Χρόνος ημιζωής των δελτίων

Για να μη μακρηγορώ, τα ΜΜΕ θερίζουν ό,τι έσπειραν, δηλαδή τον υπερθεματισμό, την αχαλίνωτη και αδηφάγο υπερβολή, την αδιάκοπη ρελάνς, το διπλό και τετραπλό ποντάρισμα πάνω στην υποτιθέμενη «ρεαλιστική» αντικειμενικότητα, την οποία οι σχολές δημοσιογραφίας διδάσκουν στα παπαγαλάκια για να τη μεταχειρίζονται σαν άλλοθι εν ονόματι ενός όλο και πιο ωμού «πραγματισμού» τύπου AGB. Η είδηση χάθηκε απ' τα μάτια εκείνων που η ίδια είχε τυφλώσει με τους καταιγισμούς της. «Αντικειμενική», ούτως ώστε να είναι δήθεν απαλλαγμένη από νόημα και άρα να κινείται ταχύτερα στη σκηνή μιας ενημερωτικής φρενίτιδας που κάνει τους διαφημιστές να αγάλλονται, η είδηση άγγιξε την απόλυτη κενότητα.

Σχόλια

  1. Έξοχη η ερώτηση τι είναι είδηση και πώς τελικά ένα συμβάν επιλέγεται για δημοσίευση. Η προπαγάνδα συμπληρώνω εγώ και ο σκοταδισμός είναι αυτοί που επιλέγουν την είδηση και τη διαχωρίζουν από τα άλλα συμβάντα. Και όλα αυτά όταν το νομοσχέδιο για το εκλογικό σύστημα, απομακρύνεται από την αληθινή δημοκρατία και κομματικοποιεί το κράτος και όλη την πολιτική ζωή κάνοντας τους πολίτες ολοένα και περισσότερο εξαρτώμενους από τα κόμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν απορώ με τίποτε πια! Όσο στρουθοκαμηλίζουμε και προσποιούμαστε ότι πέφτουμε από τα σύννεφα, τόσο τα διεφθαρμένα ΜΜΕ θα συνεχίζουν το ροκάνισμα και των τελευταίων αντιστάσεων που μας έχουν απομεινει! Ας κοιταχτούμε στον καθρέφτη και θα δούμε "τις πταίει"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου