:( Δεν είσαι μικρός για να ρωτάς τι πρέπει να κάνεις. Είναι φανερό ότι την απάντηση για τον εαυτό σου την έχεις ήδη. Λυπάμαι, αλλά διαφωνώ. Ξέρω, η καθημερινότητα μας ξεπερνάει θα μου πεις. Δε θα είσαι ο πρώτος που θα το πει. Εξακολουθώ να μην πείθομαι.
Δύσκολη η απάντηση σε μια ερώτηση που με έχει προβληματίσει πολύ τελευταία. Προτιμώ να μη βλέπω διαφημίσεις στα blog. Αν, όμως, μ΄ενδιαφέρουν -όπως ετούτο- δεν θα αλλάξει η διάθεσή μου να παρακολουθώ και να διαβάζω. Όυτε θα άλλαζε την αίσθηση που έχω για τον συγγραφέα και τις απόψεις του. Συγνώμη για την έλλειψη σαφέστερης στάσης: το σκέφτομαι ακόμα.
Δεν έχω βρει χρόνο ακόμη να ασχοληθώ με το μπλογκ μου όπως πρέπει. Θέλω να το εμπλουτίσω στη θεματολογία, να αποκτήσεις σελίδες στα Αγγλικά ( θα αφορά πάντα στη Γαστρονομία βέβαια) και να βάλω και διαφημίσεις. Αυτό θα απαιτούσε μία επαγγελματική προσέγγιση του όλου ζητήματος και ίσως μου στερούσε τη χαρά της άμεσης γραφής ( αυτός είναι ένας κομψός τρόπος να χαρακτηρίζει ό,τι σου κατεβαίνει από το κεφάλι) αλλά από την άλλη δεν είναι και σίγουρο ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο.
Και κάτι τελευταίο επειδή το γνωρίζω καλά το ζήτημα. Οι σύγχρονες διαφημίσεις δεν λένε ποτέ ψέμματα γιατί υπάρχουν και νόμοι απλά, φωτίζουν υπερβολικά τα θετικά του διαφημιζόμενου προϊόντος. Όπως όταν γνωρίζεις κάποιον που σου αρέσει, δεν σπεύδεις να του απαριθμίσεις τα ελαττώματά σου για να τον κερδίσεις...
Συμφωνώ με olivia skali,etalon και exiled. Δυο μήνες ζωής έχω ως blogger και ήδη έχω αρχίσει να απογοητεύομαι [φαίνεται είχα μεγάλες προσδοκίες] από την μπλογκόσφαιρα. Ένα καλό συμβαίνει και δέκα άσχημα. Νά τι εννοώ. Κάποιοι την έχουν δει κίνημα. Το κίνημα ΚουΤουΡού, θα είναι αυτό. Μέσα στο χαμό, κάποιοι ξεπετάγονται παριστάνοντας τους αρχηγούς, τους οργανωτές, τους εκπροσώπους. Νά σου κι από δίπλα οι χειροκροτητές-βαστάζοι. Μετά, άλλοι νομίζουν πως βρίσκονται στα βουνά της Ρούμελης και έχουν στήσει ανταρτοπόλεμο με τους επιστήμονες και δημοσιογράφους που ασκούν κριτική στην μπλογκόσφαιρα. Λες και είναι η Πάπισσα Μπλογκερία και δεν υπόκειται σε κριτικό έλεγχο. Κάποιοι άλλοι κοιτάν να αποκομίσουν οικονομικά ωφέλη μέσα απο ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο. Και στην κορυφή όλων αυτών πέφτει και η ιδέα να μπουν διαφημίσεις να έρθει να δέσει το γλυκό!
Εντάξει, ας γίνει κι αυτό. "Εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω". Δεν έπρεπε να περιμένω τίποτα καλύυερο.
Αλλά μετά, μην έρχεται κανείς απ'αυτούς που κάνανε τα ημερολόγια τους διαφημιστικούς χώρους να το παίζει "σκεπτόμενος", "εναλλακτικός", "αμφισβητίας" κλπ. Γιατί τότε θα είναι υποκριτής ή ανόητος.
Αν κάποιος καθίσει και το σκεφτεί λογικά θα δει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσει η διαφήμιση στα μπλογκς. Είναι πράγματα εντελώς ασύμβατα. Όχι επειδή οι μπλόγκερς είναι «εχθρικοί» απέναντι στη διαφήμιση αλλά επειδή από τη φύση του Μέσο δεν πληροί τις βασικές προϋποθέσεις για να μπορέσει να γίνει το πάντρεμα…
Κάθε μπλογκ είναι μια ανεξέλεγκτη βαρκούλα σε ένα πέλαγος πληροφοριών που δεν μπορεί από μόνο του να εξασφαλίσει την συνέπεια, τη χρονική διάρκεια, την μαζικότητα, την σταθερότητα που επιδιώκουν οι διαφημιζόμενοι…
Η συζήτηση –όσο κι αν νομίζουμε το αντίθετο- δεν έχει πραγματική ουσία. Κανένας διαφημιστής δεν θα ενδιαφερθεί ποτέ για τα μπλογκς εκτός ίσως από μεμονωμένες περιπτώσεις κάποιας ενέργειας ανορθόδοξου μάρκτετινγκ…
Πιο πιθανή είναι αγοραπωλησία κάποιων δημοφιλών μπλογκ (όπως συμβαίνει έξω) τα οποία όμως θα είναι πολύ ειδικά, θα έχουν να κάνουν με συγκεκριμένα πράγματα και θα διαβάζονται από συγκεκριμένο κοινό. Κι αυτό όμως θα έχει αμφίβολη απόδοση…
Ένοιωσα μια σούβλια, θυμάμαι, τότε που πρωτοείδα στην φανέλα της Μπαρτσελόνα, έστω και σε μια γωνίτσα στην άκρη της, το σηματάκι της NIKE.
Το ίδιο θα συμβεί κι αν δώ "πληρωμένη καταχώρηση" σε μπλογκ που διαβάζω.
Την Μπάρτσα ακόμα την υποστηρίζω και το εκάστοτε μπλογκ θα συνεχίσω να το διαβάζω, αλλά πάντα θα έχω στ' αυτιά μου τον απόηχο από μια στριγκλιά ανυπακοής στο και καλά αναπόφευκτο που, όμως, δεν ακούστηκε ποτέ.
Η μόνη λύση είναι να χαρακτηρισθούν τα blogs Εθνικοί Δρυμοί όπου: "απαγορεύεται η τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων και αγγελιών, πλην αυτών που εγκρίνονται από τον αρμόδιο Υπουργό και αποσκοπούν στην ανάπτυξη του τουρισμού, της φιλoδασικής ενημέρωσης, των επιστημονικών μελετών και στην εξυπηρέτηση γενικότερων συμφερόντων." :)
Όλα αυτά τα είχα θέσει κι εγώ παλαιότερα σε διάφορα σχετικά άρθρα. Ειδικά το ότι το blog δεν αποτελεί σταθερής δράσης και ενέργειας ΜΜΕ, αλλά μόνο ένα δίαυλο επικοινωνίας, είναι το κυριότερο επιχείρημα. Από την άλλη, τα ιστολόγια αποτελούν απλά και μόνο μία έκφραση της μόδας του διαδικτύου που μεθαύριο θα αλλάξει προς άλλες κατευθύνσεις.
Γιατί όχι;
ΑπάντησηΔιαγραφή:(
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είσαι μικρός για να ρωτάς τι πρέπει να κάνεις. Είναι φανερό ότι την απάντηση για τον εαυτό σου την έχεις ήδη.
Λυπάμαι, αλλά διαφωνώ. Ξέρω, η καθημερινότητα μας ξεπερνάει θα μου πεις. Δε θα είσαι ο πρώτος που θα το πει. Εξακολουθώ να μην πείθομαι.
Δύσκολη η απάντηση σε μια ερώτηση που με έχει προβληματίσει πολύ τελευταία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροτιμώ να μη βλέπω διαφημίσεις στα blog. Αν, όμως, μ΄ενδιαφέρουν -όπως ετούτο- δεν θα αλλάξει η διάθεσή μου να παρακολουθώ και να διαβάζω. Όυτε θα άλλαζε την αίσθηση που έχω για τον συγγραφέα και τις απόψεις του.
Συγνώμη για την έλλειψη σαφέστερης στάσης: το σκέφτομαι ακόμα.
...Και βέβαια να βάλεις διαφήμιση..! Δεν βλέπω κανένα λόγο, γιατί όχι..
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν θα παρεξηγηθεί κανένας.. don't worry..
Δεν έχω βρει χρόνο ακόμη να ασχοληθώ με το μπλογκ μου όπως πρέπει. Θέλω να το εμπλουτίσω στη θεματολογία, να αποκτήσεις σελίδες στα Αγγλικά ( θα αφορά πάντα στη Γαστρονομία βέβαια) και να βάλω και διαφημίσεις. Αυτό θα απαιτούσε μία επαγγελματική προσέγγιση του όλου ζητήματος και ίσως μου στερούσε τη χαρά της άμεσης γραφής ( αυτός είναι ένας κομψός τρόπος να χαρακτηρίζει ό,τι σου κατεβαίνει από το κεφάλι) αλλά από την άλλη δεν είναι και σίγουρο ότι θα συνέβαινε κάτι τέτοιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι τελευταίο επειδή το γνωρίζω καλά το ζήτημα. Οι σύγχρονες διαφημίσεις δεν λένε ποτέ ψέμματα γιατί υπάρχουν και νόμοι απλά, φωτίζουν υπερβολικά τα θετικά του διαφημιζόμενου προϊόντος. Όπως όταν γνωρίζεις κάποιον που σου αρέσει, δεν σπεύδεις να του απαριθμίσεις τα ελαττώματά σου για να τον κερδίσεις...
Δηλαδή υπάρχει "υγρό μετάξι";;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήκατηγορηματικα οχι
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει "υγρό μετάξι" ή να μην βάλω διαφήμιση;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν υπάρχει η έκφραση "υγρό μετάξι" ως σχήμα λόγου; :-)
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσχυρίζεται κανείς ότι το πουλάει;
Οχι, δεν αναφέρεται ως σχήμα λόγου. Κυριολεκτεί!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή(διαφήμιση σαμπουάν είναι...)
Το να βάζαμε διαφήμηση στα blog θα σήμαινε την άρχή της εμπορευματοποίησης της μπλογκόσφαιρας. Την καταστροφή της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι κατηγοριματικά αντίθετη!
Συμφωνώ με olivia skali,etalon και exiled.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυο μήνες ζωής έχω ως blogger και ήδη έχω αρχίσει να απογοητεύομαι [φαίνεται είχα μεγάλες προσδοκίες] από την μπλογκόσφαιρα. Ένα καλό συμβαίνει και δέκα άσχημα. Νά τι εννοώ.
Κάποιοι την έχουν δει κίνημα. Το κίνημα ΚουΤουΡού, θα είναι αυτό. Μέσα στο χαμό, κάποιοι ξεπετάγονται παριστάνοντας τους αρχηγούς, τους οργανωτές, τους εκπροσώπους. Νά σου κι από δίπλα οι χειροκροτητές-βαστάζοι. Μετά, άλλοι νομίζουν πως βρίσκονται στα βουνά της Ρούμελης και έχουν στήσει ανταρτοπόλεμο με τους επιστήμονες και δημοσιογράφους που ασκούν κριτική στην μπλογκόσφαιρα. Λες και είναι η Πάπισσα Μπλογκερία και δεν υπόκειται σε κριτικό έλεγχο. Κάποιοι άλλοι κοιτάν να αποκομίσουν οικονομικά ωφέλη μέσα απο ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο. Και στην κορυφή όλων αυτών πέφτει και η ιδέα να μπουν διαφημίσεις να έρθει να δέσει το γλυκό!
Εντάξει, ας γίνει κι αυτό. "Εικόνα σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω". Δεν έπρεπε να περιμένω τίποτα καλύυερο.
Αλλά μετά, μην έρχεται κανείς απ'αυτούς που κάνανε τα ημερολόγια τους διαφημιστικούς χώρους να το παίζει "σκεπτόμενος", "εναλλακτικός", "αμφισβητίας" κλπ.
Γιατί τότε θα είναι υποκριτής ή ανόητος.
Συγνώμη για την πολυλογία.
Αν κάποιος καθίσει και το σκεφτεί λογικά θα δει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να προχωρήσει η διαφήμιση στα μπλογκς. Είναι πράγματα εντελώς ασύμβατα. Όχι επειδή οι μπλόγκερς είναι «εχθρικοί» απέναντι στη διαφήμιση αλλά επειδή από τη φύση του Μέσο δεν πληροί τις βασικές προϋποθέσεις για να μπορέσει να γίνει το πάντρεμα…
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθε μπλογκ είναι μια ανεξέλεγκτη βαρκούλα σε ένα πέλαγος πληροφοριών που δεν μπορεί από μόνο του να εξασφαλίσει την συνέπεια, τη χρονική διάρκεια, την μαζικότητα, την σταθερότητα που επιδιώκουν οι διαφημιζόμενοι…
Η συζήτηση –όσο κι αν νομίζουμε το αντίθετο- δεν έχει πραγματική ουσία. Κανένας διαφημιστής δεν θα ενδιαφερθεί ποτέ για τα μπλογκς εκτός ίσως από μεμονωμένες περιπτώσεις κάποιας ενέργειας ανορθόδοξου μάρκτετινγκ…
Πιο πιθανή είναι αγοραπωλησία κάποιων δημοφιλών μπλογκ (όπως συμβαίνει έξω) τα οποία όμως θα είναι πολύ ειδικά, θα έχουν να κάνουν με συγκεκριμένα πράγματα και θα διαβάζονται από συγκεκριμένο κοινό. Κι αυτό όμως θα έχει αμφίβολη απόδοση…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνοιωσα μια σούβλια, θυμάμαι, τότε που πρωτοείδα στην φανέλα της Μπαρτσελόνα, έστω και σε μια γωνίτσα στην άκρη της, το σηματάκι της NIKE.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ίδιο θα συμβεί κι αν δώ "πληρωμένη καταχώρηση" σε μπλογκ που διαβάζω.
Την Μπάρτσα ακόμα την υποστηρίζω και το εκάστοτε μπλογκ θα συνεχίσω να το διαβάζω, αλλά πάντα θα έχω στ' αυτιά μου τον απόηχο από μια στριγκλιά ανυπακοής στο και καλά αναπόφευκτο που, όμως, δεν ακούστηκε ποτέ.
Εσύ ειδικά δεν ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να δεις "πληρωμένη καταχώρηση" σε κάποιο μπλογκ που διαβάζεις. Αυτό είναι σίγουρο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή:-)))
Η μόνη λύση είναι να χαρακτηρισθούν τα blogs Εθνικοί Δρυμοί όπου:
ΑπάντησηΔιαγραφή"απαγορεύεται η τοποθέτηση διαφημιστικών πινακίδων και αγγελιών, πλην αυτών που εγκρίνονται από τον αρμόδιο Υπουργό και αποσκοπούν στην ανάπτυξη του τουρισμού, της φιλoδασικής ενημέρωσης, των επιστημονικών μελετών και στην εξυπηρέτηση γενικότερων συμφερόντων."
:)
Όλα αυτά τα είχα θέσει κι εγώ παλαιότερα σε διάφορα σχετικά άρθρα. Ειδικά το ότι το blog δεν αποτελεί σταθερής δράσης και ενέργειας ΜΜΕ, αλλά μόνο ένα δίαυλο επικοινωνίας, είναι το κυριότερο επιχείρημα. Από την άλλη, τα ιστολόγια αποτελούν απλά και μόνο μία έκφραση της μόδας του διαδικτύου που μεθαύριο θα αλλάξει προς άλλες κατευθύνσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφή