[...]
Ο,τι κι αν πιστεύουν οι διαφημιστές για τα νέα μέσα ή οι bloggers για το αν και πως θα βγάλουν χρήματα, αυτό που δεν μπορούμε να γλυτώσουμε είναι το γεγονός ότι οι επικοινωνίες -γενικά αλλά και ειδικότερα ανάμεσα στον διαφημιζόμενο και τον καταναλωτή- αλλάζουν. Κάτι τρομαχτικό για πολλούς.
[...]
Ο,τι κι αν πιστεύουν οι διαφημιστές για τα νέα μέσα ή οι bloggers για το αν και πως θα βγάλουν χρήματα, αυτό που δεν μπορούμε να γλυτώσουμε είναι το γεγονός ότι οι επικοινωνίες -γενικά αλλά και ειδικότερα ανάμεσα στον διαφημιζόμενο και τον καταναλωτή- αλλάζουν. Κάτι τρομαχτικό για πολλούς.
[...]
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου