Ας το κάνουμε νιανιά:
1.
Για ΤΙ μιλάμε;;;
Φυσικά και ΔΕΝ μιλάμε για την επίσημη έκδοση της Ιστορίας του Ελληνικού Εθνους. (Ακόμη κι αν υποθέταμε ότι ΗΤΑΝ ή ότι μπορούσε να υπάρξει ΜΙΑ επίσημη έκδοση της Ιστορίας ενός Εθνους, ΔΕΝ θα είχε ανακρίβειες και ελλείψεις;;;)
Μιλάμε για ένα εγχειρίδιο. Δηλαδή ένα βιβλίο-αφορμή για το Μάθημα της Ιστορίας. Μιλάμε επίσης (ξανά!) για το εγχειρίδιο της ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. Πράγμα που ΛΟΓΙΚΑ σημαίνει: «μέσες-άκρες η Ιστορία μας» ή πιο σοβαροφανώς «εισαγωγή στην Ιστορία μας».
2.
Μόνο από ΕΝΑ εγχειρίδιο εισάγονται τα παιδιά μας στην Ιστορία μας;
Και…
- Από πού ΑΛΛΟΥ εισάγονται τα παιδιά μας στην Ιστορία μας;
- Από τους Γονείς τους! (θα έπρεπε!)
- Από τα ιστορικά βιβλία που υπάρχουν στο σπίτι! (θα έπρεπε!)
(Τι; Οι Γονείς δεν ξέρουν Ιστορία; Σίγουρα γι’ ΑΥΤΟ δεν ΦΤΑΙΕΙ το συγκεκριμένο βιβλίο!
Ποιος φταίει;
Τα ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ βιβλία, οι Δάσκαλοι και οι δικοί τους Γονείς!)
- Από τις Σχολικές Εορτές (δύο επίσημες και μερικές τοπικές ίσως) που διοργανώνονται ΚΑΘΕ σχολική χρονιά!
(ΕΚΕΙ, ελπίζω, ότι ΔΕΝ αναφέρονται οι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ! Αναφέρονται ΑΛΛΕΣ ανακρίβειες για τις οποίες ΔΕΝ γίνεται λόγος εδώ και δεκαετίες, αλλά τέλος πάντων!)
Και από πού ΑΛΛΟΥ (θα ΕΠΡΕΠΕ να) εισάγονται τα παιδιά μας στην Ιστορία μας;
- Από την ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ας πούμε. Και μάλιστα την ΔΗΜΟΣΙΑ η οποία αντί να παράγει αηδίες τύπου «Δρούζα» καλό θα ήταν να έχει και μια ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΖΩΝΗ!
- Μήπως και από τα περιοδικά, τις εφημερίδες, το ραδιόφωνο; Μήπως;
Προς τι λοιπόν ΟΛΟΣ ο ΠΟΛΕΜΟΣ εναντίον ΜΟΝΟ του (ΑΝΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟΥ) εγχειρίδιου;
Ολοι οι άλλοι ΚΑΝΟΥΝ (-ΟΥΜΕ) σωστά τη ΔΟΥΛΕΙΑ μας;;;
3.
Υπάρχει ΕΝΑ βιβλίο (μαθηματικό, φυσικής, γεωγραφίας, γεωμετρίας, μαγειρικής, χημείας, μουσικής, αγγλικών, γαλλικών, ισπανικών, θρησκευτικών, ΙΣΤΟΡΙΑΣ) σε αυτόν τον κόσμο που να ΜΗΝ έχει ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ;;;
Φέρτε ΕΝΑ (που να ΜΗΝ είναι η ΒΙΒΛΟΣ, παρακαλώ)!!!
Πιο συγκεκριμένα και πιο νιά-νιά ακόμη:…
4.
Υπήρξε ΕΝΑ βιβλίο ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ τάξης της ΒΑΣΙΚΗΣ και ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΟΥΣ εκπαίδευσης που να ΜΗΝ είναι ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ και ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ;;;
Φέρτε ΕΝΑ αντίτυπο!!!
5.
Οσοι διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους γι’ αυτό (και ΜΟΝΟ αυτό) το ΑΝΑΚΡΙΒΕΣΤΑΤΟ εγχειρίδιο της ΣΤ’ Τάξης του Δημοτικού, τι ΑΚΡΙΒΩΣ προτείνουν;
- Να γράψουν οι ΙΔΙΟΙ την ΙΣΤΟΡΙΑ και όχι οι ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ;
- Και ποιοι να την γράψουν; Οι Μαθηματικοί, οι Φυσικοί ή οι Θεολόγοι;
- ‘Η μήπως να την γράψουν ο Λιακόπουλος, ο Καρατζαφέρης, ο Συνασπισμός, το ΚΚΕ, η Κανέλη, ο Καραμπελιάς ή ο Παπαθεμελής; Μήπως η Εκκλησία «μας»; Ο Πολύδωρας μήπως;
- Θα ήθελαν να την είχε γράψει ο μακαρίτης ο Σκαρίμπας; Μήπως; Και να τους αποδείκνυε ότι η Ελληνική Επανάσταση υπήρξε ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ μια ΤΑΞΙΚΗ και ταυτόχρονα ΕΘΝΙΚΟΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ;
- Μήπως έπρεπε να την γράψει η θεία-Λένα;
- Μήπως (για να σοβαρευτούμε ΟΛΟΙ) θα πρέπει να γράφεται από κάποια πλειοψηφία; Διότι από μια πλειοψηφία γράφεται ΟΝΤΩΣ. Την εκάστοτε πλειοψηφία αυτών που είναι με τους νικητές… (η πραγματική διερεύνηση της Ιστορίας δεν εκδίδεται σε εγχειρίδια!)
Ok αδέρφι...συμφωνώ με τον τρόπο σκέψης σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός.
ΑπάντησηΔιαγραφήακριβώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήhappy to see your blog~!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhappy to see your blog~!!
ΑπάντησηΔιαγραφή