«1-2-3-γέμισμα»

Οι νέοι εμφανίζονται κουρασμένοι από τον τρόπο παρουσίασης της επικαιρότητας στα μέσα ενημέρωσης και μπερδεμένοι από τα στοιχεία και τις αναλύσεις, σύμφωνα με μελέτη που θα παρουσιαστεί σε παγκόσμιο συνέδριο.

Η εταιρεία μελετών Context-Based Research Group βρήκε ότι η συμπεριφορά και οι συνήθειες των νέων αναγνωστών διαφέρουν σημαντικά σε σχέση με τις παλαιότερες γενιές.

Η μελέτη ανέλυσε τα μοντέλα και τις μεθόδους ενημέρωσης μιας ομάδας 18 αντρών και γυναικών με διαφορετικό πολιτισμικό υπόβαθρο, από έξι πόλεις των ΗΠΑ, της Βρετανίας και της Ινδίας. «Η πραγματική αξία της μελέτης είναι ότι μιας δίνει ένα μοντέλο για το πώς παρακολουθούνται οι ειδήσεις στον ψηφιακό χώρο από τους νέους, με το οποίο μπορούμε να βελτιώσουμε τη διαχείριση και την παρουσίαση των ειδήσεων», δήλωσε ο Τζιμ Κένεντι, διευθυντής στρατηγικού σχεδιασμού του Associated Press.

Το μοντέλο περιλαμβάνει αυτό που το διεθνές πρακτορείο αποκαλεί «1-2-3-γέμισμα», ξεκινώντας με την είδηση σε μορφή έκτακτης επικαιρότητας, συνεχίζοντας με την ιστορία σε ενεστώτα χρόνο. Το τρίτο βήμα είναι η προσθήκη λεπτομερειών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα μέσα για να εμπλουτίσουν την είδηση.

Στόχος της μελέτης είναι η βαθύτερη και καλύτερη κατανόηση της κατανάλωσης ειδήσεων από τα νεαρότερα σε ηλικία κοινά. Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν στο Παγκόσμιο Φόρουμ Εκδοτών στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες Associated Press

Σχόλια