Η Κρίση στα ΜΜΕ ("Οι έξι προτάσεις του προέδρου του ΣΥΝ")

Οι έξι προτάσεις του προέδρου του ΣΥΝ αφορούν στα εξής:

• Να ελεγχθεί η κρατική διαφήμιση η οποία πέρυσι έφτασε τα 83 εκατομμύρια ευρώ, να γίνει διαφανής η διάθεση της και να προστεθεί ως κριτήριο το καθεστώς εργασίας και ο αριθμός των εργαζομένων στις επιχειρήσεις που δικαιούνται κρατική διαφήμιση

• Να παγώσουν οι απολύσεις στο χώρο του τύπου

• Να θεσπιστεί η συμμετοχή των εργαζομένων στη διοίκηση των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης

• Με νομοθετική ρύθμιση να ενταχθούν στα ταμεία ανεργίας όσοι εργαζόμενοι δεν είχαν ασφαλιστικά δικαιώματα (αυτοαπασχολούμενοι).

• Να διευκολυνθεί η είσοδος κοινωνικών και συλλογικών φορέων στο χώρο του τύπου και να στηριχθούν εγχειρήματα των ίδιων των συντακτών.

• Να δοθούν όλα τα οικονομικά δεδομένα της επιχείρησης στους εργαζόμενους.

Κάλεσε την ΕΣΗΕΑ να αναλάβει πρωτοβουλία για την κάλυψη των ταμείων όσων συντακτών του Ελεύθερου Τύπου και του ραδιοφωνικού σταθμού χρειάζονται, ενω υπεραμύνθηκε του δικαιώματός τους στην πρόσβαση στα οικονομικά δεδομένα της επιχείρησης. “Η εκκαθάριση είναι μια δημόσια πράξη και δεν μπορεί με το πρόσχημα των προσωπικών δεδομένων να μην δίνονται στους εργαζόμενους στοιχεία τα οποία νομίμως δικαιούνται”, είπε.

Σχόλια