Social Media ή Urban Media;


Πόσα post, tweets, messages, sms γράφτηκαν το Δεκέμβριο για τη δολοφονία του Αλέξη και την εξέγερση των νέων; Θετικά ή αρνητικά; Πόσα groups, causes, wikis δημιουργήθηκαν;

Πόσα post, tweets, messages, sms γράφτηκαν τον Ιανουάριο για τις κινητοποιήσεις των αγροτών; Θετικά ή αρνητικά; Πόσα groups, causes, wikis δημιουργήθηκαν;

Νομίζω οτι τα στοιχεία, για όποιον έχει το κουράγιο να τα μετρήσει, θα είναι συντριπτικά.
1000 προς 1 σίγουρα…
Μπορεί και 2000 προς ένα…

Σημαντικό το πρώτο γεγονός. Σημαντικότατη η αντίδραση των Νέων Μέσων. Εχει καταγραφεί και κατατεθεί ως «σταθμός» στην ιστορία των ελληνικών Μέσων…
Όμως σημαντικές και οι κινητοποιήσεις των αγροτών. Με μεγάλο αντίκτυπο και τεράστιες συνέπειες. Κι όμως…
…για τα λεγόμενα social media δεν ήταν παρά μια «γκρίζα ζώνη». Μόνο παρεμπιπτόντως κάποια σχόλια… Κι από αυτά, τα περισσότερα αρνητικά…
Για να επαναβεβαιωθεί το απογοητευτικό συμπέρασμα: «Πραγματικότητα» για τα Νέα Μέσα είναι ο,τι συμβαίνει στο κέντρο της Αθήνας. Αντε και της Θεσσαλονίκης…

Και μάλιστα στο Κέντρο του κέντρου των πόλεων. Ούτε καν στις γειτονιές, στα περίχωρα και στις συνοικίες .

Και μετά την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη έρχονται τα Διεθνή γεγονότα (όχι άδικα!).

Δεν είναι ότι οι χρήστες των Νέων Μέσων αδιαφορούν. Είναι κάτι χειρότερο: δείχνουν να μην γνωρίζουν τι συμβαίνει λίγα χιλιόμετρα μακριά από τον υπολογιστή τους.
Όχι, αυτά δεν είναι (ακόμη) social media.
Είναι Urban Media. Media ενός κόσμου που είναι μεγάλος αλλά δεν παύει να είναι «μικρόκοσμος».
Κι όμως, κάτι αλήθεια συμβαίνει εκεί έξω!

>Εξαιρέσεις:

>...Υπάρχει και η αγρότισσα φίλτατοι!!!

>Ειδησούλες ... part three

>"Εμπρός για νέα μπλόκα!" Συναυλία Μπάμπη Στόκα

>Εργάτες-αγρότες..

>ΚικιρίκοοοΟΟΟΟοοοοου

>Πέρα απ' τα λόγια υπάρχουν οι πράξεις

>Φόρεσαν κουκούλα στον Προμαχώνα

>ΚΑΙ ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΜΠΟΥΜ ΟΙ ...ΚΑΝΟΝΙΕΣ

>Οι κοτζαμπάσηδες του 21ου αιώνα

>greek psycho

>ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΟΠΙΣΘΕΝ?

>Αγρότες: όμηροι του "κυρίαρχου παιχνιδιού"

>Ακριβό μου τρακτέρ

>Μένουν έξω καλαμπόκι και σιτάρι;

Σχόλια

  1. Υπάρχει και ένα γραμμένο από εχθρό της νεολαίας την "γεροντοκρατία".Διάβασέ το μήπως αλλάξεις γνώμη, για το "Οι γέροι χώρια"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα συμφωνήσω μαζί σου Άνεμε...
    Προσωπικά ξεκίνησα το μπλοκ από θέληση να πω κάτι. Μετά δεν είχα κάτι να πω και το παράτησα. Αυτό είχε σαν συνέπεια να βγω έξω και να τα δώ από κοντά. Να πάω κατά τύχη σε μία πορεία και να συλλάβουν την κοπέλα μου και εμένα να με σαπίζουν. Αυτό ήταν ο καταλύτης. Από εκεί και πέρα άρχισα να γράφω σαν τρελός στα μπλόγκς , να με ενδιαφέρουν τα πάντα και να ζητάω δικαιοσύνη.

    Όμως διαβάζοντας το κείμενό σου και έχοντας κάνει αυτή την σκέψη αρκετές φορές πριν, καταλαβαίνω τώρα ότι όντως αυτός είναι ένας ακόμα μικρόκοσμος. Το κατάλαβα γιατί πολλούς τους νοιάζουν ακόμα και οι νόμοι εδώ μέσα(δεν το λέω με κακή έννοια).

    Όλοι πάνω κάτω κάτι γράψαμε για το παρκάκι στην Κύπρου αλλά λίγοι πήγαν. ίσως πολλοί να μην μπορούν και άλλοι να βαριούνται ή το χειρότερο: να έχουν να κάνουν post...

    Τί λες γι αυτό ? Δεν κατακρίνω κανένα αλλά μόνο τον εαυτό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό που λες ΆΝεμε θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα αν βρίσκαμε πόσα blog ή γενικά χρήστες των νέων μέσων ζουν σε αστικές περιοχές και πόσοι σε αγροτικές και αν οι τελευταίοι καλύψανε με δυσανάλογο τρόπο τα γεγονότα.
    Θεώρω μεγάλη ηλιθιότητα από μέρους μου, να κάτσω και να πάρω θέση για τις διεκδικήσεις των αγροτών όταν εγκατέλειψα το χωριό μου για να μη γίνω τσομπάνος.
    Τα γεγονότα του Δεκεμβρίου γινόταν μπροστά στο σπίτι μου, δεν μπορούσα να μείνω απαθής. Τα τρακτέρ για ακόμη μια φορά κλείσανε τους δρόμους για να διεκδικήσουν κλαδικά αιτήματα. Δεν νομίζω στις εξεγέρσεις τα αιτήματα να είναι κλαδικά.
    Είναι λίγο τραβηγμένη η σύγκριση χωρίς παραμέτρους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Argos>>> Δεν είναι λίγα. Ομως ακόμη και τα ιστολόγια της περιφέρειας είναι αστικά ως προς τη θεματολογία τους. Ολα δείχνουν οτι social nets και δημοσιογραφία των πολιτών είναι urban αθλήματα. Οπως άλλωστε και πολλοί άλλοι κοινωνικοί τομείς.
    Και τα "αγροτικά" όμως μπροστά από το σπίτι μας είναι. Για να μην πω, μέσα στο σπίτι μας, στην τσέπη μας, στον αέρα που αναπνέουμε. Και σίγουρα μέρος μια πολιτικής θέσης και ενός πλαισίου προτάσεων που θα πρέπει να διατυπωθούν.
    Δεν είναι μόνο "κλαδικά" τα αιτήματά τους. Μας αφορούν όλους. Αφορούν την οικονομία, το περιβάλλον, τη διατροφή μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με αυτή τη λογική δεν θα έπρεπε να ασχοληθούμε ούτε με το Βατοπαίδιο π.χ. ούτε με ΜΙΖΕΝΣ ούτε με τη Γάζα. Δεν συνέβησαν άλλωστε μπροστά στο σπίτι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και το Βατοπαίδι αλλά και η ΜΙΖΕΝΣ μπροστά στο σπί τι μας έγιναν. Γίνανε και επηρρεάσαν την URban κοινωνία μας και σε καμιά περίπτωση δεν ακουμπήσανε τους αγρότες. Είτε μας αρέσει είτε όχι το ποσοστό των αγροτών είναι πολυ μικρό κατ' επιλογή, και όχι δεν είναι μπροστά στο σπίτι μας. Βλέπεις ότι και να πεις για το αγροτικό πρώτα συζητάνε, όπως και όλοι οι άλλοι κλάδοι, δυστυχώς για την τσέπη τους και μετά γθα οτιδήποτε άλλο. Κάνεις μάλλον λάθος αναγωγές. Με τον ίδια λογική θα πρέπει να ρωτήσω που είναι οι ίδιοι αγρότες στους αγώνες των υπολοίπων. Το πρόβλημα δεν νομίζω να είναι τα Urban ή Social Μέσα, αλλά η ίδια η κοινωνία μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου