>Νευρική κρίση στα Μedia των ΗΠΑ για την Huffington Post
>Εconomist ανακοίνωσε κέρδη-ρεκόρ(Think positive! :: blog)
Οι εξελίξεις μας προσπερνούν.
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως τίποτα δεν έχουμε μάθει, τίποτα δεν μπορούμε να μάθουμε και τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε όσο κινούμαστε στο πλαίσιο ενός συντηρητισμού που μας εγκλωβίζει στην υπεράσπιση των κεκτημένων...
Η εποχή των Social Media έχει έλθει και ΟΛΑ αλλάζουν.
Από την άλλη πλευρά, οι εφημερίδες ΜΠΟΡΟΥΝ να επιζήσουν. Οχι όμως με τον τρόπο που λειτουργούσαν μέχρι χθες.
Οσο αυτά θα μας μοιάζουν αντιφατικά τόσο δεν θα βρίσκουμε τη λύση στην Κρίση των ΜΜΕ, στο πρόβλημα της Ενημέρωσης, άρα και στην κρίση της Δημοκρατίας...
Η (υπαρξιακή) Κρίση των ΜΜΕ είναι, πέρα από όλα τα άλλα, Κρίση της Αντιληπτικής Ικανότητας όσων εμπλέκονται σε αυτά.
Των Εκδοτών αλλά ΚΑΙ των δημοσιογράφων:
.
Πιο επίκαιρη από ποτέ η συζήτηση για την Κρίση στα ΜΜΕ!
>Η Κρίση στα ΜΜΕ… (σημειώσεις για ένα πρόβλημα) 1-25
>Η Κρίση στα ΜΜΕ… (σημειώσεις για ένα πρόβλημα) 26-50
>Η Κρίση στα ΜΜΕ… (σημειώσεις για ένα πρόβλημα) 51-75
>Η Κρίση στα ΜΜΕ… (σημειώσεις για ένα πρόβλημα) 76-100
>Εconomist ανακοίνωσε κέρδη-ρεκόρ(Think positive! :: blog)
Οι εξελίξεις μας προσπερνούν.
Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται πως τίποτα δεν έχουμε μάθει, τίποτα δεν μπορούμε να μάθουμε και τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε όσο κινούμαστε στο πλαίσιο ενός συντηρητισμού που μας εγκλωβίζει στην υπεράσπιση των κεκτημένων...
Η εποχή των Social Media έχει έλθει και ΟΛΑ αλλάζουν.
Από την άλλη πλευρά, οι εφημερίδες ΜΠΟΡΟΥΝ να επιζήσουν. Οχι όμως με τον τρόπο που λειτουργούσαν μέχρι χθες.
Οσο αυτά θα μας μοιάζουν αντιφατικά τόσο δεν θα βρίσκουμε τη λύση στην Κρίση των ΜΜΕ, στο πρόβλημα της Ενημέρωσης, άρα και στην κρίση της Δημοκρατίας...
Η (υπαρξιακή) Κρίση των ΜΜΕ είναι, πέρα από όλα τα άλλα, Κρίση της Αντιληπτικής Ικανότητας όσων εμπλέκονται σε αυτά.
Των Εκδοτών αλλά ΚΑΙ των δημοσιογράφων:
14. Μεγάλοι επιχειρηματίες εισέβαλαν στον εκδοτικό χώρο για να αποκομίσουν πολιτικά οφέλη και να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΕ ως μέσα προβολής και προώθησης των βασικών τους δραστηριοτήτων, χωρίς οι ίδιοι να γνωρίζουν βασικά στοιχεία των ΜΜΕ και του τρόπου λειτουργίας τους.
63. Οι άλλοτε πρωτοπόροι –λόγω πληροφόρησης- στην υιοθέτηση και ενσωμάτωση νέων (για την εποχή) τεχνολογιών (τυπογραφεία, offset, τηλεόραση κτλ κτλ) έμειναν πίσω ακόμη και από αρτηριοσκληρωτικούς οργανισμούς όπως π.χ. το Δημόσιο.
.
Πιο επίκαιρη από ποτέ η συζήτηση για την Κρίση στα ΜΜΕ!
>Η Κρίση στα ΜΜΕ… (σημειώσεις για ένα πρόβλημα) 1-25
>Η Κρίση στα ΜΜΕ… (σημειώσεις για ένα πρόβλημα) 26-50
>Η Κρίση στα ΜΜΕ… (σημειώσεις για ένα πρόβλημα) 51-75
>Η Κρίση στα ΜΜΕ… (σημειώσεις για ένα πρόβλημα) 76-100
Πρέπει και τα ΜΜΕ να μάθουν να κινούνται βάσει των social media. Αλλιώς θα μείνουν εκτός κοινωνίας. Η εποχή της κατασυκοφάντησης έχει περάσσει πια.
ΑπάντησηΔιαγραφή