Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ντροπή!

"Σε ό,τι αφορά τη βάση του 10, χαιρετίζουμε το γεγονός ότι, έστω και μετά από πέντε χρονιά συνεχούς και έντονης ανάδειξης - δυστυχώς, μόνο από την πλευρά του Συνασπισμού-του αντιπαιδαγωγικού-αντιεκπαιδευτικού χαρακτήρα αυτού το μέτρου, η κυβέρνηση υποχρεώνεται να το καταργήσει".

Απόσπασμα από Ανακοίνωση του Τμήματος Παιδείας του ΣΥΝ σχετικά με το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας.



Ντροπή και αίσχος!
Δεν λέω περισσότερα γιατί θα εκτραπώ και θα στεναχωρήσω μερικούς φίλους και συντρόφους πάλι.


Y.Γ.: Και καλά, ρε σύντροφοι, δεν καταλαβαίνετε οτι κάποιος που παίρνει κάτω από δέκα δεν μπορεί, όχι στο πανεπιστήμιο να πάει, αλλά ούτε στο περίπτερο απέναντι...
...το οτι πολλοί από αυτούς θα γίνουν ..."δημοσιογράφοι", ούτε αυτό το καταλαβαίνετε;;;

Σχόλια

  1. ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ4/13/2010 06:25:00 μ.μ.

    Ένα μόνο απόσπασμα από την θέση του ΣΥΝ για την εκπαίδευση:

    "Η αριθμητική αξιολόγηση έχει έντονα ανταγωνιστικό στοιχείο και οξύνει το άγχος. Δεν καταγράφει τη διαφορετικότητα, τις ιδιαίτερες κλίσεις και ενδιαφέροντα. Η αξιολόγηση ουσίας πρέπει να αναδεικνύει αυτά τα στοιχεία και να αμβλύνει τον ανταγωνισμό.

    Καταργείται η εικοσάβαθμη κλίμακα, η οποία με τους δεκαδικούς, δημιουργεί το λιγότερο 200 διαφορετικούς βαθμούς, και στην περίπτωση υπολογισμού κλασμάτων αντί δεκαδικών ακόμα περισσότερους, υποκινητές λυσσαλέας αντιπαράθεσης μεταξύ των μαθητών, ιδιαίτερα στις υψηλές κλίμακες.

    Καθιερώνεται νέα, μικρού φάσματος κλίμακα με τα εξής χαρακτηριστικά:
    Ε , Κάτω από τη βάση.
    Δ , Βάση
    Γ , Καλά
    Β , Πολύ καλά
    Α , 'Aριστα

    Ένα σύστημα 5 σημείων αντικαθιστά την εξοντωτική κλίμακα των 200 βαθμών και στο απολυτήριο του Λυκείου αλλά και σε όλα τα έτη της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

    Περιορίζεται έτσι το Λύκειο, οι εξετάσεις και οι βαθμοί του να είναι ένας αδιάκοπος αγώνας πυγμαχίας με νικητές και ηττημένους. Εκτονώνεται το κλίμα του ανταγωνισμού. Ελαχιστοποιείται το μαθητικό άγχος που είναι το πρώτο αντικίνητρο στη μάθηση. Ενώ ταυτόχρονα επιβραβεύεται πλήρως ο κόπος, η επιμονή και η αποτελεσματικότητα".

    Συνολικά τις θέσεις ξέρεις που θα τις βρεις, www.syn.gr/gr/keimeno.php?id=5028, ώστε να πάρεις μια γενικότερη ιδέα σε ποιά λογική εντάσσεται η ανακοίνωση. Εκτός και αν είνια συνολικά λάθος η άποψη για το τί και ποιό σχολείο θέλουμε... Εκτός και αν το μοναδιικό πρόβλημα της παιδείας μας μέχρι τώρα ήταν η βάση του δέκα.

    Πάλι με πίκρανες απόψε...ααααχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ΄αυτό το σημείο είμαι όχι απλώς αντίθετος...
    Η Αριστερά δεν μπορεί να πριμοδοτεί την αγραμματοσύνη και την μετριότητα.
    Οχι με 200 βαθμούς, με 1.200 θα πρέπει να βαθμολογούνται.
    Για να πάψει το πανεπιστήμιο να βγάζει ΚΑΙ άνεργους ΚΑΙ αγράμματους.
    Είναι το ΠΙΟ σκοταδιστικό σημείο των θέσεων του ΣΥΝ!
    Είναι τραγωδία!

