Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κι όμως υπάρχουν…


…άνθρωποι που επιμένουν να την ψάχνουν λίγο περισσότερο. Που δεν κάθονται να καταπιούν αμάσητη όποια πληροφορία έρχεται στον υπολογιστή τους. Που αρνούνται να γίνουν θύματα της παραπληροφόρησης, της ανοησίας, της αργόστροφης ευκολίας. Δύο λεπτά χρειάζονται, άντε το πολύ έξι, για να περάσεις τη γραμμή του ευκολόπιστου, του ανόητου, του φερέφωνου που να αναπλάσει σε δεκάδες αντίγραφα και θα αποστείλει (ή θα ανεβάσει στο ιστολόγιό του) κάθε ανοησία που πέφτει στα χέρια του. Τόσο χρειάζεται για να σκεφτεί κανείς οτι οι "φασισμοί" γεννήθηκαν μέσα από τη βλακεία και την άγνοια...


Don't forward mail!


...

Κι ακόμη:

Η είδηση έκανε το γύρο των καναλιών (πήγε να γίνει πρώτο θέμα αλλά τελικά την έριξαν στο τέλος και μετά την εξαφάνισαν): «Συνεργείο της τουρκικής δασικής υπηρεσίας κατέστρεψε τη Μονή Μεταμορφώσεως της Χάλκης». Χαμός! Οι Τουρκαλάδες γκρεμίζουν τα μοναστήρια μας! Μέχρι που είδαμε την εικόνα: Αυτό που γκρέμισαν οι Τούρκοι δεν ήταν η Μονή, ούτε κανένα παρεκκλήση του 18ου ή 19ου αιώνα όπως επέμενε το σπικάζ (για να μας μουρλάνει εντελώς!) αλλά νεόδμητο (φρέσκα ακόμη τα τσιμέντα, φρεσκοκομμένα τα μαδέρια) παρεκκλήσι ανάμεσα στα πεύκα. Όχι θυρανοίξια, ούτε κουφώματα δεν είχαν μπει ακόμη!

Μπορεί να ήταν παράνομοι η Τούρκοι…

Μπορεί να ήταν παράνομος ο ηγούμενος που το έχτισε…

Πάντως αυτό που μισογκρεμίστηκε ήταν ένα κτίσμα «στα μπετά»!

...


Και λίγο διάβασμα:

Οι εθνικόφρονες αντιστασιακοί και η ιστορία της ΣΤ΄ Δηµοτικού - ΓΑΛΕΡΑ


[...]

Το ενδιαφέρον είναι ότι η διαπαραταξιακή καθοδήγηση αυτού του κινήµατος µάς προειδοποιούσε σε όλους τους τόνους ότι κάνει «αντίσταση». Αυτονόητον, εφόσον σύµφωνα µε ειδικές µελέτες το «αντιστασιακό στοιχείο» είναι εγγεγραµµένο στο DNA του πολύ Έλληνα. Πρόκειται για αντίσταση µε φοβερούς κινδύνους ειδικού τύπου. Κινδυνεύει να κερδίζει ψήφους ο πολιτικός που καταγγέλλει τη Ρεπούση για κρυφή αντεθνική ατζέντα, να κερδίζει φύλλα ο εκδότης που αποκαλύπτει τα «ξένα κέντρα» τα οποία υπονοµεύουν την ταυτότητα του Έλληνα, και να εξασφαλίζουν µεγαλύτερο τηλεµερίδιο όσοι θεωρούν τους αντιπάλους της πατριδεµπορίας υπαλλήλους του Σόρος. Διότι αυτή είναι η µαγκιά. Να είναι κανείς και «αντιστασιακός» και κερδισµένος. Το συναµφότερον της ορθοδόξου ηµών παραδόσεως. Όποιος µάλιστα τολµάει, χωρίς να φοβάται τίποτα, να λέει ότι πίσω από τη στοχοποίηση του ελληνικού έθνους βρίσκεται ο ιµπεριαλισµός τότε µπορεί να είναι και Αριστερός. Με το να παίρνει δηλαδή όλα τα εθνικιστικά κλισέ ένα προς ένα, από τα βάθη του 19ου αιώνα, µαζί µε τα φοβικά σύνδροµα, τη θυµατοποίηση, τη συνωµοσιολογία, τη ρητορική της «εθνικής» αυτοϊκανοποίησης, όλα αυτά που συστηµατοποίησε σε «εθνικά θέµατα» ο δωσιλογισµός της Κατοχής και οι «ουδέτεροι» προκειµένου να αντιστρέψουν την πολιτική και ιδεολογική ηγεµονία του ΕΑΜ –υπάρχει και η ΚΟΜΕΠ του 1943 και του 1944 για τους φιλοµαθείς– να τα παίρνει και να προσπαθεί να τα περάσει ως αριστερά (!) συνθήµατα εναντίον της παγκοσµιοποίησης.

Με ανάλογα, άλλωστε, και πολύ µεγαλύτερα ρίσκα δεν έκανε αντίσταση και η τροφός (πάσης εθνικοφροσύνης) Εκκλησία, κατά την περίοδο της οθωµανικής κυριαρχίας; Άλλο τώρα που οι περισσότεροι τίτλοι ιδιοκτησίας τούς οποίους σήµερα διαθέτει βασίζονται σε οθωµανικά «χαρτιά». Διότι εδώ δεν είµαστε απλώς µια αυλόπορτα που κρύβεται η µισή απ’ το αγιόκληµα και την περικοκλάδα. Εδώ µπορεί να είσαι «η ψυχή της Αντίστασης του Γένους εναντίον του ξένου Δυνάστη» και εκείνος να σου γράφει τη µισή Ελλάδα στο όνοµά σου.
[...]

Τώρα που γίναµε όλοι φίλοι, θα έπρεπε να συµφωνήσουµε και σε κάτι ακόµα, µε αφορµή τα δηµοσιεύµατα –καθόλου λίγα και όχι µόνο σε περιθωριακά έντυπα της Ακροδεξιάς– που ήταν επιθέσεις ad hominem, σεξιστικού κατά κανόνα περιεχοµένου, εναντίον της Μαρίας Ρεπούση, της υπουργού Μαριέττας Γιαννάκου και (για µικρότερο διάστηµα) της Εύας Στεφανή, για παρεµφερές «εθνικό αδίκηµα» στη φετινή Art Athina:
Να συµφωνήσουµε ότι ο Έλληνας «αντιστασιακός νέου τύπου», ό,τι και να του προσάπτουν (ή κατά Ψωµιάδη να του επισυνάπτουν) οι κουλτουριάρηδες, άµα ορθώσει το ανάστηµά του και ξέρει και µπορεί να είναι αυθεντικά χυδαίος. Αλλά και ουτιδανός (αρχαιοελληνικόν).

Η εικόνα “http://galera.gr/magazine/uploads/img4731a38807e2d.jpg” δεν μπορεί να προβληθεί επειδή περιέχει σφάλματα.

[...]

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγκόσμια Διακήρυξη για την Πληροφόρηση και τη Δημοκρατία

Η Διακήρυξη έγινε ομόφωνα δεκτή από την Information and Democracy Commission H Επιτροπή αποτελείται από 25 μέλη: Amartya Sen, Joseph Stiglitz, Mario Vargas Llosa,  Hauwa IbrahimEmily BellYochaï BenklerTeng BiaoNighat DadCan DündarPrimavera de FilippiMireille Delmas-MartyAbdou DioufFrancis FukuyamaUlrik HaagerupAnn Marie Lipinski,Adam MichnikEli PariserAntoine PetitNavi PillayMaria RessaMarina WalkerAidan White και Mihaïl Zygar.
Πηγή: RSF
Μετάφραση: Anemosnaftilos
Προοίμιο
Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης είναι κοινό αγαθό της ανθρωπότητας και πρέπει να προστατεύεται ως τέτοιο. Η διαχείρισή του είναι ευθύνη ολόκληρης της ανθρωπότητας, μέσω δημοκρατικών θεσμών, με στόχο τη διευκόλυνση της πραγματικής επικοινωνίας μεταξύ ατόμων, πολιτισμών, λαών και εθνών, στην υπηρεσία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της πολιτικής συναίνεσης, της ειρήνης, της ζωής και του περιβάλλοντος.

Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης πρέπει να εξυπηρετεί την …

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…