Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ε, άμα πια!



Ξανά το ίδιο!

Βαρέθηκα!

Βα-ρέ-θη-κα!

Πάω εδώ και δύο μέρες να γράψω κάτι και το βρίσκω γραμμένο από άλλους!

Αίσχος!

Καιρέ και Χ-psilikatzoy GET OUT OF MY MIND! NOW!

(Προφανώς και θα ήθελα να μοστράρω φαρδιά πλατιά την υπογραφή μου δίπλα στα κείμενά του. Εδώ και εδώ!)

Σχόλια

  1. Πήγα λοιπόν και απάντησα ( θεωρώ την επωνυμία προτέρημα, αλλά και την ανωνυμία δικαίωμα )
    Καλησπέρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βασικά ο Καιρός τα είπε πολύ καλύτερα.
    (έλα, για να μην παραπονιέσαι, αύριο θα γράψω για τα εξαιρετικά χαμηλά βαρομετρικά πάνω από την Κούλουρη της Σαλαμίνας) :P

    Kapetanios, α όλα κι όλα. Για να ξηγιόμαστε, εγώ είμαι πολύ υπέρ της ανωνυμίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα δεν επιχειρείται από σένα η ουσιαστική κατάργηση της COSTANTINA !
    Απ τα λίγα γραφόμενα σου που έχω διαβάσει κατά καιρούς δεν πιστεύω ότι εσύ θα τις εγκαθιστούσες.
    Άλλοι είναι αυτοί που προσπαθούν διαρκώς να καταργήσουν τις ελευθερίες του φοβισμένου είναι η αλήθεια, κοσμάκη , δίνοντας του μάλιστα και το ιδεολογικό υπόβαθρο της αποδοχής των πράξεων τους.
    Και το ζήτημα της παρακολούθησης στο όνομα της ασφάλειας δεν το βλέπω στα στενά πλαίσια της πατρίδας μας αλλά έχοντας και στο μυαλό μου την διεθνή πολιτική και κοινωνική κατάσταση.
    Η ελευθερία πλέον ( όχι ότι υπήρχε στο παρελθόν, αλλά ρε γμτ κρατούσαν και τα προσχήματα!!) είναι είδος προς εξαφάνιση και ουδείς το αρνείται αυτό.
    Η 11η Σεπτεμβρίου ηθελημένα ( η άποψη για στημένο γεγονός μπορεί να είναι υπερβολική αλλά η εκμετάλλευση του δεδομένη) ή όχι σημάδεψε και σημαδεύει κατευθείαν την ουσία της ελευθερίας , την ανωνυμία και την εκτελεί χωρίς οίκτο.
    Μπαμ και κάτω!
    Με τις ευλογίες του κοσμάκη!!
    Το μέλλον προβλέπεται δυσοίωνο και αυτό είναι κάτι που πρέπει να μας κάνει επιφυλακτικούς σε αυτά που μας ζητούν να συναινέσουμε.
    Όχι για μας ( εγώ βαδίζω την 4η δεκαετία της ζωής μου και δεν συμμετέχω και πολύ στα δρώμενα απολαμβάνοντας τα κεκτημένα μου) , αλλά για τα παιδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΚ, να δεχτώ ότι δεν έχουν ακόμα στα χέρια τους τα όποια προγράμματα επεξεργασίας δεδομένων για το ποιος είναι ποιος στις πορείες και να δημιουργούν αυτόματα, σε live streaming με την πορεία καταχωρήσεις συχνότητας συμμετοχής σε αυτές, τόνου φωνής, "πάθους"* και λοιπών ποιοτικών χαρακτηριστικών συμμετοχής(όχι ότι δεν σταμπάρουνε φάτσες ή δεν φωτογραφίζουνε και κινηματογραφούνε ΗΔΗ κατά κανόνα οι αστυνομικοί, φακελώνοντας αβέρτα κόσμο). Αλλά το να λέμε ότι δε φοβάμαι που μαζεύουνε στοιχεία για ενεργούς πολίτες, είναι το λιγότερο αφελές. Προϋποθέτει την καλή και εύρυθμη λειτουργία όχι μόνο της αστυνομίας (που δεν τίθεται θέμα για τον "πολιτιμό" της πολιτικής που ασκεί, ναι ασκεί πολιτική), αλλά και της ουσίας (και όχι της ονομασίας, γιατί και η χούντα "δημοκρατία" αυτοονομαζόταν και ο δικτάτορας "πρόεδρος") του πολιτεύματος στο εγγύς μέλλον. Μάλιστα, με την ψηφιοποίηση των δεδομένων, αυτά γίνονται, δυνητικά, διατηρίσιμα για πάντα, αθάνατα. ΟΚ, σήμερα δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας (λέμε τώρα). Αλήθεια για το αύριο ποιος αφελής θα μου δώσει εγγυήσεις;

    Ναι, δε φοβάμαι και θεωρώ τιμή και υποχρέωση τη συμμετοχή στα κοινά. Τσάμπα μάγκας δεν υπήρξα ποτέ σαν πολλούς εξ αυτών που και καλά είναι οργισμένοι. Αλλά μη λέμε ό,τι θέλουμε, επειδή μας την σπάνε μερικοί ηλίθιοι (παρότι δεν είναι όλοι οι μπαχαλάκηδες "μπερδεμένοι" και "αμπαλαέα" καταστάσεις)! Ας υποθέσω ακόμα ότι η προσωπική μου εμπειρία για τη χρησιμοποίηση προσωπικών πολιτικών δεδομένων υπήρξε μοναδική στη μέχρι τώρα ύπαρξη των φακέλων που διατηρεί η αστυνομία και πως οι πιέσεις σε συγγενή ά βαθμού υπήρξε μοναδική περίπτωση. Στο μέλλον θα συνεχιστεί αυτό; Έχετε δει ρε γαμώτο τα βίντεο από τα αστυνομικά τμήματα και ξέρετε τι σκατάνθρωποι υπάρχουν ΚΑΙ εκεί, όπως και παντού. Μόνο που αυτοί έχουν εξουσία και τώρα λέμε, ΝΑΙ, ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙ ΑΛΛΗ! Και αυτή η εξουσία τους δόθηκε για να το παίζουνε ντόπερμαν μιας δημοκρατίας που υπερασπίζει το δίκαιο του Λάτση και του Βωβού (δείτε νομοθετήματα υπέρ τραπεζών και άδειες ανέγερσης νέων οικοδομημάτων σε ακάλυπτους χώρους της Αθήνας). Προϋποθέτει την ισότητα απέναντι στο νόμο, που ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ δεν υφίσταται (και υπάρχει μόνον ως ιδανικό ρομαντικών αστών...).

    Σημείωση: Εδώ τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά για να τα παίρνουμε ελαφρά και ως ένδειξη "παλλικαρισμού", όπως βγαίνει από το κείμενο του συνήθως εξαιρετικού "Καιρού" και της Κωνσταντίνας. Δεν είμαι φλώρος, αλλά ούτε και ηλίθιος! Ξέρω τι αντιμετωπίζω κάθε φορά που "κατεβαίνω" στο δρόμο. Κάποιοι έχουν χάσει την επαφή με το τι επικρατεί "κάτω", μάλλον λόγω τρόπου ζωής, απ' ότι φαίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δηλαδή, συγγνώμη, θεωρείς ότι οι κάμερες δεν ενοχλούν κανέναν επειδή δεν είμαστε κουκουλοφόροι; Και χωρίς να μιλήσω για μαύρο μέλλον, στο οποίο δεν ξέρουμε πώς θα χρησιμοποιούνται οι κάμερες, δεν το θεωρείς απειλή στην τάχα "δημοκρατία"; Για τα σχολεία και τις καταλήψεις, δε θέλω να σχολιάσω. Οι θέσεις του Καιρού και των άλλων δημοσιογράφων είναι που οδήγησαν στην άποψη της Ψιλικατζούς (μέσα από τα στημένα επεισόδια), θέσεις εμφανώς απολίτικες που εξυπηρετούν το σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν είχε βγεί το βίντεο του Α.Τ. Ομονοίας είχαμε σε ποστ αυτού εδώ του μπλογκ συζητήσει την περίπτωση των προσωπικών δεδομένων των εμπλεκομένων και νομίζω οτι είχαμε συμφωνήσει όλοι οτι το καλύτερο θα ήταν να είχε βγεί το βίντεο με αλλοιωμένα τα χαρακτηριστικά των πρωταγωνιστών. Όπως τότε είχε παρατηρήσει ο Νταρκ, αυτό είναι δύσκολο ακόμα να συμβεί για τεχνικούς λόγους. Το ζήτημα ωστόσο των προσωπικών δεδομένων, όχι, δεν το παίρνουμε αψήφιστα κι όχι, δεν το αντιμετωπίζουμε ελαφρά. Κάθε άλλο.

    Η κατηγορία περι διγλωσσίας επιστρέφεται σε εκείνους που ξεχνούν οτι ο Παναγιώτης (στην περίπτωση των πράσινων ολ-σταρ) δεν θα μπορούσε να βρεθεί ποτέ ένοχος από ένα σώμα σοβαρών και τίμιων δικαστών όχι γιατί τον τράβηξε μια κάμερα αλλά γιατί απλά... ήταν αθώος! Κι αν στο μυαλό μερικών η κάμερα είναι ο μόνος κριτής αθωότητας κι ενοχής, ας αντικαταστήσουμε και τα δικαστήρια με στούντιο μοντάζ και τηλεδικεία τύπου Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.

    Από την άλλη, θα συμφωνήσω με την ουσία στο σχόλιο του Καιρού: επιτέλους, ας εμπλακούμε προσωπικά κι υπεύθυνα σε οποιαδήποτε κινητοποίηση. Ως πολίτες. Κι ας νοιώθουμε (για να μην πω, γνωρίζουμε) οτι η δημοκρατική μας πολιτεία μάς αντιμετωπίζει ως τους χειρότερους εχθρούς της. Οτι νοιώθει την ανάγκη να προστατευτεί από εμάς κάνοντας χρήση κάθε κατασταλτατικού μηχανισμού που έχει στη διάθεσή της: από κάμερες και ματ έως αστυνομικούς-κουκουλοφόρους, προβοκάτσιες και μιντιακά τραπέζια του Προκρούστη. Εμείς ας είμαστε στον δρόμο να διεκδικούμε αυτό που νοιώθουμε τίμιο και σωστό, ας μιλάμε, ας γραφουμε, ας συζητάμε. Γιατί, ποτέ η εντιμότητα κι η αλήθεια ποτέ δεν φοβήθηκαν τη σαπίλα και το ψέμμα. Ούτε καν της ίδιας της πολιτείας.

    υγ. Συγγνώμη για την διπλή υποβολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαντάζομαι ότι γίνεται εύκολα αντιληπτό πως η αιρετική, υπέρ καμερών επιχειρηματολογία (όσων τουλάχιστον αναφέρονται στο ποστ) δεν έχει φυσικά σκοπό να νομιμοποιήσει τις κάμερες και τα υπόλοιπα προληπτικά και κατασταλτικά μέτρα. Σκοπός είναι να ξυπνήσουμε και να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε, να γράφουμε, να αγωνιζόμαστε μέσα στο σήμερα, με τις σημερινές συνθήκες, με τα όσα γίνονται «χωρίς εμάς». Το να μην δέχεσαι την πραγματικότητα είναι επικίνδυνο. Το να αντιλαμβάνεσαι και να προσαρμόζεις τη δράση σου σε αυτή έτσι ώστε να μπορέσεις να την αλλάξεις, είναι ο μόνος δρόμος…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φαντάζομαι ότι γίνεται εύκολα αντιληπτό[..]
    Not to me.

    Το να μην δέχεσαι την πραγματικότητα είναι επικίνδυνο.
    Όμως η σημερινή πραγματικότητα στην Ελλάδα δεν έχει γίνει *ακόμα* Πανόπτικoν, όπως η αγγλική: έχουμε ακόμα το άρθρο 9Α του Συντάγματος, το νομικό πλαίσιο προστασίας της ιδιωτικότητας και την Αρχή, που δίνει τουλάχιστον τη μάχη (αν και outgunned).
    Επικίνδυνη, για μένα, είναι η στωικότητα του επίδοξου μάρτυρα, που λέει, ουσιαστικά: "έτσι πως είμαστε, ας πάει και το παλιάμπελο' να αλωθούν όλα, να πέσουμε ζωσμένοι τα φυσεκλίκια, να ησυχάσουμε". Tempting, αλλά προσωπικά, να μου λείπει τέτοιο fast forward. Εφόσον τίποτα δεν έχει κριθεί, πολεμάμε για το εδώ και τώρα, για να μη χάσουμε και το μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ονειρε, δεν σου τα είπαν ακόμη τα δυσάρεστα;
    Εχουμε ήδη χάσει και το τώρα και το μετά (και βέβαια έχουμε χάσει και όλο το ΠΡΙΝ)...
    Μας έχουν πάρει και τα σώβρακα!
    Ασχετα αν παριστάνουμε οτι δεν το ξέρουμε.
    Εχει νυχτώσει εδώ και χρόνια, δεκαετίες!

    Το θέμα είναι μπας και προχωρήσουμε μετά το "μετά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Not to me

    Neither to me, για την ψιλικατζού.

    Εχουμε ήδη χάσει και το τώρα και το μετά

    Ούτε το τώρα. Ούτε και το μετά. Τουλάχιστον, όχι σε επίπεδο συνειδήσεων.

    Όχι τόσο εύκολα.
    ΌΧΙ τόσο εύκολα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε επίπεδο συνειδήσεων: ο καθείς και η συνείδησή του.
    Αυτή τουλάχιστον δεν μπορεί να την ρυθμίσει ο κάθε Σανιδάς!
    Όμως το θέμα μας, εξ όσων με αφορά τουλάχιστον, δεν είναι συνειδησιακό αλλά καθαρά αντιληπτικό και εξόχως λογικό: τις κάμερες θα τις βάλουν κρυφά ή φανερά είτε πέσουμε τα’ ανάσκελα πάνω στις γραμμές του τραμ είτε όχι. Με αυτό ως πραγματικότητα τι ακριβώς θα κάνει το όποιο κίνημα; Θα καταρρίψει του δορυφόρους όπως απειλούσε ο Μαρούδας;
    Εκείνο που προτείνω εγώ (και άλλοι) είναι ίσα ίσα όσοι έχουν λόγους να κατέβουν στους δρόμους τώρα έχουν έναν ακόμη. Και να χαμογέλανε στις κάμερες! Είναι ο μόνος τρόπος να τις μπλοκάρουν! Οπως κάναμε εδώ και 30 χρόνια στις κάμερες της Αμερικάνικης Πρεσβείας! (ή όχι;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ο καθείς και η συνείδησή του

    Ευτυχώς που ακόμα οι συνειδήσεις μας συναντιούνται.

    τις κάμερες θα τις βάλουν κρυφά ή φανερά

    Έχει διαφορά. Γιατί αν τις βάλουν κρυφά και αντίθετα με τα όσα υπαγορεύει το Σύνταγμα και την υπάρχουσα νομοθεσία, θα ρωτήσω με τη σειρά μου, όπως ο Καιρός

    Δικηγορικός Σύλλογος και κόμματα δεν υπάρχουν; Διεθνείς Αμνηστίες και Οργανώσεις Δικαιωμάτων δεν υπάρχουν;

    Γιατί αν όλοι οι παραπάνω είναι τελικά ανύπαρκτοι, μήπως να πάψουν πια μερικοί να χρυσώνουν το χάπι της αστικής δημοκρατίας και να κατέβουμε επιτέλους μια φορά πραγματικά μαζικά στο δρόμο; Όχι δηλαδή 4 και 5,000 αλλά 400 και 500,000..

    υγ. Να με συμπαθάς για τα απανωτά σχόλια αλλά αυτό το "το τώρα και το μετα είναι εδώ και καιρό χαμένα", δεν ξέρω, με πείραξε (με την καλή έννοια)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εμένα με πειράζει και με τρομάζει το πρόσωπο του τέρατος, δεν το έχω συνηθίσει κι ούτε πρόκειται. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πάψω να το κοιτάζω μπας και εξαφανιστεί. Διότι μόνο από τα μάτια μου θα χαθεί…

    Οσο για τα προηγούμενα: Όχι! Δεν υπάρχουν! Και όχι μόνο δεν υπάρχουν αλλά ακόμη και η επίκληση τους απλώς νομιμοποιεί την ανεπάρκειά τους.

    Το ίδιο και με την Αστυνομία και τους Εισαγγελείς!
    Για να το καταλάβω δηλαδή: ζητάμε μια «καλύτερη» αστυνομία; Που δεν θα παρακολουθεί, δεν θα δέρνει, δεν θα δολοφονεί; Γίνεται; Αφού αυτή είναι η δουλειά της!!!
    Ζητάμε έναν εισαγγελέα που δεν θα εξοπλίζει το κράτος με κατασταλτικούς νόμους για να μην υπάρχουν αντιδράσεις; Μα αφού αυτή ακριβώς είναι η δουλειά του!

    Φιλανθρωπίες ζητάμε;
    Δημοκρατικά αισθήματα;
    Είμαστε καλά;

    Μήπως αυτά τα απλά τα έχουμε ξεχάσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εμένα με πειράζει και με τρομάζει το πρόσωπο του τέρατος, δεν το έχω συνηθίσει κι ούτε πρόκειται. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα πάψω να το κοιτάζω μπας και εξαφανιστεί. Διότι μόνο από τα μάτια μου θα χαθεί…

    Δηλαδή τι προτείνεις να κάνουμε; Τον Χάρυ Πόττερ κοιτώντας τις κάμερες και κάνοντας τες να εξαφανιστούν; Θα κουνάμε τις μύτες μας σαν "τη Τζίνι και το Τζίνι";


    Οσο για τα προηγούμενα: Όχι! Δεν υπάρχουν! Και όχι μόνο δεν υπάρχουν αλλά ακόμη και η επίκληση τους απλώς νομιμοποιεί την ανεπάρκειά τους.

    Το ίδιο και με την Αστυνομία και τους Εισαγγελείς!
    Για να το καταλάβω δηλαδή: ζητάμε μια «καλύτερη» αστυνομία; Που δεν θα παρακολουθεί, δεν θα δέρνει, δεν θα δολοφονεί; Γίνεται; Αφού αυτή είναι η δουλειά της!!!
    Ζητάμε έναν εισαγγελέα που δεν θα εξοπλίζει το κράτος με κατασταλτικούς νόμους για να μην υπάρχουν αντιδράσεις; Μα αφού αυτή ακριβώς είναι η δουλειά του!


    Εσύ δηλαδή είσαι υπέρ της κατάργησής τους; Τι ακριβώς έχεις κατά νου όταν ζητάς επωνυμία (σε αυτό έχεις αναφερθεί και στο ζήτημα της ανωνυμίας στο ίντερνετ). Όταν ζητάς επωνυμία, προκειμένου να αντιμετωπίζει κανείς τις ευθύνες που του αναλογούν, ποιες είναι αυτές οι ευθύνες και από ποιον θα αποδοθούν; Χωρίς διαμεσολάβηση, μακάρι! Προσπαθώ να βρω παραδείγματα τέτοιας συμπεριφοράς και δε μου βγαίνουν. Δηλαδή θα τα βρίσκω με τον Χ αντίπαλό μου με βάση το διάλογο και τη λογική...

    Φιλανθρωπίες ζητάμε;
    Δημοκρατικά αισθήματα;
    Είμαστε καλά;



    Εγώ πάλι δε διέκρινα κανενός είδους φιλανθρωπία και "ευγενικά αισθήματα" σε κάποιο από τα σχόλια. Είδα αγωνιστική διάθεση. Είδα οργισμένους πολίτες. Εκτός αν δεν αποδέχεσαι την έννοια του πολίτη, οπότε, πάω πάσο. Είναι όμως αυτό το γαμώ"εδώ και τώρα" που λαμβάνονται οι αποφάσεις για εμάς, χωρίς εμάς. Και αυτό το "εδώ και τώρα" έχει συγκεκριμένες μορφές δράσης που καθορίζονται από τη λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν, αγαπητέ exiled, κατέβαιναν οι οικοδόμοι στους δρόμους και ξήλωναν τις πλάκες από τα πεζοδρόμια, όταν κατέβαιναν οι εργάτες μετάλλου με τους σιδεροσωλήνες αντί για ξύλα στα πανό και στα πλακάτ τους, όταν κατέβαιναν όλοι αυτοί ΗΞΕΡΑΝ ότι ο ασφαλίτης και ο ρουφιάνος τους παρακολουθούσε από το σπίτι μέχρι την πλατεία και μετά πάλι πίσω! ΗΞΕΡΑΝ ότι ήσαν υπο παρακολούθηση διαρκώς από τον περιπτερά, τον θυρωρό, τον χαφιέ-«συνάδελφο». Κατέβαιναν όμως!

    Αυτό προτείνω! Όχι με πλάκες πεζοδρομίων και με σιδεροσωλήνες αλλά με τα δικά μας μέσα… Μα ς παρακολουθούν; Τους παρακολουθούμε κι εμείς! Και; Τι θα μας κάνουν; Εκεί είναι το θέμα μας;

    Φυσικά και είμαι υπέρ της κατάργησης τους αν αυτό είναι ξερά το ερώτημα! Όμως είτε καταργηθούν είτε όχι η εξουσία θα βρίσκει τρόπους και να παρακολουθεί και να καταστέλλει.
    Δεν μας φταίνε οι κάμερες. Η έλλειψη πολιτικής μας φταίει!
    Και πραγματική οργή!
    Από εκείνη που θα την έβλεπαν στις κάμερες και θα κατουριόντουσαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε καμμία περίπτωση δεν διαφωνούμε για την ποιότητα της δημοκρατίας στην οποία ζούμε, αλλά αυτό είναι μάλλον ένα ερώτημα που ίσως θα πρέπει να υποβάλω στον φίλτατο Καιρό που επικαλέστηκε τα παραπάνω θεσμικά όργανα.

    Τί ζητάμε;
    Αυτό που εγώ [μπλιάχ!] ζητάω σε επίπεδο κοινωνίας ανθρώπων, ξέρω καλά οτι είναι ουτοπικό και, τουλάχιστον όπως έχουν τα πράγματα σήμερα, δεν θα το δω ποτέ να γίνεται πραγματικότητα.

    Αυτό όμως που μπορώ μαζί με άλλους να ζητήσω, σήμερα, και που δεν είναι ανέφικτο είναι το αυτονόητο: την ακριβή και πιστή εφαρμογή του νόμου και του Συντάγματος.

    Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει νομικό πλαίσιο που ορίζει την κάθε μία από τις δράσεις για τις οποίες διερωτάσαι.

    Αν ο κος Σανιδάς (ο οποίος, παρεμπιπτόντως, ομολογώ, με εξέπληξε δυσάρεστα βάσει όσων είχα υπόψη μου για το πρόσωπό του) κι ο όποιος εισαγγελικός λειτουργός ή οι όποιοι αστυνομικοί θεωρούν εαυτούς υπεράνω του νόμου και του Συντάγματος, τότε είναι επίορκοι, πρέπει να αποταχθούν από τα σώματα που κλήθηκαν να υπηρετήσουν και να πάνε σπίτια τους.

    Καμμία φιλανθρωπία λοιπόν και κανένα αίσθημα. Απόλυτα "τεχνοκρατικά" και σύμφωνα με τα όσα επιτάσσουν οι αρχές δικαίου που ασπάζονται και περιφρουρούν.

    Το θεωρείς μη-ρεαλιστικό;

    υγ. Κάνε λίγο κράτει με το τσιγάρο! Κι αύριο μέρα είναι.
    ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το Σύνταγμα αποτυπώνει ένα Κοινωνικό Συμβόλαιο το οποίο έχουν συνυπογράψει Κράτος και Πολίτες!
    Κάθε παραβίασή του σημαίνει τον τέλος αυτού του Κοινωνικού Συμβολαίου.
    Το έχουν παραβιάσεις πολλές φορές τα τελευταία χρόνια!

    Μας λέει κάτι αυτό;

    Ναι! ΑΥΤΟ είναι το πρόβλημα και όχι οι επιμέρους αφορμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με καλύπτουν απόλυτα ο σκιές μιλάν κι ο exiled. Ακόμα και στις ΗΠΑ, όπου τα ατομικά δικαιώματα (θεωρείται ότι) έχουν αλωθεί πλήρως στην μετά-9/11 εποχή, υπάρχουν ομάδες πολιτών που αντιμάχονται τον ολοκληρωτισμό, τα βάζουν με γίγαντες και κερδίζουν νίκες για τη δημοκρατία τους, και τη δική μας.
    Με ποιό δικαίωμα, λοιπόν, κάποιοι δικοί μας "διανοητές - αγωνιστές" προσδοκούν τόσο αβίαστα το τέλος της -επειδή ίσως νομίζουν ότι θα αποδώσουν καλύτερα στο χάος- και τραβάνε το χαλί κάτω απ' τα πόδια όλων μας; Με ποιό δικαίωμα θα γίνουμε εμείς ριψάσπιδες, όταν δεν έχει κριθεί ακόμα ο αγώνας, ούτε καν σε χώρες που την έχουν χειρότερα από μας;

    Και κάτι ακόμα' ακόμα κι αν απελπιστώ και τα παρατήσω, δεν πρόκειται ποτέ να χλευάσω όσους συνεχίζουν να πιστεύουν και να αντιστέκονται, έστω κι αν πλανώνται πλάνη οικτρά. Δικαίωμα του καθενός είναι να αγωνίζεται όσο αντέχει, για ότι τον καίει.
    Με όλη την εκτίμηση που σου έχω, αυτό το "δε σου το 'πανε", μου φάνηκε άκρως πατροναριστικό. Δε σου το 'πανε πως ότι και να μου λένε, κάνω συνήθως του κεφαλιού μου; ;-p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φθάνουμε επομένως σε μια κοινή διαπίστωση που συμμερίζονται όπως βλέπω πολλοί: (για πολλοστή φορά διαγιγνώσκουμε) οτι κάτι είναι σάπιο στο βασίλειο της Δανιμαρκείας.

    Και το ερώτημα που αυθόρμητα τίθεται είναι: τί κάνουμε γι' αυτό;

    Υπάρχει μια κλίμακα μέσων αντίδρασης διαβαθμισμένη στη βάση της έντασης και της μαζικότητας της συμμετοχής. Επιλέγουμε μέσο και προχωράμε.

    Εκείνο ωστόσο που ΔΕΝ κάνουμε είναι να γράφουμε κείμενα όπως αυτό της ψιλικατζού που, μ' όλο το σεβασμό και στην δική σου κρίση, το βρήκα άστοχο και υπεραπλουστευτικό στην επιχειρηματολογία του.

    Να 'σαι καλά για την ωραία κουβέντα.
    :)

    υγ. Δεν θα ξαναποστάρω σχόλιο χωρίς να ελέγξω τα γραμματικοσυντακτικά - Δεν θα ξαναποστάρω σχόλιο χωρίς να ελέγξω τα γραμματικοσυντακτικά - Δεν θα ξαναποστάρω σχόλιο χωρίς να ελέγξω τα γραμματικοσυντακτικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ας αφήσουμε και τίποτε στις επόμενες γενιές να διαπραγματευτούν!
    Ίσως είναι και το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε τελικά, μιας και απ ότι φαίνεται με ότι κι αν ασχοληθήκαμε τα κάναμε σαλάτα.
    Επειδή αναφέρθηκες στους οικοδόμους Άνεμε κι επειδή ο γράφων παραμένει οικοδόμος ( έστω κι από άλλο πόστο πλέον), κανένας μας τότε δεν φοβόταν τον ασφαλίτη και τον ρουφιάνο που μας παρακολουθούσε γιατί η συλλογική δράση μας προφύλαζε από τέτοιες περιπτώσεις.
    Εφόσον δεν υπήρχε σύλληψη την ώρα των γεγονότων δεν υπήρχε και κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα. Το πολύ πολύ να συνεχιζόταν η παρακολούθηση ή οποία όμως περιοριζόταν σε δύο άντε τρία πρόσωπα όλο κι όλο.
    Βεβαίως και οι προσαγωγές για ψύλλου πήδημα στα τμήματα ήταν σε ημερήσια διάταξη αλλά το «δέσιμο» μιας κατηγορίας δεν ήταν και εύκολη υπόθεση και σε πολλές περιπτώσεις κατέρρεε στην ακροαματική διαδικασία
    Σε αντίθεση βεβαίως με ότι επιχειρείται σήμερα που κι απλή αναγνώριση, μέσω στιγμιότυπων, φτάνει και περισσεύει για να σε στείλουν πακέτο χωρίς να χρειάζεται να ανοίξει η μύτη τους στο παραμικρό.
    Ας τα αφήσουμε στους επόμενους Άνεμε, άκου με που σου λέω!!
    Μην τα αποδεχτούμε ΌΛΑ εμείς!
    Στο κάτω κάτω αυτοί είναι που θα πληρώσουν και το μάρμαρο μιας επαναστατικής-αγωνιστικής δράσης και όχι οι λογής λογής γραφιάδες των πέντε αράδων συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου βεβαίως βεβαίως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ονειρε! Είναι προφανές (μα τι παθαίνεις) οτι δεν απευθυνόταν προσωπικά σε σένα αλλά σε ΕΜΑΣ (εμου συμπεριλαμβανομένου) που κάνουμε οτι δεν καταλαβαίνουμε ή που δεν δεχόμαστε την πραγματικότητα. Αυτό για ΕΜΑΣ (και πάλι) δεν σημαίνει οτι καθόμαστε στα αβγουλάκια μας αλλά οτι (γνώμη μου) δεν κάνουμε σωστές επεξεργασίες. Το ίδιο συμβαίνει με ολόκληρη την Αριστερά, με όλους όσους θα έπρεπε να πάρουν νέες θέσεις...
    Καμιά διάθεση πατερναλισμού ούτε φυσικά και απαξίωσης των όσων κάνει ο καθάνας μας κι εσύ ιδιαιτέρως, και το ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. οι σκιές μιλάν >>> δεν το αντέγραψα, παρέπεμψα σ’ αυτό και είπα ότι το προσυπογράφω ως μια φωνή που λέει τα ίδια με μένα αλλά με διαφορετικό τρόπο από μένα. Οσοι το διάβασαν προσεχτικά θα διαπίστωσαν ότι δεν πρόκειται για θέση τόσο όσο για «αλογόμυγα» (οίστρο την έλεγαν παλιά). Το ίδιο και του ΚΑΙΡΟΥ. Είναι η λεγόμενη λοξή ματιά απέναντι στα πράγματα. Λένε την ίδια αλήθεια, περιγράφουν την ίδια πραγματικότητα με «παράδοξο» τρόπο. Κατά τεκμήριο αυτός ο τρόπος γραφής είναι και ο πιο ευθύβολος. Σηκώνει κύμα. Αναστατώνει.
    Φίλοι, ξέρετε κάτι;
    Μια θέση δεν έχει απολύτως καμιά αξία από μόνη της, κατά τη γνώμη μου.
    Αξία αποκτά ανάλογα με το ΠΟΤΕ διατυπώνεται, ΠΟΥ διατυπώνεται και από ΠΟΙΟΝ! Δεν υπάρχουν θέσεις και ιδέες ανεξάρτητες εκείνου που τις διατυπώνει ούτε και απαράλλακτες στο χρόνο και τον τόπο. Ο οποιοσδήποτε κοινωνιολόγος, εθνολόγος, γλωσσολόγος θα το επιβεβαίωνε αυτό!
    Η ίδια θέση της Ψιλικατζούς ή του Καιρού ή και δική μου έχει εντελώς διαφορετική αξία αν θα διατυπωθεί στη Βουλή, στο Θέατρο ή στα ιστολόγια, άλλη αν έχει διατυπωθεί το 1963 από κάποιον Οργουελ, στις 10/9/2001 στη Νέα Υόρκη, σήμερα στην Ελλάδα ή χθες στο Λονδίνο.
    Όλα είναι δεμένα με όλα. Και μόνο έτσι ερμηνεύονται!
    Αυτά πίστευα κι αυτά πιστεύω ακόμη…
    Μέχρι να αλλάξω κι εγώ μαζί με την εποχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ότι δεν πρόκειται για θέση τόσο όσο για «αλογόμυγα» (οίστρο την έλεγαν παλιά)

    Κρατώ μια επιφυλακτικότητα αλλά πιθανώς να έχεις δίκιο γιατί την ψιλικατζού δεν τυχαίνει να την διαβάζω. Ίσως λοιπόν λόγω έλλειψης εξοικείωσης να μην κατανόησα σωστά το πνεύμα και τη βιωματικότητα του γραψίματός της.

    Ο Καιρός πάλι μίλησε σε πιο αφηρημένο επίπεδο, για το "πρόσωπο" της αγωνιστικότητας. Κατ' ουσίαν δεν διαφωνώ μαζί του, αν και επιμέρους ενστάσεις υπάρχουν...

    ...όπως δεν διαφωνώ και μαζί σου στην σκέψη της τελευταίας παραγράφου. Αυτό το "contextual dependency" των θέσεων έχει σταθεί αιτία πολλών παρερμηνειών στο παρελθόν, κυρίως όταν αστόχαστα ξεπατικωνονται από την μία εποχή στην άλλη. Καμμία αντίρρηση. Ωστόσο, και η ίδια η παραμετροποίηση δεν είναι κι αυτή μια διαδικασία απλή: ποιές θέσεις κι αξίες επιλέγει καθένας να παραμετροποιήσει και σε ποιον άξονα;

    Τις προάλλες λ.χ. στο ποστ του Ολντ Μπόυ για τα βασανιστήρια προσπαθούσα κουβεντιάζοντας με τον Τhrass να καταλάβω την "παραμετροποίηση" που πρότεινε στη χρήση των βασανιστηρίων. Στο ποστ της ψιλικατζού, που το ξαναδιάβασα μετά το σχόλιό σου, το ίδιο - σαυτή τη φορά στο ζήτημα των καμερών. Δεν πείσθηκα ούτε στη μία περίπτωση ούτε στην άλλη (ξανά με μια επιφύλαξη παρανόησης για την ψιλικατζού).

    Και δεν πείσθηκα όχι γιατί έχω κάποια ψυχαναγκαστική εμμονή εναντίον των καμερών (14 κάμερες, μετρημένες, με παίρνουν από το σπίτι ως το γραφείο) αλλά γιατί στην παρούσα φάση και με την υπάρχουσα ποιότητα δημοκρατίας εν Ελλάδι, την εγκατάσταση καμερών την βρίσκω εκ του πονηρού.

    Ας ισχυροποιήσουν πρώτα τη δημοκρατία, ας χαλκεύσουν την δικαιοσύνη, ας εμφυσήσουν επιτέλους στον πολίτη το αίσθημα οτι το κράτος δεν είναι εχθρός του και μετά μπορούμε να συζητήσουμε και για το ζήτημα των καμερών. Οι κάμερες όμως δεν είναι αυτήν την στιγμή προτεραιότητα σε αυτόν τον τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ετσι ακριβώς! Τώρα νομίζω συμφωνούμε!

    Τα θέματα προτεραιότητας είναι η Δημοκρατία, είναι το επίπεδο ζωής, είναι η φτώχεια, είναι η Παιδεία.

    Σαφώς και δεν είναι οι κάμερες. Αν κινητοποιηθούμε για τα μεγάλα οι κάμερες θα ξηλωθούν από μόνες τους! Με τον ίδιο τρόπο που ξηλώθηκαν οι ΕΣΑτζήδες, οι εξορίες, ο χαφιές της γειτονιάς μετά την πτώση της Χούντας.

    (Όχι ότι δεν επανήλθαν με άλλη μορφή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγκόσμια Διακήρυξη για την Πληροφόρηση και τη Δημοκρατία

Η Διακήρυξη έγινε ομόφωνα δεκτή από την Information and Democracy Commission H Επιτροπή αποτελείται από 25 μέλη: Amartya Sen, Joseph Stiglitz, Mario Vargas Llosa,  Hauwa IbrahimEmily BellYochaï BenklerTeng BiaoNighat DadCan DündarPrimavera de FilippiMireille Delmas-MartyAbdou DioufFrancis FukuyamaUlrik HaagerupAnn Marie Lipinski,Adam MichnikEli PariserAntoine PetitNavi PillayMaria RessaMarina WalkerAidan White και Mihaïl Zygar.
Πηγή: RSF
Μετάφραση: Anemosnaftilos
Προοίμιο
Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης είναι κοινό αγαθό της ανθρωπότητας και πρέπει να προστατεύεται ως τέτοιο. Η διαχείρισή του είναι ευθύνη ολόκληρης της ανθρωπότητας, μέσω δημοκρατικών θεσμών, με στόχο τη διευκόλυνση της πραγματικής επικοινωνίας μεταξύ ατόμων, πολιτισμών, λαών και εθνών, στην υπηρεσία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της πολιτικής συναίνεσης, της ειρήνης, της ζωής και του περιβάλλοντος.

Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης πρέπει να εξυπηρετεί την …

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…