Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Εσύ που αποφάσισες να μην ψηφίσεις…



…αλήθεια, τι θα έκανες εάν ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ να ψηφίσεις;
…αν κάποιοι σου στερούσαν αυτό το δικαίωμα;
…αν δεν είχες την ελευθερία να ψηφίσεις. Δηλαδή δεν είχες το δικαίωμα να επιλέξεις.
Ναι, είσαι ελεύθερος να μην πάς στην κάλπη. Απολύτως ελεύθερος!
Αλλά τι σόι ελευθερία είναι αυτή;
Η ελευθερία του να μην ασκείς ένα δικαίωμά σου;
Και πως θα σου φαινόταν αν είχες την ελευθερία να πας ΜΟΝΟ για μπάνιο; Να πας υποχρεωτικά ΜΟΝΟ για μπάνιο!
Ξέρεις, υπήρξαν εποχές, όχι πολύ μακρινές μας που συνέβαινε κι αυτό: κάποιοι ήσαν υποχρεωμένοι να πάνε μόνο για μπάνιο. Στη Λέρο. Στην Ικαρία. Στη Μακρόνησο…
Δεν είχαν άλλη επιλογή. Και μερικοί μάλιστα δεν είχαν καν την επιλογή να ζήσουν. Πέθαναν για να έχεις εσύ το δικαίωμα να επιλέξεις.
Τα πολιτικά, τα κοινωνικά, τα ανθρώπινα δικαιώματα δεν καταργούνται μόνο από τους «άλλους».
Στις μέρες μας καταργούνται από εμάς τους ίδιους!
Είναι η πιο αναίμακτη και αποτελεσματική Χούντα. Η Χούντα αυτού που επιλέγει να μην έχει δικαίωμα. Η Χούντα του εθελόδουλου, της πια άθλιας μορφής δουλείας.
Τους βολεύει πολύ να «αποφασίζεις» μόνο σου να μην έχεις επιλογές και δικαιώματα. Γι’ αυτό και διαφημίζουν την αποχή!


Ξανασκέψου το!

Και για να το πούμε πιο ξεκάθαρα: Μήπως η "επιλογή" της αποχής κρύβει μια ανομολόγητη επιθυμία για "μια Χούντα που θα μας στρώσει κι εμάς και το πολιτικό σκηνικό";
Μήπως πίσω από το "ολοι ίδιοι είναι" κρύβεται ένας "α, ρε, να είχαμε ένα Γιώργο Παπαδόπουλο";

Μη ψηφίζοντας πετάς στα σκουπίδια όλους τους αγώνες που έχουν γίνει για το δικαίωμα ψήφου...

...στις γυναίκες
...στους 18χρονους
...στους Ελληνες μετανάστες
...στους ξένους μετανάστες
...σε όλους τους πολίτες

Εκτός αν έχεις αποφασίσει να μην υπερασπιστείς ποτέ ξανά τα δικαιώματα σου!



Υ.Γ.1 Για σκέψου λίγο, ποιοι διαφημίζουν την αποχή;

Η Αυριανή!
Το Star!
Τα Μεγάλα Συγκροτήματα!

Y.Γ.2 Διάβασε κι αυτό:
ανταγωνιστικότητα αυτοί, αγωνιστικότητα εμείς...

>ΨΗΦΙΖΩ...


Σχόλια

  1. Πολιτικό δικαίωμα είναι και η αποχή, μην απαξιώνεις τόσο εύκολα στάσεις οι οποίες μπορούν να συνεισφέρουν κι αυτές με τον τρόπο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οχι η αποχή δεν είναι δικαίωμα. Οπως και η ελευθερία δεν είναι ελευθερία αν δεν κάνεις χρήση της.

    Η αποχή είναι το δικαίωμα του εθελόδουλου. Αυτού που αποφασίζει να παραιτηθεί από τα δικαιώματά του.

    Δηλαδή το αισχρότερο είδος δούλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενω το να ψηφίζεις για ενα οργανισμό που κρατάει χειροπόδαρα την Ελλάδα, ένα οργανισμό που το κοινοβούλιό του είναι διακοσμητικό και το έχουν σαν άλλοθι δημοκρατικότητας είναι ελευθερία! Αν το ΝΑΤΟ είχε κοινοβούλιο θα συμμετείχαμε και εκεί; Δεν έχεις προσέξει την αγωνία που έχει πιάσει την Ε.Ε. για την αποχή; Δεν έχεις προσέξει το καημό του ντόπιου πολιτικού συστήματος να βγει η Ελλάδα ...πρώτη σε συμμετοχή; Όσο για το δικαίωμα είναι δικαίωμα όσο μπορώ να το χρησιμοποιήσω εγώ όποτε νομίζω και όχι όταν με εκβιάζουν είτε με πολιτικούς είτε με διοικητικούς όρους. Το δικaίωμα στην άποψη δεν υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν δεν πάμε να ψηφίσουμε, η πίτα που θα απομείνει στα χέρια των μεγάλων σκυλιών της ΕΕ θα είναι μεγαλύτερη απο ότι είναι τώρα. Πρέπει να πάμε. Πάση θυσία. Σκεφτείτε το και πιο απλά. 10 άτομα κόβουν μια βασιλόπιττα. Οι 7 συμμετέχουν αλλά οι 3 όχι. Με το που δηλώνουν κάτι τέτοιο, τα κομμάτια των 7 αυτομάτως γίνονται πιο μεγάλα και άρα με μεγαλύτερη πιθανότητα να πιάσουν το φλουρί. Ας πάμε να πάρουμε το κομμάτι μας κι ας μη κερδίσουμε. Τουλάχιστον θα μας δουν, θα μας καταλάβουν, θα μας νιώσουν στο πετσί τους. Πάνω από όλα θα δουν για μια ακόμη φορά ότι τα σχέδιά τους θα βρουν σε τοίχο.

    Πετσί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το δικαίωμα στην άποψη είναι σεβαστό.
    Μόνο που όταν απέχεις (είτε απ' τις κάλπες είτε γενικότερα απ' τα κοινά), ουσιαστικά δηλώνεις ότι δεν έχεις άποψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αποψη είναι και η κατάργηση του δικαιώματος της ψήφου. Ωραία άποψη!!! Και ο Ιωαννίδης την είχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ6/06/2009 02:39:00 μ.μ.

    antigitonies,
    και τί θα γίνει όταν δεν θα 'χεις "δικαίωμα"; Τί θα γίνει όταν αυτοί που αποφασίζουν για σένα χωρίς εσένα αφού απείχες, αποφασίσουν ότι αφού δεν αποφασίζεις, να μην σε ρωτάνε; Δύσκολη σκέψη; Ξαναδιάβαστο. Τα πράγματα είναι πολύ απλά: συμμετέχεις για να τους φρενάρεις, να ανατρέψεις και να αποφασίζεις εσύ. Υπάρχει άλλος τρόπος και δρόμος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ6/06/2009 02:45:00 μ.μ.

    Περί αποχής:
    Αν μπει κάποιος στο σπίτι σου, να κλέψει, να βιάσει, να σου ρημάξει τη ζωή (αυτό ακριβώς γίνεται...), θα ΑΠΕΧΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δηλαδή αποχή από εκλογικές διαδικασίες, όταν κρίνεις ότι μάλλον ζημιά κάνουν στο κίνημα, σημαίνει και αποχή από τα κοινά; Από πότε;
    Δηλαδή όταν λέω ότι η Ε.Ε. είναι ένας ιμπεριαλιστικός οργανισμός όπου τις αποφάσεις τις παίρνουν οι μεγάλοι και υπόλοιποι απλώς ακολουθούν, γι' αυτό οι λαοί πρέπει να παλέψουν για την έξοδο από αυτόν δεν είναι άποψη; Από πότε θεωρείται άποψη όταν συμφωνούμε και μη άποψη όταν διαφωνεί κα΄ποιος μαζί μας;
    Στο πετσί τους μας ένοιωσαν με το ασφαλιστικό, με άρθρο 16, το Δεκέμβρη. Αυτό φοβήθηκαν, τώρα παρακαλάνε να πάμε να ψηφίσουμε, εκβιάζουν και απειλούν! Τους ανησυχεί η απαξίωση της Ε.Ε..Οπότε για ποιά πίττα μιλάμε; Kαι τι έχουμε να κερδίσουμε από την πίττα του ευρωκοινοβούλιου; Πολύ περισσότερο όταν από τον ίδιο τον κανονισμό του δεν έχει καμιά ουσιαστική αρμοδιότητα;
    Τον παραλληλισμό με τη χούντα τον αντιπαρέρχομαι!
    Και για να συστηνόμαστε το blog μου είναι το "Αντίσταση στις γειτονιές!" (antigeitonies.blogspot.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λέει πουθενά στο κομμάτι να ψηφίσεις τα κόμματα που στηρίζουν την Ε.Ε. και τις επιλογές της;
    27 ψηφοδέλτια υπάρχουν συν το λευκό.

    Η αποχή είναι απολιτική. Είναι αυτό που θέλει η ΑΥΡΙΑΝΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατί είπα εγώ ότι λέει το κομάτι κάτι τέτοιο; Ένα προβληματισμό βάζω για τις συγκεκριμένες εκλογές και την αναγκαιότητα ή μη συμμετοχής σε αυτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ6/06/2009 03:07:00 μ.μ.

    είσαι πολύ σίγουρος ότι σε "παρακαλάνε" να ψηφίσεις;;;; Ψάξτο πολύ το θέμα. Μήπως και σε αυτό σε δουλέυουν και δεν το πάιρνεις χαμπάρι; Είδες πολλά κανάλια να σκίζονται για συμμετοχή; Και ποιανών τα χατήρια κάνουν τα ΜΜΕ; Σου λένε: όλοι ίδιοι είναι. Σου λένε, πάνε για μπάνιο, είναι in. Σου λένε για derby και συ πρέπει να αποφασίσεις σε ποιόν από τους δύο θα "κάτσεις". Σου λένε ότι τίποτα δεν γίνεται. Σου λένε τίποτα δεν αλλάζει. Εσύ τί τους λες; Με ποιόν τρόπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι θα πει "σ' αυτές τις εκλογές". Ενας ενεργός πολίτης ψηφίζει και στις εκλογές για διαχειριστή της πολυκατοικίας του. Ετσι υπερασπίζεται τα δικαιώματά του, την ελευθερία του, τη δημοκρατία.

    Η ελευθερία δεν είναι υπόθεση α'λα καρτ. Οπου θέλω συμμετέχω κι όπου δεν θέλω "δεν γαμιέται"! Είναι συμμετοχή, απόφαση, ανατροπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλά πλάκα μου κάνεις, αρθρογραφία στις εφημερίδες πρωτοσέλιδη και παντού, δηλώσεις μεγαλοστελεχών της Ε.Ε.,ότι η αποχή ενισχύει την ακροδεξιά και την ακροαριστερά (ανάλογα ποιόν θέλουμε να τρομάξουμε), επιστολές σε δημόσιους υπάλληλους ότι η μη συμμετοχή τους στις εκλογές θα έχει διοικητικές επιπτώσεις, τα κανάλια από το πρωί μέχρι το βράδυ ακόμη και στα μεσημεριανάδικα μας λένε πόσο κακό είναι να απέχεις από τις ευρωεκλογές κ.λπ., κ.λπ. όλα αυτά δεν υπάρχουν; Το ότι τα δύο μεγάλα τουλάχιστον κόμματα δίνουν διάσταση εθνική τι είναι; Γιατί οι αναλύσεις των εκλογολόγων ξεκινάνε και σταματάνε με το θέμα της αποχής;
    Και κάτι προς τον ΑΝemo μπήκα εδώ γιατί μου φάνηκε ενδιαφέρον ο χώρος σου. Είπα την άποψή μου χωρίς να χαρακτηρίζω κανέναν. Οι παραλληλισμοί σου με τη χούντα από τη μιά και με την Αυριανή από την άλλη είναι προσβλητικοί! 'Εδωσα το στίγμα μου για να ξέρεται με ποιόν μιλάτε, αν δεν σου αρέσει πες το και δεν θα ξανάρθω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τους παραλληλισμούς τους κάνω από την πρώτη στιγμή και μέσα στο ποστ και σε προηγούμενα ποστ. Δεν καταλαβαίνω γιατί προσβάλλεσαι...

    Εδώ δεν μιλάμε για το ΤΙ θα ψηφίσει κάποιος αλλά για το οτι η αποχή σημαίνει απέχθεια στη δημοκρατία και στην ίδια την κοινωνία. Μια "εστέτ", απολίτικη επιλογή που περιφρονεί αυτό για το οποίο έχουν αγωνιστεί χιλιάδες άνθρωποι τους προηγούμενους αιώνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ6/06/2009 03:33:00 μ.μ.

    Μην αγανακτείς. Κουβέντα καλή κάνουμε. έτσι πρέπει να είναι. Το δίλλημα είναι ένα: θα σνεχίσουμε να ζούμε με τους δυό μεγάλους και τη πολιτική τους που μας ρημάζει τις ζωές ή θα τους φρενάρουμε ανατρέποντας τους συσχετισμούς μπας και δούμε λίγο φως; Έχεις κάποια άλλη λύση; Μη πεις πάλι για αποχή. Οδηεγεί στην εντελώς αντίθετη κατεύθυνση. Αυτά για λίγο ακόμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δηλαδή αν σου έλεγα και ΄γω ότι αυτά που λες για τη συμμετοχή στις εκλογές τα λένε και ο Μπους και οι Ισραηλινοί σφαγείς κ.λπ..κ.λπ. δεν θα σε ενοχλούσε; Nομίζω ότι και οι δύο συζητάμε από διαφορετικές αφετηρίες από όλους αυτούς.
    Όσο για τους αγώνες των ανθρώπων στο παρελθόν. Αγωνίστηκαν πράγματι για το κοινοβούλιο, στη χώρα τους όμως, όχι για ένα υπερεθνικό που λόγος ύπαρξής του είναι η επικύρωση της κυριαρχίας των μεγάλων ιμπεριαλιστικών δυνάμεων της Ευρώπης στις λίγο ή πολύ εξαρτημένες από αυτές χώρες, όπως θεωρώ ότι είναι η Ελλάδα, πάλεψαν και για την εθνική ανεξαρτησία, πως εξασφαλίζεται αυτή μέσα στην Ε.Ε.; Τέλος πάντων σε όλα τα μηνύματά μου έθεσα κάποια ερωτήματα που δεν θεωρω ότι είναι άσχετα με το θέμα των ευρωεκλογών. Και αυτό γιατί θεωρώ ότι άλλο πράγμα είναι οι εθνικές εκλογές και άλλο οι ευρωεκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. όλοι ίδιοι είναι. Από τα Χρυσά Αυγά ως την Ανταρσύα. Κατανάλωση ουσίας, δημιουργικότητας και ενεργητικότητας σε πλαστές αντιπαραθέσεις. Ίδιοι στην αποτελεσματικότητα. Είτε απο έλλειψη γνώσεων είτε από έλλειψη επιθυμίας. Με ή χωρίς εκλογές, τίποτα δεν αλλάζει.
    Θέλω να ψηφίσω, θέλω να ψηφίσω, θέλω να ψηφίσω, αλλά δεν έχω ΤΙ να ψηφίσω.
    Ας δράσω καλίτερα, εκείνη τη μέρα. Θα μιλήσω με δυο τρεις ανθρώπους, που νομίζουν ότι ο σοσιαλισμός θα φέρει αλλαγή και καλύτερες μέρες. Θα μιλήσω και μ' άλλους δυο που πιστεύουν ότι φταίνε οι "αναρχικοί", το έγκλημα και οι μετανάστες για τα χάλια μας.
    Ούτε "σοσιαλισμός" ούτε καπιταλισμός. Αυτονομία με άλλη παιδεία. Για την αποκατάσταση της πολιτικής και οικονομικής δημοκρατίας.
    Όχι άλλη "αντιπροσώπευση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μια ερώτηση μόνο: το ΚΚΕ που πάνω κάτω υποστηρίζει (περίπου) τα ίδια γιατί κατεβαίνει στις ευρωεκλογές (και ΠΟΛΥ καλά κάνει);;;

    Για να μην σου πω τον ΣΥΡΙΖΑ επειδή τον υποστηρίζω...

    Γιατί κατανοεί οτι τα πράγματα δεν αλλάζουν πηγαίνοντας παραλία!

    Αλλά κι αν ακόμη δεν πρόκειται να αλλάξουν με μία ψήφο, αυτή η ψήφος είναι απόδειξη του "είμαι εδώ κι έχω φωνή".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμε: Και επαναφέρω το ερώτημα και θα ήθελα να μου απαντήσεις: αν το "οχι άλλη αντιπροσώπευση" δεν το πεις εσύ αλλά στο πουν άλλοι, όπως το 1967, τι θα κάνεις;

    Εκεί είναι το θέμα της συζήτησης αυτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τουλάχιστον, με το να ΠΑΣ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙΣ, έστω και άκυρο -αν πραγματικά θεωρείς πως δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑΣ που να σε εκπροσωπεί έστω και λίγο- δηλώνεις πως είσαι παρών «στην εκκλησία του δήμου», πως συμμετέχεις και θεωρείς δικαίωμά σου να παραβρεθείς στην ψηφοφορία και να δήξεις πως νοιάζεσαι και είσαι ον πολιτικό.

    Με το να πας παραλία δείχνεις πως δεν σε νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι, αρκεί εσύ να περνάς καλά. Πού θα πας στις επόμενες ευρωεκλογές όταν θα έχουν βγάλει νόμο π.χ. να μην υπάρχουν ελεύθερες παραλίες;... λέμε τώρα;

    Δίνουμε το παρών ΟΛΟΙ!!

    Δική μου γνώμη βέβαια...

