Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πως τα iPad θα αλλάξει τα πάντα στα ΜΜΕ

A good job for media?


Σχόλια

  1. Άνεμος, πρέπει να πουληθούν πάρα πολλά iPad για να προκαλέσουν ένα paradigm shift στα ΜΜΕ. Το iTunes π.χ. έφερε επανάσταση στις πωλήσεις τραγουδιών, αλλά ο καθένας μπορεί να το χρησιμοποιήσει από το PC που ήδη έχει. Εδώ συζητάμε ότι πρέπει ο μέσος καταναλωτής να επενδύσει 500+ δολάρια για να μπορεί να διαβάζει online εφημερίδες και περιοδικά στον καναπέ του (άντε, να μπαίνει και στο Facebook αλλά αυτό το κάνει και με ένα smartphone). Πολύ απλά το added value του iPad δεν είναι τέτοιο που να δικαιολογεί το κόστος του (όπως π.χ. το iPhone που "ανάγκασε" το μέσο καταναλωτή να αγοράσει smartphone).

    Προσωπικά θεωρώ ότι όντως υπάρχει χώρος για tablets - απλά για να κατακτήσουν την αγορά θα πρέπει να είναι φτηνά. Γι' αυτό πιστεύω περισσότερο στην ανοιχτή λογική της Google και του Android / Chrome OS - δίνεις δωρεάν μια κοινή πλατφόρμα, και αφήνεις τους κινέζους να φτιάξουν tablets των 200 δολαρίων. Η Google εξακολουθεί να έχει το μονοπώλειο των διαφημήσεων και του content delivery (προς το παρόν Google books, Google news). Ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε τι θα γίνει και σε αυτό το στρατόπεδο - η Google έχει δείξει ότι την ενδιαφέρει αυτή η αγορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κωστή έχεις δίκιο. Το έγραψα και σε προηγούμενο ποστ: μπορεί να είναι, μπορεί και να μην είναι η συγκεκριμένη συσκευή. Μπορεί να είναι άλλη ή άλλες. Σίγουρα θα γίνουν πολύ φθηνότερες στο άμεσο μέλλον. Και για καιρό θα συνοδεύεται από τις άλλες, τις πιο παλιές, συσκευές αλλά ΚΑΙ το χαρτί.
    Το παράδειγμα δεν θα αλλάξει μόνο από αυτές αλλά όταν βρεθεί ένα νέο μοντέλο λειτουργίας (και χρεώσεων) από τα ΜΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άνεμε συμφωνώ 100% με την άποψή σου ότι τα Μέσα πρέπει να αναζητήσουν ένα νέο μοντέλο λειτουργίας, συμβατό με την ψηφιακή εποχή. Αλλά είναι κρίσιμο αυτή η αλλαγή παραδείγματος να μη βασιστεί σε ένα τεχνολογικό πάροχο, γιατί θα δημιουργηθούν άλλου είδους αδιέξοδα. Μακάρι να υπήρχε κάποια πραγματικά ανοιχτή vendor-neutral πλατφόρμα παροχής ψηφιακού περιεχομένου, αλλά δυστυχώς για καθαρά πρακτικούς λόγους τέτοιες πλατφόρμες μπορούν να στήσουν μόνο οι κολοσσοί του χώρου (Amazon, Google, Apple). Με 3 ανταγωνιστικές πλατφόρμες στην αγορά (iPad, Kindle, Chrome-Os tablets) υπάρχουν προοπτικές για ένα επιτυχημένο business model που θα εκμεταλεύεται τις νέες τεχνολογίες (multimedia, Web 2.0, micro-payments) και θα δημιουργεί κέρδη και για τους εκδότες και για τους τεχνολογικούς παρόχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγκόσμια Διακήρυξη για την Πληροφόρηση και τη Δημοκρατία

Η Διακήρυξη έγινε ομόφωνα δεκτή από την Information and Democracy Commission H Επιτροπή αποτελείται από 25 μέλη: Amartya Sen, Joseph Stiglitz, Mario Vargas Llosa,  Hauwa IbrahimEmily BellYochaï BenklerTeng BiaoNighat DadCan DündarPrimavera de FilippiMireille Delmas-MartyAbdou DioufFrancis FukuyamaUlrik HaagerupAnn Marie Lipinski,Adam MichnikEli PariserAntoine PetitNavi PillayMaria RessaMarina WalkerAidan White και Mihaïl Zygar.
Πηγή: RSF
Μετάφραση: Anemosnaftilos
Προοίμιο
Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης είναι κοινό αγαθό της ανθρωπότητας και πρέπει να προστατεύεται ως τέτοιο. Η διαχείρισή του είναι ευθύνη ολόκληρης της ανθρωπότητας, μέσω δημοκρατικών θεσμών, με στόχο τη διευκόλυνση της πραγματικής επικοινωνίας μεταξύ ατόμων, πολιτισμών, λαών και εθνών, στην υπηρεσία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της πολιτικής συναίνεσης, της ειρήνης, της ζωής και του περιβάλλοντος.

Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης πρέπει να εξυπηρετεί την …

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…