    (Αυτά, πριν αρχίσω να τους βρίζω σε όλους τους τόνους και τις παραλλαγές!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ4/13/2010 07:42:00 μ.μ.

    "Οχι με 200 βαθμούς, με 1.200 θα πρέπει να βαθμολογούνται".

    Η χαρά των φροντιστηρίων!!!
    Να επαναφέρουμε και τις ποδιές;

    Γιατί δεν συζητάμε για ένα σύστημα ΧΩΡΙΣ ΒΑΘΜΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να μη σου πω οτι είμαι πολύ σοβαρά ΚΑΙ υπέρ της ποδιάς από το να φοράνε Κάλβιν Κλάιν και Γκούτσι σαν τσολάκια.
    Οπως είναι ΣΗΜΕΡΑ το σχολείο δεν μπορούμε να συζητήσουμε για τίποτα ούτε όμως να συνεχίσουμε να βγάζουμε κάφρους.

    Και με την ευκαιρία (το έχω γράψει δεκάδες φορές): να καταργηθεί τώρα το ΑΣΥΛΟ (ανιάτων φρικιών).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ4/13/2010 08:14:00 μ.μ.

    We don't need no education
    We dont need no thought control
    No dark sarcasm in the classroom
    Teachers leave them kids alone
    Hey! Teachers! Leave them kids alone!
    All in all it's just another brick in the wall.
    All in all you're just another brick in the wall.

    We don't need no education
    We dont need no thought control
    No dark sarcasm in the classroom
    Teachers leave them kids alone
    Hey! Teachers! Leave them kids alone!
    All in all it's just another brick in the wall.
    All in all you're just another brick in the wall.

    "Wrong, Do it again!"
    "If you don't eat yer meat, you can't have any pudding. How can you
    have any pudding if you don't eat yer meat?"
    "You! Yes, you behind the bikesheds, stand still laddy!"

    Γιαβόλ κομαντάτ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χαίρεται από το Brighton !

    κατά τη γνώμη μου δεν φταίει η βαθμολογική κλίμακα και τόσο πολύ !
    ναι δημιουργεί ανταγωνισμό αλλά ανταγωνισμός υπάρχει πάντα και καλά κάνει και υπάρχει γιατί δίνει λίγο γαμώτο και πολλές φορές που έχω φτάσει στο αμήν με τις σπουδές μου και ζορίζομαι άσχημα ο ανταγωνισμός με έχει βοηθήσει να βάλω τον κώλο μου κάτω και να τα πάω καλύτερα !

    Στο πανεπιστήμιο του Brighton που φοιτώ αν και ήμουν μαθητής του 13-15 (και 17 μερικές φορές) τα πάω πολύ καλύτερα από τους περισσότερους και πολλοί από αυτούς ήταν πολύ καλύτεροι μαθητές από μένα στο σχολείο τους!
    Επίσης δε έχω παρατηρήσει πως το μεγαλύτερο ποσοστό των φοιτητών στους τεχνικούς κλάδους είναι για τα μπάζα. Και είναι για τα μπάζα όχι γιατί ήταν μέτριοι μαθητές αλλά γιατί το σύστημα που τους έχει φέρει στα πανεπιστήμια είναι χάλια! (να σημειώσω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό είναι αλλοδαποί)
    και αυτό το σύστημα λίγο έχει να κάνει με την κλίμακα της βαθμολογίας!
    Υπάρχει η γενική οπτική του ότι σπουδάζω γιατί με έχουνε πείσει ότι θα πιάσω μια θέση σε ένα γραφείο η μια επιχείρηση και θα βγάζω άνετα φράγκα. Γιατί με έχουν πείσει ότι αυτό είναι το καλύτερο που έχω να κάνω γιατί το έκανε και ο ιός της γειτόνισσας και είναι τώρα διευθυντής !
    Γιατί μου έχουν καταστρέψει την ικανότητά μου να είμαι δημιουργικός και ούτε που το χω πάρει χαμπάρι !
    Γιατί μου έχουνε φορέσει παρωπίδες και δεν έχω αναρωτηθεί ποτέ τι θα γινόταν αν τις κουνήσω από τη θέση τους!

    Το σύστημα της παιδείας στην Ελλάδα έχει απίστευτα πολλά στραβά και ανορθόδοξα! Δεν βρίσκομαι άλλωστε τυχαία εδώ! Πως να σπουδάσω σε μια σχολή που το πρώτο πράγμα που συναντώ όταν διαβαίνω το κατώφλι της είναι οι πάγκοι των κομμάτων?
    Πώς να σπουδάσω σε μια σχολή που οι καθηγητές της είναι οι σούπερμαν και για να τους μιλήσεις πρέπει να πάρεις άδεια? που σε βλέπουν σαν ενοχλητική μύγα? που η γραμματείες είναι μα τρελή ευκαιρία για να μην κοιμηθείς το βράδυ από τα νεύρα ? που λύνουν μια εξίσωση στον πίνακα και νομίζουν ότι ανακάλυψαν τη θεωρία της σχετικότητας? που... που... που... που ....


    μέσα σε αυτά νομίζω ότι θα συμφωνήσετε ότι η κλίμακα της βαθμολογίας είναι ένα θέμα για τα ψιλά γράμματα !

    και στο κάτω κάτω μήπως δε φταίνε και οι γονείς που έχουν αυτήν την κλίμακα σαν τις 10 εντολές για να κρίνουν αν ένας μαθητής είναι καλύτερος από τον άλλο?

    λοιπόν? ποοοοοσο θα μου βάλετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H κατάργηση της βάσης του δέκα, χωρίς αντικατάσταση με ένα άλλο σύστημα εισαγωγής είναι λαϊκισμός και μόνο λαϊκισμός. Το επιχείρημα της υπουργού ότι δεν βελτιώθηκε καθόλου η ποιότητα εκπαίδευσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι αερολογίες. Η βάση του δέκα δεν ήταν μέτρο για να βελτιωθεί η ποιότητα εκπαίδευσης ήταν μέτρο στο να διακρίνει ποιος έχει το ελάχιστο φυσικό κριτήριο για να παρακολουθήσει μαθήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Εξάλλου τα τμήματα στα οποία οι σπουδαστές εισάγονταν με βαθμολογία πάνω από τη βάση του δέκα δεν επηρεάστηκαν ούτε θετικά ούτε αρνητικά από την εφαρμογή της. Εκτός από τη ντροπή ΑΝeme εγώ θα πω και κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάψτε να κοροϊδεύετε τους γονείς των παιδιών πια. Φοιτητές και σπουδαστές κάτω του 10 για τμήματα ΤΕΙ και ΑΕΙ με βαθμολογία κάτω του 5, με καθηγητές που δεν μπορούν να σταθούν και να διδάξουν ούτε στο Δημοτικό Σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική της κατάργησης του "10". Μιλάμε για παιδιά που ΔΕΝ μπορούν να περάσουν τάξη αλλά το Υπουργείο πλέον τους θεωρεί κατάλληλους για ανώτατη εκπαίδευση! Κι όλο αυτό γιατί; για να έχει να απομυζά για 4-5 χρόνια ο κάθε αχρείος που πουλά πίτσες, γύρους και νοικιάζει σπίτια; Υπάρχει περίπτωση να πάνε καλά στο πανεπιστήμιο αυτοί; δεν κάνουν ρε παιδί μου για ανώτατη εκπαίδευση, ας κάνουν κάτι άλλο, δεν γίνεται ΟΛΟΙ να πάνε σε ΑΕΙ και ΤΕΙ, υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν κι άλλες ευκαιρίες κι επαγγελματικοί προσανατολισμοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ κύριε Άνεμε,

    κάνετε λάθος. Η άποψη σας ότι όσοι μαθητές/μαθήτριες που βαθμολογούνται κάτω του 10 είναι, ούτε λίγο ούτε πολύ, άχρηστοι, είναι ρατσιστική. Δεν είναι δυνατό να μη λαμβάνετε υπ' όψιν σας τις προσωπικές, οικογενειακές δυσκολίες που ενδέχεται να αντιμετωπίζει κάποιο παιδί ή κάποιον άλλο λόγο που να επηρεάζει σημαντικά την απόδοση του στο σχολείο. Δεν είναι επίσης δυνατό να κρίνετε τις ικανότητες ενός ενήλικα ανθρώπου από τις επιδόσεις του στο γυμνάσιο και το λύκειο. Οι πραγματικές ικανότητες κάποιου φαίνονται στο πανεπιστήμιο και στη μετέπειτα επαγγελματική (εάν υπάρχει) σταδιοδρομία. Λυπάμαι αλλά με αυτήν σας την άποψη απαξιώνετε πλήρως όσους, γιά τον 'α η 'β λόγο δεν πέτυχαν καλό βαθμό στο λύκειο και αναγκάστηκαν να σπουδάσουν στο εξωτερικό. Άνθρωποι που, παρ' όλα αυτά, σπούδασαν με επιτυχία και ακολουθούν κατά πολύ αρτιότερη επαγγελματική καριέρα από πολλούς που αρίστευαν στο σχολείο.

    Σε ότι με αφορά τελείωσα το λύκειο με πολύ χαμηλό βαθμό. Σπούδασα στο εξωτερικό Νομική, έκανα τέσσερα χρόνια μεταπτυχιακών σπουδών και σήμερα είμαι ασκούμενος δικηγόρος με προοπτικές.

    Γιατί τόσος "ρατσισμός";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμ εδώ είναι ακριβώς το πρόβλημα: το να μην μπεις στο πανεπιστήμιο δεν σημαίνει οτι είσαι άχρηστος.
    Ομως αν δεν ξέρεις που παν τα τέσσερα (και με κάτω από 14 ΔΕΝ ξέρεις!) τότε είναι λάθος να προχωράς στην τριτοβάθμια για να σου διορθώνει ο καθηγητής την ορθογραφία.

    Οσο για το τελευταίο σημείο, φοβάμαι οτι δεν έχετε καμιά προοπτική πέραν του να κοροϊδεύετε και τον εαυτό σας και τους άλλους. Και γι αυτό δεν φταίτε εσείς. Οχι μόνο, τουλάχιστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έχετε κάποιο δίκαιο κ.Άνεμε,

    φυσικά και η προοπτική μου είναι να κοροϊδευω τους άλλους. Αυτό είναι άλλωστε και το νόημα της δικηγορίας. Δουλεύεις τον κόσμο γιά να σώσεις τον πελάτη σου. Σάμπως εσείς, οι περισσότεροι έλληνες δημοσιογράφοι (με δυό-τρείς εξαιρέσεις), συνήθως άνευ μεταπτυχιακών τίτλων και χωρίς καν γνώση ξένης γλώσσας, δεν κοροϊδεύετε τους άλλους και τον εαυτό σας;

    Ας είμαστε ειλικρινείς κύριε Ανδρέα. Μπακαλοδημοσιογραφία με 19 απολυτήριο δεν είναι δα και το κορυφαίο επίτευγμα (κι' ας ξέρετε ορθογραφία).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ακριβώς!
    Το γράφω άλλωστε και στο ποστ.
    Ολοι οι αγράμματοι πήγαν να γίνουν δημοσιογράφοι και ορίστε τα χάλια και η κατάντια μας.
    Opinion leaders που δεν ξέρουν να βάλουν πέντε λέξεις στη σειρά και που λειτουργούν σαν το μακρύ χέρι της αστυνομίας.
    Χωρίς γνώσεις, χωρίς κρίση, χωρίς εφόδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αλήθεια, αυτό σας έμαθαν στα εξωτερικά; Οτι το νόημα της δικηγορίας είναι να δουλεύεις τον κόσμο;
    Ξέρετε, ΑΥΤΗ εδώ η χώρα έβγαλε πολύ σπουδαίους νομικούς επιστήμονες για να ξευτελίζετε εσείς έτσι την επιστήμη σας.
    Λυπάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Ξέρετε, ΑΥΤΗ εδώ η χώρα έβγαλε πολύ σπουδαίους νομικούς επιστήμονες για να ξευτελίζετε εσείς έτσι την επιστήμη σας."

    Κοιτάξτε, δεν είναι ανάγκη να γίνεστε αγενής χωρίς λόγο. Κανένας δεν εξευτελίζει καμία επιστήμη περισσότερο απ' ότι ασελγείτε εσείς επάνω στο λειτούργημα της δημοσιογραφίας. Ο ρόλος σας είναι να ενημερώνετε τον πολίτη χωρίς παρωπίδες και αφορισμούς. Όχι να δίνετε διάλεξη γιά ζητήματα της Εκπαίδευσης λες και είστε ομότιμος καθηγητής του Χάρβαρντ ή Υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου. Χωρίς παρεξήγηση κ.Ανδρέα μου, αλλά μήπως έχετε καβαλήσει το καλάμι και φαντασιώνεστε ότι είστε κανένας βραβευμένος με Πούλιντζερ αρθρογράφος των NY Times; Καλό θα ήταν γιά εσάς να προσγειωθείτε στην πραγματικότητα το συντομότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς τους υπόλοιπους>>> Αυτό είναι κύριοι, το χάλι μας το ΜΑΥΡΟ!
    Παράγουμε ΤΟΥΒΛΑ που νομίζουν οτι έχουν και προοπτικές!
    Και ως Αριστερά υπερασπιζόμαστε αυτά τα εκτρώματα!


    Ανώνυμε>>> Εχεις μεγάλες προοπτικές! Διότι είσαι ασκούμενος ακόμη, φαντάσου να γίνεις και μεγαλοδικηγόρος! Τρομάρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξεκάθαρη και σωστή η στάση σου. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και θεωρώ λάθος την στάση τόσο της Διαμαντοπούλου, όσο και του ΣΥΝ. Δεν περίμενα τόσο μικροπολιτική αντιμετώπιση του θέματος από την υπουργό. Ήταν μια δυσάρεστη έκπληξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ απλά, σε μία διαγωνιστική διαδικασία δεν έχει νόημα η βάση. Μία σχολή έχει δηλώσει ότι θα πάρει τους 100 καλύτερους, σύμφωνα με αυτά που έγραψαν στις εξετάσεις. Μπορείς να βάλεις εύκολα θέματα, να γράψουν όλοι 19-20 και να κριθεί ποιος περνάει από το αν έχει κέφια ο βαθμολογητής. Ή μπορείς να βάλεις πολύ δύσκολα θέματα, να γράψουν 1-2 για 18-20 (ίσως να είναι και μεγαλοφυΐες), πολλοί 14-17 (καλοί μαθητές) κ.λ.

    Το όριο του 10 εγκλώβιζε τα θέματα να είναι αρκετά εύκολα ώστε και ο μέτριος να μπορεί να γράψει πάνω από την βάση. Γονείς και μαθητές χαίρονταν που τα παιδιά γράφανε 18 και μετά γκρίνιαζαν ότι "μα με 18 είναι δυνατόν να μην μπαίνει στην σχολή που θέλει";

    Οι Πανελλαδικές είναι ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ. Δεν είναι εξέταση για να δούμε αν τα παιδιά έμαθαν αυτά που έπρεπε να ξέρουν (εκεί η βάση έχει νόημα), αλλά τρόπος για να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι για την κάθε σχολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι λες Παναγιώτη μου;
    Οποιος δεν πιάνει τη βάση του 10 δεν έχει περάσει από το σχολείο του ούτε από απέναντι. Δηλαδή αυτός που κάποτε έμενε στην ίδια τάξη, θα πρέπει να μπαίνει το στο Πανεπιστήμιο (που ο θεός να το κάνει Πανεπιστήμιο);
    Και δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει και το 18 ακόμη να μπαίνει όπου θέλει (και μετά να βγαίνει στο δρόμο να ψάχνει για δουλειά και να μη βρίσκει).
    Κι εγώ θα ήθελα να συμμετάσχω στο CERN αλλά απλά δεν μπορούσα και δεν μπορώ.
    Πρόκειται για το πιο λαϊκίστικο μέτρο που έχει υπάρξει στο χώρο της παιδείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν είναι έτσι, καθόλου. Οι βαθμοί,΄Άνεμε, είναι άμεσα συνδεδεμένοι με την κοινωνική προέλευση, την οικονομική κατάσταση και τη μόρφωση της οικογένειας. Η κατάργηση της βάσης αυτής, ουσιαστικά επιτρέπει σε όποιον το επιθυμεί να συνεχίσει τις σπουδές του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Anemosnaftilos Κοίτα, αν εγώ έβαζα θέματα θα ήταν κάπως έτσι:

    1 που ένας μέτριος μαθητής να μπορεί να το γράψει.
    1 που ένας πολύ καλός μαθητής μπορεί να το γράψει
    και 1 που μόνο ένας μεγαλοφυής μαθητής μπορεί να το γράψει.

