Επιτέλους το ΕΣΡ ξύπνησε!

Διαβάζω προ ολίγου στο radiofono.gr:

Υπόδειξη σχετικά με τον τρόπο που θα πρέπει να χρησιμοποιούνται οι χορηγίες, εξέδωσε το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο. Σύμφωνα με αυτήν, «κατά τη διάρκεια μετάδοσης ειδησεογραφικών, αλλά και ψυχαγωγικών ραδιοφωνικών εκπομπών παρατηρείται συχνή και συνεχής αναφορά των προϊόντων ή υπηρεσιών του χορηγού που ανακοινώνεται στην έναρξη και τη λήξη των εκπομπών αυτών κατά τρόπο που παρακινεί ή ενδέχεται να παρακινήσει το κοινό στην αγορά ή μίσθωση των συγκεκριμένων προϊόντων ή υπηρεσιών.

»Για τους λόγους αυτούς και εν όψει των εορτών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς υποδεικνύει σε όλους τους ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας να μην προβαίνουν στην αναφορά των προϊόντων ή υπηρεσιών του χορηγού των πάσης φύσεως εκπομπών που μεταδίδουν σύμφωνα με τα κατά νόμο οριζόμενα.»

Όπως είναι γνωστό, πρόκεται για τακτική σε μουσικά ραδιόφωνα αλλά και αρκετά ενημερωτικά ραδιόφωνα, πράγμα που ισοδυναμεί με «γκρίζα» διαφήμιση. Σύμφωνα με τη σύσταση, η αναφορά στο χορηγό θα πρέπει να περιορίζεται σε αναφορά του ονόματός του στην αρχή και το τέλος των εκπομπών.



Τέρμα μάγκες τα δίφραγκα και το ξεβράκωμα στους χορηγούς.
Από κάπου πρέπει να αρχίσουν να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους.
Η Κρίση είναι μια καλή ευκαιρία γι' αυτό!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Το φίδι του ναζισμού σέρνεται προς την κερκίδα

Περί Σαββόπουλου, προσωπικά...