Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΙ U2 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!


Η U2 360° TOUR
ANAKOINΩNEI THN ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ 2010


ΟΙ U2 ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!!!
Ο.Α.Κ.Α. – ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΑΔΙΟ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 3 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2010


Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου

«…Το rock στα μεγάλα στάδια είναι το τελικό μέτωπο, οι U2 θαρραλέα πήγαν εκεί όπου κανείς άλλος δεν έχει ξαναπάει» The Globe & Mail, Toronto.

Ακολουθώντας την τεράστια επιτυχία της περιοδείας 2009, οι U2 επιβεβαίωσαν ότι η πολύ επιτυχημένη 360° Tour θα συνεχιστεί το 2010, σύμφωνα με τη σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας παραγωγής Live Nation. Έχοντας μόλις κυκλοφορήσει το U2 Mobile άλμπουμ τους, “No Line On The Horizon”, το 12ο στούντιο άλμπουμ του συγκροτήματος, η περιοδεία 2010 θα έχει χορηγό για μια ακόμη φορά την BlackBerry.

Με ένα κυλινδρικό σύστημα βίντεο που αποτελείται από πλέγμα οθονών LED και μια ατσάλινη κατασκευή που βρίσκεται 150 πόδια (45 μέτρα) από το έδαφος πάνω από μια τεράστια σκηνή με περιστρεφόμενες γέφυρες, το συγκρότημα δημιούργησε μια μοναδικά άμεση προς τους θεατές εμπειρία 360 μοιρών. Οπότε, οι Ευρωπαίοι θαυμαστές που δεν είχαν την δυνατότητα να παρευρεθούν, θα έχουν μια νέα ευκαιρία να ζήσουν την φαντασμαγορική εμπειρία της U2 360° Tour μέσα στον επόμενο χρόνο με επιβεβαιωμένες στάσεις σε Γερμανία, Δανία, Φινλανδία, Ρωσία, Αυστρία, Ελλάδα, Τουρκία, Γαλλία, Βέλγιο, Ισπανία και Πορτογαλία.

Κρατώντας την ιδέα ότι αυτή η περιοδεία είναι κάτι περισσότερο από μια μοναδική σκηνική κατασκευή με άριστη ορατότητα, τα εισιτήρια για την U2 360° 2010 περιοδεία θα κυμανθούν για ακόμα μια φορά με τρόπο που το 85% αυτών θα τιμώνται λιγότερο από 95 ευρώ, με γενική είσοδο στην αρένα στην τιμή των 55 ευρώ και τουλάχιστον 10.000 εισιτήρια στην τιμή των 30 ευρώ (ή το ισότιμο).

Εισιτήρια για τις εμφανίσεις των U2 στα πλαίσια της 360° Tour, στο Χόρσενς, στο Ελσίνκι και στη Βιέννη θα διατεθούν προς πώληση από το επόμενο Σαββατοκύριακο (δείτε παρακάτω το πρόγραμμα).
Η διάθεση εισιτηρίων για τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές συναυλίες θα γίνει τις επόμενες εβδομάδες. Οι λεπτομέρειες για όλες τις ημερομηνίες, οι πληροφορίες για τη διάθεση εισιτηρίων καθώς και οπτικό υλικό και βίντεο από τη μοναδική παραγωγή και το πλάνο των θέσεων είναι διαθέσιμα στο U2.com.

Οι εγγεγραμμένοι στο U2.com θα έχουν αποκλειστικά τη δυνατότητα να αγοράσουν εισιτήρια για τις συναυλίες του 2010 νωρίτερα από την ημερομηνία διάθεσης των εισιτηρίων για το ευρύ κοινό. Επιπλέον, οι ήδη εγγεγραμμένοι που θα ανανεώσουν την συνδρομή τους – και αυτοί που θα εγγραφούν για πρώτη φορά – θα λάβουν ένα limited edition U2 remix CD. Όλες οι λεπτομέρειες στο: www.u2.com

Η U2 360° Tour είναι μία παραγωγή της Live Nation Global Touring και χορηγία της εταιρείας BlackBerry

www.U2.com






U2 360° TOUR 2010
Presented by BlackBerry
EUROPEAN TOUR ITINERARY

10-August Frankfurt, Germany Commerzbank Arena On sale soon
12-August Hannover, Germany AWD Stadium On sale soon
15-August Horsens, Denmark Stadium On sale Oct. 03
20-August Helsinki, Finland Olympic Stadium On sale Oct. 05
25-August Moscow, Russia Luzhniki On sale soon
30-August Vienna, Austria Ernst Happel Stadium On sale Oct. 03

03-September Athens, Greece Olympic Stadium On sale soon
06-September Istanbul, Turkey Ataturk Olympic Stadium On sale soon
15-September Munich, Germany Olympic Stadium On sale soon
18-September Paris, France Stade de France On sale soon
29-September Seville, Spain Olympic Stadium On sale soon

02-October Coimbra, Portugal Stadium On sale soon

Επιπλέον ημερομηνίες και πόλεις θα επιβεβαιωθούν σύντομα. Το πρόγραμμα μπορεί να αλλάξει.
Για ολοκληρωμένες πληροφορίες σχετικά με την περιοδεία και τα εισιτήρια, fan club memberships, merchandise και άλλα, επισκεφτείτε:
www.U2.com


U2 European publicity:
RMP - 44 20 8 749 7999
press@rmplondon.co.uk

Live Nation Publicity:
John Vlautin - 310-867-7127
johnvlautin@livenation.com

Διαβάζονται ακόμη...

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Το φίδι του ναζισμού σέρνεται προς την κερκίδα

Από την εφημερίδα "Ελλάδα", Σάββατο 3/11/12


Το πανό των φανατικών οπαδών της ΑΕΚ, «Ορίτζιναλ», σε κάποια γωνιά του Περιστερίου, είχε τη δική του ιστορία, αμιγώς πολιτική. «Ούτε να το σκέφτεστε», έγραφε το μήνυμα, κάτι σαν τον «τοίχο του Λοΐζου» και απευθυνόταν στη Χρυσή Αυγή που ήθελε να νοικιάσει γραφεία στην ίδια πολυκατοικία. Ήταν μία απάντηση στο κεντρικό σύνθημα των Χρυσαυγιτών «είμαστε πολλοί, είμαστε παντού, τα γήπεδα μας ανήκουν», για τα «τάγματα εφόδου» στα γήπεδα όλης της Ελλάδας, από την Καλαμάτα μέχρι την Κομοτηνή. Πρόβλεψη: Την τρέχουσα ποδοσφαιρική σεζόν η κερκίδα των «φανατικών», θα μετατραπεί σε πεδίο συγκρούσεων ανάμεσα στους Χρυσαυγίτες και τους antifa. Αυτό το κλίμα έχει ήδη δημιουργηθεί και οσονούπω αναμένεται «έκρηξη». Θα σπάσει το αυγό του φιδιού… Χρυσαυγίτες υπάρχουν παντού, σε κάθε κερκίδα. Άλλωστε, πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Marc για το «Έθνος της Κυριακής» παρουσίασε τα εξής ευρήματα: Οι οπαδοί του Ολυμπιακού, σε ποσοστό 7% ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, το…

Τι κρύβεται πίσω από το "Χαμόγελο του Παιδιού";

Το πρόσωπο ενός σκληρού εργοδότη;
Αναδημοσιεύω την καταγγελία του ΠΑΜΕ και ψάχνω...


Αθήνα 2 Σεπτέμβρη 2010


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Θέμα: για το "χαμόγελο του παιδιού"



Ο πολυδιαφημισμένος φιλάνθρωπος των media, πρόεδρος του λεγόμενου "χαμόγελου του παιδιού" έδειξε για ακόμη μία φορά το άγριο, εργοδοτικό του πρόσωπο.

Ξανά απολύσεις, εκβιασμούς απέναντι στους εργαζόμενους όπως: "ή υποβάλετε παραίτηση, ή σας απολύω και σας κάνω μήνυση για κακοποίηση παιδιών"!!

Σήμερα, ο ίδιος εξαφανίστηκε από τον χώρο που είχε πάει αντιπροσωπεία του Π.Α.ΜΕ για να απαιτήσει ανάκληση απόλυσης, εργαζόμενης που για χρόνια δουλεύει στον χώρο, ενώ η υπεύθυνη του σπιτιού στα Μελίσια μπήκε στον χώρο μαζί με περιπολικό της αστυνομίας. Είναι ο ίδιος χώρος, που πριν 1 χρόνο είχε απολυθεί εργαζόμενη, επειδή είχε αντιδράσει στην τοποθέτηση καμερών παρακολούθησης στους χώρους των παιδιών και των εργαζομένων. Οι απολύσεις είναι συνήθης πρακτική του προέδρου του "χαμόγελου του παιδιού&quo…