Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι ΑΝΑΡΧΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ξαναχτύπησαν

Τα φασιστοειδή του Τζουράσικ των Εξαρχείων, αυτό το "περίεργο" μείγμα "αντιεξουσιαστών" και χρυσαυγιτών, ξαναχτύπησε!
Η κτηνώδης αγραμματοσύνη τους και η απολιτική βία τους δίνει τη χαριστική βολή στο άσυλο της ελεύθερης διακίνησης ιδεών.
Διαβρωμένοι από τους νεοναζιστές και τους ασφαλήτες συνεχίζουν να χτυπούν. εξαπολύοντας ένα μπαράζ επιθέσεων σε όσους τολμούν να αντιστέκονται.



Αυτό θα πει διάλογος και ελευθερία της σκέψης.

Για πολλοστή φορά μια εκδήλωση μέσα στο πανεπιστήμιο για την κουλτούρα της πολιτικής βίας, που οργάνωνε ένας όμιλος φοιτητών της Νομικής, κατέληξε στην εισβολή των γνωστών αγνώστων, που αντί για επιχειρήματα εκσφενδόνιζαν αυγά στο πάνελ των ομιλητών. Τι κι αν ανάμεσά τους ήταν ο Ολύμπιος Δαφέρμος, μέλος της συντονιστικής επιτροπής του Πολυτεχνείου το 1973, γνωστοί καθηγητές για την αντιστασιακή δράση τους όπως ο Ν. Αλιβιζάτος ή ο Δ. Ψυχογιός και ο δημοσιογράφος Π. Μανδραβέλης. Κατά τα άλλα, το άσυλο, που προάγει την ελευθερία διακίνησης των ιδεών, κινδυνεύει μόνο από την αστυνομία...



Απομονώστε τους!
Φράξτε τους το δρόμο!

Σχόλια

  1. Κούλαρε ρε συ, αν ήταν χρυσαυγίτες θα βγάζανε μαχαίρια.
    Και τα αυγά μόνο στον Μανδραβέλη τα πετάξανε, τσέκαρε το Ιντιμίντια υπάρχει προκήρυξη και μια συζήτηση για το θέμα,
    (Δεν είμαι υπέρ τέτοιων ενεργειών, αλλά τα σύκα-σύκα και ο Ρίτσος-Ρίτσος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι ίδιοι είναι!
    Αλλες φορές μπαίνουν μπροστά οι "σκληροί" νεοναζιστές (κατά των μεταναστών κλπ) κι άλλες φορές οι κοπρίτες με τα μαύρα.

    Ιδια συμμορία. Κοινοί στόχοι!

    ΕΠΙΣΗΣ: Μπορεί να πάει να ΓΑΜΗΘΕΙ το ρουφιανο-ιντιμίντια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι υπερβολικός. Πρώτον, το μέσο τι σου φταίει; Σιγά σιγά αρχίζεις και προσεγγίζεις τη λογική της "συνολικής ευθύνης" που τη χρησιμοποιούν οι πονηροί και οι φασίστες, ειδικά στην κριτική τους ενάντια στο Indymedia. Σε λίγο θα αρχίσεις να καταδικάζεις και τη βία "απ' όπου κι αν προέρχεται" (!).

    Και ύστερα, ό,τι "αυγό" πέφτει (ακόμα και σε τέτοιους είδους εκδηλώσεις) είναι εκ προοιμίου "φασιστική" δράση; Το "context" (αν υπάρχει) δε μετράει καθόλου; Δεν αναφέρομαι στο συγκεκριμένο γεγονός (δεν έχω διαβάσει τη "θέση" της άλλης πλευράς), μιλάω γενικά...

    Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν πρεπει να παει να γαμηθει το ρουφιανο-ιντιμιντια, τοτε η ελευθεροτυπια τι πρεπει να παει να κανει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προκήρυξη και συζήτηση στο ιντιμίντια; Συγνώμη, αστειεύεστε; σε αυτή τη χώρα σπαταλάμε τη φαιά ουσία μας προσπαθώντας να απαντάμε στις βιαιοπραγίες των τραμπούκων του ιντιμίντια. Αλλά, έστω, για δοκιμάστε να κάνετε διάλογο μαζί τους και θα δείτε σε πόσα δευτερόλεπτα θα έχουν κατεβάσει την ανάρτησή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απ'ότι θυμάμαι στην εκδήλωση για το αμπεσεντάρ οι χρυσαυγίτες δεν βγάλαν μαχαίρια. Μήπως θα πρέπει να κουλάρουμε και γι'αυτό λοιπόν;

    Στο indymedia βρήκα μια εμετική τη σχετική συζήτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΥΣΙΚΑ και καταδικάζω τη βία ΑΠ' ΟΠΟΥ και να προέρχεται. Δεν υπάρχει καλή και κακή βία. Ιδια η βία του μπάτσου που δέρνει και δολοφονεί, ίδια του χούλιγκαν που παίρνει καλάσνικοφ.
    Κι έχουν τα ίδια αποτελέσματα. Το φόβο και την υποταγή της κοινωνίας.

    Κι επειδή μάλλον έχεις κι εσύ στραβοχωνέψει την λάθος λεγόμενη "επαναστατική βία", αυτή δεν έχει καμιά σχέση με την τρομοκρατία και τη βία της εξουσίας.

    Η πραγματικές επαναστάσεις ξεθεμελιώνουν το Παλιό με την ιστορική τους ΔΥΝΑΜΗ, τη δύναμη των επαναστατικών τάξεων και όχι με χύτρες, μολότοφ και αυγά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ντροπή. Αυτό μόνο.
    Αληθεύει ότι οι "επαναστάτες" είπαν στον Ολύμπιο Δαφέρμο "Που ήσουν ρε ξεφτίλα όταν η Αντιτρομοκρατική βασάνιζε παιδιά";
    Σε λίγο θα κάνουνε πογκρόμ ενάντια σε όσους δεν θεωρούν αρκετά επαναστάτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Μια τσογλανοπαρέα που κάνει κριτική"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "ό,τι "αυγό" πέφτει (ακόμα και σε τέτοιους είδους εκδηλώσεις) είναι εκ προοιμίου "φασιστική" δράση; Το "context" (αν υπάρχει) δε μετράει καθόλου;"

    Το context είναι το ίδιο. Αν βγάλεις τις παρωπίδες από τα μάτια θα το δεις. Αν ήταν ένα αυγό σε μια εκδήλωση θα έλεγα οκ, ας δω το context. Αλλά τώρα τελευταία πολλά αυγά πέφτουν, και σκοπός τους είναι να σταματήσουν συζητήσεις που δεν γουστάρουμε να γίνονται. Έχει σημασία αν αυτοί που πετάνε τα αυγά είναι κάφροι από τα αριστερά ή από τα δεξιά; ΚΑΜΙΑ. Το context είναι ακριβώς το ίδιο: Δεν γουστάρουμε αυτά που λέτε και από τη στιγμή που έχουμε τη δύναμη να σας σταματήσουμε θα το κάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Στο ίδιο ακριβώς context ανήκουν:

    1. Η βομβιστική επίθεση στο σπίτι της "εθνικά επικίνδυνης" Γιαννάκου
    2. Η επίθεση στη Σώτη Τριανταφύλλου
    3. Η βομβιστική επίθεση στο σπίτι του Μίμη Ανδρουλάκη και του Σπύρου Βούγια
    4. Οι βόμβες στα γραφεία του Συνασπισμού

    Και η καταμέτρηση συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μάλιστα. Επίσης βάλε στο ίδιο context:
    - την επίθεση στο ΑΤ Αγίας Παρασκευής με καλάσνικοφ
    - την επίθεση στο ΑΤ Νίκαιας με πέτρες και μπογιές από πορεία 400 ατόμων για το θάνατο μετανάστη.

    Αν δεν είσαι σε θέση να διακρίνεις τη διαφορά (δε σου λέω να συμφωνήσεις με το ένα ή το άλλο), τότε δυστυχώς είσαι σε πολύ λάθος δρόμο.

    Και όχι... ΔΕΝ είναι ίδια η βία του καταπιεσμένου με τη βία του καταπιεστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οτιδήποτε γίνεται από τους νεοναζί είναι επικίνδυνο, φασιστικό κλπ ενώ οτιδήποτε ανάλογο από την άλλη μεριά έκφραση άποψης... Έχουμε χάσει το μέτρο. Η βία εκφράζεται από την πολιτική τάση η οποία κυριαρχεί σε μια χώρα και άρα δίνει βήμα στους ακραίους να εκφράζονται. Και στην Ελλάδα είναι δυστυχώς η αριστερά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βεβαίως και θα τις βάλω. Οπως και τις καφρο-επιθέσεις στο ελληναράδικο μαγαζάκι του Αδωνι που του δίνουν λαβή να ξερνάει αηδίες.

    Ποιού καταπιεσμένου, αδελφέ;
    Μην κοροϊδεύουμε ο ένας τον άλλον τώρα.
    Καταπιεσμένοι από τη μαλακία που τους δέρνει είναι οι χουλιγκάνοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ProjectMan >>> Τώρα δέσαμε! Μας ήλθε και η νεοφιλελεύθερη αρλουμπολογία!

    Ο,τι του φανεί του λωλοστεφανή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπορείς να μου πεις, για την ελληνική πραγματικότητα, μια μορφή βίας (εγώ θα πω αντιβίας, αλλά τέλος πάντων) που ΔΕΝ καταδικάζεις; Ή μήπως τελικά πιστεύεις στην εσωθεσμική δράση και μόνο, και σε έχω καταλάβει λάθος τόσο καιρό; Ή μήπως πιστεύεις ότι αυτή η φαντασιακή επανάσταση θα γίνει "χωρίς να ραγίσει τζάμι";

    Και τέλος πάντων... Όποιος χρησιμοποιεί βία κηρύσσεται αυτομάτως χουλιγκάνος; Είμαστε όλοι χουλιγκάνοι τελικά; Όχι, για να ξέρω δηλαδή, την επόμενη φορά που θα έρθουν να μου φορτώσουν ΛΥΜΑΤΟΛΑΣΠΗ μέσα στο σπίτι μου, να υποδεχτώ τα ΜΑΤ με λουκουμόσκονη για να μην κακοχαρακτηριστώ...

    Κουίζ: άραγε είναι ίδια η βία του ισραηλινού τανκ και του παλαιστίνιου με τη σφεντόνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα σου απαντούσα πολύ σοβαρά και με πολιτικούς όρους αν δεν διάβαζα την τελευταία σου παράγραφο.

    Ντροπή! Μόνο αυτό. Ντροπή να κάνεις τέτοιες συγκρίσεις.

    Και η συζήτηση προφανώς σταματά εδώ μαζί σου. Υπάρχει και όριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ANemos >> Μπορώ κι εγώ να μιλήσω για αριστερή αρλουμπολογία και σταλινικούς λωλοστεφανήδες αλλά φοβάμαι μη φάω κανένα αυγό από εκεί που δε το περιμένω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ε, λοιπόν αυτή η καραμελίτσα για κυριαρχία της αριστεράς το μόνο που υποκρύπτει είναι το η Δεξιά και η αστική τάξη το μόνο που έβγαλε είναι "κουμπάρους" και παρακράτος. Αυτό που κυριαρχεί είναι τα φιλελεύθερα λαμόγια, οι Ψωμιάδηδες και οι Ανθιμοι. Δηλαδή η Δεξιά των παρακρατικών-Γκοτζαμάνιδων, των ελληναράδων και ελληνόψυχων. Η Δεξιά που στο όνομα του Εθνους ξεπούλησε την Κύπρο και ολόκληρη τη Ελλάδα.

    Η Δεξιά που τώρα, με Καρατζαφύρερ και Σαμαρά μετατρέπεται σε φασιστικό μόρφωμα.

    Αυτό ήσασταν πάντοτε και αυτό παραμένετε να είστε. Μια συμμορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτή είναι η δική σου άποψη για τη Δεξιά, όπως οι δεξιοί πιστεύουν ότι η Αριστερά εκπροσωπείται από τους βάνδαλους και τους αναρχικούς. Και οι δύο τα έχετε μπερδέψει τελείως. Μίλησα πριν για μέτρο και το δικό μου μέτρο δε περιλαμβάνει ούτε Άνθιμους, ούτε Ψωμιάδηδες, ούτε Κουφοντίνες, ούτε Σεϊσήδηδες. Και το μέτρο το δικό μου για σένα είναι νεοφιλελεύθερη αρλουμπολογία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άνεμε, με ενδιαφέρει πραγματικά η απάντησή σου. Τα όρια δεν τα ξεπέρασα εγώ... Εσύ τα ξεπέρασες, βάζοντας στο ίδιο τσουβάλι τη βία της κατσαρόλας, τη βία των αυγών, τη βία των παρανοϊκών της σέχτας, και την οργανωμένη κινηματική βία απέναντι στις βαρβαρότητες του κράτους και της αστυνομίας. Όσο και να επιμένεις, ΔΕΝ είναι το ίδιο. Δε μου αρέσει η "φετιχοποίηση" της βίας, αλλά ούτε και η πλήρης δαιμονοποίησή της. Και τα δύο είναι επικίνδυνα, αλλά με τα λεγόμενά σου (μέχρι τώρα) φαίνεται να κλίνεις αποκλειστικά στο δεύτερο. Γι' αυτό, δώσε μου μια νηφάλια απάντηση, δεν έχω διάθεση να κάνουμε flame εδώ μέσα...

    Α, και η ειρωνική αναφορά στο παλαιστινιακό δεν ήταν τυχαία... Κάνε μια γύρα στην ελληνική αρθρογραφία να δεις ποια είναι εκείνα τα "ελεύθερα πνεύματα" των "ίσων αποστάσεων" και της καταδίκης της βίας "απ' όπου κι αν προέρχεται". Εσύ μπορεί να διακρίνεις διαφορά σε αυτή την περίπτωση, αυτοί όμως όχι. Και δε νομίζω ότι δεν μπορούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αλήθεια, ξέρει κανείς ποια είναι η διαφορά μεταξύ http://indy.gr και
    http://athens.indymedia.org
    ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η βία έχει νόημα μόνο όταν πράγματι φέρνει αποτελεσματική αλλαγή. Διαφορετικά είναι ξόδεμα ζωής.
    Ακόμα και όταν ακολουθείς την τακτική μη βίας που είχε ακολουθήσει ο Γκάντι μπορεί να έχεις πολλά θύματα από την αντίδραση της εξουσίας. Αρα και πάλι το αποτέλεσμα μπορεί να είναι θύματα βίας, αλλά τουλάχιστον με κάποια αλλαγή. Εκεί την ανεξαρτησία της Ινδίας τελικά. Στην Ελλάδα το τελευταίο διάστημα η βία έχει καταντήσει να είναι ή της πλάκας ή για πλάκα, ή παντελώς αναποτελεσματική. Αρα άσκοπο ξόδεμα.

    Η διαφορά athens.indymedia και indy.gr είναι ότι μία ομάδα από το παλιό indymedia διαφοροποιήθηκε και δημιούργησε δική του ομάδα. Νομίζω είναι πιο διαλλακτικοί και ήπιοι οι του indy.gr και δρουν θετικά σε διάφορες συλλογικότητες ανά γειτονιές. Τουλάχιστον αυτή είναι μία πρώτη εντύπωση που έχω χωρίς να είμαι σίγουρη.

    Θα πω τη γνώμη μου και για Παλαιστίνη - Ισραήλ. Σαφώς και δεν συγκρίνεται η στρατιωτική δύναμη του Ισραήλ με αυτή των Παλαιστινιών. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν φανατικοί και ακραίοι και στις δύο πλευρές και αντίστοιχα πιο διαλλακτικοί και με διάθεση για λύση και στις δύο πλευρές επίσης.

    Επομένως σε αυτή την περίπτωση προσωπικά τουλάχιστον υποστηρίζω π.χ. τους αρνητές στράτευσης από την πλευρά του Ισραήλ και τους Παλαιστίνιους που αποδέχονται το υπάρχον πλέον ισραηλινό κράτος και συζητάνε για λύση, παλεύοντας παράλληλα. Και δεν υποστηρίζω τους ακραίους που θέλουν να αφανιστεί το Ισραηλινό κράτος.

    Κακώς φυτεύτηκε εκεί που φυτεύτηκε αρχικά, αλλά τώρα πλέον είναι μία πραγματικότητα που το κόστος -σε αίμα - της διάλυσης του θα ήταν μεγαλύτερο από το κόστος της συνύπαρξης και για τις δύο πλευρές.

    Οσο δεν το κατανοούν αυτό και οι δύο πλευρές θα συνεχίζουν να αιμοραγούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Ω! Τα Ωραία Μικρά Μαγαζιά του 3%

Ω! Οι ωραίες μέρες!
Νοσταλγώ τις ένδοξες στιγμές μας στην Αριστερά του ’80 και του ’90 και του 2000 και του 2007…
Μικρά μαγαζιά, γωνία. Σπίτια του λαού. Ωραία κυλικεία με εξαιρετικούς καφέδες το πρωί.
Ωραίες μέρες…
Στα Ντα Κάπο και στα Φίλια, θέσεις τιμητικές μαζί με καλλιτέχνες και ωραία κορίτσια και αγόρια. Σεβασμός για την εργατική τραγιάσκα που είχαμε από καιρό πάψει να φοράμε αλλά ειχε μείνει η γραμμή στο μέτωπο. Ηθική. Συνέπεια. Καθαρότητα. Αγαπητοί σε όλους. Ευχάριστοι.
Αποδεκτοι όσο δεν διεκδικούσαμε κάτι παραπάνω. Την εξουσία κυρίως… «Αυτά δεν είναι δουλειές για εσάς. Θα σας φθείρουν! Αφήστε τις για εμάς τους λερωμένους…» μας έλεγαν οι πράσινοι και γαλάζιοι φίλοι μας. Και τα κορίτσια το ίδιο μας έλεγαν.
Εκεί στο 3 με 8% ήμασταν μια χαρά όλοι. Κι εμείς και οι άλλοι. Ασφαλείς μέσα στις αναζητήσεις μας. Χωρίς να το πιέζουμε κιόλας.
Και χρήσιμοι! Πολύ χρήσιμοι για πολλούς λόγους. Κυρίως για άλλοθι βέβαια αλλά και λόγω παιδείας. Ως δημοσιογράφοι. Ως Σύμβουλοι. Ως Ρήτορες.
Τι έλεγα;
Α! Ναι…

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…