Το έλαβα, το έψαξα, το διασταύρωσα και το αναδημοσιεύω για να ξέρουμε που πατούν και που πηγαίνουν κάποιοι:
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ «ΑΠΛΟ» ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ
Τετάρτη 24/2/2010, ώρα περίπου 13:30-14:00, σταθμός ΗΣΑΠ Ομόνοια προς Κηφισιά. Επιστρέφω από την απεργιακή συγκέντρωση της ΓΣΕΕ. Μπαίνω στο βαγόνι. Μαζί μου μπαίνουν αρκετοί άνθρωποι. Μεταξύ άλλων και καμιά 10αριά μετανάστες (μαύροι και μελαμψοί). Σχεδόν αμέσως, μόλις κλείνουν οι πόρτες και ξεκινάει ο συρμός, ακούγονται φωνές. Ένας πολύ καλοστεκούμενος και καλοντυμένος ασπρομάλλης κύριος γύρω στα 70 με ύφος αηδιασμένο και σπρώχνοντας για να κρατήσει τα μιάσματα μακριά του, βρίζει κλέφτες τους "αλλόφυλους" που μπήκαν και μάλιστα μετράει κεφάλια: ένας κλέφτης δύο κλέφτες, τρεις κλέφτες, πέντε κλέφτες, γεμίσαμε κλέφτες σ' αυτό τον τόπο, πού βρεθήκανε τόσοι και άλλα γνωστά εμετικά ρατσιστικά και αντικυβερνητικά.
Δύο κοπελιές με την εφημερίδα "εργατική αλληλεγγύη" στο χέρι "τα παίρνουν", και ιδιαίτερα η μία του επιτίθεται αποκαλώντας τον ρατσιστή και φασίστα. Σιγοντάρω κι εγώ, μόλις κατάλαβα τί παίζεται. Ο αξιοσέβαστος κύριος απαντάει βρίζοντάς μας ψευτοεπαναστάτριες, ηλίθιες, βλαμμένες, ψευτοαριστερές, εσείς τους κάνατε έτσι, ισχυριζόμενος ότι όλοι αυτοί, μόλις μπήκαν στο τραίνο, έβαλαν χέρι στην τσέπη του για να τον κλέψουν!
Λίγο πιο κάτω εμφανίζονται από το βάθος του βαγονιού δυο νεαροί ντυμένοι με μαύρα πέτσινα, σιδερένια εξαρτήματα και σύμβολα στο πρόσωπο και τα ρούχα, μαλλί αγκαθωτό και ύφος διερευνητικό που αναρωτιέται πότε θα επιτεθεί: "Ποιος μίλησε για φασισταριά; Ποιον είπες φασισταριό;" απευθύνονται σε μας και κοιτάζουν τον αξιοσέβαστο κύριο λοξά, περιμένοντας τη συγκατάθεσή του για ν΄ αναλάβουν δραστικότερα την υπεράσπισή του. Αυτός όμως τους αγνοεί και τα παιδιά κατεβαίνουν στον επόμενο σταθμό.
Καθώς μισοηρεμούν τα πράγματα, ο αξιοσέβαστος κύριος πιάνει μια θέση στη μια άκρη του βαγονιού κι εμείς οι τρεις στην άλλη άκρη. Δίπλα μου περνάει ένας επιβάτης που σκύβει και μου ψιθυρίζει εμπιστευτικά: "τα είδες τα φασιστάκια; Ήταν έτοιμοι να σας χτυπήσουν".
Παράλληλα αντιλαμβάνομαι ότι στην άλλη πλευρά του βαγονιού, μια πιο νηφάλια και λιγότερο "επαναστάτρια" γυναίκα, έχει πιάσει κουβέντα στον "αξιοσέβαστο" και προσπαθεί να τον πείσει ότι δε φταίνε οι ξένοι, αλλά για όσα συμβαίνουν στον τόπο φταίνε οι κυβερνήσεις, το σύστημα κλπ κλπ. και ότι πρέπει να υπάρξει μια αντίσταση, γι' αυτό και η απεργία.
Και τότε... ΕΛΑ ΜΑΛΛΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΟΥ!, ο "αξιοσέβαστος" αναφωνεί: "Βρώμησε ο τόπος από ξένους! Να πάνε από κει που έρχονται, να καθαρίσουμε! Για όλα αυτά φταίνε αυτοί οι ψευτοεπαναστάτες, βλάκες, ηλίθιοι, δήθεν αριστεροί, προδότες, που ακολουθάνε τη ΓΣΕΕ και τον Παναγόπουλο, ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία. Αν δεν ήμασταν εμείς, τούρκικα θα μιλούσατε σήμερα στην Ελλάδα! Μόνο η λαϊκή εξουσία μπορεί να δώσει απάντηση στην κρίση! Εγώ είμαι στέλεχος του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας και ένα έχω να σας πω: Συσπειρωθείτε γύρω απ' το ΚΚΕ και το ΠΑΜΕ!"
Μόλις που πρόλαβα να τον συγχαρώ για την εντυπωσιακή προσέγγιση της χιτλερικής με την κουκουέδικη ιδεολογία και να του ευχηθώ και εις ανώτερα: Στάση "Περισσός". Για του λόγου το αληθές, το στέλεχος εγκαταλείπει το συρμό. Έφτασε στον προορισμό του. Τέλος.
