Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Περί "κόμπλεξ" και τρόπων...

Όταν επισκέπτεσαι έναν νέο τόπο είτε χώρα είναι αυτή, είτε πόλη, είτε γειτονιά, είτε σπίτι, είτε «στέκι», είτε ακόμη και web site (=τόπος) ή blog οφείλεις πρώτα από όλα να τον σεβαστείς. Όχι, δεν έχεις καμιά υποχρέωση ούτε να τον προσκυνήσεις ούτε να του υποταχθείς. Από την άλλη πλευρά, οι κάτοικοι, οι ιθαγενείς, αυτού του τόπου δεν έχουν, ομοίως, καμιά υποχρέωση να προσκυνήσουν τον επισκέπτη τους και να τον υποδεχτούν με τιμές άρχοντα.

Οσο με αφορά όταν ανακαλύπτω ένα blog αργώ πολύ –αν ποτέ- να γράψω οποιοδήποτε σχόλιο είτε διαφωνώ είτε συμφωνώ με ένα συγκεκριμένο post. Αρχικά διαβάζω όσο γίνεται περισσότερα posts. Ανατρέχω σε παλιότερα. Συχνά αναζητώ τα πρώτα, «ιδρυτικά» post. Υστερα πηγαίνω στο profile του blogger. Τις περισσότερες φορές αυτό δεν βοηθάει ιδιαίτερα αλλά παίρνεις μια ιδέα. Μετά κοιτάζω τα link που έχει επιλέξει να προσφέρει. Προφανώς με ενδιαφέρει αν είναι άντρας, γυναίκα, αθηναίος, θεσσαλονικιός, κάτοικος εξωτερικού, 20άρης ή 75άρης αν και όλα αυτά δεν παίζουν καθοριστικό ρόλο. Σίγουρα επίσης επηρεάζομαι από το αισθητικό περιβάλλον, τα γραφικά, τον τρόπο γραφής, την καλλιέργεια της γλώσσας, τις ανορθογραφίες, το κακό συντακτικό.

Ξέρω επίσης, από εμπειρία, ότι όλοι έχουν δικαίωμα σε ένα ή και περισσότερα άστοχα κείμενα, σε μια άστοχη κρίση, σε μια παρεξήγηση. Ολοι έχουν δικαίωμα να είναι οργισμένοι, θλιμμένοι ή χαζοχαρούμενοι. Ειδικά σε αυτούς τους τόπους της ελεύθερης, προσωπικής έκφρασης. Στα προσωπικά τους "τετράδια".

Μ' αυτό τον τρόπο ροσπαθώ να καταλάβω ποιος μιλάει, τι λέει και γιατί λέει όσα λέει.

Αν με ενδιαφέρει –προσοχή: όχι όταν συμφωνώ με όσα λέγονται μόνον- τότε το κρατώ και κατά καιρούς επανέρχομαι, ενίοτε συμμετέχω σε κάποια συζήτηση ή αφήνω κάποιο σχόλιο, συνήθως επιδοκιμασίας.

Σχεδόν ποτέ δεν αφήνω επιθετικά σχόλια εκτός αν προκληθώ. Κάποτε το έκανα πιο συχνά, εδώ και μήνες δεν το κάνω καθόλου. Όπως αντίστοιχα δεν με ενδιαφέρει ούτε να εξασκώ ούτε να διαβάζω το λεγόμενο μετα-blogging, την κριτική άλλων blog. Το θεωρώ χαμένο χρόνο και σπατάλη ενέργειας. Υπάρχουν πολύ σημαντικότερα πράγματα να πούμε και να διαβάσουμε από το αν ο τάδε blogger είναι μαλάκας, ψωνάρα ή απλώς ανόητος. Αν το γράφει επειδή είναι νάρκισσος, αποτυχημένος ή υπερβολικά φιλόδοξος ή αν έχει ανάγκη αυτοψυχανάλυσης.

Αυτές είναι κρίσεις που τις κάνω αλλά θέλω να τις κρατώ για τον εαυτό μου.

Το γιατί λέει όσα λέει είναι κάτι που θέλω να ξέρω για να μπορώ να επιλέγω κι όχι να βγαίνω να κράζω.

Υπάρχουν blogs που έχω πάψει εδώ και καιρό να επισκέπτομαι, blogs με τα οποία διαφωνώ κάθετα αλλά που επισκέπτομαι σιωπηρά γιατί ακονίζουν τη σκέψη μου, blogs που ειλικρινά θαυμάζω και δεν έχω αφήσει ούτε ένα σχόλιο-ίχνος επάνω τους. Υπάρχουν blogs αγαπημένων φίλων που δεν μου αρέσουν και blogs παντελώς αγνώστων που τα λατρεύω. Παντού προσπαθώ να είμαι διακριτικώς. Σαν να μπαίνω σε ξένο σπίτι…

Αυτή προσπαθώ να είναι η συμπεριφορά μου. Και δεν αφορά μόνο τα blogs αλλά και τις εφημερίδες και τα μαγαζιά που συχνάζω και τα νέα πρόσωπα που συναντώ και τους τόπους που επισκέπτομαι. Δεν πάω ποτέ σε ένα χωριό κι αν δεν μου αρέσει να βγω στην κεντρική του πλατεία και να αρχίσω να ωρύομαι «τι κωλοχώρι είναι αυτό ρε σκατόβλαχοι!». Μπαίνω στο αμαξάκι μου και φεύγω και δεν ξαναπατώ το πόδι μου. Τόσο απλά.

Αυτά τα τόσο απλά, τα τόσο στοιχειώδη για οποιονδήποτε σχεδόν πολιτισμό θα πρέπει, καθώς φαίνεται, να τα συζητάμε και να τα ξανασυζητάμε, λες και ανακαλύπτουμε τον τροχό, εδώ μέσα. Λες και τα blog είναι «κάτι άλλο», όπου δεν ισχύουν όσα (θα έπρεπε) να ισχύουν «εκεί έξω».

Εχω προσπαθήσει να καταλάβω τι είναι αυτό που κάνει κάποιους να «ασελγούν» λόγω –ευτυχώς όχι έργω ακόμη- με τα σχόλιά τους όταν επισκέπτονται ένα blog, όπως επίσης δεν μπορώ να καταλάβω κι εκείνους που θεωρούν ότι πρέπει να τους υποδέχεσαι με ανοιχτές αγκάλες και να τους αποδέχεσαι «άμα τη εμφανίση». Αυτούς που επικαλούνται κάποιους άγραφους επικοινωνιακούς κανόνες σύμφωνα με τους οποίους θα πρέπει να καθίσεις να συζητήσεις ή με άλλους τρόπους συναναστραφείς μαζί τους κι όταν δεν το κάνεις, για τον οποιονδήποτε λόγο, τότε σε περνούν γενεές δεκατέσσερις είτε μέσα στο blog σου είτε, αν διαθέτουν, στο δικό τους.

Δεν έχω καταφέρει να καταλάβω γιατί αυτοί δεν καταλαβαίνουν το αυτονόητο. Ισως να συμβαίνει διότι σε μια εποχή με φανερή την έλλειψη παιδείας και καλλιέργειας δεν υπάρχει τίποτα αυτονόητο. Ισως γιατί κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι ο τεχνολογικός χαρακτήρας των νέων μέσων δεν αναιρεί τους πραγματικούς κανόνες της συμβίωσης. Ισως γιατί η ελευθερία πρόσβασης στο διαδίκτυο τους δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι δεν απαιτείται κανενός είδους σεβασμός στους διαδικτυακούς τόπους που επισκέπτονται.

Εάν κάποιος τους πει ότι «ξέρεις κάτι, εδώ είναι το καλύβι μου, δεν σε υποχρεώνει κανείς να μπεις μέσα αλλά αν μπεις, σε παρακαλώ, σκούπισε τα παπούτσια σου στο χαλάκι και μην βάλεις φωτιά στις κουρτίνες» ή αν πάλι τον αφήσεις να μπει, χωρίς να του δώσεις και ιδιαίτερη σημασία, τότε θα αρχίσουν να επιδίδονται σε ένα ακατάσχετο υβρεολόγιο.

Εχει συμβεί ξανά και ξανά σε αυτό το blog αλλά και σε πολλά άλλα, σχεδόν από τα ίδια πρόσωπα.

Ξέρω ότι η συμπεριφορά τους δεν πρόκειται να αλλάξει με τέτοιου είδους σημειώματα. Δεν θα πάψει όμως να με απασχολεί αυτή η νοσηρότητα. Ισως γιατί στο βάθος της διακρίνω έναν μεγάλο κίνδυνο που μπορεί, αν είναι πρόσφορες οι συνθήκες, να αναδυθεί…

Σχόλια

  1. Ανώνυμοι όλων των Δικτύων Ενωθείτε!





















    Εσύ τα λες αδερφέ, αλλά ποιός σ'ακούει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε συ φίλε, μας κάνεις ΕΣΥ μαθήματα για την σωστή, μη επιθετική συμπεριφορά στα blogs??? Μιλάς ΕΣΥ για σεβασμό της άλλης άποψης??? Άντε πήγαινε σε κάνα blog με το οποίο διαφωνείς να βγάλεις τη χολή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. με εκφράζεις.. (i.e. συμφωνώ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το βαζω λινκ.Ελπιζω να μην πειραζει.
    Ζηλευω τον τροπο εκφρασης, το detachment,...μακαρι να μπορουσα να εκφρασω και γω με ηρεμη δυναμη χωρις να στεναχωριεμαι η να θυμωνω και να βγαινει το (ιδιο) νοημα, αλλα πολυ πιο ευπαρουσιαστο και θετικο, και συνεπως πιο κατανοητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο λίγο διάστημα που είμαι εδώ, κατάλαβα πως αν ονομάσεις "σπίτι" αυτό το χώρο, είσαι λάθος. Δεν το έχεις αγοράσεις, ούτε καν ενοίκιο πληρώνεις. Έχεις βέβαια ένα "κλειδί" για να μπαίνεις, αλλά η πόρτα του σπιτιού είναι πάντα ορθάνοιχτη, κι όποιος θέλει μπαίνει. Άλλος τρώει, κοιμάται, πηδάει, κλέβει... άλλος φέρνει γλυκά να σε κεράσει, πίνει καφέ και μιλάει μαζί σου. Τώρα εσύ, ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία σου φέρεσαι ως "οικοδεσπότης"...
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καπιτάν τα είπες όλα...

    Προσωπικά με ενοχλεί το "ταμπούρωμα" πίσω από μια οθόνη και οι "επιθέσεις" μέσα από τα χαρακώματα χωρίς στυλ και χωρίς αισθητική...Θέλεις να κράξεις ρε Α/Μ (ανωνυμε μπλογκερ)?Κάντο ρε μαν αλλά κάντο με στυλ. Θέλεις να ειρωνευτείς και να σαρκάσεις? Οκ αλλά φρόντισε η ειρωνεία σου να είναι υψηλής ραπτικής και όχι παζαριού...

    :)

    Φιλιά Αδερφέ Ανεμε και να θυμάσαι ότι δεν χρειάζεται να κατέβεις εσύ και αρκετοί άλλοι επίπεδα...ας ανέβουν οι υπόλοιποι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπάρχει μεγαλύτερο προσόν απ'την ευγένεια .Είναι αυτό που ξεχωρίζει τους ανθρώπους με ουσιαστική παιδεία και δεν έχει καμία σχέση με το πόσο μορφωμένος είσαι ή με το πόσα βιβλία του κούντερα έχεις διαβάσει .Μιλάω βέβαια για την ουσιαστική ευγένεια και όχι τους "καλούς" τρόπους , μιλάω για το σεβασμό που πρέπει να δείχνουμε στους συνανθρώπους μας. Ένα μεγάλο μπράβο για το Post .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ. Σας παρακαλώ επισκεφτείτε και το δικό μου διαδικτυακό ημερολόγιο. Κινήσατε την ατμομηχανή ιδεών μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Το τι μαλακία γράφτηκε
    κακόηθες κωλόπαιδο).
    μου τάπρηξε...)
    μαλάκες ρωτάνε μαλάκες απαντάνε -
    και να πα να γαμηθούνε οι κολιοί!
    με τέτοιες παπαριές που λέει...
    Ο Δήμου μαλακίζεται
    ο ένας "τον έπαιρνε" και ο άλλος "υπέφερε",
    πρέπει να είσαι μεγάλος σαχλαμάρας αγαπητέ μου
    Ο εξωστρακισμός είναι στο αίμα των κωλοελλήνων....
    Δείχτε λίγο σεβασμό ρε κωλόπαιδα, καλό θα σας κάνει.
    πιαστήκατε από μια παπαριά-πυροτέχνημα"

    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ
    STO BLOG TOY ΠΑΝΟΥ
    http://tamystikatoukolpou.blogspot.com/

    ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. J.McManus >>>

    >>> Εσύ τα λες αδερφέ, αλλά ποιός σ'ακούει!

    >>>Ας μ' ακούσει ο θεός του blogging. Αλλά επειδή δεν υπάρχει θεός, ας υπάρχουν αυτά που λέμε ως υπόμνηση για εμάς τους ίδιους -στην προκείμενη περίπτωση, εμένα του ίδιου...


    Anonymous >>>

    >>>Ρε συ φίλε, μας κάνεις ΕΣΥ μαθήματα για την σωστή, μη επιθετική συμπεριφορά στα blogs??? Μιλάς ΕΣΥ για σεβασμό της άλλης άποψης??? Άντε πήγαινε σε κάνα blog με το οποίο διαφωνείς να βγάλεις τη χολή σου!!!

    Δεν χρειάζεται να πάω σε άλλο blog να βγάλω τη χολή μου (μήπως μάλιστα υπονοείς να το κάνω και ΑΝΩΝΥΜΑ;;;). Μπορώ άνετα να τη βγάλω επάνω σου, αλλά δεν αξίζει τον κόπο!

    Αν έκανες το ίδιο σχόλιο υπογράφοντάς το, να είσαι βέβαιος οτι θα σου απαντούσα πολύ σοβαρά! Αλλά τι να κάνουμε, θέλει θάρρος και αντοχή η επικοινωνία κι εσύ δεν τα διαθέτεις!




    Chaca-Khan >>>

    >>>με εκφράζεις.. (i.e. συμφωνώ)

    Το γνωρίζω!
    Να είσαι καλά!



    Lili >>>

    Αν δεν κάνω λάθος είναι η πρώτη φορά που σχολιάζεις στο "καραβάκι" μου. (Εχω κάνει λάθος που το ονόμασα "σπίτι". Είναι κάτι παραπάνω απο "σπίτι" ένα blog, είναι καράβι, σε ταξιδεύει και το ταξιδεύεις...
    Χαίρομαι γι αυτό και καταλαβαίνω ότι το κάνεις γιατί έχεις δεινοπαθήσει…
    Για να συνεχίσω την παρομοίωση: τα ταξίδια είναι (συχνά) ξύδια!
    Τα έχουν αυτά!

    >>>Το βαζω λινκ. Ελπιζω να μην πειράζει.

    Δεν με πειράζει καθόλου!

    >>>Ζηλευω τον τροπο εκφρασης, το detachment,...μακαρι να μπορουσα να εκφρασω και γω με ηρεμη δυναμη χωρις να στεναχωριεμαι η να θυμωνω και να βγαινει το (ιδιο) νοημα, αλλα πολυ πιο ευπαρουσιαστο και θετικο, και συνεπως πιο κατανοητο.

    Ποιος σου είπε ότι δεν στεναχωριέμαι και δεν θυμώνω;
    Και πριν λίγα λεπτά ακόμη θύμωσα με το σχόλιο του Ανώνυμου.
    Όχι τόσο με αυτό καθ’ εαυτό, όσο με το ότι ακόμη στις μέρες μας, ακόμη και σε «τόπους» σαν κι αυτούς κυκλοφορούν κουκουλοφόροι.


    Raffinata >>>


    >>>Στο λίγο διάστημα που είμαι εδώ, κατάλαβα πως αν ονομάσεις "σπίτι" αυτό το χώρο, είσαι λάθος.

    Εχεις δίκιο και το παραδέχτηκα λίγο πριν. Είναι καράβι. Είναι ένα μέσον. Δεν παύει όμως να είναι ένα ατομικό μέσο και όχι μαζικό ή δημόσιο. Ας μην συγχέουμε το Internet ή την μπλογκόσφαιρα με ΕΝΑ μαζικό μέσο. Δεν είναι. Είναι πολλοί μικροί, ιδιωτικοί χώροι, προσβάσιμοι από όποιον το επιθυμεί. Κι όπως έχω πει και πάλι κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τους επισκεφθεί, ούτε κι αυτοί σου επιβάλλονται με κάποιον τρόπο.
    Θέλεις μπαίνεις. Δεν θέλεις δεν μπαίνεις. Θέλεις να ξανάρθεις, ξανάρχεσαι. Θέλεις να μην ξαναπατήσεις, επίσης το κάνεις.
    Αντίθετα με ΟΛΑ τα άλλα μέσα επικοινωνίας (ακόμη και το τηλέφωνο) που με τον έναν ή άλλο τρόπο σου υποχρεώνουν. (Το τηλέφωνο χτυπάει και πρέπει να το σηκώσεις, το blog ευτυχώς δεν σου χτυπάει κουδούνι «διάβασέ με».

    >>>Δεν το έχεις αγοράσεις, ούτε καν ενοίκιο πληρώνεις. Έχεις βέβαια ένα "κλειδί" για να μπαίνεις, αλλά η πόρτα του σπιτιού είναι πάντα ορθάνοιχτη, κι όποιος θέλει μπαίνει. Άλλος τρώει, κοιμάται, πηδάει, κλέβει... άλλος φέρνει γλυκά να σε κεράσει, πίνει καφέ και μιλάει μαζί σου. Τώρα εσύ, ανάλογα με την ιδιοσυγκρασία σου φέρεσαι ως "οικοδεσπότης"...
    :)

    Σωστά!

    Dark Angel >>>

    >>>Καπιτάν τα είπες όλα...

    Όχι ρε συ! Εχω κι άλλα να πω!

    :-))))

    >>>Προσωπικά με ενοχλεί το "ταμπούρωμα" πίσω από μια οθόνη και οι "επιθέσεις" μέσα από τα χαρακώματα χωρίς στυλ και χωρίς αισθητική...

    Τελικά νομίζω ότι είναι σε μεγάλο βαθμό θέμα αισθητικής!
    Εχεις προσέξει ότι τα πιο αντιαισθητικά blogs τα έχουν αναλόγου περιεχομένου άνθρωποι;


    >>>Θέλεις να κράξεις ρε Α/Μ (ανωνυμε μπλογκερ)?Κάντο ρε μαν αλλά κάντο με στυλ. Θέλεις να ειρωνευτείς και να σαρκάσεις? Οκ αλλά φρόντισε η ειρωνεία σου να είναι υψηλής ραπτικής και όχι παζαριού...

    Ετσι!

    guru >>>

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερο προσόν απ'την ευγένεια .Είναι αυτό που ξεχωρίζει τους ανθρώπους με ουσιαστική παιδεία και δεν έχει καμία σχέση με το πόσο μορφωμένος είσαι ή με το πόσα βιβλία του κούντερα έχεις διαβάσει .Μιλάω βέβαια για την ουσιαστική ευγένεια και όχι τους "καλούς" τρόπους , μιλάω για το σεβασμό που πρέπει να δείχνουμε στους συνανθρώπους μας. Ένα μεγάλο μπράβο για το Post .

    >>>Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Και όταν αναφέρω τη λέξη παιδεία εννοώ φυσικά την εγκύκλιο γνώση και τα μεταπτυχιακά αλλά αυτό που εσύ λες.

    Angelito >>>

    >>>Πραγματικός Anemos!:-)

    Που κάνει τα παράθυρα να τρίζουν;
    Μακάρι!



    Μαύρο Μαργαριτάρι>>>

    >>>Αγαπητέ. Σας παρακαλώ επισκεφτείτε και το δικό μου διαδικτυακό ημερολόγιο. Κινήσατε την ατμομηχανή ιδεών μου...

    Το διάβασα, το ζω καθημερινά, το ξέρω καλά αυτό που γράφεις.
    Κι είναι από τους λόγους που πριν 3 ακριβώς χρόνια επέλεξα να ζήσω και να δουλέψω σε αυτήν την πόλη!


    ΤΑΣΟΣ>>>

    Δεν θέλω να κάνω κανένα σχόλιο, αγαπητέ φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. O aνονυμος εκραζε εσενα η τον Μακ?
    Μπερδευτηκα.

    διαφωνω οτι δεν μας ανηκει παιδες, σορρυ.
    Μπορει να μην μου ανηκει το μολυβι και το χαρτι, αλλα εφοσον γραφω επανω και μπορω να το κφτιαξω οπως θελω, ειναι δικο μου, ουσιαστικα.
    Και εφοσον μπορω να το σβυσω και να το στειλω στην ανυπαρξια, και κανεις αλλος δεν μπορει να επεμβει πανω σ αυτο...


    Ολα τα αλλ ειναι ψιλα γραμματα.
    αν ηξερα τον τυπο που εχει το μπλογγερ θα ηταν διαφορετικο.
    αλλα ουτε τον ξερω και φανταζομαι ουτε με ξερει.
    ξενοδοχειο που νοικιαζει δωματια ειναι.


    αν εγω γαμιεμαι στο δωματιο μου η παιζω μπιριμπα η δερνω τον σκυλο μου ΚΑΙ με ανοιχτη την πορτα, με κανει αγενη, περιεργη, ψωναρα αλλα με τιποτα δεν ειναι προσκληση για τριολε η για κραξιμο η οτιδηποτε.
    εγω μπορει να μην εχω παιδεια και να ζω σαν γυφτισσα.

    εσυ που μπαινεις στο δωματιο και το παιζεις επιθεωρητης τι επιπεδο εχεις?
    (το εσυ...καταλαβαινεις οτι το εννοω αοριστα και γενικα)
    και στην τελικη το κλειδι το εχω εγω
    και σε πεταω εξω αν γουσταρω και κλεινω και την πορτα.

    Κουβεντα θα ανοιξουμε τωρα?
    :P







    Aυτο με την ευγενεια και τους καλους τροπους....κορυφαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Katanoito to arthro an kai oligon periergo.

    Grafei kapoios ena arthraki, san afetiria mias sizitisis kai meta moirazei koles xarti kai stilo se opoion erxetai oste na pei kai ekeinos sti sinexeia oti tou'rthei.

    Kai an afta pou grapsan osoi perasan, den tou aresoun, apeilei oti tha ta skisei, orietai oti tou katourisan to spiti, oti ton thigoun, oti den eixan dikaioma, oti den einai evgeneis, oti einai ta skoulikia tis gis klp.

    Den presvevo oti prepei na sou aresoun ola, oti kai na leei o allos, alla giati tosi mavri plereza kai epithanatia agonia?
    Kapou kapou patame to delete, svinoume aft a pou den mas aresoun kai papala (i leksi papala mou aresei giati kanei opoiodipote epixeirima akindino. den borei kapoios na einai kakos anthropos an leei tin leksi papala. einai meletimeno)

    Oute oi daskales sto dimotiko den pathainoun tetoies kriseis, otan ta paidia vgainoun ektos thematos stin ekthesi. Se kati dikastiria mono to exo dei, na orietai o dikastis giati aftos pou milise ethikse to dikastirio, tous thesmous kai ton apomakrinoun apo tin aithousa.

    Ipopsia: Oloi oi eisaggeleis kai oi dikastes kanan ta paidia tous bloggers...

    --
    evris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. you should know.
    Moliς υστεριαστηκες(οσο υστεριαζομαστε και μεις) που δεν αντιδρουμε οπως εσυ θα ηθελες...




    δεν γινεται να φερνουμε τον αλλο στα μετρα μας.


    (και κανεις δεν μοιραζει χαρτια και στυλους, μονοι τους ερχονται και γραφουν.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Aoyts. Mallon mou tin eipes isa gia na mou tin peis.

    Afou eixa rita xrisimopoiisei tin leksi papala sto sxolio mou, pou kathe allo para isteria ipodiloni.

    Opote, dekti i signomi sou in advance.




    (fictional sinexeia: Ma den zitisa signomi, den exeis kanena dikaioma na ipotheteis oti sou eniosa asxima kai tha ithela na zitiso signomi oste meta esy na mou peis oti me sigxoreis kanontas me etsi na fainomai oti ego dithen eno esy afou ksereis poli kala oti .... ==> tsoglane, siko fyge malaka, poly toupe exeis, kai min ksanaxeseis ston kipo, se gamo, ton pairneis ipanthrope klp klp)

    siberasma: i poly evgenia merikes fores vlaptei....

    --
    evris

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. evris μ'αρέσει όταν σε ανακαλύπτω να σπέρνεις πανικούς. Αν και διαφωνώ μαζί σου - ως συνήθως - χαμογέλασα με τη λογική σου - και πάλι ως συνήθως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εμένα μ αρέσει το καράβι σου γιατί όμορφα με ταξιδεύει, σε σκέψεις παράξενα νοτισμένες απ την αρμύρα της θάλασσας ...

    αν δεν αφήνεις σχόλια δεν υπάρχεις, αν δεν έχεις μπλοκάκι, επίσης δεν υπάρχεις... σοβαρά ;

    υπάρχω όταν διαλέγω το καράβι που θα με πάει σε μια άλλη ακτή... αν μ αρέσει ο καπετάνιος μένω, αν όχιπάω αλλού.... μπαρκάρω μ άλλο.
    Σπάνια οι καπετανέοι δέχοντε ν αλλάξουν την ρότα που έχουν στο μυαλλό τους... το πλήρωμα αν θέλει μένει...αν μείνει οφείλει ν ακούει κι όταν έχει ακούσει πολλά τότε ίσως να μοιραστεί ένα ρούμι με τον καπετάνιο στην γέφυρα ....

    Ξέρεις ε ...στο μουδάρισμα είμαι πρώτη :)

    καλή σου μέρα αγαπητέ


    trapped

    και τι εγινε δηλ που δεν συμφωνώ πάντα μαζί σου ;


    Φιλιά Αδερφέ Ανεμε και να θυμάσαι ότι δεν χρειάζεται να κατέβεις εσύ και αρκετοί άλλοι επίπεδα...ας ανέβουν οι υπόλοιποι...
    σωστός για άλλη μια φορά ο σκοτεινός άγγελος... που όμως μόνο από μπλόγκερς δέχετε κόμεντς :(

    χαίρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. evris
    Eιλικρινα, δεν εχω ΙΔΕΑ τι λες.

    Μονος σου τα γραφεις, γραφεις και για μενα -για να με προλαβεις?-,λες μια λεξη και περιμενεις να εχει την ιδια ερμηνεια σε ολους(τι θα πει παπαλα δεν ξερω, το λεξικο δεν την εχει),ερμηνευεις τα κινητρα μου,ωραια πρεπει να ειναι να κανεις διαλογους ετοιμους και να μην νιωθεις μοναξια....εκει μεσα.:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τώρα είδα το post σου αυτό...

    Ελπίζω τα όσα έγραψες να μην τα έγραψες με αφορμή δικό μου Post σχετικό με τα κόμπλεξ, καθώς δεν έκανα αναφορά σε εσένα, έτσι; Ούτε υπονοούσα κάτι για το πρόσωπό σου. Απλά εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι... :o)

    (Άσχετο, το e-mail που έχεις δώσει στο προφίλ σου δεν λειτουργεί)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παγκόσμια Διακήρυξη για την Πληροφόρηση και τη Δημοκρατία

Η Διακήρυξη έγινε ομόφωνα δεκτή από την Information and Democracy Commission H Επιτροπή αποτελείται από 25 μέλη: Amartya Sen, Joseph Stiglitz, Mario Vargas Llosa,  Hauwa IbrahimEmily BellYochaï BenklerTeng BiaoNighat DadCan DündarPrimavera de FilippiMireille Delmas-MartyAbdou DioufFrancis FukuyamaUlrik HaagerupAnn Marie Lipinski,Adam MichnikEli PariserAntoine PetitNavi PillayMaria RessaMarina WalkerAidan White και Mihaïl Zygar.
Πηγή: RSF
Μετάφραση: Anemosnaftilos
Προοίμιο
Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης είναι κοινό αγαθό της ανθρωπότητας και πρέπει να προστατεύεται ως τέτοιο. Η διαχείρισή του είναι ευθύνη ολόκληρης της ανθρωπότητας, μέσω δημοκρατικών θεσμών, με στόχο τη διευκόλυνση της πραγματικής επικοινωνίας μεταξύ ατόμων, πολιτισμών, λαών και εθνών, στην υπηρεσία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, της πολιτικής συναίνεσης, της ειρήνης, της ζωής και του περιβάλλοντος.

Ο παγκόσμιος χώρος επικοινωνίας και πληροφόρησης πρέπει να εξυπηρετεί την …

Οι Σαϊτάρχες, ο Γαβράς και τα ανεβαστήρια

Ενας ελαφρύς κυματισμός παρατηρήθηκε στον απέραντο βάλτο της ελληνικής "ενημέρωσης" με την "γκάφα" της "είδησης" για το "θάνατο" του Κώστα Γαβρά, στις 30 Αυγούστου.
Η ιστορία λίγο πολύ γνωστή. Ενας ιταλός δάσκαλος-δημοσιογράφος υποδυόμενος  στο Twitter την ελληνίδα υπουργό Πολιτισμού "ανακοινώνει" το θάνατο του σκηνοθέτη. Μεγάλα ξένα Μέσα και σχεδόν ΟΛΑ τα ελληνικά αναμεταδίδουν το ψεύτικο tweet και θρηνούν για τον "μακαρίτη". Η απάτη αποκαλύπτεται σχεδόν αμέσως από ένα αμερικανικό site και σχεδόν ταυτόχρονα από την ΕΡΤ δημοσιογράφοι της οποίας επικοινωνούν με το Γαβρά. Την ίδια στιγμή τα όρνεα των ιδιωτικών τηλεοράσεων εξαπολύουν επιθέσεις κατά της υπουργού Πολιτισμού καλώντας την να παραιτηθεί.
Το θέμα παίρνει διαστάσεις καθώς οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων κονιορτοποιούν για μία ακόμη φορά την ούτως ή άλλως μηδαμινή αξιοπιστία των ελληνικών ΜΜΕ και των "λειτουργών" τους.
Κάποιοι, οι πιο ρομαντικοί, απαιτούν μ…

Ολα τα Μνημόνια σε πίνακες

Της Ελενας Κάππα


Σήμερα η εφημερίδα Αυγή δημοσιεύει έναν συγκριτικό πίνακα των τριών Μνημονίων, ο οποίος ενόψει της προεκλογικής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα αποβεί εξαιρετικά χρήσιμος. Ο πίνακας περιλαμβάνει το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων κατά τη διάρκεια της συμφωνηθείσας περιόδου, το ύψος των μέτρων κατανεμημένο σε ετήσια βάση, το ύψος των πρωτογενών πλεονασμάτων, τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους των μέτρων λόγω ελάφρυνσης των πρωτογενών πλεονασμάτων, την εξοικονόμηση του κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης  χρέους την τριετία 2016-2018 και τέλος τη προσαρμογή του ετήσιου κόστους λόγω και αναδιάρθρωσης του χρέους. Μνημόνιο 1 Το συνολικό ύψος των πρόσθετων μέτρων στη διάρκεια 2,4 ετών (2010-2012) ανήλθε σε 40,6 δις ενώ το ύψος των μέτρων σε ετήσια βάση έφτασε τα 16,9 δις. Κατά τη διάρκεια του πρώτου μνημονίου δεν υπήρξε συμφωνία σε σχέση με τα πρωτογενή πλεονάσματα που θα έπρεπε να πετύχει η ελληνική κυβέρνηση, ούτε κάποια δέσμευση για αναδιάρθρωση χρέους. Μνημόνιο 2 Κατά το δεύ…