Το marketing του πανικού

Εξόφθαλμα προφανές...
Περισσότερο δεν γίνεται...
Μεγαλύτερη διαφημιστική καμπάνια για ένα προϊόν του οποίου απαγορεύεται η διαφήμιση δεν θα μπορούσε να υπάρξει.
Μια διαφημιστική καμπάνια δωρεάν και από "τοίχο σε τοίχο". Δηλαδή από κανάλι σε κανάλι κι από εφημερίδα σε περιοδικό.
Η υπόθεση της γρίπης των χοίρων είναι ίσως η μεγαλύτερη μαζική απάτη στην ιστορία της ανθρωπότητας. Και στηρίζεται στη μαζική έλλειψη κοινής λογικής αλλά και στην ολοκληρωτική επιβολή των ΜΜΕ.
Το marketing του πανικού "πιάνει". Και φαίνεται οτι θα είναι το νέο εργαλείο πωλήσεων της εποχής μας.
Ετοιμαστείτε για τρόμο. Για τον απόλυτο τρόμο.
Σύντομα, στα δελτία ειδήσεων των 8!

Υ.Γ. 1: Γιατί δεν λένε πόσοι είναι ΤΩΡΑ σε κρίσιμη κατάσταση ή έχουν πάθει πνευμονία από την ΑΠΛΗ γρίπη; Σε ολόκληρο τον κόσμο, στις ΗΠΑ, στην Βρετανία, στην Ελλάδα;

Αυτή η τόσο μικρή και ...ασήμαντη πληροφορία θα τίναζε την "καμπάνια" στον αέρα!


Σχόλια

  1. 36000 θύματα κάθε χρόνο έχει η κοινή γρίππη κάθε χρόνο στις ΗΠΑ.

    http://www.abcactionnews.com/news/local/story/Common-flu-far-more-deadly-than-swine-flu-in-U-S/SYwVqQF_3Umy0qY3qhp9zQ.cspx

    Δες και το άρθρο που συσχετίζει την γριππο-υστερία με την οικονομία και το ρατσισμό.

    http://www.internationalviewpoint.org/spip.php?article1670

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ετσι!

    Επειδή δεν μπορούν ή δεν θέλουν να κάνουν ρεπορτάζ, νομίζουν οτι δεν θα τα μάθουμε ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι!

    Επειδή δεν μπορούν ή δεν θέλουν να κάνουν ρεπορτάζ, νομίζουν οτι δεν θα τα μάθουμε ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου