Δεν υπάρχει θέση στον Ηλιο…

…για 65.000 υποψήφιους και έναν πλανήτη!

Διότι, λέει, δεν έπιασαν τη βάση!

Σχόλια

  1. Καλημέρα Άνεμε. Θεωρείς ότι θα έπρεπε να μπουν αυτά τα παιδιά;;;

    Εγώ σαφέστατα όχι.

    Το λέω γιατί αν και δεν είναι η κύριά μου απασχόληση, έχω αρκετή πείρα από την εκπαίδευση.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγάλη συζήτηση ανοίγεις, μικρή απάντηση θα πάρεις (προς το παρόν):

    Θεωρώ ότι θα έπρεπε να είχαν καταστεί ικανά να μπουν!!!

    (Από αυτούς που σήμερα τα «κόβουν» και κόπτονται υπέρ της Παιδείας)

    Θεωρώ επίσης ότι, πριν πάρουν το οποιοδήποτε μεταρρυθμιστικό μέτρο, θα έπρεπε να έχουν σχεδιάσει κάτι για το μέλλον αυτών των παιδιών (ως ανειδίκευτοι εργάτες…)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συμφωνώ 100%, αλλά δεν μού απαντάς, έτσι όπως έχουν τα πράγματα (και όχι όπως θα θέλαμε να ήταν), έπρεπε τα παιδιά αυ΄τα να μπουν, ή όχι;

    Επιμένω σαφέστατα όχι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το «όχι» ή το «ναι», το να «μπουν» ή να «μην μπουν» πρέπει να στηρίζεται σε κάποια κριτήρια.
    Εσύ με ποιο κριτήριο λες το «όχι»;
    Φαντάζομαι όχι με μοναδικό κριτήριο τη βαθμολογία στις Πανελλαδικές, διότι τότε κάποιος θα μπορούσε να πει ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα έπρεπε να μπει σε οποιοδήποτε ΑΕΙ με βαθμολογία κάτω από 18!
    Θα μπορούσα κι εγώ να σου πω, έχοντας διδάξει επί σειρά ετών στο Πανεπιστήμιο, ότι και φοιτητές που μπήκαν με 15 και 16 δεν ήσαν ικανοί να αντεπεξέλθουν στις σπουδές που οι ίδιοι (;) επέλεξαν…

    Ένα από τα δικά μου κριτήρια όμως είναι το μέλλον αυτών των παιδιών που απέτυχαν (όπως βεβαίως και εκείνων που πέτυχαν). Εχουμε τη δυνατότητα να τους κάνουμε κάτι; Εχουν τη δυνατότητα να επιβιώσουν σε έναν κόσμο που το ένα πτυχίο και τα δύο μεταπτυχιακά είναι το ελάχιστο προσόν για να πιάσεις μια αξιοπρεπή δουλειά;

    Η άποψή μου;
    ΔΕΝ θα έπρεπε να είναι έτσι… Δεν είναι όλοι για να γίνουν επιστήμονες. Όμως δεν μπορεί κανείς να μιλάει για υποθετικές συνθήκες…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα βρε παιδιά δεν γκρινιάζαμε πως τα πανεπιστήμια μας έχουν γεμίσει, και πως βγάζουν τόσο πολλούς αποφοίτους που δεν μπορεί να τους απορροφήσει η αγορά εργασίας; Τώρα που μειώθηκε ο αριθμός αυτών τον μελλοντικών άνεργων πάλι γκρινιάζουμε; Δεν λέω... είναι σκληρό για τα παιδιά που θέλουν να σπουδάσουν αλλά δεν τα κατάφεραν από μια "κακιά" στιγμή, αλλά ξέρετε οι σπουδές και τα πτυχία δεν είναι τα πάντα στην ζωή. Πως ζούσανε τόσα χρόνια οι άνθρωποι δίχως πανεπιστημιακά πτυχία; Πολύ απλά. Κάνανε άλλες δουλειές. Δουλειές γραφείου, μαγαζί, πωλητής, μάστορας κλπ, κλπ. Συμφωνώ πως όλοι μας έχουμε το δικαίωμα στην μόρφωση. Και πως πρέπει να προσπαθούμε για το καλύτερο.

    Λυπάμαι για τα παιδιά που ίσως βλέπουν να χάνονται τα όνειρα τους για σπουδές και πτυχία και μια καλή θέση στο δημόσιο όμως στην ζωή υπάρχουν και άλλες χαρές και αξίες εκτός από τις σπουδές. Πιστεύω πως με το καιρό τα παιδιά αυτά θα βρούν τον δρόμο τους.

    Σκέφτεστε λοιπόν μήπως σε τελική ανάλυση ήταν καλό το οτι δεν πέρασαν τόσα πολλά παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το θέμα δεν είναι φυσικα΄καθόλου απλό, και τελικά δεν νομίζω να διαφωνούμε, αλλά στην πράξη; Στην πράξη από κάπου έπρεπε να γίνει μια αρχή. Δεν θα ταρακουνηθούν λίγο τα παιδιά που πήγαν στις εξετάσεις για πλάκα, για να μπούνε "κάπου"; Δεν είναι απαραίτητα κακό, Άνεμε, να πάνε έστω σε ένα ιδιωτικό εκπαιδευτήριο όπου όμως θα διαλέξουν κάτι πιό ρεαλιστικό και θα πάρουν ίσως, λέω ίσως, έναν πιό ταιριαστό δρόμο. Ούτε και όλα τα παιδιά αυτά θα πάνε σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, πολλά θα πάρουν άλλους δρόμους, για το καλό τους....

    Πολύ μεγάλη κουβέντα, το ξαναείπα, καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου