Mάχη έως τον πάτο

Tο κύμα ξεκατινιάσματος δεν είναι παρά ξέσπασμα απόγνωσης μπροστά στο βουρκώδες περιβάλλον μιας ακίνητης τηλεόρασης

ΠΟΠΗ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΥ

Ποιος θα το φανταζόταν πως καλεσμένος σε εκπομπή ο Λεωτσάκος τής τρας TV, θα έδειχνε θλίψη για τη σημερινή κατάντια της τηλεόρασης
Φταίει το ότι είμαστε μικρή αγορά; Το ότι δεν έχουμε αληθινούς σταρ, αλλά μια χούφτα ψωνισμένους, οι οποίοι αλληλοξεκατινιάζονται για να τραβήξουν την προσοχή; Λείπει, άραγε, η έμπνευση ή η διάθεση για πραγματική δουλειά; Τι από όλα συμβαίνει και βρισκόμαστε στο σημείο μηδέν της ελληνικής τηλεόρασης;
Ο πάλαι ποτέ σταρ της τρας TV, μπαρμπα-Λεωτσάκος, βρίσκεται καλεσμένος της κουτσομπολο-εκπομπής του Alter και συμμετέχει στη συζήτηση με θέμα «Πού κατάντησε η τηλεόραση». Τον βλέπουμε να κουνάει θλιμμένος την κεφαλή για την κατάντια της. Βετεράνος πλέον!
Κάποιος του λέει πως ευθύνεται, γιατί συμμετείχε με τις εκπομπές του στην έναρξη της κατρακύλας. A, όχι! Ποτέ δεν έκανε τέτοια, λέει, ποτέ δεν είχαν οι εκπομπές του απρεπείς εκφράσεις.
Ο εν λόγω σταρλετάκος του μεταμεσονύχτιου τρας είχε την εκπομπούλα του σε ένα από τα μικρά κανάλια, είχε την Πέπη του με τα καυτά μίνι και τα στιχάκια της. Ποιος να το φανταζόταν ότι συγκρινόμενος με τη λαίλαπα της κατινιάς που ακολούθησε θα έμοιαζε με σχολιαρόπαιδο;
Ωστόσο, κάθε άλλο παρά έκπληκτους θα 'πρεπε να μας αφήνει η εξέλιξη αυτή της εγχώριας TV. ʼλλωστε δεν ζήσαμε ποτέ μεγαλειώδεις στιγμές. Από το «Να η ευκαιρία» της ασπρόμαυρης EPT στο «Να η ευκαιρία» του έγχρωμου Mega και από εκεί στο «Fame Story», δεν μοιάζουν μεγάλα τα βήματα. Και από τη Σεμίνα Διγενή του «Τρεις στον αέρα» στη Σεμίνα Διγενή των τρας εκπομπών τής δεκαετίας του '90 και από εκεί στα μπουζουκοπαλαμάκια του «Κοίτα τι έκανες», μάλλον ακίνητη μας φαίνεται η τηλεόραση. Σαν «τσιμεντωμένη». Και η ακινησία ενός οργανισμού στο πέρασμα των χρόνων γεννά τη βιαιότητα - από την προσπάθεια να παραμείνει ακίνητος.
Όσο για τα πιο καινούργια πρόσωπα - τη Ρούλα, τον Θέμο, τον Μικρούτσικο, την Τατιάνα και λοιπούς - το παλιό αναπαρήγαν με πάθος, τον ακροσυντηρητισμό του ασπρόμαυρου σινεμά μιας κλειστοφοβικής Ελλάδας. Μερικοί με απόλυτη ειλικρίνεια, άλλοι με την επικάλυψη τάχα άτακτου χιούμορ. Όλοι αναμασώντας τα σουσούμια τής «Κυράς μας της μαμής» και άλλων επιτυχιών. Έφαγαν από την ίδια πίτα, ρούφηξαν από το ίδιο βαρέλι και συναντήθηκαν τώρα στον πάτο.
Τι να σου κάνουν; Μάχονται για τα τελευταία ψίχουλα.
Τους καταλαβαίνουμε.

ΤΑ ΝΕΑ , 25-01-2005

Σχόλια