(Ειλικρινά σας λέω, δεν υπερβάλλω σε τίποτα ως προς την περιγραφή, αντίθετα, χάριν συντομίας περιέκοψα πολλούς χαρακτηρισμούς)
Σχόλιο: Είναι καιρός τώρα που πιστεύω -από τις πολιτικές του θέσεις- ότι το ΚΚΕ δεν είναι πια αριστερή δύναμη. Αντίθετα είναι το μακρύ χέρι του συστήματος, κι ο ρόλος του είναι να επιτίθεται σε κάθε προσπάθεια συγκρότησης κοινωνικών αντιστάσεων που γεννιέται στην κοινωνία, να καταστέλλει ότι δε μπορεί να χειραγωγήσει. Η πολιτική του δεν είναι παρά κούφια μεγάλα λόγια που προωθούν τον κατακερματισμό και τη διάσπαση στο μέτωπο των εργαζομένων και μεταθέτουν τη λύση κάθε προβλήματος στη "λαϊκή εξουσία" (αλλιώς λέγεται και "δευτέρα παρουσία" ή "βασιλεία των ουρανών"). Είναι επίσης κι ένα βαθιά εθνικιστικό κόμμα που, εκτός των άλλων, είναι σταθερά και αμετακίνητα απόν από κάθε αγώνα από και για τους μετανάστες και τα δικαιώματά τους.
Δεν είχα συνειδητοποιήσει όμως -κακώς βέβαια- ότι αυτή η πολιτική πρακτική οδηγεί τους οπαδούς του σε αντιλήψεις που (τώρα που τις ακούω να εκφράζονται με ανατριχιαστικό θράσος και δημόσια) σε τίποτα δε διαφέρουν από το εθνικοσοσιαλιστικό οπλοστάσιο. Εξάλλου κι οι ίδιοι οι νεοφασίστες, όπως προέκυψε και στο προαναφερθέν επεισόδιο, τη δική τους ιδεολογία αναγνωρίζουν σ΄ αυτές και αντανακλαστικά κινούνται να τις υπερασπίσουν.
Φοβάμαι ότι το "αυγό του φιδιού" δεν έχει απλώς εκκολαφθεί, αλλά πολλαπλασιάζεται σε τρύπες που ούτε καν φανταζόμαστε!
Αγαπητέ οικοδεσπότη
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσες να με κατευθύνεις σε παρακαλώ ώστε να δω τις απόψεις σου για το νέο νόμο περί χορήγησης ιθαγένειας ;
1. Ιθαγενείς είναι μόνο κάτι φυλές στον Αμαζόνιο και στην Αυστραλία
ΑπάντησηΔιαγραφή2. ΟΛΟΙ οι άλλοι λαοί ΕΙΜΑΣΤΕ μικτοί λαοί. Για να στο πω κι αλλιώς: ΜΟΥΛΟΙ. Μπάσταρδοι. Ολοι όμως οι άλλοι ΚΑΙ βέβαια εμείς οι Ελληνες.
3. Ελληνας ΓΙΝΕΣΑΙ και ΔΕΝ γεννιέσαι. Γεννιέσαι Ανθρωπος. Τίποτα παραπάνω και τίποτα παρακάτω.
4. Ισότιμος Πολίτης μιας χώρας είναι αυτός που ζει, δουλεύει, φορολογείται, υπάγεται στους νόμους και αναπνέει σε αυτή τη χώρα.
5. Απαιτώ μέτρα ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ της ιθαγένειας από όσους βλάπτουν αυτή τη χώρα με τις ρατσιστικές και ναζιστικές τους αντιλήψεις.
Φτάνουν αυτά;
Τωρα Ανεμε,εγω θα φταιω που θα σε κλοπυποσταρω??
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Α.Κ. Αν διαβάσετε προσεκτικα και πίσω απο τις γραμμες του κειμενου ,υπαρχει μια πιθανότητα να "δείτε" τις αποψεις του συντακτη συνολικα σε ανθρωπιστικα ζητηματα.Αποκλειστικα για τον νεο νομο δεν νομιζω να καταφερετε κατι,αδυνατειτε εκ του χαρακτηρα σας προφανως.
Αγαπητε οικοδεσποτη,αν διεπραξα ατόπημα εχεις ολο το ελευθερο να πραξεις αναλογως.
ΧοΧο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο σχολιαζα πριν με προλαβες.Επι του θεματος παντως : Γεννιεσαι Ελλην ΑΝΘΡΩΠΟΣ ανεξαρτητως χωρου και χρονου.Αν γεννηθεις ομως "ανθρωπος" και παλι ανεξαρτητως χωρου και χρονου δεν γινεσαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ με τιποτα.
Αγαπητέ οικοδεσπότη
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγα είπες, πολλά κατάλαβα. Εν πολλοίς μπορώ να συμφωνήσω σε πολλές πλευρές της, εξ αριστερών, οικονομικής κριτικής σου. Επίσης μπορώ άνετα να συμφωνήσω στα σχόλιά σου για τα φασιστάκια στο τρένο.
Εχω σοβαρότατες επιφυλάξεις, ως προς τη σοβαρότητά τους, στις "κοσμοπολίτικες - πολυπολιτισμικές - ανθρωπιστικές" μωρολογίες σου περί ιθαγένειας.
Οπως βλέπεις, αντιπαρέρχομαι την (να είσαι ειλικρινής, μη φοβάσαι !) υπόγεια "μομφή - ταμπέλα - γκεμπελική ρετσινιά" (ίδιον άλλωστε των ψευτοαριστερών), περί ναζιστών και ρατσιστών που συγκαλυμμένα εκτοξεύεις. Όποτε θες συνεχίζουμε τη συζήτηση.
Θα σου πρότεινα για αρχή, να διαβάσεις έναν πραγματικό αριστερό, τον Θεοδωράκη. Την επιστολή προς Δραγώνα για παράδειγμα. Πριν κάποιοι (όχι εσύ, προς Θεού !!) τολμήσουν να τον κατηγορήσουν για Αλτσχάιμερ ! Γιατί θα γίνει και αυτό. Θα φτάσουν σε αυτό το σημείο αήθειας.
Τέλος, ποια η γνώμη σου για το δημοψήφισμα στο επίμαχο θέμα;
θέλει θάρρος για να γράφεις τέτοια (η αλήθεια είναι πικρή) ... αναδημοσιεύω αμέσως !
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Εσύ διάβασες για τα φασιστάκια στο τρένο ενώ το κείμενο γράφει για τον εκ του ΚΚΕ Φασίστα. Τα πρώτα ελάχιστα με ανησυχούν μπροστά στο δεύτερο.
