"Το νέο ηθικολογικό κοσκινάκι των bloggers: να δέχονται, ή όχι διαφημίσεις στο blog τους; Χρειάζεται σώνει και καλά ντιρεκτίβα; Ή ο ασκητικός και παιδεμένος είναι αυτόχρημα πιο ηθικός και ενδιαφέρων; Και τα «αριστερά» media που δέχονται διαφήμιση για να επιζήσουν, είναι χαλκευμένα; -Πλατιές συζητήσεις που σέρνονται και ταιριάζουν στον χειμώνα "
Ντα!
Ντα!
H lifo όπως και όλα τα "free" press πάσχουν ακριβώς από το ίδιο σύνδρομο των διαφημίσεων. Δεν είναι μετρήσιμα μεγέθη (δλδ δεν έχουν επιστροφές για να ξέρουν οι διαφημιστικές αυτό που τους καίει πιό πολύ: τις μετρήσεις). Κάτι τέτοιο συμβαίνει και στα μπλογκζ. Τώρα για να φτάσει μια διαφημιστική στο σημείο να προτείνει στον πελάτη της μπανερ σε μπλογκ πρέπει πρώτα να πείσει τον διαφημιζόμενο ότι τα λεφτά του δεν θα πάνε χαμένα (όπως παλευουν για τους πείσουν να βάλουν κτχ σε free press).
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρα η lifo και τα μπλογκς είναι περίπου στην ίδια μοίρα: τους διαβάζουν πολλοί αλλά δεν μπορούν να το αποδείξουν...
Και κάνουν πως δεν το καταλαβαίνουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν πειράζει! Θα τα πούμε το χειμώνα! Εχω κάστανα για το τζάκι!
Μιά χαρούλα μπορούν να αποδείξουν τα blogs ότι τους διαβάζουν, Dark, με τεκμήρια και αναλυτικές στατιστικές για τους διαφημιστές. Google Analytics anyone?
ΑπάντησηΔιαγραφή(Ok, το "διαβάζουν" συγκεκριμένα δεν είναι αποδείξιμο για κανένα έντυπο, αλλά ούτε είναι και το ζητούμενο για τους διαφημιστές' τους κλικάρουν, για να είμαστε ακριβείς...)
ΑπάντησηΔιαγραφήOneire προφανώς δεν έχεις βρεθεί σε media plan meeting όπου η γκουέρνικα μετατρέπεται σε 250.000 χιλιάδες πινελιές κίτρινου, 20.428 πινελιές κόκκινου κτλ κτλ...Τα έντυπα μπορούν να αποδείξουν ότι τα...αγοράζουν αυτό είναι το point bro. Τα φρη δεν είναι μετρήσιμο μέγεθος (πχ 100.000 τιραζ και στο Da Capo όλοι διαβάζουν λιφο δε λέει απολύτως τίποτα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσο για τα γουγλ αναλυτικς πάρε για παράδειγμα τη Nike. Λες να την ενδιαφέρουν τα στατιστικά ενός αγώνα στο nba (πιό στατιστικά δε γίνεται) ή ο νικητής?
ps: Δεν υπάρχει καλό και κακό παρά μόνο η κοινή γνώμη (12 Monkeys)
Δεν με ενοχλούν οι διαφημίσεις, αρκεί να μην παραγίνεται το κακό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι free εφημερίδες βασίζονται σε αυτό απ οσο ξέρω, τα μπλόγκς δεν ξέρω, υποθέτω οτι ο βλόγκερ θα βάλει €€€ στην τσέπη άρα πού ειναι το κακό ;
Εντάξει, κακό ειναι οταν τα περιεχόμενα ειναι λιγότερα και μικρότερα απο τις διαφημίσεις.
Το μόνο που μου έρχεται να πω πλέον περί του θέματος είναι: "Αν τα σκατά έπαιρναν αξία, οι φτωχοί θα έπαυαν να έχουν κώλο!»
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι μπλόγκερ, μπλογκς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνετε ένα λάθος. Τα free press μετριούνται στην περιοδική μέτρηση αναγνωσιμότητας BARI Focus. Σε αυτήν τη μέτρηση στηρίζονται οι διαφημιστές, και όχι στις πωλήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην οποία μέτρηση αναγνωσιμότητας BARI Focus την πληρώνουν τα ΙΔΙΑ τα περιοδικά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι διαφημιστές στηρίζονται και σε αυτήν και στις πωλήσεις και στον τζίρο προηγούμενων ετών και στην διανομή και στις σχέσεις περιοδικών-εξουσίας και... και...
...