Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το Σκοτεινό Χωριό




Θα μπορούσε να είναι και ο Επιτάφιος του Δυτικού τρόπου σκέψης και ζωής. Η ύστατη, επιθανάτια κραυγή ενός πολιτισμού που έφτασε στα έσχατα όριά του. Το τέλος των Νέων Χρόνων και όλων των ιδεολογιών και ιδεολογημάτων που αυτός παρήγαγε. Ενας ρόγχος που ενώ ακούγεται υπερφίαλος και απειλητικός δεν αφήνει περιθώριο σε επόμενες ανάσες ζωής.

Είναι οι οδηγίες που κοινοποιήθηκαν πρόσφατα στους καινούργιους μετανάστες στον Καναδά από το δημοτικό συμβούλιο της πόλης Herouxville, πληθυσμού περίπου 1.300 κατοίκων, στο Κεμπέκ:

«ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ, πάνω απ' όλα, να πληροφορήσουμε τις νέες μας αφίξεις ότι ο τρόπος ζωής που εγκατέλειψαν φεύγοντας από τη χώρα τους δεν μπορεί να αναπαραχθεί εδώ και ότι είναι απαραίτητο για αυτούς να βρουν έναν τρόπο να προσαρμοστούν στη νέα τους κοινωνική ταυτότητα.

ΘΕΩΡΟΥΜΕ εκτός κανόνος όλες εκείνες τις πράξεις ή χειρονομίες που είναι αντίθετες προς αυτήν τη διακήρυξη, όπως είναι η συνήθεια του λιθοβολισμού των γυναικών μέχρι θανάτου σε δημόσιους χώρους ή της θανάτωσής τους στην πυρά ή της καύσης τους με οξέα ή της αφαίρεσης των γεννητικών τους οργάνων κ.λπ.

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ της εθνικής Ιστορίας σε όλα μας τα σχολεία του Κεμπέκ είναι υποχρεωτικό. Οπως είναι και αυτό της Βιολογίας.

ΘΑ ΔΕΙΤΕ γυναίκες και άνδρες να κάνουν σκι στο ίδιο βουνό, μαζί, την ίδια ώρα. Θα δείτε άνδρες και γυναίκες στην ίδια ομάδα του χόκεϊ να αγωνίζονται στην ίδια πίστα. Ανδρες και γυναίκες να συμμετέχουν από κοινού σε αγώνες ανωμάλου δρόμου.

ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ οικογένειες, εάν τα παιδιά τρώνε μοσχαρίσιο κρέας, δεν θα γυρέψουν ποτέ να μάθουν την προέλευση του βοδινού κρέατος, ούτε ποιος σκότωσε το ζώο ή πού το σκότωσε ή με ποιον τρόπο ή ποια ημέρα.
Στις οικογένειές μας ό,τι εισάγεται στον οργανισμό μας διά του στόματος, αποσκοπεί αποκλειστικά στη θρέψη του σώματος. Η ψυχή θρέφει τον εαυτό της με άλλα μέσα.

(Αναδημοσίευση του Χρήστου Μιχαηλίδη στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ -22/5/08- από το περιοδικό Harper's).

Ας τα πάρουμε όμως με τη σειρά!

1. 1. «ο τρόπος ζωής που εγκατέλειψαν φεύγοντας από τη χώρα τους». Ο Δυτικός άνθρωπος μέσα στο δικό του σύστημα σκέψης θεωρεί περίπου αυτονόητο ότι όταν κάποιος εγκαταλείπει τη χώρα σου, εγκαταλείπει ταυτόχρονα και τον τρόπο ζωής του. Αποκρύπτεται φυσικά στην πρώτη παράγραφο το πόσο αποδοκιμάζει αυτόν τον ξένο τρόπο ζωής. Πόσο κατώτερο του δικού του τον θεωρεί. Και βέβαια, θεωρεί εμπράκτως ότι κάτι τέτοιο ισχύει μόνο για τους «Αλλους». Ο ίδιος, ο Δυτικός ουδέποτε εγκαταλείπει τον τρόπο ζωής του όταν πηγαίνει σε μια άλλη χώρα είτε ως επισκέπτης είτε ως τουρίστας είτε ως μόνιμος κάτοικος είτε ως δύναμη κατοχής. Δεν το έκανε και δεν θα το κάνει ποτέ. Χεσμένη την έχει –αν δεν την έχει κιόλας βομβαρδίσει- και την άλλη χώρα και τους άλλους τρόπους ζωής.

2. 2.«ο τρόπος ζωής […] δεν μπορεί να αναπαραχθεί εδώ». Ο Δυτικός άνθρωπος μέσα στην αυταρέσκειά του αρνείται να δεχτεί ως «μπόλιασμα» οποιαδήποτε ξένη επιρροή. Στην ουσία φοβάται μήπως και το εποικοδόμημα ραγίσει. Παρά την απίστευτη ισχύ του πάνω σε ολόκληρο τον πλανήτη αισθάνεται ανασφαλής. Βεβαίως όμως και μπορεί να αναπαραχθεί ο Δυτικός τρόπος ζωής σε ολόκληρο τον πλανήτη. Είτε με τη βία των όπλων είτε μέσω της μαζικής δημοκρατίας, της μαζικής παραγωγής και της μαζικής κατανάλωσης. Βεβαίως και ο ίδιος ο Δυτικός άνθρωπος θα πιεί αλκοόλ σε χώρες που η θρησκεία τους το απαγορεύει. Βεβαίως και θα πάρει ναρκωτικά σε χώρες που αποκεφαλίζεται όποιος ντόπιος τα χρησιμοποιεί. Βεβαίως και θα κλέψει και θα λεηλατήσει. Βεβαίως και θα ποδοπατήσει κάθε αίσθημα δικαίου. Στη Δύση όμως αυτό θα το απαγορεύσει στους άλλους. Κι αν ο δυτικός τρόπος ζωής μπορεί να αναπαραχθεί –ή μάλλον να επιβληθεί- στο Κάϊρο, στο Πεκίνο, στην Καμπούλ, στο Ισλαμαμπάντ, στη Βαδάτη και στη Δαμασκό, στο κωλοχώρι των περίπου 1700 κατοίκων του Κεμπέκ, δεν μπορεί να αναπαραχθεί άλλος τρόπος…

3. 3.«είναι απαραίτητο για αυτούς να βρουν έναν τρόπο να προσαρμοστούν στη νέα τους κοινωνική ταυτότητα» προτρέπουν τις «νέες τους αφίξεις» οι δημοτικοί, Δυτικοί άρχοντες. «Να βρουν έναν τρόπο». Όχι βίαιο όπως βρήκαν οι ίδιοι. Πιο ειρηνικό, πιο ήπιο. «Εδώ δε θέμε τσαμπουκάδες! Βρείτε εσείς τον τρόπο!». «Εμείς δημιουργήσαμε τις συνθήκες εκείνες που σας ανάγκασαν να ξεριζωθείτε από τη χώρα σας, εσείς βρείτε τον τρόπο να προσαρμοσθείτε στον δικό μας τρόπο». Τόσο απερίφραστα. Τόσο ελεεινά. Εγκαταλείψτε δηλαδή την δική σας ταυτότητα, τον τρόπο που μιλάτε, που ντύνεστε, που τρώτε, που μεγαλώνετε τα παιδιά σας, που αντιμετωπίζετε τα μεγάλα ερωτήματα της ζωής και αποκτήστε τη νέα σας κοινωνική ταυτότητα. Την Δυτική κοινωνική ταυτότητα…

4. 4.«ΘΕΩΡΟΥΜΕ εκτός κανόνος όλες εκείνες τις πράξεις ή χειρονομίες που είναι αντίθετες προς αυτήν τη διακήρυξη, όπως είναι η συνήθεια του λιθοβολισμού των γυναικών μέχρι θανάτου σε δημόσιους χώρους ή της θανάτωσής τους στην πυρά ή της καύσης τους με οξέα ή της αφαίρεσης των γεννητικών τους οργάνων κ.λπ.». Ξεκάθαρα πράγματα: ΑΥΤΗ είναι η κοινωνική ταυτότητα του ΜΗ-Δυτικού για τον Δυτικό. Πας μη Δυτικός όχι απλώς Βάρβαρος αλλά εγκληματίας, πρωτόγονος, δαίμονας. Κι αν «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» όταν η χώρα του είναι συμμαχική –π.χ. η Σαουδική Αραβία- ή έστω αρκετά δυνατή –π.χ. η Κίνα- όταν έρχεται στη Δύση ως ικέτης, μετανάστης, μέτοικος, τότε οφείλουμε να του θυμίζουμε όλα τα στερεότυπα της «ράτσας» του. Στερεότυπα που ισχύουν και πέραν της κοινωνικής του ομάδας, των συνθηκών που τα υπαγορεύουν. Οι «νέες αφίξεις» κουβαλούν στο DNA τους το να λιθοβολούν γυναίκες.

5. 5.«ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ της εθνικής Ιστορίας σε όλα μας τα σχολεία του Κεμπέκ είναι υποχρεωτικό. Οπως είναι και αυτό της Βιολογίας». Μη χάσει η Βενετιά και βελόνι και δεν μάθουμε την εθνική της ιστορία. Και έστω, θεμιτό, ναι όταν πατάς έναν τόπο καλό είναι ξέρεις την ιστορία του. Μαζί με την παγκόσμια ιστορία να ξέρεις και την εθνική και την τοπική ακόμη, της πόλης Herouxville. Κι αναρωτιέσαι ΤΙ σκατά ξέρει ο κάτοικος του Herouxville από τις υπόλοιπες εθνικές ιστορίες κι αν θα δεχόταν ποτέ να τις διδαχτεί υποχρεωτικά. Υποχρεωτική λοιπόν τόσο η Ιστορία (η εθνική πάντα, του Κεμπέκ) και η Βιολογία, για τον κακότροπο, ανήθικο και πρωτόγονο μετανάστη. Ευτυχώς! Μέχρι πολύ πρόσφατα ήταν και τα Θρησκευτικά! Αλλά αυτά τα δύο τα «χτυπάμε» με έμφαση, δεν λένε π.χ. οι δημοτικοί, Δυτικοί άρχοντες πως ΚΑΙ τα Μαθηματικά είναι υποχρεωτικά… (Ασε μην θυμίσουμε σε αυτά τα ισλαμικά κωθώνια πως η Άλγεβρα είναι δικό τους δημιούργημα!).

6. 6.«ΘΑ ΔΕΙΤΕ γυναίκες και άνδρες να κάνουν σκι στο ίδιο βουνό, μαζί, την ίδια ώρα. Θα δείτε άνδρες και γυναίκες στην ίδια ομάδα του χόκεϊ να αγωνίζονται στην ίδια πίστα. Ανδρες και γυναίκες να συμμετέχουν από κοινού σε αγώνες ανωμάλου δρόμου.» Επίσης, «τα κοντά, πρωτόγονα, μαυριδερά ανθρωπάκια» θα μπορέσουν να δουν γυναίκες και άνδρες να πηγαίνουν ολοήμερη εκδρομή στα σούπε-μάρκετ κουβαλώντας τόνους άχρηστα ψώνια. Γυναίκες και άντρες να λιώνουν μαζί στον καναπέ απέναντι στην τηλεόραση. Γυναίκες και άντρες να γίνονται κουρούμπελα στις μπύρες κάθε σαββατοκύριακο. Γυναίκες και άντρες να κραυγάζουν σε γήπεδα. Γυναίκες και άντρες να εκστασιάζονται στο κήρυγμα κάποιου τηλε-Ευαγγελιστή. Ο,τι δηλαδή συνθέτει την κοινωνική ταυτότητα των νοικοκυραίων της Δύσης.

7. 7.«ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ οικογένειες, εάν τα παιδιά τρώνε μοσχαρίσιο κρέας, δεν θα γυρέψουν ποτέ να μάθουν την προέλευση του βοδινού κρέατος, ούτε ποιος σκότωσε το ζώο ή πού το σκότωσε ή με ποιον τρόπο ή ποια ημέρα.» Κοινώς: εμάς στ’ αρχίδια μας τι τρώμε αρκεί να τρώμε κι έτσι έχουμε μάθει και τα παιδιά μας να τρώνε. Το «χοιρινό κρέας» ήθελαν προφανώς να γράψουν οι δημοτικοί, Δυτικοί άρχοντες αλλά μάλλον μπέρδεψαν τα έθιμα των μουσουλμάνων με εκείνα των Ινδών (βλέπετε αυτό το μάθημα δεν ήταν υποχρεωτικό). Θα μπορούσαν επίσης να γράψουν για τα μεταλλαγμένα τρόφιμα ή στα εμβολιασμένα με αντιβιοτικά κοτόπουλα που τρώνε αλλά μάλλον ούτε στο υποχρεωτικό μάθημα της Βιολογίας τα πάνε και τόσο καλά. Δεν βλέπουν, δεν ακούν, δεν ρωτούν. Και καλά θα κάνουν «οι νέες αφίξεις» να κάνουν το ίδιο.

8. 8.«Στις οικογένειές μας ό,τι εισάγεται στον οργανισμό μας διά του στόματος, αποσκοπεί αποκλειστικά στη θρέψη του σώματος. Η ψυχή θρέφει τον εαυτό της με άλλα μέσα». Με ριάλιτι, ας πούμε! Ή με το υποχρεωτικό μάθημα της εθνικής ιστορίας, ας πούμε.

Όλα αυτά τα φαιδρά θα μπορούσαν να είναι ένα ακόμη ξέσπασμα της ρατσιστικής, δυτικής περιφέρειας. Αστειότητες –όχι λιγότερο επικινδυνες- που ακούγονται από το Κεμπέκ μέχρι το Φίνιξ της Αριζόνας και από την Ουαλία μέχρι τα περίχωρα της Βιέννης αν δεν ήταν κάτι ουσιαστικότερο: το τέλος της φιλελεύθερης ουτοπίας, το τέλος της Δύσης και των Νέων Χρόνων.

Η δυτική μαζική δημοκρατία προσπαθεί εδώ και δεκαετίες να δημιουργήσει πιστά αντίγραφα «φιλελεύθερων χωρών», τρόπων ζωής και κοινωνικών ταυτοτήτων Και όσο το προσπαθεί τόσο χάνει το παιχνίδι από τους οξύτατες αγώνες κατανομής που πυροδοτούνται παντού στην υφήλιο.

Είναι χαρακτηριστική η τελευταία παράγραφος: οι άνθρωποι στη Δύση αδυνατούν ακόμη να κατανοήσουν το τι θα συμβεί εάν 4.000.000.000 άνθρωποι αποφασίσουν να φάνε όλοι μοσχάρι, χοιρινό ή από ένα παγωτό την ημέρα!

Οι 1.300 κάτοικοι της πόλης Herouxville και άλλα 700.000.000 αμερικανών, καναδών και ευρωπαίων αδυνατούν να συλλάβουν τι θα γίνει εάν εμφανιστεί ένα δισεκατομμύριο ανθρώπων και χτυπήσει την πόρτα των πόλεων και των χωριών τους ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΙ τον «κώδικα της πόλης Herouxville», και τη νέα τους κοινωνική ταυτότητα.

Τι θα κάνουν όταν όλοι αυτοί που πειθαναγκάστηκαν με πολέμους, βομβαρδισμούς, διαφημίσεις και ελεύθερες αγορές να εγκαταλείψουν πόλεις, χωριά και παραδόσεις, διεκδικήσουν το κομμάτι εκείνο που τους παρουσίασαν ως ανώτερο.

Το δημοτικό συμβούλιο της πόλης Herouxville και οι περίπου 1.300 κάτοικοί του, ασυνείδητα μάλλον, εκφωνούν τον επικήδειο της Δύσης.

Χωρίς βέβαια να έχουν ούτε προς στιγμή σκεφτεί πως κάποιοι άλλοι θα μπορούσαν να είχαν υποδεχτεί τους δυτικούς προγόνους τους, πριν 600 χρόνια, στη Νέα Γη με ένα ανάλογο κείμενο σε άπταιστα Ινδιάνικα (των Τσέροκι ή των Νάβαχο, των Ινκας ή των Αζτέκων) που θα πήγαινε κάπως έτσι:

«ΕΠΙΘΥΜΟΥΜΕ, πάνω απ' όλα, να πληροφορήσουμε τις νέες μας αφίξεις ότι ο τρόπος ζωής που εγκατέλειψαν φεύγοντας από τη χώρα τους δεν μπορεί να αναπαραχθεί εδώ και ότι είναι απαραίτητο για αυτούς να βρουν έναν τρόπο να προσαρμοστούν στη νέα τους κοινωνική ταυτότητα.

ΘΕΩΡΟΥΜΕ εκτός κανόνος όλες εκείνες τις πράξεις ή χειρονομίες που είναι αντίθετες προς αυτήν τη διακήρυξη, όπως είναι οι πρακτικές της Ιεράς Εξέτασης, η συνήθεια της δημόσιας θανάτωσης στην πυρά όσων κατηγορούνται για μαγεία ή αίρεση ή οποιαδήποτε παρεκτροπή από τους κανόνες που εκδίδει ο Πάπας ή ο Βασιλεύς τους, το κάψιμο βιβλίων και έργων τέχνης, οι μαζικές εκτελέσεις και γενοκτονίες.

Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ στη Φύση και στα πνεύματα όσων έζησαν σε αυτή την ήπειρο είναι υποχρεωτικοί.

ΕΔΩ ΘΑ ΔΕΙΤΕ γυναίκες και άνδρες να κυνηγούν και να ψαρεύουν μαζί για την κοινή τους τροφή. Θα δείτε άντρες και γυναίκες που δεν ντρέπονται για το σώμα τους. Που δεν δίνουν σημασία στο λευκό μέταλλο. Που μοιράζονται μεταξύ τους όλα τα υπάρχοντα με βάση την αρχή της κοινοκτημοσύνης.

ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ οικογένειες, όταν τα παιδιά τρώνε βουβαλίσιο κρέας, θα ευχαριστήσουν το πνεύμα του βούβαλου που τους χάρισε το κρέας του και θα τιμήσουν τον κυνηγό που το σκότωσε με κίνδυνο της ζωής τους. Στις οικογένειές μας ό,τι εισάγεται στον οργανισμό μας διά του στόματος, αποσκοπεί όχι μόνο στη θρέψη του σώματος αλλά και στην ενίσχυση των δεσμών της φυλής μας».

Όμως οι ιθαγενείς της αμερικανικής ηπείρου δεν είχαν αυτό το «θράσος» που έχουν οι κατακτητές τους…

Δυστυχώς και για τους δύο!

Hérouxville drops some rules from controversial code

mushroom: Lessons from the Panghali murder and Herouxville

The great white north

Conan and the barbarians

Whoever speaks ill of us

HEROUXVILLE TOWN CHARTER

Avoid Herouxville Quebec If You’re Muslim » Religious Freaks



Διαβάζονται ακόμη...

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…

Το φίδι του ναζισμού σέρνεται προς την κερκίδα

Από την εφημερίδα "Ελλάδα", Σάββατο 3/11/12


Το πανό των φανατικών οπαδών της ΑΕΚ, «Ορίτζιναλ», σε κάποια γωνιά του Περιστερίου, είχε τη δική του ιστορία, αμιγώς πολιτική. «Ούτε να το σκέφτεστε», έγραφε το μήνυμα, κάτι σαν τον «τοίχο του Λοΐζου» και απευθυνόταν στη Χρυσή Αυγή που ήθελε να νοικιάσει γραφεία στην ίδια πολυκατοικία. Ήταν μία απάντηση στο κεντρικό σύνθημα των Χρυσαυγιτών «είμαστε πολλοί, είμαστε παντού, τα γήπεδα μας ανήκουν», για τα «τάγματα εφόδου» στα γήπεδα όλης της Ελλάδας, από την Καλαμάτα μέχρι την Κομοτηνή. Πρόβλεψη: Την τρέχουσα ποδοσφαιρική σεζόν η κερκίδα των «φανατικών», θα μετατραπεί σε πεδίο συγκρούσεων ανάμεσα στους Χρυσαυγίτες και τους antifa. Αυτό το κλίμα έχει ήδη δημιουργηθεί και οσονούπω αναμένεται «έκρηξη». Θα σπάσει το αυγό του φιδιού… Χρυσαυγίτες υπάρχουν παντού, σε κάθε κερκίδα. Άλλωστε, πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Marc για το «Έθνος της Κυριακής» παρουσίασε τα εξής ευρήματα: Οι οπαδοί του Ολυμπιακού, σε ποσοστό 7% ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, το…

Τι κρύβεται πίσω από το "Χαμόγελο του Παιδιού";

Το πρόσωπο ενός σκληρού εργοδότη;
Αναδημοσιεύω την καταγγελία του ΠΑΜΕ και ψάχνω...


Αθήνα 2 Σεπτέμβρη 2010


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Θέμα: για το "χαμόγελο του παιδιού"



Ο πολυδιαφημισμένος φιλάνθρωπος των media, πρόεδρος του λεγόμενου "χαμόγελου του παιδιού" έδειξε για ακόμη μία φορά το άγριο, εργοδοτικό του πρόσωπο.

Ξανά απολύσεις, εκβιασμούς απέναντι στους εργαζόμενους όπως: "ή υποβάλετε παραίτηση, ή σας απολύω και σας κάνω μήνυση για κακοποίηση παιδιών"!!

Σήμερα, ο ίδιος εξαφανίστηκε από τον χώρο που είχε πάει αντιπροσωπεία του Π.Α.ΜΕ για να απαιτήσει ανάκληση απόλυσης, εργαζόμενης που για χρόνια δουλεύει στον χώρο, ενώ η υπεύθυνη του σπιτιού στα Μελίσια μπήκε στον χώρο μαζί με περιπολικό της αστυνομίας. Είναι ο ίδιος χώρος, που πριν 1 χρόνο είχε απολυθεί εργαζόμενη, επειδή είχε αντιδράσει στην τοποθέτηση καμερών παρακολούθησης στους χώρους των παιδιών και των εργαζομένων. Οι απολύσεις είναι συνήθης πρακτική του προέδρου του "χαμόγελου του παιδιού&quo…