Το θέμα δεν είναι τα σκατά που έχουν στο κεφάλι τους οι διαφημιστές...

...αλλά τα ιδεολογικά σκατά με τα οποία γεμίζουν το δικό μας το κεφάλι! (Πέρα από τα σκατά που μας πουλάνε!)

Ο μεγαλο-μπαμπουΐνος, μεγαλο-διαφημιστής (και οτι άλλο μεγαλο- θέλεις) Ρόρι Σάδερλαντ, αντιπρόεδρος του διαφημιστικού πρακτορείου Ogilvy, δήλωσε πριν λίγο:

«Σε δύσκολες περιόδους, είναι ένδειξη κακού γούστου να ξοδεύει κανείς χρήματα στα κοινώς αποκαλούμενα είδη πολυτελείας»

Που, αν το αντιστρέψεις, ηλίθιε, κακόγουστε, παλιομαλάκα εργαζόμενε, παιδί της γενιάς των 700 ευρώ, συνταξιούχε: «Σε εύκολες περιόδους, είναι ένδειξη κακού γούστου να ξοδεύει κανείς χρήματα στα κοινώς αποκαλούμενα είδη ανάγκης»

Το ακούς ρε παλιομαλάκα κολλίγε;

Τόσα χρόνια ήσουν κακόγουστος!
Πάλι καλά που ήλθε η κρίση και θα γίνεις της μόδας! Βλάκα!

>>>Οταν λέω εγώ οτι τα έχουν πλέον εντελώς χαμένα, δεν με ακούς!

Σχόλια