Πρόσφατη, ζεστή ακόμη η κουβέντα για το πώς κάποιοι θα εκμεταλλευτούν εμπορικά την μπλογκόσφαιρα και τους μπλόγκερς. Τα λέγαμε στην παρουσίαση του βιβλίου του Μανώλη Ανδριωτάκη. Πριν αλέκτωρ λαλήσει ιδού η αθάνατη, ελληνική, εμπορική ψυχή!
Διήμερο Blogger camp στην Ιο λέει η διαφήμιση!!!
Μόνο με 80ευρώπουλα τη βραδιά!
Συν άλλα 30ευρώπουλα για συμμετοχή!
Συν τα εισητήρια με την Hellenic Seaways, την οποία προτείνουν οι διοργανωτές, άλλα 47 και βάλε ευρώπουλα το πήγαινε και άλλα τόσα το έλα.
Σύνολο: 300 ευρώπουλα για δύο μερούλες! Τιμή τζάμπα που λέγαν και οι παλιοί πραματευτάδες!
Κι εκεί, στην υπέροχη Ιο (έχει και φωτογραφίες) θα μιλήσετε και με διεθνή και ντόπια αστέρια της ελληνικής μπλογκόσφαιρας και του internet:
Τον Matt Mullenweg - Wordpress Creator
Τον Steve Smith - Independent web designer, developer, consultant, author
Τον Panos Sambrakos - OgilvyInteractive Athens, Business Unit Director
Τον Panayiotis Vryonis - Greek podfather, Social media in politics
Τον George Papadakis - Co founder Phaistos Networks
Τον Nektarios Sylligardakis - Drupal Evangelist
Τον Panayiotis Kontopoulos - Microsoft, Web Platform Strategy Advisor
Περάστε κόσμε!!!
Όχι που νομίζατε ότι όλα θα μέναν «παρθένα» και ρομαντικά!
Αρχισε η e-πανήγυρης! Γιούργια στον νταβλά με τα κουλούρια!
Αντε και καλές δουλειές, μάγκες!!!
(Και καλά, οι έμποροι τη δουλειά του κάνουν. Πουλάνε και αγοράζουν. Οι μπλογκοσταρς τι παριστάνουν; Την ατραξιόν; Τσίπα ρε! Λίγη τσίπα! Τόσο εύκολα; Τόσο γρήγορα; Τόση λύσσα;)
Ομως έτσι είναι: Κάποιοι θα συνεχίζουν το ταξίδι με την Αμαλία και κάποιοι άλλοι θα οργανώνουνε ταξίδια παραλία! Αλλοι κόσμοι! Αλλοι άνθρωποι!
...
Αχ ρε Μανώλη, ΠΟΣΟ δίκιο είχες τις προάλλες στην Εκθεση! Και καθόμουν και έλεγα σαχλαμάρες οτι τάχα δεν είναι εύκολο να ξεπουλήσουν τα blogs. Εναν παρά τα κάνανε!
...
Πές τα και σύ ρε Άνεμε ,γιατί έχω καταντήσει ο παρίας και ο παράξενος της blogoπαρέας!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://filalithisblog.blogspot.com/2007/05/greek-bloggers-camp.html
Γνήσιος Έλληνας, γκρινιάρης, καχύποπτος και αρνητικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το να ειρωενεύεστε μόνο, θα μπορούσατε να λέγατε και τι σας ενοχλεί. Μήπως θα θέλατε να γίνει στην αυλή σας το Camp και να σας πληρώσει κιόλλας ο Matt επειδή θα τον ακούσετε;
Συν τοι άλλοις, η Αμαλία που κολλάει;
Από εσάς λείπει μάλλον η τσίπα φίλτατε...
Τι δεν καταλάβατε αγαπητέ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι κάποιοι ψάχνουν κορόιδα (και τα βρίσκουν);
Ότι κάποιοι παρουσιάζονται ως greekbloggers για να οργανώσουν εκδρομές (στο όνομα ποιών το κάνουν);
Ότι κάποιοι νομίζουν ότι όλο αυτό είναι μια μόδα που θα πρέπει με κάθε τρόπο να την εκμεταλλευτούν;
Πότε αποφάσισαν και ποιοι bloggers να πάνε ταξιδάκι και δεν το μάθαμε; (Διότι όταν οργανώνουν κάτι αυθόρμητα, το μαθαίνουμε ΟΛΟΙ!)
Ότι κάποιοι οσμίστηκαν ψητό και είπαν να πάρουν έναν μεζέ;
Ότι κάποιοι μαζεύουν Links και hits για να πουλάνε ακριβά την περσόνα τους;
Τι από όλα αυτά δεν καταλάβατε;
Ο κυνικός διαφημιστής
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έχουμε διαπιστώσει δεκάδες φορές, οπότε άλλη μία δεν βλάπτει. Οι διαφημιστικές εταιρείες σήμερα επενδύουν στο μέλλον της ελεύθερης αγοράς προσλαμβάνοντας την αφρόκρεμα των πιο κυνικών ανθρώπων ανάμεσά μας. Και γι' αυτή τη μοναδικά απάνθρωπη κι αμοραλιστική στάση τους ανταμείβονται από την αγορά πλουσιοπάροχα -ίσως πιο πλουσιοπάροχα από οποιοδήποτε άλλο επάγγελμα της λεγόμενης «επικοινωνίας». Αυτό συμβαίνει γιατί η διαφήμιση καταχωρείται στις ριψοκίνδυνες εργασίες ή γιατί είναι μια επαχθής δουλειά;
Σ' ένα πρώτο επίπεδο η διαφήμιση είναι ένας ελκυστικός κλάδος που ασχολείται με την προώθηση προϊόντων. Εξαιρώντας κανείς τα εξαντλητικά ωράρια εργασίας, το εξοντωτικό καθεστώς ανταγωνισμού, την ανασφάλεια και το άλγος που συνεπάγονται όλα αυτά, αναφορικά με τη διαφήμιση και το μάρκετινγκ μόνο εγκωμιαστικά λόγια ακούμε. Γύρω από το επάγγελμα υπάρχει μια αύρα ζωντάνιας και ευμάρειας, τα γραφεία είναι γεμάτα καλοντυμένο νεαρόκοσμο που μιλά με νεολογισμούς, η κουβέντα γίνεται μπρέιν στόρμινγκ, ο στόχος τάργκετ και ούτω καθεξής. Είναι εύλογο, επομένως, κάθε φιλόδοξος νέος να απαντά θετικά στο ενδεχόμενο απασχόλησής του σε μια διαφημιστική επιχείρηση με μεγάλες ώς τεράστιες οικονομικές προοπτικές. Συχνά δεν χρειάζεται ούτε καν απολυτήριο Λυκείου για να γίνεις διαφημιστής.Σ' ένα δεύτερο επίπεδο, η διαφήμιση, όπως όλα τα σύγχρονα επαγγέλματα που ασχολούνται με την αγορά, είναι ένας τομέας με μεγάλη ευθύνη, υπερβολικές απαιτήσεις και τρομερό ρίσκο. Οι υψηλά ιστάμενοι θα σου ξεκαθαρίσουν από την αρχή ότι απ' τους εκατοντάδες απασχολούμενους μόνο μια χούφτα θα κατορθώσει πραγματικά να πλουτίσει και ότι οι υπόλοιποι θα συνεχίσουν να παρηγορούνται με υποσχέσεις και μικρο-επιβραβεύσεις. Εμμεσα γίνεται από τους πάντες η παραδοχή ότι αυτός είναι ο ανταγωνισμός: ένας διαρκής αγώνας, ένας πόλεμος όλων εναντίον όλων -όσο για τους πολλούς- εκείνοι πρέπει να συμφιλιωθούν με την ιδέα της ήττας τους από τους λίγους.Στο τελευταίο επίπεδο, το εν λόγω επάγγελμα είναι μια ανεξέλεγκτη δράση που επιτίθεται στην ίδια τη φύση του ανθρώπου. Κανένα σύστημα αξιών, καμία αναστολή δεν μπορεί να ανακόψει την πορεία που έχει πάρει η διαφήμιση στις μέρες μας. Γι' αυτήν τα πάντα μπορούν να γίνουν υλικό της, τίποτα δεν είναι αρκετά ιερό ώστε να αποκλειστεί από το πλουραλιστικό της σύμπαν. Η διαφήμιση είναι η κακομαθημένη μας μικρή αδελφή. Ο,τι μας ζητήσει της το προσφέρουμε. Με τη διαφορά, όμως, ότι η μικρή έχει ενηλικιωθεί τώρα και τόσο οι απαιτήσεις όσο και τα μέσα που χρησιμοποιεί για να τις ικανοποιήσει είναι απαράδεκτα. Πρέπει κανείς να εχθρεύεται τον άνθρωπο ή εν πάση περιπτώσει να μην έχει καμία εμπιστοσύνη στην αντίληψη των ζωντανών, για να προσπαθεί να τους πουλήσει τα πάντα μέσω του σεξ. Πρέπει κανείς να μισεί τη συνείδηση, όταν έχει κάνει επάγγελμά του το ψέμα. Και πρέπει να είναι εξαιρετικά κυνικός εκείνος που λέγοντας «εγώ κάνω τη δουλειά μου», συμβάλλει καθημερινά με τη δουλειά του στη δημιουργία ενός πιο άδικου, πιο ψεύτικου και λιγότερο ζωντανού κόσμου. Οι επαγγελματίες του χώρου αυτού σού λένε: Αναγκαζόμαστε, δεν είναι επιλογή μας να αναδεικνύουμε ή να επινοούμε ό,τι χειρότερο υπάρχει στα σκουπίδια της ανθρωπότητας - αφού αυτό πουλάει! Λάθος: πουλάει ό,τι προωθείτε εσείς. Αν εσείς δεν ευαισθητοποιηθείτε πρώτοι, ο κόσμος δεν θα μάθει, θα συνεχίσει να εξαπατάται ως θύμα. Δυστυχώς, όμως, για ζητήματα αυτής της υφής κανείς δεν μιλά και κανείς δεν διαμαρτύρεται, πόσω μάλλον οι γκουρού του κλάδου, οι οποίοι τον ανθρωπισμό τους τον θυμούνται μόνο όταν είναι να πουλήσουν ή να αμυνθούν σε κάποιο σεμινάριό τους. Κι όπως όλα δείχνουν, το πιο απίθανο γεγονός της αρχής του 21ου αιώνα είναι μια μαζική απεργία των διαφημιστών.
ΜΑΝΩΛΗΣ ΑΝΔΡΙΩΤΑΚΗΣ
www.andriotakis.gr
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 25/01/2005
Αυτό; Το καταλάβατε;
Εγώ δεν πουλιέμαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή όμως έβλεπα "μπροστά" για το τί θα συμβεί, ΝΟΙΚΙΑΖΩ το βλογ εδώ και καιρό με κατάλληλο μπάνερ...
Ωραία!Τώρα τα κείμενα που βάζω στο blog θα νιώθουν τη πίεση του...χώρου!Εδώ θα πουλάμε τον χώρο.Στην τηλεόραση ΑΦΉΣΤΕ ΤΟΥΣ να πουλάνε τον χρόνο !Αφού έκανα θόρυβο και σαματά ,διακόπτω το σχόλιο.Ήρθε ο καιρός για διαφημίσεις.Μετά τις διαφημίσεις υπάρχει ενημέρωση για τα μέρη στην Νιό που επιτρέπεται ο ΓΥΜΝΙΣΜΟΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓειά σου ,φίλε!Όλα είναι αναμενόμενα!
Αυτοί οι τύποι θα πουλούσαν και τη μάνα τους!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα με τον ανώνυμο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε παιδιά, δεν είναι η Παγκόσμια Ημέρα της Αποταμίευσης που πρέπει να γράψουμε υποχρεωτικά έκθεση. Ούτε η 25η Μαρτίου όπου πρέπει να πάμε υποχρεωτικά στη Δοξολογία. Όποιος θέλει πάει στο πάρτυ ή ο,τιδήποτε είναι αυτό, τέλος πάντων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό είναι μόνο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αν αυτό είναι, όντως, το μόνο τότε σύμφωνα με αυτή τη λογική θα έπρεπε να ισχύει για τα πάντα γύρω μας.
Ισχύει όμως;
Μήπως εδώ έχουμε άλλη μια περίπτωση του να βγει από τη μύγα ξύγκι;
Το όλο πράγμα δεν θυμίζει την περίφημη ιστορία των σχολικών εκδρομών που εδώ και χρόνια (μην πω για δεκαετίες) έχει μετατραπεί σε μπίζνα επικερδέστατη για διάφορα λαμόγια που συνεργαζόμενοι με γραφεία ταξιδιών βγάζουν παραδάκι με ουρά κατευθύνοντας σχολεία ολόκληρα σε συγκεκριμένους προορισμούς;
Όταν πιτσιρικάδες μαθαίνουν εξ’ απαλών ονύχων την τέχνη της λαμογιάς, του εύκολου κέρδους, της αρπαχτής;
Όταν μεγαλώσουν δεν θα ξεπουλήσουν τα πάντα;
Σήμερα τους μπλόγκερς…
Αυριο τα αποθεματικά ενός ταμείου;
Η ίδια παθογένεια είναι! Ακριβώς η ίδια!
Αυτή που δηλητηριάζει τα πάντα!
Και όταν μάλιστα πας να αντιταχθείς, να αντισταθείς, να αποκαλύψεις έστω αυτή την κυνική εκμετάλλευση, σε βγάζουν και γκρινιάρη ή μίζερο…
Τόσο αμβλυμμένα έχουν γίνει τα ανακλαστικά μας!
Ε ωραία κάποιοι ψάχνουν για μαλάκες, γιατί αυτό είναι το τέλος του κόσμου πραγματικά δεν καταλαβαίνω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜίλησε κανείς για το τέλος του κόσμου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια το τέλος της αθωότητας ίσως αλλά όχι του κόσμου.
Θα πει κανείς «ποιας αθωότητας» και «στο κάτω-κάτω κάποτε θα τελείωνε κι αυτή». Σωστά. Μόνο που και η αθωότητα έχει τη σημασία της. Αφήνει να ωριμάσουν τα πράγματα. Ακόμη και «εμπορικά». Το να τρέχεις να εκμεταλλευτείς κάτι όταν είναι στα γεννοφάσκια του (όπως όλοι λέμε για τα μπλογκς) είναι σαν να μαζεύεις το «γόνο». Εχει συμβεί με το web και το web design, έχει γίνει ακόμη και με το providing: το αποτέλεσμα; Τα μαύρα χάλια μας στην διείσδυση των νέων τεχνολογιών!
Αυτό όμως είναι το λιγότερο. Το να επισημαίνουμε παντού την αρπαχτή σημαίνει ότι θα πρέπει να την βλέπουμε και στα δικά μας… Γιατί τελικά θα νομίζουμε ότι αρπαχτές κάνουν μόνο οι άλλοι…
Καταρχήν αγαπητοί μου συνταξιδιώτες ,η ηθικολογία είναι κάτι που σιχαίνομαι ,ένα το κρατούμενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλήν όμως τα πράγματα οδηγούνται εκεί ,δηλαδή στο ήθος του καθενός μας.
Όπως έχουν μαλιάσει τα δάκτυλά μου να πληκτρολογώ πως δεν υπάρχουν κανόνες ,φραγμοί και περιορισμοί στο blogging ,έτσι θα πω πως ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει και να γράψει ότι θέλει.
Τώρα όσο για το αν κάποιοι εχουν εκλάβει το μέσο ώς ευκαιρία για έυκολο πλουτισμό ή δημοσιότητα ,με γειά τους και χαρά τους ,θα αντιτάξω τους τόσους ανώνυμους και ανιδιοτελείς στο ίδιο μέσο που γράφουν για την πάρτη τους και μόνο από ματαιοδοξία και δονκιχωτισμό και ας μην τους διαβάσει ούτε και η μάνα τους.Οι ίδιοι αυτοί αφήνουν τις σκέψεις τους ελεύθερες στον ποταμό των ISPs και δεν προσδοκούν τίποτα άλλο από το να έχουν την δυνατότητα και μόνον να το κάνουν!
Τάδε έφη Φιλαλήθης ,φανατικά ανώνυμος ,ρομαντικός , ανεμομυλοπαλαιστής και προπάντων χωρίς διαφημήσεις!
Τι δεν καταλάβατε αγαπητέ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί είναι κορόιδο κάποιος που θα πάει να ακούσει τον Wordpress Man; Ακόμη και τα χρήματα που θα του κοστίσει, εκδρομή να πήγαινε πάλι τα ίδια θα χάλαγε νομίζω. Ή μήπως γίνονται κάθε τρεις και λίγο τέτοιες εκδηλώσεις στο Ελλαδιστάν; Αν ξέρετε κάτι πείτε το μας να μη μας πιάνει κότσους ο κ.Βρυώνης και ο κάθε Βρυώνης!
Απ'όσο ξέρω το GreekBloggers δεν το χρησιμοποίησε κανείς αυτούσιο. GreekBloggers Camp λέγεται όλη η εκδήλωση. Κανείς δε βγήκε να είπε "GreekBloggers είναι όσοι έρθουν, οι άλλοι...λε πουλέν!" Προτείνω πάντως να κάνετε μήνυση αν αισθάνεστε ότι σας πήραν τον τίτλο, κι αν αποζημιωθείτε θέλω ποσοστά που το πρότεινα! ;)
Στο event θα λάβουν μέρος άτομα που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο έχουν συνεισφέρει/εμπλακεί σ'αυτό που λέμε blogging. Πως θα θέλατε να ονομαστεί η εκδήλωση; Με συγωρείτε κιόλλας δηλαδή, αλλά αν φέρει κάποιος τον Μουρίνιο, τον Σερ Άλεξ, τον Βενγκέρ, τον Καπέλο και τον Μάγκατ, πως να την ονομάσει την διοργάνωση; Να μη χρησιμοποιήσει τον όρο managers/coaches διότι θα παρεξηγηθεί ο Λεμονής και ο Αλέφαντος;
Να αναφέρω ότι ουδεμία σχέση έχω με τους διοργανωτές (απέναντι στον κ.Βρυώνη μάλιστα έχω μια αρνητική προδιάθεση) και ότι (τελικά) δε θα πάω στο Camp. Αλλά το ότι δεν γουστάρουμε κάποιους δε μας δίνει το δικαίωμα να τους θάβουμε ατεκμηρίωτα. Εκτός κι αν θέλουμε να κρατήσουμε κάνα λάβαρο της επανάστασης των γνήσιων bloggers που δεν ξεπουλήθηκαν...
Θα ήθελα πολύ να μάθω πως πάω να βγάλω λεφτά από την ιστορία. Ειλικρινά με ενδιαφέρει ο τρόπος σκέψης σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης δεν κατάλαβα τα εξής:
Ότι κάποιοι ψάχνουν κορόιδα (και τα βρίσκουν);
- Ποιός είναι κορόϊδο και γιατί είναι;
Ότι κάποιοι παρουσιάζονται ως greekbloggers για να οργανώσουν εκδρομές (στο όνομα ποιών το κάνουν);
- Είναι μια συνάντηση με ένα σκοπό. Τα περί ονόματος δεν τα καταλαβαίνω.
Ότι κάποιοι νομίζουν ότι όλο αυτό είναι μια μόδα που θα πρέπει με κάθε τρόπο να την εκμεταλλευτούν;
- Ποιός μίλησε για μόδα, μήπως μόνο εσύ; Επίσης, ποιος μίλησε για εκμετάλλευση, μήπως μόνο εσύ;
Πότε αποφάσισαν και ποιοι bloggers να πάνε ταξιδάκι και δεν το μάθαμε; (Διότι όταν οργανώνουν κάτι αυθόρμητα, το μαθαίνουμε ΟΛΟΙ!)
Ότι κάποιοι οσμίστηκαν ψητό και είπαν να πάρουν έναν μεζέ;
- Το αποφάσισα εγώ, ο blogger Titanas και ενημέρωσα όσους μπορούσα και διαβάζουν το pestaola.gr αλλά και άλλα έντυπα. Τί πρέπει να κάνω, κλικ για να κατευθύνω κόσμο σε feed και σελίδες;
Ότι κάποιοι μαζεύουν Links και hits για να πουλάνε ακριβά την περσόνα τους;
- Θα παρακαλούσα και πάλι να αποδείξεις τα περί πώλησης
Τι από όλα αυτά δεν καταλάβατε;
- Όλα, γιατί όλα όσα λες δεν έχουν καμία στήριξη
"Ποιός είναι κορόϊδο και γιατί είναι;"
ΑπάντησηΔιαγραφήόποιος δίνει 300 ευρώ για κάτι που δεν έχει καν πρόγραμμα (και δεν περιλαμβάνει *τουλάχιστον* πίπες από επαγγελματίες πορνοστάρ).
Κανείς δεν θα είχε τίποτα εναντίον των εμπόρων (και των εμποράκων) αν κάποιοι από αυτούς δεν υποτιμούσαν την νοημοσύνη μας, λες και φυτρώσαμε πριν δύο ώρες στο πλανήτη γη. Το να πουλάς και να αγοράζεις (το να εμπορεύεσαι δηλαδή) δεν είναι κακό πράγμα. Ουδέποτε ήταν και ουδέποτε θα είναι. Ακόμα και το να πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες δεν είναι και το τέλος του κόσμου. Αφού πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα δέχονται να τα αγοράζουν. Το να παρουσιάζεις όμως μια καθαρά εμπορική δράση ως κοινωφελή υπηρεσία, ε, αυτό πια δεν τρώγεται ούτε καταπίνεται. Το να υποτιμάς κι από πάνω την νοημοσύνη του άλλου αποτελεί θράσος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλεος δηλαδή!
Το 300αράκι (και βάλε) που θα βγάλει από την τσέπη του κάθε ένας που συμμετέχει στην «επιμορφωτική εκδρομή» θα πάει υπέρ ανεγέρσεως του ιερού ναού της Αγίας Μαρίνας; Θα πάει στα θύματα του τσουνάμι; Θα πάει για φιλανθρωπικούς σκοπούς; Θα μας τρελάνετε;
Κάποιος δεν θα τα εισπράξει; Στα καράβια δεν θα πάει; Στο ξενοδοχείο με την «ωραιότατη θέα» δεν θα πάει; Στους ομιλητές δεν θα πάει (έστω και ως έξοδα φιλοξενίας –αμοιβή είναι κι αυτή) αν όχι και ως καθαρή αμοιβή;
Ολο αυτό δεν είναι εμπορική πράξη; Δεν είναι εμπόριο; Τι είναι;
Όπως γράφω και στο ποστ, εσείς κάνετε τη δουλειά σας. Και πολύ καλά κάνετε! Δεν ισχυρίστηκε κανείς ότι είναι παράνομη… Κάθε άλλο! Εφόσον κόβει κάποιος αποδείξεις για το τι εισπράττει είναι νομιμότατος. Ακόμη κι αν κάνει «ιερές κρουαζιέρες» όπως ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Τι στα «βήματα του Αποστόλου Παύλου», τι «στα βήματα του Ομέρ Βρυώνη»!!! Ένα και το αυτό!!! Πιστοί να υπάρχουν και όλα καλά!
(Και θεομπαίχτες επίσης!!!)
Το πώς εσείς ο ίδιος θα βγάλετε χρήματα από όλο αυτόν τον τζίρο που θα γίνει, είναι αποκλειστικά δικό σας θέμα και δεν με απασχολεί διόλου!
Η επικοινωνία είναι τρόπος βιοπορισμού και αυτό όσοι δεν το ξέρουν, μπορούν να το ανακαλύψουν μπλογκάροντας. Το μπλόγκιν δεν είναι κάποια μέθεξη σε καμία θεία λειτουργία για να μιλάτε για εμπορευματοποίησή της. Η επικοινωνία είναι εξ ορισμού κάτι εμπορικό. Αφήστε που κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει μπλογκιν δλδ δεν υπάρχει ένας τρόπος να χειρίζεσαι το μέσο αλλά κάθε περίπτωση είναι μοναδική. Αν δεν συμμετέχω σε τέτοια δεν είναι επειδή τα θεωρώ εμπορικά αλλά επειδή δεν δέχομαι την ταμπέλα του μπλόγκερ, δεν πιστεύω πως αποτελούμε κάποια ξεχωριστή κατηγορία ανθρώπων ώστε να είμαστε target group ( κι ας ξέρω πως είμαστε μία χαρά target group)
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε Άνεμε, το τί θα τα κάνει τα χρήματα αυτός που θα τα μαζέψει πρέπει να απασχολεί αυτούς που θα τα δώσουν. Εμείς δεν έχουμε τέτοιο σκοπό. Τί μας μέλλει;
ΑπάντησηΔιαγραφή>>>Η επικοινωνία είναι τρόπος βιοπορισμού και αυτό όσοι δεν το ξέρουν, μπορούν να το ανακαλύψουν μπλογκάροντας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας είναι σαφέστατα τρόπος βιοπορισμού. Η ίδια η επικοινωνία δεν θα το έλεγα… Είναι πολύ ευρύτερη έννοια…
>>>Το μπλόγκιν δεν είναι κάποια μέθεξη σε καμία θεία λειτουργία για να μιλάτε για εμπορευματοποίησή της.
Σόρρυ Αθήναιε, αλλά για τη θεία λειτουργία θα έλεγε το ίδιο και ο Χριστόδουλος. Μη μου πεις όμως ότι δεν πρέπει να μιλάμε κι ΕΚΕΙ για εμπορευματοποίηση! Από αρχαιοτάτων!
Σοβαρά τώρα, θα συμφωνήσω. Το μπλόγκινγκ δεν ορίζεται καν! Ούτε ως μέθεξη ούτε ως οτιδήποτε άλλο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι κάτι. Ένα Νέο Μέσο επικοινωνίας, π.χ.
Και τα Μέσα επιδέχονται εμπορευματοποίησης! Ή όχι;
>>>Η επικοινωνία είναι εξ ορισμού κάτι εμπορικό.
Όχι, δεν είναι εξ’ ορισμού κάτι εμπορικό. Ποιου ορισμού;
>>>Αφήστε που κατά τη γνώμη μου δεν υπάρχει μπλογκιν δλδ δεν υπάρχει ένας τρόπος να χειρίζεσαι το μέσο αλλά κάθε περίπτωση είναι μοναδική.
Για το Μέσο μιλάμε. Όχι για τις «εκπομπές» του και το περιεχόμενο που μεταδίδεται (ακόμη!).
>>>Αν δεν συμμετέχω σε τέτοια δεν είναι επειδή τα θεωρώ εμπορικά αλλά επειδή δεν δέχομαι την ταμπέλα του μπλόγκερ, δεν πιστεύω πως αποτελούμε κάποια ξεχωριστή κατηγορία ανθρώπων ώστε να είμαστε target group ( κι ας ξέρω πως είμαστε μία χαρά target group)
Α, γειά σου! Το ίδιο λέμε λοιπόν! Αυτό που σχολίασα στο ποστ είναι αυτό ακριβώς που λες: η «από τα μαλλιά τραβηγμένη» κατηγοριοποίηση των μπλόγκερ ως ξεχωριστής ομάδας έτσι ώστε αυτή να γίνει εκμεταλλεύσιμη. Αλλιώς τι θα έλεγε;
«Ε, ψιτ, είστε για μια Ιο το σ/κ;;;»
Δεν στέκει!
Αλλωστε αυτό κάνει το κάθε τουριστικό γραφείο!
Εδώ έχει πρωτοτυπία το πράγμα!
Φρεσκάδα!
Είναι σέξι να είσαι μπλόγκερ! Είναι ΟΥΑΟΥ να είσαι μπλόγκερ! Είναι καρα-ΟΥΑΟΥ να είσαι μαζί με άλλους μπλόγκερ στην Ιο (που πάει και ο καρα-αμάν-ΟΥΑΟΥ Πρωθυπουργός μας!)
Τι να προσθέσει κανείς δηλαδή σε αυτά:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://blogr.gr/?p=274
Τα βλογζ είναι ιός. Το αντιβιοτικό τους είναι το lifestyle. Θα ενσωματωθούν στο όλο σύστημα μόνο μετρώντας τις πληγές τους. Και εμείς οι Σάντσο Πάντσα θα κλαίμε γιατί ο Δον Κιχώτη μας έσπασε το κεφάλι του στο firewall...
ΑπάντησηΔιαγραφήFREEDOM!