Απώλεια ηλεκτρικής ισχύος

Εμμονών συνέχεια και σύνδεση με το Εδώ παπάς, εκεί παπάς, που είν’ το Σινούκ; και το Λες;:


Tι δείχνει η στροφή 180 μοιρών που έκανε το μοιραίο ελικόπτερο πριν από την πτώση του

ΛΟΥΚΑΣ ΔΗΜΑΚΑΣ

Μία ξαφνική στροφή 180 μοιρών που έκανε το μοιραίο ελικόπτερο Σινούκ λίγο πριν συντριβεί στη θαλάσσια περιοχή νοτίως της Σιθωνίας, στις 11 Σεπτεμβρίου 2004, κρύβει το μυστικό της πτώσης που έστειλε στον θάνατο τους 17 επιβάτες του, ανάμεσα στους οποίους και ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας.
H «στροφή θανάτου» του ελικοπτέρου, η νέα, σύντομη πορεία προς την αντίθετη κατεύθυνση και η βουτιά με μεγάλη ταχύτητα που ακολούθησε, έχουν καταγραφεί στο ραντάρ και αποτελούν μέχρι σήμερα το πιο χειροπιαστό στοιχείο με το οποίο οι Έλληνες (και Αμερικανοί) εμπειρογνώμονες ερμηνεύουν τα αίτια πτώσης του μοιραίου Σινούκ.
H αποκρυπτογράφηση των δεδομένων της πτήσης του ελικοπτέρου κατά τα τελευταία δευτερόλεπτα έδειξαν στους διερευνητές ότι η στροφή ήταν αιφνίδια και αναγκαστική. Σε συνδυασμό δε με άλλα ευρήματα προέκυψε ότι δεν είχε προηγηθεί ούτε υπήρξε βλάβη στο πηδάλιο του Σινούκ.
Τι έστρεψε όμως το ελικόπτερο; Σύμφωνα με το σενάριο που έχουν διαμορφώσει οι διερευνητές με βάσει ευρήματα και τα τεχνικά δεδομένα του ελικοπτέρου, η «εμπλοκή» του πηδαλίου προκλήθηκε εξαιτίας ακαριαίας νέκρωσης του συστήματος τροφοδοσίας του ελικοπτέρου με ηλεκτρική ενέργεια - δηλαδή ένα γενικευμένο ηλεκτρικό μπλακ άουτ!
Εξαρτήματα στις ΗΠΑ
Στην τεκμηρίωση της εκδοχής αυτής - αν δεν ανατραπεί από αναλύσεις που ξεκίνησαν σε εργαστήρια των ΗΠΑ - έχει προσμετρηθεί εμπειρία τεχνικών από ανάλογες βλάβες σε ελικόπτερα αυτού του τύπου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση - και με βάση τα στοιχεία που έχουν στη διάθεσή τους «TA NEA» - δεν έχει βρεθεί η αιτία που προκάλεσε, με τη σειρά της, το νέκρωμα του ηλεκτρικού συστήματος. Επ' αυτού ίσως φανούν χρήσιμες απαντήσεις από τις ΗΠΑ όπου την περασμένη εβδομάδα στάλθηκαν μια σειρά εξαρτημάτων του Σινούκ που επέλεξαν ένα προς ένα τα μέλη κλιμακίου Αμερικανών που κάνει παράλληλες έρευνες.
«Κόλλησαν» τα πηδάλια μόλις πήρε νότια κατεύθυνση
H ΠΛΗΡΗΣ απώλεια ηλεκτρικής ισχύος σύμφωνα με τους ειδικούς επιφέρει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αρχικά σκλήρυνση και στη συνέχεια «νέκρωση» των πηδαλίων στο ελικόπτερο. Έτσι εξηγείται και η πλήρης στροφή 180 μοιρών που έκανε το ελικόπτερο - προφανώς, λένε εμπειρογνώμονες, ο κυβερνήτης έκανε προσπάθειες να ελέγξει / δοκιμάσει τα πηδάλιά του που τη μοιραία στιγμή «κόλλησαν» και με νότια κατεύθυνση καρφώθηκε στη θάλασσα...


ΤΑ ΝΕΑ , 22/02/2005

Ετσι, για εγκυκλοπαιδικούς λόγους και μόνο, να θυμίσω ότι συστήματα «τύφλωσης» αεροσκαφών και δημιουργίας μπλακ-άουτ διαθέτους ΔΥΟ στρατοί: ο αμερικάνικος και ο ισραηλινός και ότι αυτά χρησιμοποιήθηκαν μ μεγάλη επιτυχία τόσο στον πόλεμο της Γιουγκοσλαβίας όσο και στον πόλεμο στο Ιράκ.
Με ποιους λένε ότι συνεργαζόταν ο Βαβύλης;

Σχόλια