    Το αποτέλεσμα θα ήταν βέβαια οι περισσότεροι να γράφουν 6-7 στα 20. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ικανοί να σπουδάσουν!

    Οι βαθμοί είναι ανάλογοι των θεμάτων που βάζεις.

    Επαναλαμβάνω: άλλες οι απολυτήριες εξετάσεις, όπου εξετάζεις αν έχουν μάθει αυτά που πρέπει στο σχολείο και άλλο οι Πανελλαδικές, όπου διαγωνίζονται για το ποιος είναι ο καλύτερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Διευκρίνηση (την οποία θεωρούσα αυτονόητη όταν έγραφα το ποστ): Η βάση του 10 έχει νόημα γι' ΑΥΤΟ, το υπάρχον, εκπαιδευτικό σύστημα!
    Οχι για το μοντέλο της Φινλανδίας ή του ...Σάμερχιλ.
    Κι ΑΥΤΟ το εκπαιδευτικό σύστημα είναι ΔΥΣΤΥΧΩΣ ανταγωνιστικό και όχι διαγωνιστικό.
    Στο σχολείο των ονείρων μου καμιά βαθμολογία δεν θα έχει νόημα.
    ΟΚ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάμε ξανά λοιπόν;

    Το πιο δίκαιο, κατά τη γνώμη μου, σύστημα εισαγωγής από όσα έχουν εφαρμοσθεί στην ελληνική εκπαίδευση από το 1821 ως τα σήμερα είναι αυτό που ίσχυε μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '70: Πάρε ένα καρότσι βιβλία, διάβαζε όλο το καλοκαίρι και δώσε εξετάσεις για να μπεις στη σχολή που έχεις επιλέξει και ΜΟΝΟ σε αυτή!
    Οχι να δίνεις για νομική κι αν δεν μπεις να πηγαίνεις για δασοκόμος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μια ακομη αποψη για την καταργηση της βασης του 10 εδω:

    http://sourotiri.blogspot.com/2010/04/10.html

    [Ειναι αρκετα μεγαλο κειμενο για να το περασω σαν σχολιο, για αυτον τον λογο δινω και το λινκ]

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Ω! Τα Ωραία Μικρά Μαγαζιά του 3%

Ω! Οι ωραίες μέρες!
Νοσταλγώ τις ένδοξες στιγμές μας στην Αριστερά του ’80 και του ’90 και του 2000 και του 2007…
Μικρά μαγαζιά, γωνία. Σπίτια του λαού. Ωραία κυλικεία με εξαιρετικούς καφέδες το πρωί.
Ωραίες μέρες…
Στα Ντα Κάπο και στα Φίλια, θέσεις τιμητικές μαζί με καλλιτέχνες και ωραία κορίτσια και αγόρια. Σεβασμός για την εργατική τραγιάσκα που είχαμε από καιρό πάψει να φοράμε αλλά ειχε μείνει η γραμμή στο μέτωπο. Ηθική. Συνέπεια. Καθαρότητα. Αγαπητοί σε όλους. Ευχάριστοι.
Αποδεκτοι όσο δεν διεκδικούσαμε κάτι παραπάνω. Την εξουσία κυρίως… «Αυτά δεν είναι δουλειές για εσάς. Θα σας φθείρουν! Αφήστε τις για εμάς τους λερωμένους…» μας έλεγαν οι πράσινοι και γαλάζιοι φίλοι μας. Και τα κορίτσια το ίδιο μας έλεγαν.
Εκεί στο 3 με 8% ήμασταν μια χαρά όλοι. Κι εμείς και οι άλλοι. Ασφαλείς μέσα στις αναζητήσεις μας. Χωρίς να το πιέζουμε κιόλας.
Και χρήσιμοι! Πολύ χρήσιμοι για πολλούς λόγους. Κυρίως για άλλοθι βέβαια αλλά και λόγω παιδείας. Ως δημοσιογράφοι. Ως Σύμβουλοι. Ως Ρήτορες.
Τι έλεγα;
Α! Ναι…