Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παραλόγου και Απίθανου, γωνία

Απέργησαν; Απεργούν; Θα απεργήσουν;
Γιατί;
Για να μην μπουν GPS στα σκουπιδιάρικα.
Διότι, λένε, παραβιάζονται τα προσωπικά τους δεδομένα!

Μαλάκα, δεν πάμε καλά!
Σε ΜΙΚΥ-ΜΑΟΥΣ ζούμε;
Στο ΚόκοΜπιλ;


Σχόλια

  1. Ωπ. Τι έχουμε εδώ; Streisand effect?

    Ποιος και γιατί θέλει να βάλει GPS στα σκουπιδιάρικα; Τι θέλει να μετρήσει; Τι κόστος έχει αυτή η μέτρηση και έχει καταλήξει ότι αυτή είναι η καλύτερη μέθοδος; Υπάρχει σύστημα gis στημένο που θα τρέχει τον σούπερ ντούπερ αλγόριθμο του Dijkstra; για βελτιστοποίηση του κόστους; Θα βάλουν πίνακες στις γειτονιές που θα δείχνουν το χρόνο άφιξης του απορριμματοφόρου; Θέλουν να ελέγξουν αν πετάν κάποιοι κάπου αλλού, πέραν του ενδεδειγμένου χώρου;


    Ποιοι αντιδρούν; Οι σκουπιδιάρηδες; Γιατί ας πούμε τους κόβουν την άνεση να χρησιμοποιήσουν το σκουπιδιάρικο για ιδιωτική εργασία; Να πεταχτούν στο φούρνο να πάρουν ψωμί ή να γυρίσουν το παιδί από το σχολείο ας πούμε;

    Όπως καταλαβαίνετε, αγαπητέ, γεννήσατε ορυμαγδό ερωτημάτων. Τι ΚοκοΜπιλ και μαλακίες.

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ε μα ναι... το να 'βλέπουν' ότι κάνεις στάση και για ένα καφεδάκι, ουζάκι ρε παιδί μου δεν είναι ότι καλύτερο

    ακόμη πιο δύσκολο το ότι με gps μπορούν να βρεθούν βέλτιστες διαδρομές και έτσι να γίνει εξοικονόμηση πόρων -λιγότερα απορριμματοφόρα, λιγότερες βάρδιες, περισσότερες απολύσεις, που μάλιστα στις περισσότερες των περιπτώσεων, στην επαρχία τουλάχιστον τυχαίνει να είναι ο μπατζανάκης, ξάδερφος, γοτέβερ του δημάρχου, οπότε και να βάλεις τζι πι ες και να βρεις τρόπους εξοικονόμησης άντε να πας στον δήμαρχο ή στον υπεύθυνο καθαριότηττας και να του πείς να διώξει κόσμο

    θα σου πουν βέβαια και οι οδηγοί ότι τί να το κάνουν το τζι πι ες, έχουν τέτοια εμπειρία που γνωρίζουν μόνοι τους τον πιο γρήγορο δρόμο, και αυτό δεν είναι καθόλου ψέμα, το τζι πι ες από μόνο του δεν αναγνωρίζει δυσκολίες on the field, πχ ιδιαίτερα στενοί δρόμοι, γωνίες στις οποίες δε μπορείς να στρίψεις, κτλ. κτλ

    το θέμα είναι ότι το τζι πι ες πρέπει να συνδυαστεί με τις γνώσεις κάποιου που ξέρει από logistics και σχεδιασμό αποκομιδής αλλά και την εμπειρία των οδηγών και πως αυτή θα χρησιμοποιηθεί, συν την πολιτική βούληση να κόψουν κανα δυό οδηγούς ή μακάρι να βρουν άλλους τρόπους να τους αξιοποιήσουν

    and i doubt that this is the case here

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα GPS προκαλούν στείρωση
    κάτω τα GPS !

    (ήθελαν - λέει - να τα βάλουν και μάλιστα χωρίς 'διαβούλευση'; έ όχι δα !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να εχουμε σκουπιδιαρηδες δημοσιους υπαλληλους μονο στην ελλαδα θα μπορουσε να γινει.
    τα πραγματα ειναι απλα, τα παιδια δουλευουν 3 ωρες την ημερα αντι για 7.30 και επισης το φορτηγο καιει πετρελαιο σαν να εχει παει αθηνα θεσαλλονικη.
    ποιες απολυσεις ; ολοι μονιμοι. μενει κανεις πειραια να δει την βρωμα (οταν τα μαζευουν τα σκουπιδια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θα συμφωνήσω με τον ανώνυμο παραπάνω που με πρόλαβε:

    Μιά χρήση του συστήματος θα ήταν να δούμε αν δικαιολογείται η κατανάλωση καυσίμων από την διανυθείσα διαδρομή, για παράδειγμα. Να βλέπαμε επίσης κατά πόσον το όχημα έχει πράγματι περάσει από την προβλεπόμενη διαδρομή, στην προβλεπόμενη ώρα. Λέμε τώρα...

    Αλλά μάλλον ο vegasthedog έχει δίκιο, τι τα θέλουμε όλα αυτά; Άλλωστε και οι ιδιωτικές εταιρείες που έχουν ή εκμεταλλεύονται στόλους οχημάτων, για να πετάξουν τα χρήματά τους εγκαθιστούν ανάλογα συστήματα μια και δεν έχει άλλο αποτέλεσμα η ενέργεια αυτή. Ναι, και για να πριμοδοτήσουν τους προμηθευτές τους, τόσο σπλαχνικές είναι, όλες.

    Εν πάσει περιπτώσει, αυτό που καταλαβαίνω να στηλιτεύει ο ANemos είναι η απαίτηση των εργαζομένων να μην ελέγχονται πάνω στο αντικείμενο της εργασίας τους. Πέρα από μή μετακλητοί να είναι και αυτο-ελεγχόμενοι, στην καλύτερη περίπτωση. Τώρα από πού κι ώς που το στίγμα και η διαδρομή ενός φορτηγού - και μάλιστα δημόσιου - εν ώρα εργασίας αποτελούν προσωπικά στοιχεία, θα ήθελα κάποιος να μου το εξηγήσει παρακαλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πάντως άκουσα και καλύτερη δικαιολογία από οδηγούς απορριμματοφόρων που δεν ήθελαν τζι πι ες: κάνει παρεμβολές με το ραδιόφωνο!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Ω! Τα Ωραία Μικρά Μαγαζιά του 3%

Ω! Οι ωραίες μέρες!
Νοσταλγώ τις ένδοξες στιγμές μας στην Αριστερά του ’80 και του ’90 και του 2000 και του 2007…
Μικρά μαγαζιά, γωνία. Σπίτια του λαού. Ωραία κυλικεία με εξαιρετικούς καφέδες το πρωί.
Ωραίες μέρες…
Στα Ντα Κάπο και στα Φίλια, θέσεις τιμητικές μαζί με καλλιτέχνες και ωραία κορίτσια και αγόρια. Σεβασμός για την εργατική τραγιάσκα που είχαμε από καιρό πάψει να φοράμε αλλά ειχε μείνει η γραμμή στο μέτωπο. Ηθική. Συνέπεια. Καθαρότητα. Αγαπητοί σε όλους. Ευχάριστοι.
Αποδεκτοι όσο δεν διεκδικούσαμε κάτι παραπάνω. Την εξουσία κυρίως… «Αυτά δεν είναι δουλειές για εσάς. Θα σας φθείρουν! Αφήστε τις για εμάς τους λερωμένους…» μας έλεγαν οι πράσινοι και γαλάζιοι φίλοι μας. Και τα κορίτσια το ίδιο μας έλεγαν.
Εκεί στο 3 με 8% ήμασταν μια χαρά όλοι. Κι εμείς και οι άλλοι. Ασφαλείς μέσα στις αναζητήσεις μας. Χωρίς να το πιέζουμε κιόλας.
Και χρήσιμοι! Πολύ χρήσιμοι για πολλούς λόγους. Κυρίως για άλλοθι βέβαια αλλά και λόγω παιδείας. Ως δημοσιογράφοι. Ως Σύμβουλοι. Ως Ρήτορες.
Τι έλεγα;
Α! Ναι…

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…