ΑπάντησηΔιαγραφή2. Δεν εκτοξεύω τίποτα συγκαλυμμένα. Ο,τι λέω το λέω ανοιχτά. Οποιος θέτει θέμα "ιθαγένειας" είναι φασίστας είτε το λέει είτε όχι, είτε το ξέρει είτε όχι. Τελεία.
3. Ο Μίκης Θεοδωράκης ήταν είναι και θα είναι ένα ειδικό και μοναδικό φαινόμενο. Πέρα από κάθε κριτικό άγγιγμα. Τον έχει κρίνει για πάντα η ιστορία. Τους όψιμους οπαδούς του σιχαίνομαι!
4. Καμιά πλειοψηφία δεν μπορεί να αποφασίζει για τα ανθρώπινα δικαιώματα ούτε με δημοψηφίσματα ούτε με τίποτα άλλο.
Αγαπητέ (ανώτερε) "είμαστε και εμείς εδώ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοείτε με τη φράση:
"Αποκλειστικα για τον νεο νομο δεν νομιζω να καταφερετε κατι,αδυνατειτε εκ του χαρακτηρα σας προφανως"
Το να προσβάλλετε κάποιον άγνωστό σας, είναι κάτι που σας το έμαθαν.... πού ακριβώς;
Πόθεν προκύπτει η φυσική σας ανωτερότητα;
Μήπως απευθύνομαι σε άτομο ιδιαιτέρως πνευματικά προικισμένο; (τιμή μου του πληβείου!)
Εάν δεν μπορώ να αντιληφθώ τα "βαθυστόχαστά σας" (φευ!) σχόλια περί του νέου νόμου, μήπως, ως "δημοκράτες" (χα!) πρέπει να μου αφαιρέσετε το δικαίωμα να ψηφίζω;
Αλήθεια, η επιθετικότητά σας, μόλις αντιληφθείτε κάποιον με διαφορετική άποψη, έστω και εν μέρει, είναι έμφυτη ή επίκτητη, "φοιτώντας" σε πολιτικά "φυτώρια";
Με λίγα λόγια, η επιθετικότητά σας είναι φυσική ή κατασκευασμένη;
Αγαπητέ, η περίφημη "αστική αβρότητα" που για σας ίσως είναι περιττή, για μένα είναι στοιχειώδες χαρακτηριστικό του διαλόγου.
Αναμένω. Βάλτε τα δυνατά σας.
@ Α.Κ. εγραψες :
ΑπάντησηΔιαγραφήυπόγεια "μομφή - ταμπέλα - γκεμπελική ρετσινιά" (ίδιον άλλωστε των ψευτοαριστερών), περί ναζιστών και ρατσιστών που συγκαλυμμένα εκτοξεύεις. Όποτε θες συνεχίζουμε τη συζήτηση.
Το "ψευτοαριστεροι" σου κανει ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο πραγμα.Αντιπαρερχεσαι (γινε κι εσυ ειλικρινης)κι εσυ με τον ιδιο υπογειο τροπο που περιγραφεις.
Επίσης καμιά δημοκρατική διαδικασία (π.χ. δημοψήφισμα) δεν μπορεί να καταλύει ή να αρνείται δημοκρατικά δικαιώματα (π.χ. το δικαίωμα ψήφου). Η δημοκρατία δεν μπορεί να στρέφεται εναντίον της δημοκρατίας στο όνομα της "δημοκρατίας".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά είναι ανοησίες λοιπόν.
Αγαπητέ οικοδεσπότη
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις: "Οποιος θέτει θέμα "ιθαγένειας" είναι φασίστας είτε το λέει είτε όχι, είτε το ξέρει είτε όχι. Τελεία."
Κάθε άλλο παρά "τελεία" μπαίνει, αγαπητέ Μεγαλοφασιστάκο ! Με την παραπάνω φράση σου δείχνει το πόσο δημοκράτης είσαι. Οσο και ο Γκέμπελς. Είσαι φασίστας είτε το ξέρεις είτε όχι. Τώρα, τελεία !
Γράφεις : "Καμιά πλειοψηφία δεν μπορεί να αποφασίζει για τα ανθρώπινα δικαιώματα ούτε με δημοψηφίσματα ούτε με τίποτα άλλο."
ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ! Μόνο που η χορήγηση ιθαγένειας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ !!!!!! Και μόνο από αυτή τη δήλωση φαίνεται πόσο άγνοια έχεις για το θέμα της ιθαγένειας. Η χορήγησή της αλλοιώνει το ΥΨΙΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΜΙΑΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ: το ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ ! Γι' αυτό ΠΡΕΠΕΙ το ίδιο το εκλογικό σώμα να αποφασίσει ποιος θα συμμετέχει σε αυτό ! Σε δυσκόλεψα, το ξέρω. Λίγη πνευμαυτική τροφή όμως για το σπίτι δεν βλάπτει.
Οσο για το Θεοδωράκη, κάνεις μία ντρίπλα, χαμηλοτάτου επιπέδου: ξέρεις ότι δεν μπορεί κάποιος να τον αγγίξει και ότι αυτά που λέει σου χαλάνε τη σούπα! Δεν κολάνε με την ψευτοαριστερά που έχεις στο μυαλό σου, οπότε την μπάλα στην εξέδρα. Τον έκρινε η ιστορία !!! μπορούμε όμως να χτυπάμε του όψιμους υποστηρικτές των απόψεών του ! Οχι αυτόν δηλαδή, αλλά αυτούς που συμφωνούν μαζί τους !
Βάλε τα δυνατά σου. Χρησιμοποίησε Ιστορία, Φιλοσοφία, Δίκαιο (όποιο θες), Θρησκεία, Πολιτικές Επιστήμες. Ό,τι θες, αντιδημοκράτη. Μπας και, αφού καταρριφθεί η πλάνη σου, δεις το φως. Αναμένω.
Μόνο που οι απαντήσεις μου θα αργήσουν μερικές μέρες λόγω ταξιδιού.
Δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Η πρόσφατη ανακοίνωση της ΚΕ του ΚΚΕ για την απόδοση ιθαγένειας είναι πολύ σωστή -άσχετα αν στη Βουλή η Παπαρήγα θεώρησε απαραίτητη την επίθεση στον κοσμοπολιτισμό. Ότι υπάρχει ένα τμήμα της βάσης του ΚΚΕ με τέτοιες αντιλήψεις σαν τον σεβάσμιο κύριο του τρένου, το δέχομαι. Ότι το ΚΚΕ δέχεται επίσης πιέσεις, σε ορισμένους χώρους, από την "πατριωτική αριστερά", κι αυτό ισχύει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά είναι άδικο και ανακριβές να μην αναγνωρίζεις ότι το ΚΚΕ στο θέμα των μεταναστών έχει γενικά σωστή θέση -και δράση.
Α.Κ. >>> Είπα κι εγώ! Πως και δεν έχει χτυπήσει ακόμη υστερία ο Αδωνιάδης; Βαλεριάνες άρχισαν να πίνουν εκεί στη Χρυσή Αυγή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνήθως σας πιάνει στο δεύτερο σχόλιο.
Πόσο να κρατηθεί όμως ο Αδόλφος μέσα σου; Κρατιέται;
Φίλε Anemosnaftilos,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα κι αν όσα περιγράφει το δημοσίευμα που υιοθετείς ανταποκρίνονται 100% στην πραγματικότητα, ο τίτλος του ποστ (αλλά και αρκετά από το κείμενο) είναι προβοκατόρικος.
Κι αυτό, ανταποκρίνεται 100% στην πραγματικότητα!
Είσαι αριστερός; Τότε, συμπεριφέρσου με τρόπο που βοηθάει την Αριστερά. Σκέψου το...
Τα λέμε.
Η γνώμη μου (ο καθένας έχει από μία): Έλληνας και γεννιέσαι και γίνεσαι. Αφαίρεση ιθαγένειας ή παροχή αυτής πρέπει να γίνεται με προσοχή και περίσκεψη. Υπάρχουν και πρέπει να υπάρχουν ενδιάμεσα στάτους ανάμεσα στον επισκέπτη και τον πολίτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο ΚΚΕ υπάρχουν σίγουρα (τώρα τους ανακάλυψες;) και τύποι σαν τον παππού, και άλλοι λιγότερο ακραίοι μεν, πλην όμως μάλλον αδιάφοροι για αυτό που θεωρούν "ανθρωπιστική ρητορεία του Σύριζα και των ρεφορμιστών".
Αν είναι να βοηθάμε την αριστερά κάνοντας την "πάπια", να χέσω και την αριστερά και εμάς και την πάπια μαζί. Το ΚΚΕ μετρήθηκε και ζυγίστηκε πολλές φορές και βγήκε κάτω από τις περιστάσεις. Οπως στον περσινό Δεκέμβρη, για παράδειγμα. Ενα δεκανίκι της πιο άθλιας Δεξιάς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι όχι λοιπόν, δεν θεωρώ οτι το ΚΚΕ είναι αριστερό. Μια άθλια σταλινοφωλιά είναι.
Αγαπητε (πληβειε) Α.Κ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν προσβληθηκατε,σημαινει οτι διακατεχεστε απο...υπερμετρο εγωισμο για αυτο ακριβως και αδυνατειτε να καταλαβαιτε το Ανθρωπιστικο μερος του ζητηματος.Δυστυχως το να υποδυκνειω/τσιγλιζω τους συνομιλητες μου με τα προτερήματά/ελλατωματα τους ειναι εμφυτο ιδιωμα του χαρακτηρα μου.Δεν το διδαχθηκα σε κανενος μορφης "πολιτικο φυτωριο" οπως συμπερανατε λογω προσωπικης σας πειρας.Ως εκ τουτου ομολογω πως ναι και επειδη μπορω να αντιληφθω εγκαιρως τις "παγιδες" του λογου που στηνουν οι συνομιλητες μου θεωρουμαι απο αυτους ιδιαιτερα πνευματικα προικισμενος,ακριβως οπως διαπιστωσατε και σεις.Δυστυχως ο Ανεμοσναυτιλος εκανε το λαθος και επεσε στην παγιδα σας στο νουμερο 5.για την αφαιρεση της ιθαγενειας και σας εφοδιασε με ενα προσθετο οπλο για την ωρα.Αληθεια, σχετικα και με την "αστικη αβροτητα" που αναφερατε, θα μπορουσατε να μας πειτε τη γνωμη σας για ενα δημοψηφισμα με τρεις Επιλογες : α)Δημοκρατης β)Ελλην (αριστεροδεξιος) γ)Φασιστας (ρατσιστης) .Διοτι και για μενα η αστικη αβροτητα οπως την λετε εσεις ενω εγω την λεω στοιχειωδη ευγενεια(δυστυχως δεν πηγα σε καποιο φυτωριο οπως εσεις) αποτελει βασικο χαρακτηριστικο του διαλογου.Και ακριβως επειδη θα δωσω τα παντα για να διατηρηθει εσαει το δικαιωμα σας να μου απαντατε ομοιως θα δωσω τα παντα για να διατηρησετε το δικαιωμά σας του ψηφίζειν εσαει.Αλλα θα ψηφιζω και εγω ομως στα θεματα που επιβαλλει η καθε πλευρα προς "εκλογην".Ειτε δια "βοτσαλου" ειτε μεσω διαλογου.
Αυτό για το οποίο μιλάμε δεν είναι το ΚΚΕ των αγώνων και των θυσιών. Το ΚΚΕ του Περισσού είναι μια δράκα αθλίων που έχει σφετεριστεί και αγώνες και θυσίες και σφραγίδες και έχει στήσει μια Ανώνυμη Εταιρεία. Γι' αυτό μιλάμε κι αυτό είναι που πάει χέρι χέρι πλέον με τους ελληναράδες κλωσώντας μαζί τους το αυγό του φιδιού για να κρατήσει το 7% του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Anemosnaftilos,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή φαίνεται να μην καταλαβαίνεις το σχόλιό μας θα σου δώσουμε ένα παράδειγμα ενός επίσης προβοκατόρικου (φανταστικού) τίτλου, με αφορμή την υποστήριξη των 49 προς τις εκδόσεις "Άγρα" και τη συνεπαγόμενη εναντίωσή τους προς τους εργαζόμενους. Διάβασε το λοιπόν (και προσπάθησε να βάλεις το μυαλό σου να σκεφτεί):
"Από τον σοσιαλισμό με ελευθερία και δημοκρατία ως την υπεράσπιση των αφεντικών με το βήμα της ανανέωσης της Αριστεράς".
Μήπως τώρα σου είναι πιο καθαρό; Και μήπως θυμήθηκες τι χρώμα έχει η θεωρία της "συλλογικής ευθύνης" την οποία φαίνεται να υιοθετείς τελείως επιπόλαια για ένα κομμάτι της Αριστεράς με το οποίο διαφωνείς; Κι εμείς διαφωνούμε σε πολλά με το ΚΚΕ. Όπως και με τον ΣΥΡΙΖΑ ή τον ΣΥΝ ή την ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Και τι σημαίνει αυτό; Ότι θα πρέπει να αμολάμε λάσπη συλλήβδην σε όλους;
Αυτά είναι αστειότητες, αλλά αστειότητες με τραγικά αποτελέσματα...
Τα λέμε.
υπάρχει και η γεροντική άνοια... κι όταν εμφυτεύεται στη ρατσιστική νοοτροπία δεν ξέρω αν είναι επικίνδυνη ή γελοία
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Ανεμε
ΑπάντησηΔιαγραφήένας οποιοσδήποτε οπουδήποτε αν πει μια βλακεία δεν μπορεί να σημαίνει πως εκφράζει έναν πολιτικό χώρο ή μια ιδέα...
Ανώνυμος ιδιαίτερα μέσα σε ένα τρένο κάπου κάποτε....
Τρίχες ..
Σε λίγο καιρό θα δημοσιευτεί ένα από τα "κρυφά βιβλία" της Έλλης Παππά με τον τίτλο:" Ο Λένιν χωρίς λογοκρισία και εκτός μαυσωλείου".
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτό γίνεται - μέσα από την κατάθεση πραγματικών γεγονότων (στο 13ο συνέδριο του ΚΚΕ, το συνέδριο που δρομολόγησε την διάσπαση του Ενιαίου Συνασπισμού, που ήταν παρούσα και μετά την απέκλεισαν...) εκτενής αναφορά στη μηδενική σχέση του ΚΚΕ με τον Μαρξισμό - Λενινισμό.
Γράφει σε ένα σημείο:
" πιστεύω ότι οι σύντροφοι που επικαλούνται τον Μ-Λ, κι οι περισσότεροι ανήκουν στη γενιά της Αντίστασης, φέρουν το "στίγμα" της γενιάς τους: τον Λένιν τον γνώρισαν κυρίως μέσα του Στάλιν. Δηλαδή, για να πύμε τα π΄ραματα με το όνομά τους, γνώρισαν τον Λένιν λογοκριμένο από τον Στάλιν."
Το ΚΚΕ εν μέσω εμφυλίου μετασχηματίζεται σε ένα βαθιά αντιδημοκρατικό κόμμα που απέχει παρασάγκας από οτιδήποτε σοσιαλιστικό ευαγγελίζονταν οι δύο θεωρητικοί. Ένα κόμμα Σταλινικό που πολύ απλά παρερμήνευσε, διαστρέβλωσε και "ξέσκισε" μια επίκαιρη και ανθρώπινη ιδεολογία υπακούοντας στην γεωπολιτική γραμμή του Σταλινικού καθεστώτος και μετά.
Τα ιστορικά γεγονότα μιλούν από μόνα τους. Όπως και η εδώ και δεκαετίες πρακτική του ΚΚΕ στη χώρα μας: διασπαστική πέρα ως πέρα,συκοφαντική και φασίζουσα.
Ακόμα και η μηδενική σχέση με τον Μαρξισμό-Λενινισμό δεν σημαίνει ταύτιση με τον εθνικοσοσιαλισμό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εμπάθεια είναι κακός σύμβουλος. Κι αν δεν κάνουμε λάθος, μία από τις πλευρές του χαρακτήρα του Στάλιν!...
Φίλε Anemosnaftilos,
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλά και λοιποί, φίλοι και μη...
την εθνικοσιαλιστική μεταστροφή του ΚΚΕ την ανακαλύψαμε κάπως αργά νομίζω. θαρρώ πως δεν μπήκε φέτος η Λιάνα στο Κόμμα. αλλά δυστυχώς, ο κομματικός του μηχανισμός είναι τόσο δυνατός (πλύση εγκεφάλου θα το έλεγα αν ήμουν κομπλεξικός, και ίσως να είμαι), που ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό της βάσης επιλέγει να εθελοτυφλεί.
Λοιπον εγω παλι φιλε ανεβηκα στο λεοφωρειο και ηταν δυο τυποι που κρατουσαν την ΑΥΓΗ, αλλα δεν γυριζαν απο την πορεια γιατι προτιμησαν να πανε για καφε, και συζητουσαν....
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεει ο ενας
- ακους οι κωλοαιγυπτιοι στη μηχανιωνα σηκωσανε κεφαλι, στην πατριδα τους θα το κανανε αυτο?
- αν μπορουσαν να το κανουν τα μ@@νακια σιγα μην ηταν εδω οι γ@@μημενοι. Ριχνουν τα μεροκαματα ζητανε κιολας...
- Αρε Παπαδοπουλος που τους χρειαζεται...
και δε λεω αλλα γιατι θα φρικαρεις...
