Τρικυμία εν (κενώ) κρανίω…


Από τη μια, «εκσυγχρονισμός» της Παιδείας –διότι, λέει, «ήμαστε ΠΟΛΥ πίσω»-, αλλαγή στο Αρθρο 16, ιδιωτικά πανεπιστήμια…

Από την άλλη, κατάργηση της Ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού κατά τα κελεύσματα της Εκκλησίας και της Ακαδημίας! (Οι οποίες είναι ΠΟΛΥ μπροστά!)…

Αυτό θα πει Μεταρρυθμίσεις!

Ο «Χομεϊνί» πότε θα μας έλθει;

Προλαβαίνουμε να φορέσουμε μαντίλες στις γυναίκες μας;

Στο μεταξύ ο Ανθιμος χαράζει την εξωτερική μας πολιτική στα Βαλκάνια κραδαίνοντας χάρτες!

Πως γίνεται να έχουμε ΚΑΙ θεοκρατία ΚΑΙ να μην έχουν τον Θεό τους;

Ελλαδαϊτζάν (προς Χιτλεριστάν) 2007



Το βιβλίο της Ιστορίας περνάει στην Ιστορία:

"Επιτέλους, η κυβέρνηση της χώρας, αποκρυπτογραφόντας το μήνυμα της κάλπης, εδέησε να αποσύρει οριστικά το μιαρό βιβλίο. Επίσης, έλαβε στα σοβαρά την υπόδειξη του Άδωνι Γεωργιάδη ότι στα πανεπιστήμια «κυριαρχούν οι φορείς της θολής κουλτούρας που ακούν “Ελλάδα” και βγάζουν σπυράκια κι αυτό είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί»."


Σχόλια

  1. με τη λογική σου (και τη λογική της ρεπούση) στα βρετανικά σχολικά βιβλία ιστορία η μάχη της αγγλίας και ο βομβαρδισμός του λονδίνου από τους ναζί θα πρέπει να αναφέρονται σε δύο μόλις σειρές πχ:

    κατά τη μάχη της αγγλίας αεροσκάφοι της ραφ απώθησαν τους συναδέλφους τους λουφτβάφε, ενώ κατά τον ατυχή βομβαρδισμό του λονδίνου οι κατοικοι συνοστήζονταν στα καταφύγεια...

    ωραία και ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ καταγραφής+περιγραφής της ιστορικής πραγματικότητας... αν αυτό δεν είναι γκεμπελισμός... τι είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι πολύ σίγουρος ότι στα βιβλία ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ της Αγγλίας αφιερώνουν πολλές περισσότερες σελίδες για τα εγγλέζικα αεροσκάφΗ και τον συνΩστισμό στα καταφύγΙα για να μαθαίνουν 11χρονα παιδάκια;

    Μήπως ξεχνάμε ότι μιλάμε πάντοτε για το βιβλίο της ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επειδή μιλάμε για 11χρονα, γι' αυτό η "ομάδα" απέκρυπτε (τουλάχιστον...) τα γεγονότα, αλλά είχε αναφορά στις πηγές για να μάθει τα παιδιά να ψάχνουν στις εγκυκλοπαίδειες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ελληνικότητα και ο πατριωτισμός του καθενός μετριέται από κάθε είδους παπαρολογία που εκτοξεύεται από τα χείλη "ειδικών" τηλεπλασιέ και "αριστερών πατριωτών δημοσιογράφων".

    Έχουμε αναγάγει τον ανορθολογισμό σε αναλυτική μέθοδο. Έχουμε μετατρέψει τη συνωμοσιολαγνεία σε κυρίαρχο ιδεολογικό ρεύμα. Που είναι η Ορθή Λογική; Που είναι οι ιδέες του Διαφωτισμού; Που είναι η Αναγέννηση;
    Ουπς ξέχασα!! Τότε είχαμε Τουρκοκρατία και δεν μας άγγιξαν αυτές οι ποταπές και δυτικοφερμένες έννοιες και αξίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Στούς Δελφούς τό τοπίο είναι τραγικά μεγαλόπρεπο, κι έτσι ο θνητός αισθανόταν όλη του τη σμικρότητα, όταν ερχόταν να ζητήση τη βόηθεια του Θεού για τη μοίρα του."

    Σελ 97, Οι εκθέσεις μου Γ. Μαυριά-Νέα Αναθεωρημένη έκδοση για τις ανώτερες τάξεις του Δημοτικού. Περί το 1976


    Του Θεού και όχι των Θεών. Σήμερα συμβαίνει το εξής περίεργο. Τα χρυσά αυγά είναι χέρι με χέρι με τους μητροπολίτες σε ένα αγώνα δρόμου για το ποιός θα κάψει τα περισσότερα βιβλία.

    Καπ έχεις άδικο φίλε. Πρέπει στα 11χρονα να περιγράψουμε πλήρως το πως σούβλισαν τον διάκο οι τούρκοι, το πως τα κομμούνια έσφαζαν με κονσερβοκούτια τους αθώους πολίτες. Βέβαια! Να τους μιλήσουμε για σπαρμένα έντερα στα στάχυα, ξεκοιλιασμένες γυναίκες με το μωρό στην κοιλιά ακόμη, για βιασμούς ως μάθημα σεξ.

    Ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, ναι…
    Ετσι!
    Να καλλιεργήσουμε το μίσος…
    Με τους Τούρκους…
    Με τους Αλβανούς…
    Μεταξύ μας!
    Κυρίως μεταξύ μας!

    Να γράψουμε βιβλία για τους Τουρκοφάγους, τους Αλβανοφάγους, τους Κομμουνιστοφάγους…

    Να μετατρέψουμε τους φραπεδαράδες και τους άεργους, τα χουλιγκάνια, σε μηχανές πολέμου…

    Εμπρός Λιάνες, Καραμπελιάδες, Στάθηδες!

    Ολοι μαζί να ζωντανέψουμε τα ζόμπι του εθνικισμού!

    Να ακουστούν οι ερπύστριες…

    Να αρχίσει η φάλαγγα και τα ηλεκτροσόκ!

    Πάμε! Γέρα! Με εθνικό τσαμπουκά!

    Με τρίκυκλα… και με ασβεστόλακκους… και κρεμάλες!

    Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!
    Στις εκκλησιές και στους δέκτες μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όποια κοινωνική ομάδα, κόμμα φορέας κλπ. αντιδρά μπορεί να προχωρήσει στην ίδρυση ενός ιδιωτικού σχολείο για τα παιδιά της και να διδάσκει ότι θέλει κι όπως θέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπαν μπαν μπαν
    πααλι νικάν καν καν
    τα ταλιμπάνια

    μπαν μπαν μπαν
    να γουστάρουμε
    μπαν μπαν
    σα τα ζαγάρια




    τι να πει κανείς;
    Πέρα από το αν έχουν δίκιο οι δεξιούληδες, ο τρόπος με τον οποίο χειρίστηκαν το όλο θέμα είναι φαιδρός και αυτό δεν είναι αξιολογική κρίση αλλά λογικό συμπέρασμα βασισμένο σε πραγματικά περιστατικα.

    Μια το στέλνω για τύπωμα (άρα και είν κομπλάν) και μία το αποσύρω (δεν ήτο αρμόζων τελικά).
    Μάγκες της ΝΔ, δεν ξεκινήσατε καλά.
    Και πάλι δε μιλάω ούτε για το βιβλίο ούτε για τους μάου μάου ελληναράδες που θέλανε να συνεχίσουν τα παιδιά να μαθαίνουν τα ίδια καραγκιοζιλίκια (κρυφό σχολειό, συνδρομή εκκλησίας στην Επανάσταση-η μονη 'επανασταση' που συνέδραμε εμπράκτως η Εκκλησία ηταν αυτή της 21 Απριλίου-κλπ.) που εδιδάχθησαν αυτοι στα σχολεία και στα κατηχητικά τους.
    Μιλάω για την ασυνέπεια, τη μαϊμουδιά, που πριν λαλίσει ο πετείνος έκανε την εμφάνισή της.

    Εύγε δεξιούληδες.

    http://deadniro.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου