισχύος κρίνουν ήδη και αποδίδουν ήδη την δική τους δικαιοσύνη (την δικαιοσύνη του ισχυρότερου), η επίκληση της πολυπλοκότητας των πραγμάτων είναι ντε φάκτο συμμαχία με τους παράγοντες που υπερισχύουν.

    3. Η κρίση "όλα είναι σχετικά, εξαρτάται πώς τα βλέπει κανείς" είναι εσωτερικά αντιφατική εφόσον δηλώνει τη βεβαιότητά της, ότι η ίδια, ως κρίση, ΔΕΝ είναι σχετική αλλά αντίθετα απόλυτη. Η δογματική επίκληση του αντιδογματισμού δεν είναι λιγότερο δογματική επειδή επικαλείται τον αντιδογματισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. «Είναι σύμβολα απολυτότητας συναισθήματος. Με το καγιέν είσαι μοναδικός, με το τραγούδι εκφράζεσαι. Και με τη διαδήλωση πολιτικοποιείσαι και εκφράζεις την ευθύνη σου απέναντι στα τεκταινόμενα παγκοσμίως και εν Ελλάδι. Οπότε ολοκληρώνεται η εικόνα σου. Ό,τι κάνουμε στην Ελλάδα επειδή γίνεται για λόγους συναισθηματικούς έχει μιαν απόληξη. Ποια είναι η απόληξη; Η ανάγκη συμπτώσεως φαντασιώσεως με εικόνα. Η εικόνα μας φτιάχνεται έτσι όπως τη θέλουμε και φτιάχνοντας την εικόνα έτσι όπως τη θέλουμε φτιάχνουμε και μια πραγματικότητα την οποία παρακολουθούμε μέχρι να έρθει η ώρα του λογαριασμού».

    Στέλιος Ράμφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Το ζήτημα ΔΕΝ είναι η λύση του μεσανατολικού, αλλά ΕΝΑ μόνο, πολύ απλό θέμα:

    η άρση του αποκλεισμού της Γάζας, εξαιτίας του οποίου ενάμιση εκατομμύριο άνθρωποι μένουν χωρίς ύδρευση, υγεία, στέγη, παιδεία.

    Τα υπόλοιπα, που απαρτίζουν το συνολικότερο ζήτημα, μπορεί να σηκώνουν διαφωνίες, ΑΥΤΟ όμως, ΟΧΙ.

    Όλα τα λοιπά ερωτήματα είναι εκ του πονηρού.

    (Για το «Χαμάς, Φατάχ ή κανένας» αποφασίζουν οι Παλαιστίνιοι, όχι εμείς. Μη χάνουμε τη μπάλα.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δε βαριέσαι αδελφέ, γιατί να ασχοληθούμε εμείς; Θα ασχοληθούν άλλοι! (http://www.enet.gr/?i=news.el.kosmos&id=170306)
    Τόσο αφελείς, τόσο αστείοι είμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Ω! Τα Ωραία Μικρά Μαγαζιά του 3%

Ω! Οι ωραίες μέρες!
Νοσταλγώ τις ένδοξες στιγμές μας στην Αριστερά του ’80 και του ’90 και του 2000 και του 2007…
Μικρά μαγαζιά, γωνία. Σπίτια του λαού. Ωραία κυλικεία με εξαιρετικούς καφέδες το πρωί.
Ωραίες μέρες…
Στα Ντα Κάπο και στα Φίλια, θέσεις τιμητικές μαζί με καλλιτέχνες και ωραία κορίτσια και αγόρια. Σεβασμός για την εργατική τραγιάσκα που είχαμε από καιρό πάψει να φοράμε αλλά ειχε μείνει η γραμμή στο μέτωπο. Ηθική. Συνέπεια. Καθαρότητα. Αγαπητοί σε όλους. Ευχάριστοι.
Αποδεκτοι όσο δεν διεκδικούσαμε κάτι παραπάνω. Την εξουσία κυρίως… «Αυτά δεν είναι δουλειές για εσάς. Θα σας φθείρουν! Αφήστε τις για εμάς τους λερωμένους…» μας έλεγαν οι πράσινοι και γαλάζιοι φίλοι μας. Και τα κορίτσια το ίδιο μας έλεγαν.
Εκεί στο 3 με 8% ήμασταν μια χαρά όλοι. Κι εμείς και οι άλλοι. Ασφαλείς μέσα στις αναζητήσεις μας. Χωρίς να το πιέζουμε κιόλας.
Και χρήσιμοι! Πολύ χρήσιμοι για πολλούς λόγους. Κυρίως για άλλοθι βέβαια αλλά και λόγω παιδείας. Ως δημοσιογράφοι. Ως Σύμβουλοι. Ως Ρήτορες.
Τι έλεγα;
Α! Ναι…

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…