Leon>>> Φαντάζομαι οτι θέλεις να πεις "στο λεωφορείο". Μόλις τελειώσεις την Α' Δημοτικού έλα και πάλι μια βόλτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Anemosnaftilos,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είσαι fair με τον Leon! Αν νομίζεις ότι έτσι πρέπει να "συζητάει" η Αριστερά, συνέχισε στο ίδιο στυλ.
Η Δεξιά θα σε ευγνωμονεί μια μέρα!
Τα λέμε.
Χμ... Άνεμε, αυτό για την ορθογραφία ήταν κάτω από το επίπεδό σου, όλα κι όλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθογραφικά λάθη πιθανόν να χαρακτηρίζουν τον εκάστοτε γράφοντα, δεν μειώνουν όμως την αξία των επιχειρημάτων που διατυπώνει.
Ο αρχετυπικός αγράμματος προλετάριος δεν θα είχε δικαιώματα ενόσω δεν θα μπορούσε να τα ζητήσει εγγράφως με σωστή ορθογραφία και συντακτικό;
Ξεπερνώντας όμως το θέμα "Είναι το ΚΚΕ προοδευτικό ή αντιδραστικό" θα ήθελα να ρωτήσω κάτι, βασιζόμενος σε όσα έγραψες νωρίτερα: Έστω οτι αποδέχομαι - προς χάριν συζητήσεως – την ευγενική πεποίθηση πως κάθε ανθρώπινη ύπαρξη που ζει και αναπνέει σε κάποια χώρα έχει - από την στιγμή που έχει πατήσει το πόδι της στο έδαφος της - απολύτως όμοια δικαιώματα και υποχρεώσεις με τους λοιπούς, πρότερους κατοίκους αυτής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις: “Ισότιμος Πολίτης μιας χώρας είναι αυτός που ζει, δουλεύει, φορολογείται, υπάγεται στους νόμους και αναπνέει σε αυτή τη χώρα.”.
Πως θα πρότεινες λοιπόν να αντιμετωπιστεί το φαινόμενο των γραφικών ή όχι μικροπωλητών, των άεργων “μεταναστών” που περιδιαβαίνουν την Ελλάδα; Εντύπωσή μου είναι πως ούτε φορολογείται η επαγγελματική τους δραστηριότητα, ούτε εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία προσφέρουν, σίγουρα δε δεν έχουν ακολουθήσει τους νόμους που διέπουν τις συνθήκες εισόδου στην χώρα, συνεπώς είναι κατά τεκμήριο παράνομοι. Λοιπόν, αυτούς τους “μετανάστες” που δεν ακολουθούν τα κριτήρια που εσύ έθεσες πως προτείνεις να τους χειριστεί η Πολιτεία;
Επίσης, κυρίως, μήπως στην προσέγγισή σου αυτή παραγνωρίζεις το ανθρώπινο δικαίωμα της κάθε γενιάς θα θέλει να παράξει, προσπαθήσει, βελτιώσει, παράσχει εν πάσει περιπτώσει ένα καλύτερο μέλλον για τους φυσικούς της διαδόχους, τους απογόνους της; Αν ο κάθε γείτονας μπορεί να μπαίνει στο σπίτι μου όποτε του γουστάρει και αυτομάτως να αποκτά όμοια με μένα δικαιώματα πάνω σ'αυτό και στα παιδιά μου, γιατί να προσπαθήσω να το τηρώ σε τάξη και να το καλυτερέψω;
Άλλο θέμα τα συγκεκριμένα, βασικά, Ανθρώπινα Δικαιώματα, κι άλλο οι πρόνοιες και παροχές μιας σύγχρονης ευνομούμενης πολιτείας στους πολίτες της, οι οποίοι έχουν επιλέξει να συμμετέχουν και συνεισφέρουν επί γενιές στην δόμησή της.
ΥΓ. Σ'αυτή και την αμέσως προηγηθείσα δημοσίευσή μου αναγκάστηκα να επιλέξω “ανώνυμος” επειδή και μόνο το site δεν μπορούσε να δεχθεί την επώνυμη δημοσίευση.
LeftG700 & Ανώνυμος>>> Οταν παριστάνει κάποιος τον υπερΕλληνα καλό θα ήταν να ξέρει να γράφει και να μιλάει τη γλώσσα του. Επίσης διάλογος δεν σημαίνει να χαϊδεύεις όποιον γράφει ανοησίες.
ΑπάντησηΔιαγραφή"Εντύπωσή μου είναι πως ούτε φορολογείται η επαγγελματική τους δραστηριότητα, ούτε εισφορές στα ασφαλιστικά ταμεία προσφέρουν, σίγουρα δε δεν έχουν ακολουθήσει τους νόμους που διέπουν τις συνθήκες εισόδου στην χώρα, συνεπώς είναι κατά τεκμήριο παράνομοι. Λοιπόν, αυτούς τους “μετανάστες” που δεν ακολουθούν τα κριτήρια που εσύ έθεσες πως προτείνεις να τους χειριστεί η Πολιτεία;"
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω την ίδια ακριβώς εντύπωση και προτείνω να τους δημεύεται η περιουσία και να τους αφαιρείται η ιθαγένεια! Να πηγαίνουν μάλιστα υποχρεωτικά στο Αφγανιστάν.
(Πόσοι είπαμε οτι είναι όσοι φοροδιαφεύγουν στην Ελλάδα;;;)
Καλά τα witty remarks Άνεμε, αλλά για το πάπλωμα δεν βλέπω να έχεις απαντήσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για το θέμα των φοροφυγάδων, ας μην γινόμαστε αστείοι, πέρα από τους έμμεσους φόρους που δεν μπορούν να αποφύγουν όταν αγοράζουν κάτι νόμιμα, τί άλλους φόρους πληρώνουν, είτε στο κράτος είτε στους δήμους; Πού αποδίδουν εισφορές ώστε να μπορούν σε 20 χρόνια από τώρα να απαιτήσουν σύνταξη, ή να χρησιμοποιούν σήμερα το σύστημα υγείας;
Για να επανέλθω στα γραφόμενά σου, αν "ΟΛΟΙ οι άλλοι λαοί ΕΙΜΑΣΤΕ μικτοί λαοί. Για να στο πω κι αλλιώς: ΜΟΥΛΟΙ. Μπάσταρδοι. Ολοι όμως οι άλλοι ΚΑΙ βέβαια εμείς οι Ελληνες." τότε υπάρχουν κάποιοι μούλοι που συνεισφέρουν και άλλοι μούλοι που δεν συνεισφέρουν. Από πού κι ώς πού;
Οσοι πληρώνονται νόμιμα και με ΙΚΑ από εμάς, πληρώνουν και φόρους και ένσημα και τα πάντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά για πες μου, πόσοι από τους πατριώτες μας πληρώνουν νόμιμα τους μετανάστες που δουλεύουν στα χωράφια τους για να κάθονται οι ίδιοι και τα παιδιά τους να τα ξύνουν στις καφετέριες; Και ύστερα να κλείνουν τους δρόμους με τα γυαλιστερά τρακτέρ και τα X-rail τους;
Το μαύρο μεροκάματο των μεταναστών στη Μανωλάδα είναι 7 ευρώ την ημέρα, στις ελιές της Χαλκιδικής είναι 10. Μαύρα. Κι αν δεν τους αρέσει τρώνε κι ένα χέρι ξύλο.
Για τράβα μια βόλτα στην επαρχία να δεις τι γίνεται με τους νέους δούλους...
Και ύστερα ρώτα πόσες είναι οι εισφορές τους στα Ταμεία μας, ημών των ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΑΔΩΝ, των παρασίτων.
Αντε μπράβο γιατί και η μαλακία έχει τα όριά της πλέον!
Σιχτίρι!
OK, τώρα λέμε τα πράγματα με τ'όνομά τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ'αρχάς, παραβλέπεις την απαίτηση πολλών από τους αστικοποιημένους "μετανάστες" να μην δηλώνονται στο ΙΚΑ, αλλά να παίρνουν το αντίτιμο σε ζεστό χρήμα, ακριβώς γιατί δεν βλέπουν την παρουσία τους εδώ παρά σαν προσωρινή. Παράνομοι και οι εργοδότες τους και οι ίδιοι.
Αναρωτιέμαι βέβαια πού θα έβρισκαν οι τεμπελχανάδες τα εργατικά χέρια να σκλαβώσουν αν τα χέρια αυτά δεν πέρναγαν τα σύνορά μας. Συνεπώς είναι και η δική τους συμπεριφορά αποτέλεσμα α) της κακοδιοίκησης από μεριάς του κατεστημένου, β) της δαιμονοποίησης από κάποιες μεριές - ονόματα δεν λέμε, κόμματα δεν θίγουμε - κάθε προσπάθειας ελέγχου και αποτροπής εισόδου νέων υποψήφιων σκλάβων. Κλείσε την στρόφιγγα για να σταματήσουν να είναι διαθέσιμοι στις βαμβακοφυτείες της Louisiana, συγγνώμη, τα χωράφια και τις οικοδομές της Ελλάδας ήθελα να πώ. Δεν το βλέπω από ηθική, από καθαρά πρακτική άποψη το βλέπω.
Φυσικά, αν δεν υπάρχουν οι εξωτερικοί μετανάστες, θα βρεθούν κάποιοι εσωτερικοί.
Πότε ήταν η τελευταία φορά που είδατε έλεγχο του ΙΚΑ ή άλλης εποπτικής αρχής στον εργασιακό σας χώρο, να βλέπει ποιός είναι ασφαλισμένος και ποιός όχι, ποιές υπερωρίες έχουν δηλωθεί και ποιές πάνε υπέρ εργοδότου; Δουλεύω 20 χρόνια πιά και δεν έχω συναντήσει κανέναν ελεγκτή. Αν πάτε βέβαια στα ιατρεία του ΙΚΑ θα συναντήσετε εργαζομένους να υπερασπίζονται την quota τους (σε κεφάλια εξεταζομένων) έναντι των συμφερόντων των ασφαλισμένων του ταμείου.
Το ερώτημα είναι ξανά και ξανά ποιοί απο τους έλληνες θα επιβάλουν ποιούς νόμους στους εκάστοτε υπόλοιπους.
Το ενδιαφέρον δε είναι πως οι λογής-λογής ομάδες που ζητούν την εφαρμογή των νόμων θεωρούνται αντιδραστικές.
Ένα θέμα βέβαια είναι κατά πόσον η αθρόα και ανεξέλεγτη έλευση νέου ανειδίκευτου εργατικού δυναμικού κάνει καλό ή κακό σε μιά οικονομία που βασίζεται όλο και περισσότερο στην παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.
Για να δούμε το παράδειγμα των ΗΠΑ, το λατινικό στοιχείο "απελευθέρωσε" από την μιά μεριά το ευρωπαϊκής καταγωγής στοιχείο από τις "menial" εργασίες, τόνωσέ όμως το καταναλωτικό στοιχείο της οικονομίας και δημιούργησε την ψευδαίσθηση πως "δικαιούνται πολλά λεφτά, γρήγορα". Αυτή η αίσθηση δεν διατρέχει και τα παράσιτα που ανέφερες νωρίτερα; Έκανε καλό και σε ποιούς η εργασιακή αυτή στρωματοποίηση, εδώ κι έξω; Σίγουρα πάντως άλλαξε κι αλλάζει την φυσιογνωμία της φιλοξενούσας χώρας.
Για να κλείσω, σε διαβεβαιώνω πως δεν θεωρώ εαυτόν ούτε τεμπελχανά, ούτε παράσιτο. Μάλλον ζυγίο που εργάζεται για να πληρώνει τα παράσιτα, οικόσιτα και αποικιακά.
Αντε μπράβο γιατί και η μαλακία έχει τα όριά της πλέον!
Σιχτίρι!
:-)
Μεταφορα σχολιων
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο το : Είμαστε και μείς Εδώ !
Ανώνυμος είπε...
Αγαπητέ Οικοδεσπότη (είμαι ο Α.Κ.)
Εάν επιτρέπεις, μεταφέρω τη συζήτηση από το μπλογκ του "Ανεμου" περί χορήγησης ιθαγένειας, της περασμένης εβδομάδας. Από τη συνέχεια της συζήτησης εκεί παρατήρησα ότι δεν αξίζει ο συγκεκριμένος μπλόγκερ να ασχοληθώ με την περίπτωσή του αν και..... με τρώει το χέρι μου να γράψω στο μπλογκ του. Πρόκειται για ιδεοληπτικό άτομο, που αδυνατεί να συζητήσει με επιχειρήματα παρά μόνο με συνθήματα τηλεοπτικών εκπομπών και ΜΚΟ. Τέλος πάντων.
Εσύ φαίνεσαι σοβαρότερος, αν και με μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σου. Δεν είναι κατ' ανάγκην κακό αυτό. Για την ιστορία, πρώτα με προσέβαλλες με τη φράση σου "Αποκλειστικα για τον νεο νομο δεν νομιζω να καταφερετε κατι,αδυνατειτε εκ του χαρακτηρα σας προφανως", και μετά εγώ αντέδρασα. Αλλά ας είναι.
Αφού ξεκαθαρίσουμε ότι δεν ανήκω σε κανένα κόμμα και δεν ανήκα σε καμία νεολαία στη ζωή μου, ας ρίξουμε τους τόνους και ας ασχοληθούμε με το επίμαχο θέμα.
1)Η χορήγηση ιθαγένειας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΙΚΟ ΑΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ, αλλά πράξη αλλοίωσης (όχι πάντα με την αρνητική έννοια) του ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ μίας ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ. Συμφωνείς ή όχι και γιατί.
2)Είναι σίγουρο ότι τα ανθρώπινα δικαιώματα τωνμεταναστών καταπατώνται. Μπορούν να προστατευτούν ικανοποιητικά ΧΩΡΙΣ να χρειαστεί να προσφύγουμε στη χορήγηση ιθαγένειας. Δεν χρειάζεται ένας ξένος να "γίνει" Ελληνας για να μπορεί να ζήσει στην Ελλάδα. Εάν θέλεις σε νεώτερο σχόλιο μπορώ να παρουσιάσω λύσεις προστασίας των δικαιωμάτων τους.
3)Πρόταση:Τα παιδιά που γεννιούνται εδώ, μετά το πέρας της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, να παίρνουν την ελληνική ιθαγένεια μετά ΑΠΟ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΙΤΗΣΗ . Δεύτερη προϋπόθεση, οι γονείς να έχουν δηλώσει την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ταυτότητα και αυτό να είναι εξακριβωμένο σε συνεργασία με την πρεσβεία του κράτους προέλευσης (και ας έχουν μπει παράνομα στην Ελλάδα !!). Τρίτη προϋπόθεση (και ας φαίνεται αυτονόητη) γραπτή δήλωση ότι δεν θα ζητήσουν να εφαρμόζουν, ούτε καν ατύπως, άλλο αστικό δίκαιο από αυτό της ελληνικής δημοκρατίας. Εάν δεν κάνουν την αίτηση λαμβάνουν αυτόματα το καθεστώς του “επι μακρόν διαμένοντος” (ναι υπάρχει και τέτοιο !), χωρίς πολιτικά δικαιώματα.
4)Πρόταση:Αυτός που εισήλθε στην ελληνική επικράττεια κρατείται ώσπου να διακριβωθεί η ταυτότητά του. (Εισερχόμενοι καταστρέφουν τα έγγραφά τους και έτσι δεν ξέρεις ποιος είναι ποιος ! Εξυπνο)
5)Δημοψήφισμα σε ΗΔΗ διαμορφωμένο, ολοκληρωμένο, ξεκάθαρο, γραπτό νομοσχέδιο περί ιθαγένειας (επιτρέπεται από το Σύνταγμά μας στο άρθρο 44, παρ.2,εδάφ.2), το οποίο έχει καταθέσει στη Βουλή η κυβέρνηση και όχι δημοψήφισμα με φτιαχτές, επικίνδυνες, διφορούμενες, παραπλανητικές ερωτήσεις. Και τα δύο δημοψηφίσματα επιτρέπονται. Απλά πρότείνω το πρώτο.
Αυτά για αρχή. Εάν θέλεις μπορούμε να συνεχίσουμε και σε λεπτομέρειες. Αναμένω με ενδιαφέρον τα σχόλιά σου.
Διαβάστε περισσότερα: http://catakravgi.blogspot.com/2010/03/blog-post.html
01 Μαρτίου 2010 4:36 μ.μ.
----------------------------------
Εννοείς φίλε άνεμε ότι επειδή κάποιος είπε ότι είναι στέλεχος του ΚΚΕ και άρχιζε και έβριζε έτσι όλους όσους υπερασπίζονταν τους ξένους και ύστερα κατέβηκε στη στάση Περισσός (μα βέβαια, στον Περισσό μένουν μόνο κομμουνιστές άλλοι από άλλα κόμματα τι δουλειά έχουν εκεί;)πάει να πει ότι έλεγε αλήθεια; Αλήθεια σκέφτηκες ότι αν ήθελες να είσαι δίκαιος θα έπρεπε πρώτα να ψάξεις να δεις αν όντως αυτός ήταν κομμουνιστής;Αν βέβαια ο σκοπός που έγραψες κάτι τέτοιο ήταν να δείξεις ότι φασίστες υπάρχουν σ' όλους τους πολιτικούς χώρους (κάτι για το οποίο με βρίσκεις σύμφωνη) κι όχι να βγάλεις το άχτι σου για το ΚΚΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφή