Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΒΗΜΑτα προς τα πίσω

Σε τούτη εδώ τη χώρα ή δεν θα κάνουν βήμα μπροστά ή θα κάνουμε πολλά βήματα προς τα πίσω. Για να εμπεδώσουμε, ίσως, τα βήματα που έκαναν οι άλλοι όσο εμείς χάσκαμε αμήχανα, χαμένοι μεταξύ του προχθές και του μεθαύριο (που έχει γίνει ήδη χθες).
Ετσι ακριβώς γίνεται και με την ευκαιρία της κρίσης στα ΜΜΕ (τις 100 σημειώσεις για την οποία έχω σχεδόν ολοκληρώσει). Μια κρίση που κρατάει ήδη 20 και πλέον χρόνια αλλά που μόλις τώρα αποφασίσαμε να δούμε κατάματα. Τρόπος του λέγειν δηλαδή…
Διότι πόσο κατάματα βλέπεις την κρίση όταν αποφασίζεις (σωστά) να περάσεις στην online εκδοχή των Μέσων σου αλλά με συνδρομητικό (και μη χειρότερα!) μοντέλο;
Όπως ανακοίνωσε ότι θα κάνει η εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ με το λεγόμενο BHMA Premium;
Διαβάζουμε:
Η δικτυακή έκδοση του Βήματος εκσυγχρονίζεται, αναβαθμίζεται σε λειτουργίες και εμπλουτίζεται σε περιεχόμενο για όσους αναγνώστες αποφασίσουν να εγγραφούν στη νέα συνδρομητική δικτυακή έκδοση της εφημερίδας, το ΒΗΜΑpremium.Οι συνδρομητές θα έχουν τα εξής προνόμια:
Πρόσβαση στο Ιστορικό Αρχείο του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη
Ενημερωτικό σημείωμα (newsletter) «τι γράφει αύριο το Βήμα»
Δυνατότητα καθημερινής ανάγνωσης του Βήματος «όπως στο χαρτί»
Δικαίωμα σχολιασμού επιλεγμένων άρθρων, αναλύσεων και ρεπορτάζ
Δικαίωμα πρόσβασης σε ύλη που θα απευθύνεται μόνο στους συνδρομητές

Και όλα αυτά με συνδρομή 30 ευρώ/μήνα!


Μια εξαιρετική ανάλυση γι’ αυτόν τον απίστευτο αναχρονισμό μπορείτε να διαβάσετε στο NYLON (ΒΗΜΑ Premium - wtf?).
Τα λέει ΟΛΑ! Και τα λέει σωστά!

Να προσθέσω δύο παραδείγματα σύγκρισης κόστους της συνδρομής των 30 ευρώ/μήνα με ισόποσα κόστη:
1. Λίγα παραπάνω από 30 ευρώ /μήνα δίνει ο πλέον πιστός αναγνώστης της εφημερίδας (του ημερίσιου ΒΗΜΑΤΟΣ). Πόσοι από τους πιστούς αναγνώστες που δίνουν αυτό το ποσό θα συνέχιζαν να τα δίνουν για την Online εκδοχή του; Οι μισοί; Ολοι; Και πάλι, ο λογαριασμός δεν βγαίνει… Διότι αν έβγαινε τότε δεν θα το σκεφτόντουσαν να κλείσουν την έντυπη έκδοση…Και για να πάρουν τι; Πράγματα τα μισά εκ των οποίων τα έχουν ούτως ή άλλως δωρεάν; (όμως είπαμε, πάτε στο NYLON να διαβάσετε σχετικά)

2. 19 ευρώ και κάτω/μήνα δίνει ο χρήστης για μια καλή συνδρομή στο Internet…Θα δώσει σχεδόν τα διπλά επιπλέον για να μπαίνει σε ΕΝΑ site; Τρελός παπάς τον βάφτισε;

Πέρα όμως από αυτό το κουλό, ακούω καθημερινά και άλλα παρόμοια…

Το πιο πρόσφατο είναι ότι εφημερίδα της Θεσσαλονίκης αποφάσισε να κάνει site. Εψαξε (;;;;) την αγορά και έκλεισε συμφωνία με μια εταιρεία που θα της το κατασκευάσει έναντι 50.000.000 παλαιών δραχμών!

Τα οποία χρήματα δεν θα τα πληρώσει η ίδια η εφημερίδα αλλά μια διαφημιστική εταιρεία η οποία και θα εισπράττει τα διαφημιστικά έσοδα για τα επόμενα 2 (ή 5 ή, κατ’ άλλους, 10 χρόνια)!

Εδώ η επιστήμη σηκώνει τα χέρια…

Και για το ποσό… Και για την εφημερίδα… Και για τη διαφημιστική… Και για όλα…

Με αυτά και μ’ αυτά…



…στο τέλος, κάποιοι θα περάσουν στην επόμενη φάση εξέλιξης των ΜΜΕ…

…και πολλοί θα γυρίσουν στην εποχή της μαρμάρινης πλάκας και του σκαρπέλου!



ΥΓ1: Να δείτε που σε λίγο θα μας ζητήσουν να αγοράζουμε και τα περιοδικά τους!!!



Διαβάζονται ακόμη...

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Το φίδι του ναζισμού σέρνεται προς την κερκίδα

Από την εφημερίδα "Ελλάδα", Σάββατο 3/11/12


Το πανό των φανατικών οπαδών της ΑΕΚ, «Ορίτζιναλ», σε κάποια γωνιά του Περιστερίου, είχε τη δική του ιστορία, αμιγώς πολιτική. «Ούτε να το σκέφτεστε», έγραφε το μήνυμα, κάτι σαν τον «τοίχο του Λοΐζου» και απευθυνόταν στη Χρυσή Αυγή που ήθελε να νοικιάσει γραφεία στην ίδια πολυκατοικία. Ήταν μία απάντηση στο κεντρικό σύνθημα των Χρυσαυγιτών «είμαστε πολλοί, είμαστε παντού, τα γήπεδα μας ανήκουν», για τα «τάγματα εφόδου» στα γήπεδα όλης της Ελλάδας, από την Καλαμάτα μέχρι την Κομοτηνή. Πρόβλεψη: Την τρέχουσα ποδοσφαιρική σεζόν η κερκίδα των «φανατικών», θα μετατραπεί σε πεδίο συγκρούσεων ανάμεσα στους Χρυσαυγίτες και τους antifa. Αυτό το κλίμα έχει ήδη δημιουργηθεί και οσονούπω αναμένεται «έκρηξη». Θα σπάσει το αυγό του φιδιού… Χρυσαυγίτες υπάρχουν παντού, σε κάθε κερκίδα. Άλλωστε, πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Marc για το «Έθνος της Κυριακής» παρουσίασε τα εξής ευρήματα: Οι οπαδοί του Ολυμπιακού, σε ποσοστό 7% ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, το…

Τι κρύβεται πίσω από το "Χαμόγελο του Παιδιού";

Το πρόσωπο ενός σκληρού εργοδότη;
Αναδημοσιεύω την καταγγελία του ΠΑΜΕ και ψάχνω...


Αθήνα 2 Σεπτέμβρη 2010


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Θέμα: για το "χαμόγελο του παιδιού"



Ο πολυδιαφημισμένος φιλάνθρωπος των media, πρόεδρος του λεγόμενου "χαμόγελου του παιδιού" έδειξε για ακόμη μία φορά το άγριο, εργοδοτικό του πρόσωπο.

Ξανά απολύσεις, εκβιασμούς απέναντι στους εργαζόμενους όπως: "ή υποβάλετε παραίτηση, ή σας απολύω και σας κάνω μήνυση για κακοποίηση παιδιών"!!

Σήμερα, ο ίδιος εξαφανίστηκε από τον χώρο που είχε πάει αντιπροσωπεία του Π.Α.ΜΕ για να απαιτήσει ανάκληση απόλυσης, εργαζόμενης που για χρόνια δουλεύει στον χώρο, ενώ η υπεύθυνη του σπιτιού στα Μελίσια μπήκε στον χώρο μαζί με περιπολικό της αστυνομίας. Είναι ο ίδιος χώρος, που πριν 1 χρόνο είχε απολυθεί εργαζόμενη, επειδή είχε αντιδράσει στην τοποθέτηση καμερών παρακολούθησης στους χώρους των παιδιών και των εργαζομένων. Οι απολύσεις είναι συνήθης πρακτική του προέδρου του "χαμόγελου του παιδιού&quo…