    ^_^;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου εξηγείς σε παρακαλώ από όλα αυτά σε ποιό σημείο εγώ καλώ να πάμε παραλία; Γιατί εστιάζουμε στα 5 λεπτά και όχι στα 5 χρόνια, για να κλέψω ένα σύνθημα των αναρχικών; H Aριστερά ως τώρα είχε τρεις ευρωβουλευτές, τι θα αλλάξει αν γίνουν 5 ή 6; Λέω κάποια πράγματα για το τι θεωρώ ότι είναι η Ε.Ε. και ποιά η θέση της Ελλάδας σε αυτή. Είναι άσχετα με την απόφαση για συμμετοχή στις ευρωεκλογές;
    Για το τι κάνουν το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι δικαίωμά τους, διαφωνώ πλήρως όμως μαζί τους. Εγώ το ΚΚΕ (μ-λ) εκπροσωπώ και γι' αυτό απολογούμαι. Αλλά άσχετα από τις κομματικές μας τοποθετήσεις, μπαίνουν κάποια ερωτήματα, δεν χρειάζονται απαντήσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ6/06/2009 04:02:00 μ.μ.

    Ο Τσίπρας που κέρδισε λίγο πράσινο για όυς μας στο Βοτανικό είναι ίδιος με τον Βωβό και τον Κακλαμάνη; Ο Κουράκης που πήγε με ένα σαπιοκάραβο στη Γάζα είναι ίδιος με τον Παυλίδη και τις μίζες στις άγονες γραμμές; Ο Κουβέλης με το νομοσχέδιο περί ευθύνης υπουργών είναι ίδιος με αυτούς που ψήφισαν για την ατιμωρησία; Ο παπάς που δίνει φαγητό στον Αγ. Παντελεήμωνα στους φτωχούς είναι ίδιος με τον Εφραίμ; Ο δήμαρχος του Ελληνικού που ρίχνει κάγκελα στις παραλίες για νά κάνεις μπάνιο ελεύθερος είναι ίδιος με τον με τους μπράβους που την περιφράζουν με τις ευλογίες βουλευτάδων τησ ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ; Η Κούνεβα είνια ίδια με τον εργατοπατέρα συνδικαλιστή του ΠΑΣΟΚ; Ε, όχι. Φτάνει με αυτή τη καραμέλα. Εσύ δεν είσαι ίδιος με μένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγνώμη αλλά η συζήτηση είναι δημόσια και όχι προσωπική. Δεν σε κατηγόρησε κανείς οτι εσύ ειδικά καλείς κάποιους να πάνε στην παραλία. Δεν κάνουμε chat οι δυό μας (παρά το οτι μονοπωλούμε την κουβέντα).

    Την ερώτηση την έθεσα και μόλις πριν... Απάντηση υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγγνώμη παιδιά αλλά εξακολουθώ να θεωρώ ότι δεν μου απαντάτε στα ερωτήματά μου. Είναι σα να απαντάτε σε κάποιον άλλο. Πουθενά δεν καταφέρθηκα ενάντια στο εκλογικό δικαίωμα, πουθενά δεν σύγκρινα και δεν ισοπέδωσα κανέναν με κανέναν. Ερωτήματα με βάση τη συγκηρία των ευρωεκλογών έθεσα. Με πολλούς συντρόφους του ΣΥΡΙΖΑ στη γειτονιά μου τρέξαμε, κυνηγηθήκαμε και αγωνιστήκαμε. Για τον Προαστιακό, για τον Πλάτωνα και για τον Ελαιώνα (λιγότερο εγώ γι' αυτόν απ' ότι άλλοι τα τελευταία χρόνια). Η εκτίμηση μου όμως σε αυτούς, που τη νοιώθω αμοιβαία, δεν με εμποδίζει να βλέπω κάποια πράγματα αλλιώς και να διαφωνώ μαζί τους. Αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να συνεχίσω τη κουβεντα γιατί πρέπει να φύγω. Να 'σαστε καλά και θα τα ξαναπούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καπ, πραγματικά υπάρχουν άνθρωποι, νέοι άνθρωποι που πιστεύουν ότι η αποχή (συνειδητή ή για μπάνια δεν έχει σημασία καθώς έχει το ΙΔΙΟ ακριβώς αποτέλεσμα) θα αλλάξει το πολιτικό καθεστώς. Δυστυχώς αυτό που δεν κατανοούν είναι το γεγονός ότι ποτέ οι κεντρικές εξουσίες δεν έγιναν καλύτερες με την αποχή. Το αντίθετο μάλιστα. Γιγάντωσαν και σάπισαν στο ξύλο, εξαθλίωσαν και δολοφόνησαν λαούς ολόκληρους. Χωρίς να θέλω να προσβάλλω κανέναν από τους υπόλοιπους συνομιλητές πιστεύω ότι η αποχή δεν είναι άποψη, δεν είναι επανάσταση δεν είναι τρεντιά. Είναι συμμετοχή σε μια από τις αθλιότερες πολιτικές εποχές που πέρασε ποτέ η χώρα. Τα ξέρουμε και οι δύο και αρκετοί άλλοι: Η απαξίωση του πολιτικού συστήματος, η αποχή και η αδιαφορία έφερε τα τανκς στην άσφαλτο, τα κρεματόρια που επέβαλλε ο μικρόσωμος αυστριακός λοχίας με το όνομα Χίτλερ και τον Λεπέν μια ανάσα από τη Γαλλική Πρωθυπουργία. Το δικαίωμα της ψήφου και η άσκησή του είναι η μοναδική μας φωνή. Η αποχή είναι ένας ψίθυρος σε ισχυρούς με βουλωμένα αυτιά που τους βολεύει σαφώς η παράμετρος της αποχής. Οι υπερασπιστές της "συνειδητής" αποχής έχουν μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Στις Δημοκρατίες οι ΠΟΛΛΟΙ επιλέγουν την εκπροσώπησή τους από τους ΛΙΓΟΥΣ και όχι σαφώς το αντίθετο και αυτό γίνεται μόνο μέσω της ΨΗΦΟΥ. Αν δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα -η ακόμα χειρότερα δεν κάνεις χρήση αυτού του δικαιώματος- είναι μοιρολατρεία και όχι αντίδραση.

    Cya

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλό βόλι λοιπόν!

    Γιατί αυτό είναι το δικό μας βόλι.

    Τα δικά τους σκοτώνουν 15χρονους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Επειδή ειπώθηκαν πολλά και δεν θέλω να μπω σε βαθυστόχαστες αναλύσεις, θ'αναφέρω μόνο τούτα:
    Στις Η.Π.Α. (ή Ε.Π.Α. επί το δημοτικότερον), η αποχή ξεπερνάει το 50%. Είδατε να ζορίζονται πολύ οι εκάστοτε "πλανητάρχες";
    Τα εθνικά κοινοβούλια είναι αστικά κοινοβούλια και υπερψηφίζουν τους νόμους της αστικής τάξης.
    Η συμμετοχή λοιπόν των αριστερών κομμάτων στα εθνικά κοινοβούλια και κατ' επέκταση και στο ευρωκοινοβούλιο έχει να κάνει με την παρέμβασή τους και την αντίστασή τους μέσα σ' αυτά.
    Και ναι έχει μεγάλη σημασία το να εκλέξει η αριστερά έστω κι έναν παραπάνω ευρωβουλευτή, πόσο μάλλον για περισσότερους.
    Δεν νομίζω ότι χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβεις πως όσο περισσότεροι ευρωβουλευτές εκλεγούν απ' την αριστερά, τόσο λιγότεροι θα βγουν απ' τ' αστικά κόμματα!
    Το ίδιο ισχύει και για τις βουλευτικές εκλογές και για τα σωματεία (λιγότεροι αντίστοιχα εργατοπατέρες), τις Δημοτικές εκλογές κλπ.,κλπ.
    Επιτέλους πότε θα καταλάβουμε ότι το σύνθημα "αν οι εκλογές μπορούσαν ν' αλλάξουν τον κόσμο θα ήταν παράνομες" είναι βαθιά αντιδραστικό!!!
    Σχωρνάτε με για το σεντόνι, αλλά προσπάθησα να γράψω λίγα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ανεμε απόλυτα συμφωνώ.
    αυτά λέω και φωνάζω τις τελευταίες μέρες.
    τι θα λέγαμε αν μας στερούσαν την ψήφο ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Για να βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους:
    1) H αποχη ειναι πολιτική πράξη, ακριβώς όπως και η ψήφος δεν σημαίνει και πολιτική συνείδηση ντε και καλα.
    2) Σε μια Δημοκρατια ολοι οι ανθρωποι ειναι ισονομοι και υπαρχει ισοπολιτεια. Απο τη στιγμη που για τους βουλευτες υπαρχει η παραγραφη αδικηματων μεσα σε 5 χρονια και δεν εχει δικαστει ποτε κανενας τους, ενω για τον απλο λαο η παραγραφη γινεται μετα απο 20 χρονια, δεν μπορουμε να μιλαμε ουτε για ισονομια αλλα και ουτε για ισοπολιτεια και κατα συνεπεια ουτε για δημοκρατια.
    3) Το κατι αλλο θα πρεπει να το εμπνευστουμε εμεις. Τοσες χιλαδες χρονια τα πολιτικα συστηματα τα "σμιλευει" μονο η αρχουσα ταξη.
    Αν συντηρουμε αυτο το συστημα που υπαρχει σημερα, δεν προκειται ποτε μα ποτε να γινει καποια αλλαγη.
    4) Ενα συστημα δεν το πολεμας μεσα απο τους κανονες ΤΟΥ! Ή αλλαζεις τους κανονες (αν μπορεις) ή παρακαμπτεις το συστημα. Η αποχη ειναι η παρακαμψη του υφισταμενου συστηματος.
    5) Συμπληρωματικα να πω οτι η ψηφος στα κομματα που δεν μπαινουν στη βουλη ,ειναι εμμεση ψηφος στο πρωτο κομμμα .
    Με την αποχη ελπιζω σε αλλαγη του εκλογικου νομου.
    6) Δεν πηγαίνω να ψηφίσω, ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ, αλλά επειδή ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ.
    7) Το μη χειρον βέλτιστον δυστυχως δεν το ασπάζομαι στην προκειμενη περιπτωση. Δεν θα ψήφιζα ποτε "Αριστεροχειρους Κυνηγούς" η τους "Σωσίες του Ελβις" για ψήφο διαμαρτυρίας. Αν υπήρχε εστω "Μπομπ ο Σφουγγαρακης και οι Εναλλακτικοί" θα το σκεφτόμουν ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μη ακουω π@π@ριες ρε παιδια, αν σου στερουσαν τον ψηφο, ποιος θα εβγαινε? Ο Μπομπ ο Σφουγγαράκης και οι εναλλακτικοί? ή οι ερυθροί Χμέρ?
    Η Αποχη ειναι πολιτική πράξη όπως είπα και προηγουμένως, και ειδικά οταν ισχύει στην Ελλάδα ο δικκοματισμός και το "μη χείρον βέλτιστον" το οποιο είναι η χειρότερη μορφή φασισμού. Σε αναγκάζουν να ψηφίσεις για να βολεύονται κάποιοι καρεκλοκένταυροι δημοσιοι που εχουν δέσει τον γάιδαρό τους εδω και χρόνια. Αν υπήρχε συσπείρωση στην αποχή όπως για παράδειγμα στην Σλοβακία που έφτασε το 84%, θα τους εμπαινε ενα αγγούρι στον κώλο, ενω τώρα απλά ξύνονται γιατι ολοι οι ψληφοι απο τις αποχες, τα λευκα και τα άκυρα σαν μπονους προστιθονται στα 2 μεγαλα κόμματα.
    Καταλάβετε ποια οτι δεν ειμαστε προβατα. Τιμωρείστε τους με αποχή διότι είναι η πιο συνειδηποιημένη πράξη πολιτικής απαξίωσης απο το να ψηφίσεις κάτι που δεν σε εκφράζει.
    Το ερώτημα βέβαια που προκύπτει είναι απλό: Εάν μία χώρα δεν έχει ουσιαστική “διάθεση” να συμμετέχει στα ευρωπαϊκά κοινά πράγματα, γιατί έγινε μέλος της Ε.Ε; Για τις επιδοτήσεις και τα κοινοτικά προγράμματα; Ναιιιιιιιιι, είμαστε τα παράσιτα της Ευρώπης, οι ζητιάνοι των κοινοτικών πλαισίων στήριξης. Σε λίγο θα μας πάρουν χαμπάρι, θα μας βαλουν σε επιτήρηση (ηδη εχει γινει αυτο) και θα γίνουμε όλοι ψαράδες, διοτι ούτε τον τουρισμο μας δεν θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε ούτε την κοινωνία. Η λέξη ΑΡΠΑΧΤΗ ετσι κι αλλιως ειναι ελληνικό προνόμιο.
    Και για να μην μακρυγορούμε:
    Ελλείψει τουριστών, οι Έλληνες νησιώτες επιστρέφουν στην πρότερη ημιάγρια κατάστασή τους. Τα πρωινά ρίχνουν δίχτυα στα ανοιχτά, και τα βράδια πηδούν πάνω από φωτιές και παίζουν μπουζούκι σε καρεκλάδικα. Ξεσπούν μεγάλες πυρκαγιές στον Υμηττό και στην Πάρνηθα, αλλά με την αστραπιαία κινητοποίηση του κρατικού μηχανισμού, σύντομα οι φωτιές επεκτείνονται σε όλα τα βουνά της χώρας. Ο δήμος Καλαμάτας ξεκινά την κατασκευή υπόγειου πάρκιγκ κάτω από την κεντρική πλατεία, αλλά την τρίτη ημέρα των εκσκαφών χτυπά φλέβα πετρελαίου τόσο μεγάλη που ακυρώνεται ο αγωγός Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη και τα τάνκερ έρχονται στο λιμάνι της Καλαμάτας. Επεισόδια σημειώνονται στις μεγάλες πόλεις της χώρας από αγανακτισμένους τηλεθεατές, που έχουν μπουχτίσει από την πολύ βιντεοκασέτα στα κανάλια. Τα έκτροπα δεν επεκτείνονται, αφού οι αναρχικοί λείπουν σε οικογενειακές καλοκαιρινές διακοπές στην Ελβετία. Η μπομπότα κάνει την επανεμφάνισή της στα καφέ της χώρας. Σερβίρεται με χρησιμοποιημένο λάδι τηγανίσματος ή με νερό βρύσης (κοστίζει 4,80 παλιά ευρώ ή ένα επιμελημένο γλωσσόφιλο)
    Η ελληνική ομάδα ειδικών φρουρών κερδίζει το χρυσό μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα σκοποβολής στο άθλημα σκόπευσης επί μικρού κινούμενου στόχου.
    Ναι η αποχη ειναι πολιτική πράξη λοιπόν εφόσον δεν σε εκφράζει τίποτα, και το δηκαίωμα του "εκλέγειν" ανήκει σε ανιστόρητους, ανέραστους cool τύπους που το μόνο που προασπίζονται ειναι η ζεστή καρέκλα μιας Δημόσιας υπηρεσίας.
    Αυτό είναι το εκλογικό σώμα στην Ελλάδα δυστυχώς. Γενιές και γενιές "απολιτικ" αγωνίζονται για μια θέσούλα στο δημοσιο για να αράξουν και να πάρουν το εφάπαξ. Εμείς οι μικρομεσαίοι τι να πούμε? Οπως είπες κι εσυ Ναφτιλε κάποια στιγμή, εμείς αποφασίζουμε και ψηφίζουμε κάθε μέρα....ε ας απέχουμε απο την μπίχλα και μια φορά συνειδητά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Aneme είσαι εντελώς για τα πανηγύρια.
    Βάζεις στον ίδιο κουβά τους τηλεθεατές του Star με την αναρχική άποψη της εκλογικής απεργίας;

    Μα καλά τόσο πολύ σου αρέσει η αντιπροσωπευτική δημοκρατία,και τι καλό έχεις δει από αυτήν εδώ και ενάμιση αιώνα.

    ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. "Αναρχική άποψη εκλογικής απεργίας";


    Του ΚΩΛΟΥ ΤΑ 9μερα!

    Απολιτική στάση που φέρνει φασισμό είναι!

    Και τίποτα άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λογίζω από εδώ και πέρα όποιον προπαγανδίζει υπερ της όποιας ΑΠΟΧΗΣ στους "Συνεργάτες" της πιο άθλιας ακροδεξιάς.

    Καμιά δικαιολογία. Κανένα άλλοθι σε όσους με τη στάση τους εκτρέφουν Φύρερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κι επιτέλους aneme και οι φίλοι σου του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. που ενστερνίζονται τις ιδέες σου...... έχεις ακούσει ποτέ τη λέξη "ρεφορμισμός";

    Με όλες τις αερολογίες που μου τσαμπουνάς,πολύ αμφιβάλω.

    Η επανάσταση δεν γίνεται στις κάλπες αλλά στους δρόμους.

    Και αυτός είναι ο κύριος λόγος που πάτωσε ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτές τις εκλογές και αφήνει τα παπάρια του ΛΑΟΣ να κουνιούνται τώρα.

    Γιατί διέγραψε εν μια νυκτί τους αγώνες του Δεκέμβρη και κυνηγάει το δήθεν όνειρο της ανατροπής από την κάλπη.

    Η διαδικασία πρέπει να είναι επαναστατική κι όχι εκλογική,πάρτε το χαμπάρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Παγκόσμια Διακήρυξη για την Πληροφόρηση και τη Δημοκρατία

Η Διακήρυξη έγινε ομόφωνα δεκτή από την Information and Democracy Commission H Επιτροπή αποτελείται από 25 μέλη: Amartya Sen, Joseph Stiglitz, Mario Vargas Llosa,  Hauwa IbrahimEmily BellYochaï BenklerTeng BiaoNighat DadCan DündarPrimavera de FilippiMireille Delmas-MartyAbdou DioufFrancis FukuyamaUlrik HaagerupAnn Marie Lipinski,Adam MichnikEli PariserAntoine PetitNavi PillayMaria RessaMarina WalkerAidan White και Mihaïl Zygar.
Πηγή: RSF
Μετάφραση: Anemosnaftilos
Προοίμιο
Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης είναι κοινό αγαθό της ανθρωπότητας και πρέπει να προστατεύεται ως τέτοιο. Η διαχείρισή του είναι ευθύνη ολόκληρης της ανθρωπότητας, μέσω δημοκρατικών θεσμών, με στόχο τη διευκόλυνση της πραγματικής επικοινωνίας μεταξύ ατόμων, πολιτισμών, λαών και εθνών, στην υπηρεσία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της πολιτικής συναίνεσης, της ειρήνης, της ζωής και του περιβάλλοντος.

Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης πρέπει να εξυπηρετεί την …

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…