Κι όμως υπάρχουν…


…άνθρωποι που επιμένουν να την ψάχνουν λίγο περισσότερο. Που δεν κάθονται να καταπιούν αμάσητη όποια πληροφορία έρχεται στον υπολογιστή τους. Που αρνούνται να γίνουν θύματα της παραπληροφόρησης, της ανοησίας, της αργόστροφης ευκολίας. Δύο λεπτά χρειάζονται, άντε το πολύ έξι, για να περάσεις τη γραμμή του ευκολόπιστου, του ανόητου, του φερέφωνου που να αναπλάσει σε δεκάδες αντίγραφα και θα αποστείλει (ή θα ανεβάσει στο ιστολόγιό του) κάθε ανοησία που πέφτει στα χέρια του. Τόσο χρειάζεται για να σκεφτεί κανείς οτι οι "φασισμοί" γεννήθηκαν μέσα από τη βλακεία και την άγνοια...


Don't forward mail!


...

Κι ακόμη:

Η είδηση έκανε το γύρο των καναλιών (πήγε να γίνει πρώτο θέμα αλλά τελικά την έριξαν στο τέλος και μετά την εξαφάνισαν): «Συνεργείο της τουρκικής δασικής υπηρεσίας κατέστρεψε τη Μονή Μεταμορφώσεως της Χάλκης». Χαμός! Οι Τουρκαλάδες γκρεμίζουν τα μοναστήρια μας! Μέχρι που είδαμε την εικόνα: Αυτό που γκρέμισαν οι Τούρκοι δεν ήταν η Μονή, ούτε κανένα παρεκκλήση του 18ου ή 19ου αιώνα όπως επέμενε το σπικάζ (για να μας μουρλάνει εντελώς!) αλλά νεόδμητο (φρέσκα ακόμη τα τσιμέντα, φρεσκοκομμένα τα μαδέρια) παρεκκλήσι ανάμεσα στα πεύκα. Όχι θυρανοίξια, ούτε κουφώματα δεν είχαν μπει ακόμη!

Μπορεί να ήταν παράνομοι η Τούρκοι…

Μπορεί να ήταν παράνομος ο ηγούμενος που το έχτισε…

Πάντως αυτό που μισογκρεμίστηκε ήταν ένα κτίσμα «στα μπετά»!

...


Και λίγο διάβασμα:

Οι εθνικόφρονες αντιστασιακοί και η ιστορία της ΣΤ΄ Δηµοτικού - ΓΑΛΕΡΑ


[...]

Το ενδιαφέρον είναι ότι η διαπαραταξιακή καθοδήγηση αυτού του κινήµατος µάς προειδοποιούσε σε όλους τους τόνους ότι κάνει «αντίσταση». Αυτονόητον, εφόσον σύµφωνα µε ειδικές µελέτες το «αντιστασιακό στοιχείο» είναι εγγεγραµµένο στο DNA του πολύ Έλληνα. Πρόκειται για αντίσταση µε φοβερούς κινδύνους ειδικού τύπου. Κινδυνεύει να κερδίζει ψήφους ο πολιτικός που καταγγέλλει τη Ρεπούση για κρυφή αντεθνική ατζέντα, να κερδίζει φύλλα ο εκδότης που αποκαλύπτει τα «ξένα κέντρα» τα οποία υπονοµεύουν την ταυτότητα του Έλληνα, και να εξασφαλίζουν µεγαλύτερο τηλεµερίδιο όσοι θεωρούν τους αντιπάλους της πατριδεµπορίας υπαλλήλους του Σόρος. Διότι αυτή είναι η µαγκιά. Να είναι κανείς και «αντιστασιακός» και κερδισµένος. Το συναµφότερον της ορθοδόξου ηµών παραδόσεως. Όποιος µάλιστα τολµάει, χωρίς να φοβάται τίποτα, να λέει ότι πίσω από τη στοχοποίηση του ελληνικού έθνους βρίσκεται ο ιµπεριαλισµός τότε µπορεί να είναι και Αριστερός. Με το να παίρνει δηλαδή όλα τα εθνικιστικά κλισέ ένα προς ένα, από τα βάθη του 19ου αιώνα, µαζί µε τα φοβικά σύνδροµα, τη θυµατοποίηση, τη συνωµοσιολογία, τη ρητορική της «εθνικής» αυτοϊκανοποίησης, όλα αυτά που συστηµατοποίησε σε «εθνικά θέµατα» ο δωσιλογισµός της Κατοχής και οι «ουδέτεροι» προκειµένου να αντιστρέψουν την πολιτική και ιδεολογική ηγεµονία του ΕΑΜ –υπάρχει και η ΚΟΜΕΠ του 1943 και του 1944 για τους φιλοµαθείς– να τα παίρνει και να προσπαθεί να τα περάσει ως αριστερά (!) συνθήµατα εναντίον της παγκοσµιοποίησης.

Με ανάλογα, άλλωστε, και πολύ µεγαλύτερα ρίσκα δεν έκανε αντίσταση και η τροφός (πάσης εθνικοφροσύνης) Εκκλησία, κατά την περίοδο της οθωµανικής κυριαρχίας; Άλλο τώρα που οι περισσότεροι τίτλοι ιδιοκτησίας τούς οποίους σήµερα διαθέτει βασίζονται σε οθωµανικά «χαρτιά». Διότι εδώ δεν είµαστε απλώς µια αυλόπορτα που κρύβεται η µισή απ’ το αγιόκληµα και την περικοκλάδα. Εδώ µπορεί να είσαι «η ψυχή της Αντίστασης του Γένους εναντίον του ξένου Δυνάστη» και εκείνος να σου γράφει τη µισή Ελλάδα στο όνοµά σου.
[...]

Τώρα που γίναµε όλοι φίλοι, θα έπρεπε να συµφωνήσουµε και σε κάτι ακόµα, µε αφορµή τα δηµοσιεύµατα –καθόλου λίγα και όχι µόνο σε περιθωριακά έντυπα της Ακροδεξιάς– που ήταν επιθέσεις ad hominem, σεξιστικού κατά κανόνα περιεχοµένου, εναντίον της Μαρίας Ρεπούση, της υπουργού Μαριέττας Γιαννάκου και (για µικρότερο διάστηµα) της Εύας Στεφανή, για παρεµφερές «εθνικό αδίκηµα» στη φετινή Art Athina:
Να συµφωνήσουµε ότι ο Έλληνας «αντιστασιακός νέου τύπου», ό,τι και να του προσάπτουν (ή κατά Ψωµιάδη να του επισυνάπτουν) οι κουλτουριάρηδες, άµα ορθώσει το ανάστηµά του και ξέρει και µπορεί να είναι αυθεντικά χυδαίος. Αλλά και ουτιδανός (αρχαιοελληνικόν).

Η εικόνα “http://galera.gr/magazine/uploads/img4731a38807e2d.jpg” δεν μπορεί να προβληθεί επειδή περιέχει σφάλματα.

[...]

Σχόλια