Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Crash-test για το Internet η Γρίπη των Χοίρων Α'


Από το σοβαροφανές «Ο ιός της γρίπης των χοίρων κατασκευάστηκε για να πλουτίσουν οι φαρμακοβιομηχανίες» μέχρι το «Ο ιός της γρίπης των χοίρων κατασκευάστηκε για χτυπηθεί η βιομηχανία παραγωγής μπέικον», εκτείνεται ένας απέραντος ωκεανός online μπουρδολογίας. Μέσα σε αυτόν «πλέουν» εκατοντάδες χιλιάδες posts, comments και tweets με φαιδρότητες, ανοησίες, υπερβολές, παρανοήσεις, συνωμοσιολογικά σενάρια του όπως το προοδευτικά υποψιασμένο: «Ο ιός της γρίπης των χοίρων κατασκευάστηκε για να γονατίσουν οι αριστερές κυβερνήσεις της Λ. Αμερικής» ή το άκρως «λιακοπουλικό»: «Με τον ιό ξεκινάει το Τέλος του Κόσμου που θα επέλθει το 2012».

Παράδειγμα #1
Παράδειγμα #2

Αυτή είναι η πρώτη συνέπεια της «συνάντησης» δύο παγκοσμιοποιημένων φαινομένων: του διαδικτύου και μιας ασθένειας. Της πρώτης πανδημίας του 21ου αιώνα αλλά και της πρώτης πανδημίας την οποία παρακολουθούμε σε «ζωντανή μετάδοση» από την γένεση της, όχι μόνο από τα «παραδοσιακά» ΜΜΕ αλλά και από τα λεγόμενα Κοινωνικά Δίκτυα.
Όλα αυτά –σε λίγο κλείνει τα 40- το διαδίκτυο επέδειξε μοναδικές ικανότητες στον τομέα της επικοινωνίας, δημιουργώντας έναν νέο δημόσιο χώρο, φέρνοντας σε επαφή μεμονωμένα άτομα αλλά και ομάδες ανθρώπων, δημιουργώντας κοινότητες, συμβάλλοντας στο να ενισχυθεί ο κοινωνικός και πολιτικός ακτιβισμός, δημιουργώντας νέες δουλειές και νέες ευκαιρίες, προωθώντας τη δημιουργικότητα χιλιάδων ανθρώπων, παρεμβαίνοντας στην οικονομική, επιστημονική, καλλιτεχνική, κοινωνική και πολιτική ζωή. «Εκδημοκρατίζοντας», ως ένα βαθμό, την πληροφορία.

Τα πράγματα, αυτή τη φορά, δεν πήγαν και τόσο καλά. Πέρα από τα ευτράπελα και τις ανοησίες, ο κίνδυνος να εξαπλωθεί πανικός και μαζική υστερία μέσω μηνυμάτων που αναμεταδίδονται με τη λογική του «σπασμένου τηλέφωνου», είναι ορατός.
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Πριν πάμε στην απάντηση, ας παρατηρήσουμε κάτι: το διαδίκτυο χαίρει εδώ και 40 χρόνια μια άτυπης ασυλίας εκ μέρους των χρηστών. Όπως και από τα ΜΜΕ, όσο τουλάχιστον δεν είναι τεχνοφοβικά και δεν «βλέπουν» μόνο παιδεραστές, υποψήφιους αυτόχειρες και κουκουλοφόρους να περιφέρονται στο διαδίκτυο. Ουσιαστική κριτική του διαδικτύου και των υπηρεσιών του δεν υπάρχει. Αντίθετα, οι φωνές υπεράσπισής του, οι ενθουσιώδεις ύμνοι παραμένουν πανίσχυροι. Και άκριτοι. Στα όρια δηλαδή του φανατισμού.
Ακόμη και σε συνέδρια και ημερίδες, σπάνια θα ακούσει κανείς μια κριτική άποψη για τα Νέα Μέσα, ενώ αν τυχών ακουστεί μια τέτοια άποψη εκλαμβάνεται ως επίθεση σε κάποιο αόριστο «δημοκρατικό κεκτημένο» ή σε κάποιο «δικαίωμα» (όπως π.χ. η ανωνυμία) ουδέποτε θεσπισμένο παρά μόνο τεχνολογικά προτεινόμενο ως μία ακόμη δυνατότητα κάποιου λογισμικού…
Την ίδια στιγμή που με πάθος υπερασπίζονται τη θετική πλευρά του διαδικτύου, συνειδητά ή ασυνείδητα, αγνοούν ή κάνουν «τα στραβά μάτια» για τη σκοτεινή πλευρά της σελήνης. Για την κατάχρηση των Νέων Μέσων από άτομα και ομάδες, για την κακοποίηση χρηστών από άλλους χρήστες, για την είσοδο και εξάπλωση του νεοναζισμού, του ρατσισμού και του εθνικισμού, για τη σπίλωση και κατασυκοφάντηση μέσα από ψευδο-μπλογκς, το ηλεκτρονικό έγκλημα. Όλα αυτά ή «δεν υπάρχουν» ή είναι «σαφώς μικρότερης έκτασης από τα θετικά». Μια εντελώς α-πολιτική, αντι-κοινωνική άποψη ή έστω στη λογική του «αφήστε χιλιάδες τριαντάφυλλα να ανθίσουν».
Και βέβαια, δίπλα σε όλο αυτό, συνυπάρχει μια αντι-δημοσιογραφική ρητορεία υπονοώντας ή εκφράζοντάς το ανοιχτά πως «η δημοσιογραφία πέθανε, οι πολίτες αναλαμβάνουν την ενημέρωση»…

(συνεχίζεται…)

Παραδείγματα:

ATTENTION AMERICA!!!! This is highly significant. The WHO "Pandemic Control Room" is a creation of the Illuminati elite for the final "end-game" killer virus mapping and tracking, and is thus equipped with super-computers tied to all U.N. member government's security forces. This "control room" is where any declarations of "pandemic" will originate. When such a "declaration" is sent to President Obama, FEMA and the Department of Homeland Security "Pandemic Task Forces" will be deployed. Each State Governor will be notified that the provisions of the Model State Emergency Health Powers Act (MSEHPA) will be implemented.

This means that all Americans must consent to mass vaccinations, or be guilty of a FELONY crime (without a TRIAL, mind you!). And why a FELONY and not a mere 'misdemeanor'? Simple. Police agencies know that the use of "DEADLY FORCE" is only approved for felony suspects when they resist arrest. Refuse the government's untested, untried, highly suspect "MADE IN CHINA" vaccine, and you will instantly be labelled a felonious criminal. So, refuse the forced vaccine, and then resist forced relocation to a prepared "quarantine compound" (i.e. concentration/re-education camp) and you can "legally" be shot and killed. (Justified "deadly force".)


Obama makes an official visit to Mexico, and a short week later, Mexico City schools, Universities, and all PUBLIC BUILDINGS are shut down in pandemic fear -- (for the first time since the devastating 1985 earthquake!) Again, is this just a bizarre co-incidence??


Βλέπε ακόμη: Is swine flu a bioterrorist virus?

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Ω! Τα Ωραία Μικρά Μαγαζιά του 3%

Ω! Οι ωραίες μέρες!
Νοσταλγώ τις ένδοξες στιγμές μας στην Αριστερά του ’80 και του ’90 και του 2000 και του 2007…
Μικρά μαγαζιά, γωνία. Σπίτια του λαού. Ωραία κυλικεία με εξαιρετικούς καφέδες το πρωί.
Ωραίες μέρες…
Στα Ντα Κάπο και στα Φίλια, θέσεις τιμητικές μαζί με καλλιτέχνες και ωραία κορίτσια και αγόρια. Σεβασμός για την εργατική τραγιάσκα που είχαμε από καιρό πάψει να φοράμε αλλά ειχε μείνει η γραμμή στο μέτωπο. Ηθική. Συνέπεια. Καθαρότητα. Αγαπητοί σε όλους. Ευχάριστοι.
Αποδεκτοι όσο δεν διεκδικούσαμε κάτι παραπάνω. Την εξουσία κυρίως… «Αυτά δεν είναι δουλειές για εσάς. Θα σας φθείρουν! Αφήστε τις για εμάς τους λερωμένους…» μας έλεγαν οι πράσινοι και γαλάζιοι φίλοι μας. Και τα κορίτσια το ίδιο μας έλεγαν.
Εκεί στο 3 με 8% ήμασταν μια χαρά όλοι. Κι εμείς και οι άλλοι. Ασφαλείς μέσα στις αναζητήσεις μας. Χωρίς να το πιέζουμε κιόλας.
Και χρήσιμοι! Πολύ χρήσιμοι για πολλούς λόγους. Κυρίως για άλλοθι βέβαια αλλά και λόγω παιδείας. Ως δημοσιογράφοι. Ως Σύμβουλοι. Ως Ρήτορες.
Τι έλεγα;
Α! Ναι…